Adequaat, service gericht en het resultaat is prachtig

Wij hadden een 'spoed' klus i.v.m. een overlijden, maar niets was te gek. Ze hebben meegedacht, de klus ertussen geschoven en gezorgd dat alles keurig op tijd klaar lag. Het bedrijf is goed te bereiken en de contacten zijn heel aangenaam. Ik houd dit bedrijf voor andere gelegenheden zeker in mijn gedachten!

Dag Miranda, Bedankt voor je review. Gecondoleerd met het overlijden. Wat mooi om aanwezigen te bedanken met een groeipapier kaart. We zijn blij dat we jullie hiermee mochten helpen! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Goed product netjes afgewerkt

Mooie pennen en schriftjes

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Tuur, Bedankt voor de goede review! We helpen je in de toekomst graag weer. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Goed contact, prachtig product, alles conform afspraak

Hoi Maaike, Bedankt voor je goede review, hopelijk tot ziens bij Greengiving! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Zoals altijd perfect geregeld

Het grootste pluspunt van Greengiving is dat ze heel erg efficiënt en klantvriendelijk zijn: ze denken mee, reageren altijd heel erg snel op vragen, zijn duidelijk en ze regelen alles gewoon super goed. Wij zijn ook dit keer weer erg blij met hoe onze bestelling, van begin tot eind, geregeld is door Greengiving. Onze contacten lopen meestal via Laura en Mariëlle, complimenten voor deze toppers!

Hi Els, Super om te horen, ik zal de complimenten doorgeven! We helpen jullie graag met de mooie designs die jullie aanleveren. Veel plezier met de producten en we helpen jullie graag weer! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

snel en keurig afgehandeld

top goed geregeld

Dag Svetlana, Bedankt voor de mooie review! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Super goede service en mooi product!

Super goede service en mooi product!

Hoi Veronique, Dankjewel voor de review! Veel plezier met jullie kleurrijke Doppers. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Fijne communicatie en goede producten

Bedrukte artikelen bestellen bij Greengiving is eenvoudig en als je een vraag hebt wordt daar altijd snel op gereageerd. Tot nu toe altijd goede ervaringen met Greengiving gehad.

Dag Tessa, Bedankt voor je review! Fijn om te horen. We helpen je graag! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Perfect!

Ze waren erg behulpzaam met alles. Ik ontving een heel professioneel en goed gemaakt kerstcadeau voor de klanten. Ik ben erg blij met het eindresultaat!

Dag Agnieszka, Dankjewel voor de mooie review. We wensen je heel veel plezier met het uitdelen van de kerstgeschenken. Tot volgend jaar? :) Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Mooie pen van tarwestro

Leuk en goed contact, Duidelijke drukproef en snelle levering. Mooie pen en schrijft lekker!

Beste Reina, Bedankt voor de review. Veel schrijfplezier! We zien je graag nog eens terug bij Greengiving. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Mooie kwaliteit, goede communicatie en snelle levering!

Mooie kwaliteit, goede communicatie en snelle levering!

Hoi Juliette, Bedankt voor je review, veel plezier met de flessen! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Great experience

Job is great, fast and polite. The items I have ordered are of a really high quality.

Hi Rosa, Thank you so much for the kind words, I'll pass the compliment on to Job. Enjoy the chocolate and we hope to help you again sometime! Kind regards, Gerjanne | Greengiving

goede hulp, snelle levering

ik heb een prettig contact met greengiving gehad. Op vragen vanmijn kant werd snel en to the point gereageerd.

Dag Anke, Bedankt voor je review! Fijn dat je het contact als prettig hebt ervaren. Veel plezier met jullie mokken. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Uitstekend!

Makkelijk te bestellen producten, personalisering van de wikkel heel eenvoudig te realiseren en snel teruggekoppeld. Binnen een dag was alles besteld en binnen een paar dagen was de bestelling al ontvangen.

Hoi Marise, Bedankt voor de mooie review. We helpen je graag in de toekomst nog eens! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Absolute aanrader

We wilde heel graag doppers als relatiegeschenk. We waren als eerste met een ander bedrijf bezig voor een offerte maar dit ging allemaal zo moeizaam en was zo lastig. We zijn verder gaan kijken en kwamen bij Greengiving terecht. En hier kon alles wel en was het allemaal niet zo lastig en moeilijk wat wij wilde. Ook de levertijd bleek veel sneller te kunnen. Kortom we zijn heel erg blij en aangenaam verrast. Onze doppers zien er prachtig uit en waren binnen no time geleverd. We komen zeker terug.

Dag Irene, Bedankt voor je positieve review. Wat goed om te horen dat de Doppers naar wens zijn. Veel plezier met uitdelen! We helpen je graag nog eens. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Goede service!

Beste D, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de service goed was. Daar gaan we voor. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Een super en snelle service

Wij hebben het als zeer prettig ervaren om bij jullie deze bestelling te hebben gedaan.

Hi Brigitte, Bedankt voor je review! We helpen je graag in de toekomst nog eens. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Snel gemaakt, snel geleverd en super mooi

De aanvraag verliep erg vlot. En ook verdere communicatie verliep erg vlot en gemakkelijk. De bedrukte totebags die ik bestelde zijn in het echt nóg mooier dan bij de proefdruk! Ik ben echt verliefd op mijn relatiegeschenken en kan al niet wachten om ze uit te delen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Kelly, Wat fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. We wensen je veel plezier met het uitdelen van de tassen! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Uitstekende levering en service

Prettig bedrijf, mooie missie en we hebben prachtige ecologisch verantwoorde pennen met opdruk gekregen tegen een concurrerende prijs. Service zeer goed.

Beste Evert-Jan, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier met de pennen. We helpen je in de toekomst graag nog een keer. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Fantastisch snel!

Een uitermate snelle en foutloze levering!

Dag J. Vermijs, Goed om te horen! We helpen je graag in de toekomst nog eens. Veel plezier met je bestelling. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Goede service en mooi product

Het bestellen is eenvoudig en bij een hulpvraag is Greengiving makkelijk te bereiken. Levering was snel en perfect op tijd en het resultaat was weer fantastisch!

Hi Lucienne, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en het product! We helpen je graag in de toekomst nog een keer. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

product niet ideaal, klantenservice perfect

Het product was niet helemaal mijn ding. Men heeft er echter alles aan gedaan om het probleem op te lossen.

Dag Laurent, Bedankt voor de update in je review. Fijn dat mijn collega je goed heeft geholpen. Vraag in de toekomst gerust een sample van je beoogde product aan, zodat je kunt zien of het product is wat je zoekt. We hopen je nog eens terug te zien! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving --- Dag Laurent, Wat vervelend om te horen dat het product niet voldoet aan je verwachtingen. Mijn collega neemt contact met je op om het probleem hopelijk goed op te lossen. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Goed bereikbaar en vriendelijk

Met het maken van keuzes wordt goed meegedacht en geadviseerd. Enthousiaste medewerking, goede opvolging en leveringen zoals beloofd. Echt een aanrader.

Dag Gerard, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Veel plezier met je bestelling en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Flexibel, alert en klantgericht. Superfijn geholpen

Wij bestelden 100 kaarten op groeipapier. Het ontwerp veranderde nog nadat die al ingepland stond. Dat was geen probleem. Ook werd de tekst nog even nagelezen en werd er een spelfout uitgehaald. Heel fijn!

Beste Yvette, Wat fijn om te horen dat onze collega's je zo goed geholpen hebben. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met Greengiving. Altijd snel schakelen en snel leveren. Goed duurzaam assortiment.

Beste Perry, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo positief bent over de samenwerking. Veel plezier met de tassen! We helpen je graag in de toekomst nog eens. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Fijn contact, goede service.

Goed overleg mogelijk. Hulp word aangeboden. En toen er iets mis was met de bestelling wordt dit gelijk opgelost.

Dag Hestra, Bedankt voor je review. Fijn dat het probleem goed is opgelost. Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.