Zeer slecht. Niet doen!!

Ondeskundig en geen support Ja ze reageren wel maar alleen met domme vragen Een website overzetten kost weken zonder resultaat Ik heb veel spijt en nu moet ik van ze af zien te komen Je kan ze niet eens bellen!!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen enkel, meer...

Ben meer dan 5 paticulier klant geweest bij Yourhosting. Vanaf vorig jaar ook als reseller. Heb er nooit een probleem mee gehad om meer te betalen dan bij andere hostingproviders (Yourhosting is nou eenmaal duurder) omdat de telefonische klantenservice enorm goed was.Deze klantenservice is van de ene, op de andere dag compleet omgezet naar een chatomgeving, social media en whatsapp. Telefonisch zijn ze niet meer te bereiken. Van dit alles zijn wij niet op de hoogte gesteld en het is werkelijk waar één grote bende geworden.Prijzen zijn niet (mee)gedaald met de service, dus we betalen hetzelfde voor een schandalige hostingpartij die gewoonweg niet meer te bereiken is. Telefonisch staan we letterlijk uren in de wacht, zelfde geldt voor de wachtrij van de chat. Social Media en WhatsApp doen we niet aan, dus daar sta je dan met je vragen!Tenzij jij als persoon of vanuit je bedrijf uren wilt wachten op de meest simpele antwoorden, adviseer ik je als trouw Yourhosting gebruiker om deze partij te mijden en als je dat nog niet hebt gedaan, nu te doen - zoals wij ook gaan doen.Fijn is dat niet, want het overzetten van al onze websites, die van onze klanten en de nieuwe tenaamstellingen van alle websites gaat een bak geld kosten (duizenden euro's).Wij voelen ons zo enorm teniet gedaan door Yourhosting en ik hoop dat de beslissing om hun support zo uit het niets om te zetten en hun klanten hier niet over te informeren hun ondergang zal worden. Je kunt zo NIET met je klanten omgaan!

Beste Anoniem, vervelend om te lezen dat je na jaren klant te zijn geweest er voor kiest om te verhuizen naar een andere provider. Naar aanleiding van de verandering in klantcontact strategie van telefoon naar chat en WhatsApp en onverwachte mail problemen in aanloop naar de Hostingmanager migratie naar Plesk, waren wij de afgelopen weken minder goed bereikbaar dan u van ons mag verwachten. Onze excuses hiervoor. De verandering van klantcontact strategie en uitleg hierover is wel per mail gecommuniceerd begin november 2018. Het kan natuurlijk dat je deze mail hebt gemist. Wanneer je alsnog hulp nodig hebt bij bijvoorbeeld de verhuizing van domeinnamen of verhuiscodes, horen wij het alsnog graag van je. Groet René.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

Normale prijzen hanteren en niet na meerdere malen services en of producten stop gezet te hebben toch de boel door laten lopen en jaar na jaar weer opnieuw ekeningen sturen

Beste Mario, Ik heb je account gevonden naar aanleiding van je mailadres. Ik zie helaas geen opzegging staan. Kun je aangeven hoe je de opzegging hebt gedaan? Je kunt dit sturen naar webcare@yourhosting.nl. Ik stuur je tevens een mail met de opzeggingsprocedure, zodat je volgend jaar niet opnieuw een factuur krijgt voor een product die je niet wilt. Groet René.

Pluspunten

Prima geholpen door Carina bij een 'lastige' omzetting van domeinnamen etc. Snelle terugkoppeling.Top!

Hi Menno, Bedankt voor je mooie review en ik geef Carina je complimenten door! Groetjes, Thommas

Pluspunten

Zonet geholpen door Richard, fantastisch zo'n service...

...ga zo door!

Bedankt voor je positieve review! ik heb deze doorgegeven aan mijn collega Richard. Groet, David.

Niet bereikbaar

Beste Hendrik, Jammer om te zien dat je ons een 1 geeft. Je vindt ons zo te zien niet bereikbaar. We hebben juist onze servicekanalen uitgebreid. Naast telefonische service is onze WhatsApp-service en chatservice tijdens openingstijden altijd bereikbaar. Groetjes, Thommas

Pluspunten

bereikbaar, klantvriendelijk en weten wat ze doen! snelle servers ook voor een snelle website

Bedankt voor je 10! Als er weer iets is, weet je ons te vinden. Groet, David.

Pluspunten

Heel tevreden met Yourhosting. Ze zijn zeer goed bereikbaar en geven bij eventuele problemen de juiste oplossing. Daarnaast is het super makkelijk in gebruik!

Ik zou ze niet kunnen verzinnen!

Bedankt voor je positieve review, fijn dat je zo tevreden bent. Groet, David.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Goedkoop is duurkoop. Worden administratief grove fouten gemaakt. Waardoor er spookfacturen met absurd hoge herinneringskosten worden verstuurd naar klanten. Klantenservice is vervolgens slecht te bereiken en proberen je af te houden. wachttijd voordat je iemand te spreken krijgt begingt bij 15 minuten.

Hoi Johnny. Ik wil je verhaal graag uitzoeken. Mail je je verhaal en gegevens naar webcare@yourhosting.nl zodat ik kan kijken wat er aan de hand is? Als wij telefonisch slecht bereikbaar zijn, probeer het dan via chat, WhatsApp, Twitter of Facebook. Daar krijg je binnen openingstijden altijd snel een antwoord. Groet, David.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Meerdere jaren klant geweest, echter is de service en correctheid van zowel service als product niet meer wat het geweest is.

Afspraken nakomen, ook telefonisch en waar voor gerekend wordt ook echt bieden

Hoi Anton. Graag hoor ik je op webcare@yourhosting.nl wat er precies gebeurd is waardoor je deze review plaatst. Ik kijk dan het verhaal na en kom er op terug. Groet, David.

2 sterren: slechter dan verwacht

Voor niet IT-ers redelijk onduidelijk , gebruiksonvriendelijk. Termen onduidelijk, er staat Alleen registreren terwijl de domein al geregistreerd is. Alleen IT-termen gebruikt, en niet per produkt gerangschikt, wel alfabetisch per domeinnaam. Vind ik persoonlijk ook niet handig. Ook niet direct een verloopdatum van de domeinregistraties zichtbaar, dit moet in 1 oogopslag duidelijk zijn. Veel verbeterpunten dus!

Hoi René. Vervelend dat jij onze site als gebruiksonvriendelijk ervaart. We nemen je suggesties mee. Als er op dit moment nog iets onduidelijk is dat ik kan verduidelijken, ontvang ik je e-mail graag op webcare@yourhosting.nl. Groet, David.

Pluspunten

geen problemen. correct mailverkeer. Wel betalen voor de helpdesk.

voor domme regetratie van domains zijn de prijzen fors opgeschroefd reden voor mij om 4 domeinen te beëindigen

Beste René, Jammer om te horen dat je de producten bij Yourhosting hebt opgezegd. Je geeft aan dat er wordt betaald voor de Helpdesk. Op welke manier bedoel je dit precies? Onze Klantenservice is tegen lokaal tarief bereikbaar. Zou je dit kunnen toelichten naar webcare@yourhosting.nl. Groet René.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Uitermate klantonvriendelijk: de tevredenheidsgarantie geldt alleen voor nieuwe klanten, die binnen 100 dagen hebben opgezegd en waarvan de opzegging is bevestigd. Is er met het aanvragen van een downgrade iets foutgegaan, dan heb je pech? Stank voor dank voor loyale klanten.

Beste Bart, Ik heb je klantnummer erbij gezocht. Ik zie dat wij je een aanbod hebben gedaan om je tegemoet te komen in de kosten. Hier is echter nog niet op gereageerd. Wij zien alsnog graag je reactie tegemoet. Groet René.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goedkoop Tickets worden relatief snel opgepakt Voor de gewone niet veeleisende klant is het een aardig product.

Geen Control panel voor je VPS. Toen ik de VPS aanschafte +/- 1 jaar geleden werd aangegeven dat ze bezig waren met een control panel. Nu 1 jaar verder nog niks. Alles moet via een ticket wat gewoonweg te lang duurt. Met een control panel zoals cpanel, directadmin, plesk etc. kun je direct alles zelf regelen. Nu kost elke kleine wijziging te veel tijd... SSL certificaat werd niet verlengd omdat de factuur niet betaald was... (factuur is 20 dagen geleden verstuurd, heb nog niet eens de kans gehad om te betalen. Normaliter heb je makkelijk een betaal termijn van 30 dagen!). Hierdoor was de website van de klant niet te benaderen (webshop en gemiste inkomsten!) Uiteindelijk duurkoop...

Beste klant, Bedankt voor je review met daarin plus- en minpunten. Voor ons CMS VPS-platform zijn wij in de laatste fase voor een cPanel/Hostingmanager. Hopelijk kunnen wij dit minpunt snel in een pluspunt omzetten! Groetjes, Thommas

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Onduidelijk verhuizen/stopzetten termen door elkaar. Zeker voor niet it-ers gebruiksonvriendelijk

Beste klant, Jammer om te horen dat er onduidelijkheden zijn over het verhuizen en stopzetten. Als je hierin tips voor ons hebt dan horen we dat graag! Je mag hiervoor een e-mail sturen naar webcare@yourhosting.nl. Ook voor onduidelijkheden en vragen mag je hier een e-mail naar toe sturen. We beantwoorden je vragen graag. Groetjes, Jerry

Pluspunten

Bijzonder goede follow-up en service. Veel meer dan dat je voor de prijzen die je betaald verwacht. Minstens net zo goed als een traditionele systeembeheerder. En met een zeer breed assortiment. Een absolute topoplossing voor MKB-ers die ook nog eens goed betaalbaar is.

Beste Jaap, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! Ik vind het super om te lezen dat je Yourhosting qua aanbod en service als zeer tevreden ervaart! Namens al onze medewerkers bedankt en wij zien je altijd graag van dienst. Groetjes, Thommas

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Makkelijk domeins opvragen

slechte klantenservices hoge boetes voor herinneringen lastige website

Beste Rob, Bedankt voor je review en ik begrijp dat je niet volledig tevreden bent. Als ik iets voor je kan betekenen of als je over een situatie in gesprek wilt? Ik sta persoonlijk voor je klaar via webcare@yourhosting.nl Groetjes, Thommas

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zonder zeer duidelijke communicatie na het overnemen van Starthosting services in rekening brengen die eerder in het pakket erbij zaten Direct al mijn diensten verhuist

Beste Klant, Jammer om te lezen dat je jouw producten verhuisd hebt. Mochten we toch iets kunnen doen om je als klant te kunnen behouden, hoor ik dat graag van je. Je kunt je wensen toesturen naar webcare@yourhosting.nl. Met vriendelijke groet, Jerry

Contact opnemen met klant

Beste klant, Ik begrijp dat je ontevreden over ons bent. Helaas zie ik niet terug wat er beter kan volgens jou. Mocht je de behoefte hebben om dit alsnog aan te geven dan ontvangen we graag een e-mail. Je kunt ons bereiken via webcare@yourhosting.nl. Met vriendelijke groet, Jerry

Pluspunten

Alleen maar goede woorden, professioneel, meedenkend, begripvol, Carina heeft me uitermate goed geholpen!

niks

Beste Annelieke, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je goed geholpen bent. Ik geef dit positieve bericht ook door aan Carina. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Jerry

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen positieve punten het zijn oplichters!

Beste Kim, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden over ons bent. De boel oplichten is absoluut niet onze bedoeling. Ik hoor daarom graag wat er gebeurt is en hoe je tot deze mening bent gekomen. Wanneer je dit stuurt naar webcare@yourhosting.nl, kijken wij graag naar de situatie. Groet René.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Adverteren met aantrekkelijke aanbiedingen, maar die zijn alleen niet voor vaste klanten. Dan betaal in plaats van een euro voor een domeinregistratie het volle pond. Dat staat nergens. Oh ja, toch wel: in de kleine lettertjes. Wat een prutbedrijf. Snel op zoek naar een andere host.

Communicatie, geen valse beloftes doen, sneller reageren op klachten.

Beste klant, Vervelend dat je een negatieve ervaring met ons hebt en niet over de prijzen te spreken bent. Je vermeldt de actietarieven van domeinnamen. Al deze actietarieven zijn zowel voor nieuwe als bestaande klanten, hier maken wij geen onderscheid in. Het is alleen de vraag of je het actietarief al gebruikt hebt omdat het voor één .nl-domeinnaam geldt. Als je nog in gesprek wilt, wil je dan je verhaal en klantnummer mailen naar webcare@yourhosting.nl? Groetjes, Thommas

Pluspunten

Goede service en bekwaam personeel. Ze weten waar ze het over hebben en fixen (als nodig) snel. Ik heb bij meerdere Hostingsites gezeten en voor mij is Yourhosting een aanrader!

Beste Frans, Bedankt voor je positieve review! Als er weer iets is, weet je ons te vinden! Groet, David

Pluspunten

Goede bereikbaarheid en service

geen

Hartelijk dank voor de positieve review, dit waarderen wij zeer. Groet René

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht in communicatie. Zelfs als je met hen belt een doorspreekt hoe je een URL wil opzeggen, krijg je het jaar erop gewoon weer een factuur! Reageert niet op berichten die je stuurt en gijzelt zelfs de URL's die je wel actief wil houden! Stuurt je ook onterecht incassobureau's op je dak. Ga niet met dit bedrijf in zee!

Beste Wendy, Vervelend dat je een negatieve ervaring met ons hebt. Het is uiteraard nooit onze bedoeling om je te verplichten om bij ons te blijven. Daarom ben ik benieuwd waar het misgegaan is en wat er aan de hand is. Als je nog in gesprek wilt, wil je dan je verhaal en klantnummer mailen naar webcare@yourhosting.nl? Groetjes, Thommas