Makkelijk te bestellen, snelle levering.

Beste Corrie, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat het bestellen makkelijk ging en jullie de levering snel hebben ontvangen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Snel, persoonlijk, kwalitatief

Goede service en sneller ontvangen dan verwacht. Kwaliteit van het geleverde product voldoet aan mijn verwachtingen.

Beste Jan, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en dat het geleverde product verwacht aan je verwachtingen. Heel veel plezier ermee! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Prettige samenwerking, goed bereikbaar voor overleg.

Ik ben heel tevreden over mijn samenwerking met jullie. Heel prettig dat tussentijds persoonlijk contact mogelijk was om af te stemmen en vragen te stellen over het drukwerk. Jullie contactpersonen waren goed bereikbaar en dachten mee. Het eindresultaat ziet er netjes uit.

Beste Janine, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je de samenwerking als prettig hebt ervaren. Hopelijk vallen de zaadcapsules in de smaak. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Snelle levering van kwalitatief drukwerk met een uitstekende service

Voila 't staat hierboven :-)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Benjamin, Heel erg bedankt voor deze ontzettend mooie review! Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met onze service en de kwaliteit van het drukwerk. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Goede service slechte bedrukking product

Gedrukte logo ging er te makkelijk af

Beste Techmatix, Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de opdruk niet goed is, onze excuses! Mijn collega neemt contact met jullie op om dit op te lossen! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Excellent service on rush order

We had a rush order and everything went smoothly. We had excellent service from Greengiving and were happy with the products we received.

Dear Kathy, Thank you very much for this excellent review. We're happy to hear all this! Looking forward to helping you some other time. Kind regards, Maaike | Greengiving

Goede communicatie , nette levering

Goede communicatie , nette levering

Beste V. Papadopoulou, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over onze service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Zeer snelle en goede communicatie.

We hebben zeer snelle en goede communicatie ervaren. Het product is nog niet geleverd maar we gaan ervan uit dat dit ook top is. Als we naar Greengiving belde werd er niet altijd opgenomen dat vond ik beetje apart. Daarna werden we wel direct teruggebeld.

Beste Rehobothschool, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over onze service. Wat betreft de feedback, dit zullen we intern opnemen. Hopelijk vallen de producten straks ook in de smaak! Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Great products and customer service

Have ordered multiple items, and everything went great! Once we received an order that was not up to our standards, but Green Giving solved everything. Customer service is fantastic, very fast response and very helpful. Thank you guys for your hard work!

Superservice

De medewerkers zijn gemotiveerd en behulpzaam. TOPSERVICE

Beste Monique, Wat een mooie review! Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over onze service! Veel plezier met de T-shirts en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Het ging snel en de mails waren duidelijk en overzichtelijk.

Het ging snel en de mails waren duidelijk en overzichtelijk.

Beste Chantal, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat alles duidelijk en overzichtelijk was. Veel plezier met de Tony's Chocolonely repen, hopelijk vallen ze in de smaak. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Hele goede serviceven kwaliteit!

Het groeipapier is van goede kwaliteit, mooie opdruk en snel geleverd!

Beste J, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van het groeipapier. Heel veel plezier ermee en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Goede, snelle service

Met name het contact met de dames van de klantenservice was fantastisch. Behulpzaam bij de inhoud, snel in de reactie. Goede, persoonlijke service, ik kan niet anders zeggen

Beste Jenny, Bedankt voor de excellente review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Hopelijk vallen de Doppers in de smaak. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Fijne en snelle communicatie!

Snelle en fijne communicatie! Zeer tevreden en zal dit zeker aanbevelen.

Beste Maria, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze communicatie. Veel plezier met de drinkbekers en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Top geregeld!

Prima website, uitstekende en snelle communicatie over de bedrukking. Snelle levering.

Beste Anne-Marie, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Hopelijk vallen de gepersonaliseerde Doppers in de smaak! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Vlotte afhandeling resultaat top!

Bestelling verliep vlot, prettige mensen aan de telefoon. Resultaat ziet er top uit, heel blij mee!

Beste Bouw85 BV, Wat een mooie beoordeling, heel erg bedankt! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met onze service en met het resultaat van de Doppers. Veel plezier ermee en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Goede klantenservice

Goede klantenservice

Beste Cato, Bedankt voor je review, fijn om te horen dat alles naar wens is opgelost! Met vriendelijke groet, Gerjanne | Greengiving _____ Beste Cato, Bedankt voor de beoordeling en de feedback. Vervelend dat de zaadbommen niet overeenkomen met wat jullie in gedachten hadden. Onze excuses daarvoor! Mijn collega neemt contact op om dit op te lossen. Wij proberen de kleuren op onze website altijd zo realistisch mogelijk te weergeven. Omdat je met een beeldscherm te maken hebt, kan de kleur alleen soms nét iets anders overkomen. We hebben de afbeeldingen op de website inmiddels aangepast en zowel in de tekst als in de afbeelding neergezet hoe groot de zaadbommetjes ongeveer zijn. Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Goeie service, fijn meegedacht

Doppers laten bedrukken voor mijn bedrijf. Er werd goed meegedacht over gebruik van het logo en hoe dit er uiteindelijk uit zou komen te zien. Snelle reacties op vragen en na definitief ontwerp snel geleverd.

Beste Anniek, Fijn om te horen dat jullie zo positief zijn over onze service. Heel veel plezier met de Doppers en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Snel en goed geholpen!

Voor ons bedrijf hadden we onverwachts een mogelijkheid tot deelname aan een open dag. Hiervoor hebben we gifts besteld en deze konden we dezelfde week al ophalen in Barneveld. https://www.engynex.nl/

Beste Engynex, Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze service! We hopen dat de pennen in de smaak zijn gevallen en dat jullie een mooie open dag hebben gehad. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Zorgvuldig en snel

Bij een relatief eenvoudige bestelling (balpennen met opdruk) is men grondig te werk gegaan met proefdruk en al erbij. Hele indruk is bij mij achtergelaten

Beste Leo, Bedankt voor de review en het mooie cijfer! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verlopen is en dat we een goede indruk hebben achtergelaten. Heel veel plezier met de pennen! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Net niet

Ik houd gemengde gevoelens over aan deze bestelling. De eerste bestelling die we geleverd kregen stond niet juist in het midden gecentreerd en was niet uitgelijnd. Best vreemd want zo was het wel aangeleverd. Het ging om kaartjes voor mijn vaders begrafenis. Gechat met de klantenservice en die gaven meteen de fout toe en stuurde kosteloos nieuwe kaartjes toe. Super fijn! Echter toen deze kaartjes aan kwamen bleken ze niet hetzelfde qua dikte te zijn en bleek het heel ander papier. De tekst was wel aangepast. Toch Vreemd want op de bovenkant stond iets anders. Super jammer want uiteindelijk hebben we dus toch de scheve kaartjes moeten uitdelen vanwege de dikte van het papier. Hier heb ik nog contact over opgenomen maar helaas niets meer over vernomen. We balen er nog steeds van. Maar t is niet anders. Update; ondertussen is er contact opgenomen en is het netjes afgehandeld. Heel netjes!

Beste Imke, Wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met jouw bestelling. Wij hebben inderdaad per ongeluk bij de tweede print 120grams groeipapier gebruikt, in plaats van 200grams zoals de bedoeling was. Onze excuses daarvoor! Mijn collega heeft inmiddels contact opgenomen! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Super goede ervaring

Overzichtelijke en simpele website, zelfs het toevoegen van een logo is easy. Werkt dus heel prettig en fijn. Ze worden op wens van de klant gemaakt dus je moet even op de items wachten, maar ook dit verloopt goed en je ontvangt nette updates van de bestelling. Items zijn naar wens, ze zijn zeer netjes voorzien van een logo! (Betrof diverse doppers). Dus zeker aan te bevelen.

Beste Ekiam, Bedankt voor de review en het mooie cijfer! Wij zijn erg blij om te horen dat alles goed en soepel is verlopen en de Doppers helemaal naar wens zijn. Heel veel plezier met de Doppers en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Maaike | Greengiving

Absoluut excellente service

Deskundig, professioneel, snel en vriendelijk, dat is de service die Greengiving u geeft. Producten geleverd conform foto op de prijsofferte.

Goedemiddag, Bedankt voor deze prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en geleverd. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Alleen had ik doorgegeven dat de persoon die de vorige keer besteld had niet meer bij ons werkzaam was maar de spullen kwamen toch op haar naam binnen.

Beste John, Bedankt voor de review en het mooie cijfer! Goed om te horen dat de producten op tijd en snel bij u geleverd zijn. Vervelend dat de aanpassing toch niet juist is doorgevoerd. Excuus voor het ongemak, dit had niet mogen gebeuren. Met vriendelijke groet, Cora | Greengiving

Altijd problemen

Steeds problemen met inloggen. En altijd problemen met betalen van de order als ik online wil betalen. Dit is al een paar keer aangegeven maar jullie lossen het niet op. Ondertussen heb ik contact gehad met de webwinkel. Ze hebben beloofd om de fouten aan te pakken. Dus we hopen op verbetering.

Beste Jaap, Bedankt voor de beoordeling en feedback. We gaan aan de slag om de problemen met inloggen en betalen op te lossen. Heel veel plezier met de tassen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Eduard | Greengiving

Plantagelaan 24

3772 MB Barneveld

Over Greengiving

Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums. Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.