Snel gemaakt, snel geleverd en super mooi

De aanvraag verliep erg vlot. En ook verdere communicatie verliep erg vlot en gemakkelijk. De bedrukte totebags die ik bestelde zijn in het echt nóg mooier dan bij de proefdruk! Ik ben echt verliefd op mijn relatiegeschenken en kan al niet wachten om ze uit te delen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Kelly, Wat fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. We wensen je veel plezier met het uitdelen van de tassen! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Uitstekende levering en service

Prettig bedrijf, mooie missie en we hebben prachtige ecologisch verantwoorde pennen met opdruk gekregen tegen een concurrerende prijs. Service zeer goed.

Beste Evert-Jan, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier met de pennen. We helpen je in de toekomst graag nog een keer. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Fantastisch snel!

Een uitermate snelle en foutloze levering!

Dag J. Vermijs, Goed om te horen! We helpen je graag in de toekomst nog eens. Veel plezier met je bestelling. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Goede service en mooi product

Het bestellen is eenvoudig en bij een hulpvraag is Greengiving makkelijk te bereiken. Levering was snel en perfect op tijd en het resultaat was weer fantastisch!

Hi Lucienne, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en het product! We helpen je graag in de toekomst nog een keer. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

product niet ideaal, klantenservice perfect

Het product was niet helemaal mijn ding. Men heeft er echter alles aan gedaan om het probleem op te lossen.

Dag Laurent, Bedankt voor de update in je review. Fijn dat mijn collega je goed heeft geholpen. Vraag in de toekomst gerust een sample van je beoogde product aan, zodat je kunt zien of het product is wat je zoekt. We hopen je nog eens terug te zien! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving --- Dag Laurent, Wat vervelend om te horen dat het product niet voldoet aan je verwachtingen. Mijn collega neemt contact met je op om het probleem hopelijk goed op te lossen. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Goed bereikbaar en vriendelijk

Met het maken van keuzes wordt goed meegedacht en geadviseerd. Enthousiaste medewerking, goede opvolging en leveringen zoals beloofd. Echt een aanrader.

Dag Gerard, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Veel plezier met je bestelling en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Flexibel, alert en klantgericht. Superfijn geholpen

Wij bestelden 100 kaarten op groeipapier. Het ontwerp veranderde nog nadat die al ingepland stond. Dat was geen probleem. Ook werd de tekst nog even nagelezen en werd er een spelfout uitgehaald. Heel fijn!

Beste Yvette, Wat fijn om te horen dat onze collega's je zo goed geholpen hebben. Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met Greengiving. Altijd snel schakelen en snel leveren. Goed duurzaam assortiment.

Beste Perry, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo positief bent over de samenwerking. Veel plezier met de tassen! We helpen je graag in de toekomst nog eens. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Fijn contact, goede service.

Goed overleg mogelijk. Hulp word aangeboden. En toen er iets mis was met de bestelling wordt dit gelijk opgelost.

Dag Hestra, Bedankt voor je review. Fijn dat het probleem goed is opgelost. Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Prettig en goede service en contact vooraf, mooi product!

Er waren wat problemen met het ontwerp op het product en hierbij was er snel, goed en prettig contact om het probleem (aan onze kant) goed op te lossen. Na deze afhandeling alles snel geleverd en mooi product!

Dag Gesuino, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Heel fijn om te horen dat het contact prettig is verlopen! Veel plezier met de notitieboeken. We hopen je in de toekomst nog eens te helpen met een mooi product. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

prima bestelproces, product vertoond helaas mankementen > goed opgelost!

De begeleiding en het bestelproces is prima! Helaas vertoonden een aantal paraplu's mankementen met het automatisch inklappen, maar dit is heel snel en goed opgelost! Fijne service en een keurig product met een nette opdruk.

Hoi Lieke, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat de paraplu's niet goed werken, dat hoort niet te gebeuren. Mijn collega heeft contact met je opgenomen om dit netjes op te lossen. Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Leuke producten super service!

We bedachten vrij kort voor een event dat we een setje groeikaartjes wilden uitdelen met een boodschap. Greengiving heeft ons geholpen met de vormgeving en de productie en levering op de eventlocatie binnen drie dagen voor elkaar gekregen. Ook het contact verliep eenvoudig, persoonlijk en uiterst vriendelijk. Petje af!

Hoi Mila, Wat fijn om te horen dat het voor jullie ook een prettige samenwerking was! Hopelijk was jullie event een succes met deze groeikaartjes. We helpen jullie graag weer in de toekomst! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Super snelle levering en top kwaliteit!

Voor de tweede keer pennen besteld bij Greengiving. Wederom super snel geleverd en van goede kwaliteit.

Dag Pim, Van harte bedankt voor de review! Fijn dat de pennen opnieuw in de smaak vallen. Veel schrijf- en uitdeelplezier :) Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

supersnelle levering

bestelling, bedrukt doppers binnen een paar dagen in huis echt top !

Beste D. Ouwe, Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met de Doppers! Hartelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Very professional and very fast

I purchased 1500 bottle water for my language school, they are very fast in answering questions, producing and shipping. I'd only appreciate if they could send a physical sample of the items because there were some differences in graphic size.

Hi Wolfango Poggi, Thank you so much for your review. Good to hear that our communication and service were to your liking. Unfortunately it's not possible to send out one physical sample with your design. The online preview should be very close to the final product. However, it is possible that the result slightly deviates from the preview because of the printing process. It is possible to order an unprinted sample of the product on our website. This might help you visualise your ideal graphic size. Of course you can always contact us, our employees are more than happy to help in this process. We hope you enjoy the water bottles and we'd like to help you again in the future! Kind regards, Gerjanne | Greengiving

Great products and customer service

I love working with this company. Their customer service is excellent and their products are eco-friendly and unique. This is my go-to place for company event swag.

Hi Gayle Smith, Thank you so much for the review. We're happy to hear that you love our products and service. We hope to help you again in the future! Kind regards, Gerjanne | Greengiving

Net als de vorige keer weer top.

Met één mailtje kon ik mijn vorige bestelling weer een keer herhalen. Alles keurig netjes geregeld en geen gezeur. Binnen een paar dagen had ik het pakket weer binnen. Weer top geregeld.

Beste Martin, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over het product en de service. Veel plezier met de Doppers! We helpen jullie graag nog een keer. Met vriendelijke groet, Gerjanne | Greengiving

Super snel, en goed contact

Het contact verliep soepel en snel. De levering was ook super snel

Beste Annemiek, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat jullie het contact als prettig hebben ervaren. Veel plezier met het weggeven en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Topservice!

Ze denken goed mee met de wens van de klant. Ze reageren heel snel op vragen en ook de uiteindelijke levering verloopt heel voorspoedig.

Beste Erik, Wauw, een 10. Heel erg bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze service. Veel plezier met de koffiemokken en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Makkelijk te bestellen, snelle levering.

Beste Corrie, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat het bestellen makkelijk ging en jullie de levering snel hebben ontvangen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Snel, persoonlijk, kwalitatief

Goede service en sneller ontvangen dan verwacht. Kwaliteit van het geleverde product voldoet aan mijn verwachtingen.

Beste Jan, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en dat het geleverde product verwacht aan je verwachtingen. Heel veel plezier ermee! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Prettige samenwerking, goed bereikbaar voor overleg.

Ik ben heel tevreden over mijn samenwerking met jullie. Heel prettig dat tussentijds persoonlijk contact mogelijk was om af te stemmen en vragen te stellen over het drukwerk. Jullie contactpersonen waren goed bereikbaar en dachten mee. Het eindresultaat ziet er netjes uit.

Beste Janine, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je de samenwerking als prettig hebt ervaren. Hopelijk vallen de zaadcapsules in de smaak. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Snelle levering van kwalitatief drukwerk met een uitstekende service

Voila 't staat hierboven :-)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Benjamin, Heel erg bedankt voor deze ontzettend mooie review! Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met onze service en de kwaliteit van het drukwerk. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Goede service slechte bedrukking product

Gedrukte logo ging er te makkelijk af

Beste Techmatix, Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de opdruk niet goed is, onze excuses! Mijn collega neemt contact met jullie op om dit op te lossen! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Excellent service on rush order

We had a rush order and everything went smoothly. We had excellent service from Greengiving and were happy with the products we received.

Dear Kathy, Thank you very much for this excellent review. We're happy to hear all this! Looking forward to helping you some other time. Kind regards, Maaike | Greengiving

Plantagelaan 24 3772 MB Barneveld

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.