zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Klant, Jammer om te lezen dat je jouw producten verhuisd hebt. Mochten we toch iets kunnen doen om je als klant te kunnen behouden, hoor ik dat graag van je. Je kunt je wensen toesturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Jerry

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste klant, Ik begrijp dat je ontevreden over ons bent. Helaas zie ik niet terug wat er beter kan volgens jou. Mocht je de behoefte hebben om dit alsnog aan te geven dan ontvangen we graag een e-mail. Je kunt ons bereiken via [email protected]. Met vriendelijke groet, Jerry

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Annelieke, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je goed geholpen bent. Ik geef dit positieve bericht ook door aan Carina. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Jerry

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Kim, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden over ons bent. De boel oplichten is absoluut niet onze bedoeling. Ik hoor daarom graag wat er gebeurt is en hoe je tot deze mening bent gekomen. Wanneer je dit stuurt naar [email protected], kijken wij graag naar de situatie. Groet René.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste klant, Vervelend dat je een negatieve ervaring met ons hebt en niet over de prijzen te spreken bent. Je vermeldt de actietarieven van domeinnamen. Al deze actietarieven zijn zowel voor nieuwe als bestaande klanten, hier maken wij geen onderscheid in. Het is alleen de vraag of je het actietarief al gebruikt hebt omdat het voor één .nl-domeinnaam geldt. Als je nog in gesprek wilt, wil je dan je verhaal en klantnummer mailen naar [email protected]? Groetjes, Thommas

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Frans, Bedankt voor je positieve review! Als er weer iets is, weet je ons te vinden! Groet, David

perfect, zeker aan te bevelen

Hartelijk dank voor de positieve review, dit waarderen wij zeer. Groet René

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Wendy, Vervelend dat je een negatieve ervaring met ons hebt. Het is uiteraard nooit onze bedoeling om je te verplichten om bij ons te blijven. Daarom ben ik benieuwd waar het misgegaan is en wat er aan de hand is. Als je nog in gesprek wilt, wil je dan je verhaal en klantnummer mailen naar [email protected]? Groetjes, Thommas

perfect, zeker aan te bevelen

Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je. Groet René.

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Charles, Bedankt voor je review en ik begrijp dat je een overzicht van de looptijd wilt. Ik stuur je een overzicht met de jaarlijkse einddata toe en hopelijk heb je zo het overzicht waar je naar op zoek bent. Groetjes, Thommas

goede service, goed behandeld

Hoi Olga, Bedankt voor je positieve review en je verbeterpunt! Als je onze support weer kan gebruiken, horen we het graag! Groetjes, David

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Jennie, Bedankt voor je positieve review, fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Als er weer iets is waar we je mee kunnen helpen weet je ons te vinden! Groetjes, David

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Milan, Ik begrijp dat je verrast bent door hoge bedragen. Ik ben benieuwd wat er aan de hand is en wat ik voor je kan doen. Wil je je klantnummer en toelichting sturen naar [email protected]? Groetjes, Thommas

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste klant, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niks kunt vinden in het admin portal. Wat ontbreekt er (los van de prijzen van producten) nog meer in het account? Elke tip is welkom en als je de behoefte hebt, mag je ons dit e-mailen naar [email protected]. Groetjes, Jerry

slechter dan verwacht

Beste klant, Ik vind het jammer om te horen dat je ontevreden bent. Wij sturen twee keer een vooraankondiging toe per e-mail waarin we aangeven dat de producten verlengd worden. In die vooraankondiging geven we ook aan wat je kunt doen als je niet wilt verlengen. Hoe zou jij het liefst willen dat je opzegtermijn aangeduid wordt? Mocht je de behoefte hebben dan kun je een mail sturen naar [email protected]. Alle tips zijn welkom! Groetjes, Jerry

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste klant, Jammer om te horen dat je ontevreden bent. Ik vermoed dat je als Starthosting klant overgezet bent naar een Yourhosting account, klopt dat? Hierbij geef je aan dat de kosten verdubbelen. Dit lijkt me niet de bedoeling omdat je tijdens de overstap naar Yourhosting, je Starthosting producten behoudt. Ligt de situatie anders en heb je de behoefte om je situatie toe te lichten? Stuur ons dan even een e-mail naar [email protected]. Groetjes, Jerry

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Annemieke, Bedankt voor je positieve beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden over onze service bent. Het klopt dat je altijd een factuurmail krijgt. Wanneer je een incasso hebt ingesteld, dan vermelden wij dat ook op de factuur en incasseren wij vanzelf de factuurkosten. Groetjes, Thommas

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Koos, Jammer om te horen dat je facturen krijgt voor domeinnamen die een jaar geleden geannuleerd zijn. Als blijkt dat de domeinnamen inderdaad opgezegd zijn, crediteren we uiteraard de factuur. Heb je hier al contact over opgenomen? Zo niet, wil je dan een e-mail sturen naar [email protected]? Groetjes, Jerry

perfect, zeker aan te bevelen

Hi Peter, Bedankt voor je positieve review en top om te lezen dat je tevreden over onze service bent! Groetjes, Thommas

zeer slecht, onaanvaardbaar

Dear Arjan, Thanks for your review. It is not clear for me why you received an invoice and which products you have with us. For a supportquestion please contact us at [email protected] Yours sincerely, Thommas

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Lourens, Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Uiteraard doen wij ons best om wachtrijen te voorkomen of zo kort mogelijk te houden, helaas lukt dit bij een groot call-aanbod niet altijd. Als er nog iets niet naar tevredenheid afgehandeld is, wil je mij dan mailen op [email protected]? Ik help je graag. Groetjes, Thommas

Beste Dennie, Bedankt voor je 5-sterren review! Groetjes, Thommas

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Marijn, Vervelend dat je op meerdere fronten ontevreden over ons bent. Wij beveiligen onze servers en jouw pakket tegen (buitenlandse) aanvallen. Dit doen wij met een firewall en ik begrijp dat jij of een webbouwer vaak geblokkeerd wordt. Wil je daarom de buitenlandse ip-adressen toesturen? Ik zet deze graag op de whitelist zodat je niet meer geblokkeerd wordt. Wil je ook in ditzelfde mailtje aangeven waarover je precies ontevreden bent of extra service bij verwacht? Ik sta graag voor je klaar als je mailt naar [email protected] Groetjes, Thommas

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Pieter, Ik zie dat je een één-sterren-review hebt achter gelaten. Ik zie in je account dat je inmiddels contact hebt gehad met onze Klantenservice en dat je originele bestelling is aangepast. Is je onvrede inmiddels weggehaald? Wanneer ik alsnog iets voor je kan betekenen, hoor ik dit graag van je via een e-mail naar [email protected]. Groet René.