Laden reviews...
Laden reviews...
156 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Samenvattend laten de reviews zien dat het bestelproces meestal soepel verloopt en leveringen snel zijn. Het personeel wordt als vriendelijk en behulpzaam ervaren en de communicatie is duidelijk. De kwaliteit van het drukwerk en de selectie van producten wordt overwegend positief beoordeeld. Veel klanten waarderen de persoonlijke benadering en snelle oplossingen bij problemen.
Pluspunten
Snelle levertijd, mooi product
Beveelt aan
18 December 2012
Joyce
Asten
Pluspunten
Meedenken om ons logo (3 kleuren) toch in een 2 kleuren druk op het product te krijgen! het resultaat was perfect!
Beveelt aan
14 December 2012
Mark
Nieuwegein
Beveelt aan
14 December 2012
anoniem
Beveelt aan
14 December 2012
Margoth
Amersfoort
Pluspunten
Snelle reactie, klantvriendelijkheid, meedenken, perfecte nazorg.
VerbeterpuntenVerbeterpunten van vorig jaar zijn opgepakt. Mag iets flexibeler zijn in prijs bij afname van grote hoeveelheid pakketten.
Beveelt aan
14 December 2012
Janneke
Amersfoort
Pluspunten
Snelle levering, duidelijke informatie. Netjes teruggebeld.
Verbeterpunten-
Beveelt aan
14 December 2012
Raymond
Den Haag
Beveelt aan
12 December 2012
Laiying Wang
Arnhem
Beveelt aan
12 December 2012
Janneke
Groningen
Beveelt aan
11 December 2012
d
goes
Verbeterpunten
de appels die we besteld hebben waren niet mooi (niet vers, niet mooi groen, niet mooi rood, niet egaal) dus de printing erop kwam niet goed over: geen goede ervaring dus
Beveelt aan
11 December 2012
Sepp
Brussel
Beveelt aan
11 December 2012
anoniem
Beveelt aan
11 December 2012
G.
Wouw
Verbeterpunten
De druk is erg ligt, waardoor er er snel scheurtjes in komen en de druk waarschijnlijk snel weg is.
Beveelt aan
11 December 2012
anoniem
Bedankt voor uw reactie, jammer dat de bedrukking iets tegenvalt. Onze excuses hiervoor, we hopen u in de toekomst graag nogmaals als klant te ontmoeten.
Pluspunten
Overzichtelijk en duidelijk
VerbeterpuntenNee
Beveelt aan
11 December 2012
Angeline
Rotterdam
Pluspunten
Hele prettige samenwerking, snelle reacties tijdens mailcontact, persoonlijk bedrijf waar je als mens behandelt wordt!
Beveelt aan
10 December 2012
Trijn
Pluspunten
Zeer snelle reactie, nette aflevering, goede suggesties
Beveelt aan
10 December 2012
anoniem
Pluspunten
Ze hebben een leuk asortiment, tegen een leuke prijs. Het voordeel dat ze ook kleine aantallen leveren. Denken met je mee bij het aanpassen dan de drukproef. (in ons geval werden we netjes op de hoogte gebracht dat er extra stelkosten bij zouden komen) Een echte aanrader.
VerbeterpuntenBlijf op deze manier werken. Open communicatie is vandaag de dag van levensbelang.
Beveelt aan
7 December 2012
Jeroen
Hoogvliet
Pluspunten
Fijne communicatie met de medewerkers. Er wordt snel gereageerd op vragen en bestellingen.
VerbeterpuntenDe laatste bestelling verliep rommelig. Meerdere contactpersonen, verkeerde offertes van de gewenste pen, verkeerde drukproef. Dit duurde een paar dagen waardoor levertijd voor de bestelde pen niet kon worden gehaald. Vond ik jammer.
Beveelt aan
6 December 2012
anoniem
Onze excuses dat u de bestelling van de pennen en appels als rommelig hebt ervaren. Wij hopen dat u de andere pennen toch goed heeft kunnen gebruiken. Nogmaals bedankt voor uw reactie, hierdoor kunnen we onze organisatie nog verder verbeteren. Wij hopen u in de toekomst weer als klant te ontmoeten.
Pluspunten
snelle reactie, snelle service
Beveelt aan
6 December 2012
Rixt
Winsum
Verbeterpunten
Kleine staffelprijzen voor kleinere (beginnende) ondernemer. Ik zou bv wel de bedrukte vogelhuisjes willen maar geen 250 stk.
Beveelt aan
5 December 2012
J.
Leiden
Pluspunten
Werken perfect mee om tot een oplossing te komen als je te laat besteld zoals wij.
VerbeterpuntenNee
Beveelt aan
5 December 2012
Trudy
oss
Pluspunten
Bereikbaar, flexibel, snel
Beveelt aan
5 December 2012
Koen
Waregem
Pluspunten
Mooie en goede producten Snelle en adequate levering Goede aantrekkelijke website Snelle reacties aan het begin van het proces
VerbeterpuntenDe nazorg is slecht geregeld, als ik geen actie onderneem gebeurd er niets Beloftes om te reageren worden niet nagekomen Klantklacht wordt niet serieus genomen
Beveelt aan
5 December 2012
Bas
Onze excuses voor slechte nazorg en communicatie. Met uw reactie kunnen we onze organisatie nog verder verbeteren. Wij hopen u in de toekomst weer als klant te ontmoeten.
Pluspunten
Snel en duidelijk. Prima service.
Beveelt aan
30 November 2012
Menno
Den Haag
Beveelt aan
29 November 2012
anoniem
Greengiving is sinds 2009 dé specialist in duurzame relatiegeschenken en premiums.
Ons uitgebreide assortiment is er op gericht om u, als ondernemer of organisatie, te helpen uw product, service of organisatie te promoten. Wij leveren uw duurzame relatiegeschenken of premiums snel en met een uitstekende service in heel Europa.
Anthonie Fokkerstraat 2
3772 MR Barneveld
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops