Zeer slecht. Niet doen!!

Ondeskundig en geen support Ja ze reageren wel maar alleen met domme vragen Een website overzetten kost weken zonder resultaat Ik heb veel spijt en nu moet ik van ze af zien te komen Je kan ze niet eens bellen!!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen enkel, meer...

Ben meer dan 5 paticulier klant geweest bij Yourhosting. Vanaf vorig jaar ook als reseller. Heb er nooit een probleem mee gehad om meer te betalen dan bij andere hostingproviders (Yourhosting is nou eenmaal duurder) omdat de telefonische klantenservice enorm goed was.Deze klantenservice is van de ene, op de andere dag compleet omgezet naar een chatomgeving, social media en whatsapp. Telefonisch zijn ze niet meer te bereiken. Van dit alles zijn wij niet op de hoogte gesteld en het is werkelijk waar één grote bende geworden.Prijzen zijn niet (mee)gedaald met de service, dus we betalen hetzelfde voor een schandalige hostingpartij die gewoonweg niet meer te bereiken is. Telefonisch staan we letterlijk uren in de wacht, zelfde geldt voor de wachtrij van de chat. Social Media en WhatsApp doen we niet aan, dus daar sta je dan met je vragen!Tenzij jij als persoon of vanuit je bedrijf uren wilt wachten op de meest simpele antwoorden, adviseer ik je als trouw Yourhosting gebruiker om deze partij te mijden en als je dat nog niet hebt gedaan, nu te doen - zoals wij ook gaan doen.Fijn is dat niet, want het overzetten van al onze websites, die van onze klanten en de nieuwe tenaamstellingen van alle websites gaat een bak geld kosten (duizenden euro's).Wij voelen ons zo enorm teniet gedaan door Yourhosting en ik hoop dat de beslissing om hun support zo uit het niets om te zetten en hun klanten hier niet over te informeren hun ondergang zal worden. Je kunt zo NIET met je klanten omgaan!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

Normale prijzen hanteren en niet na meerdere malen services en of producten stop gezet te hebben toch de boel door laten lopen en jaar na jaar weer opnieuw ekeningen sturen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Prima geholpen door Carina bij een 'lastige' omzetting van domeinnamen etc. Snelle terugkoppeling.Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zonet geholpen door Richard, fantastisch zo'n service...

...ga zo door!

Niet bereikbaar

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

bereikbaar, klantvriendelijk en weten wat ze doen! snelle servers ook voor een snelle website

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel tevreden met Yourhosting. Ze zijn zeer goed bereikbaar en geven bij eventuele problemen de juiste oplossing. Daarnaast is het super makkelijk in gebruik!

Ik zou ze niet kunnen verzinnen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Goedkoop is duurkoop. Worden administratief grove fouten gemaakt. Waardoor er spookfacturen met absurd hoge herinneringskosten worden verstuurd naar klanten. Klantenservice is vervolgens slecht te bereiken en proberen je af te houden. wachttijd voordat je iemand te spreken krijgt begingt bij 15 minuten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Meerdere jaren klant geweest, echter is de service en correctheid van zowel service als product niet meer wat het geweest is.

Afspraken nakomen, ook telefonisch en waar voor gerekend wordt ook echt bieden

2 sterren: slechter dan verwacht

Voor niet IT-ers redelijk onduidelijk , gebruiksonvriendelijk. Termen onduidelijk, er staat Alleen registreren terwijl de domein al geregistreerd is. Alleen IT-termen gebruikt, en niet per produkt gerangschikt, wel alfabetisch per domeinnaam. Vind ik persoonlijk ook niet handig. Ook niet direct een verloopdatum van de domeinregistraties zichtbaar, dit moet in 1 oogopslag duidelijk zijn. Veel verbeterpunten dus!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

geen problemen. correct mailverkeer. Wel betalen voor de helpdesk.

voor domme regetratie van domains zijn de prijzen fors opgeschroefd reden voor mij om 4 domeinen te beëindigen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Uitermate klantonvriendelijk: de tevredenheidsgarantie geldt alleen voor nieuwe klanten, die binnen 100 dagen hebben opgezegd en waarvan de opzegging is bevestigd. Is er met het aanvragen van een downgrade iets foutgegaan, dan heb je pech? Stank voor dank voor loyale klanten.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goedkoop Tickets worden relatief snel opgepakt Voor de gewone niet veeleisende klant is het een aardig product.

Geen Control panel voor je VPS. Toen ik de VPS aanschafte +/- 1 jaar geleden werd aangegeven dat ze bezig waren met een control panel. Nu 1 jaar verder nog niks. Alles moet via een ticket wat gewoonweg te lang duurt. Met een control panel zoals cpanel, directadmin, plesk etc. kun je direct alles zelf regelen. Nu kost elke kleine wijziging te veel tijd... SSL certificaat werd niet verlengd omdat de factuur niet betaald was... (factuur is 20 dagen geleden verstuurd, heb nog niet eens de kans gehad om te betalen. Normaliter heb je makkelijk een betaal termijn van 30 dagen!). Hierdoor was de website van de klant niet te benaderen (webshop en gemiste inkomsten!) Uiteindelijk duurkoop...

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Onduidelijk verhuizen/stopzetten termen door elkaar. Zeker voor niet it-ers gebruiksonvriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Bijzonder goede follow-up en service. Veel meer dan dat je voor de prijzen die je betaald verwacht. Minstens net zo goed als een traditionele systeembeheerder. En met een zeer breed assortiment. Een absolute topoplossing voor MKB-ers die ook nog eens goed betaalbaar is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Makkelijk domeins opvragen

slechte klantenservices hoge boetes voor herinneringen lastige website

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zonder zeer duidelijke communicatie na het overnemen van Starthosting services in rekening brengen die eerder in het pakket erbij zaten Direct al mijn diensten verhuist

Contact opnemen met klant

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Alleen maar goede woorden, professioneel, meedenkend, begripvol, Carina heeft me uitermate goed geholpen!

niks

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen positieve punten het zijn oplichters!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Adverteren met aantrekkelijke aanbiedingen, maar die zijn alleen niet voor vaste klanten. Dan betaal in plaats van een euro voor een domeinregistratie het volle pond. Dat staat nergens. Oh ja, toch wel: in de kleine lettertjes. Wat een prutbedrijf. Snel op zoek naar een andere host.

Communicatie, geen valse beloftes doen, sneller reageren op klachten.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Goede service en bekwaam personeel. Ze weten waar ze het over hebben en fixen (als nodig) snel. Ik heb bij meerdere Hostingsites gezeten en voor mij is Yourhosting een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede bereikbaarheid en service

geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht in communicatie. Zelfs als je met hen belt een doorspreekt hoe je een URL wil opzeggen, krijg je het jaar erop gewoon weer een factuur! Reageert niet op berichten die je stuurt en gijzelt zelfs de URL's die je wel actief wil houden! Stuurt je ook onterecht incassobureau's op je dak. Ga niet met dit bedrijf in zee!

Over Yourhosting

Filter op Taal