Erg behulpzijn

Top geholpen!

Ik heb recent het penningmeesterschap overgenomen en maakte voor het eerst kennis met het systeem. Goed systeem en uitstekende support!

Klantvriendelijk en kennis van zaken staan op een hoog niveau.

Zeer, zeer positief. Hulpvaardig, denk met de klant mee. proactieve houding.

perfect geholpen

De betreffende medewerker was zeer behulpzaam en nam ruim de tijd om al mijn vragen en problemen op te lossen. Voor iemand die nog vrij nieuw is in de financiële wereld was het heerlijk om zo geholpen te worden.

word erg professioneel begeleid bij vragen

word erg professioneel begeleid bij vragen of onduidelijkheden. dit is echter maar 2x in járen nodig geweest

Fantastisch geholpen! Alle lof !!!!

Zeer vriendelijke en behulpzame persoon aan de telefoon. Uitstekende communicatie!

Prima begeleiding en service

Snelle begeleiding en duidelijke uitleg bij vastlopen pc en herstellen van de online back-up. Op hun advies 2 jaar geleden de online back-up genomen en dat was een geweldige keus, snel en makkelijk hersteld nu.

Uitstekende service en vriendelijke ondersteuning.

Uitstekende service en vriendelijke ondersteuning.

Helemaal SUPER!!!!!

Sander aan de lijn met het verzoek aan hem om de IBANC software op mijn nieuwe HD te zetten. Ik knipper met mijn ogen en hij heeft het geregeld via een tijdelijke verbinding. En ook de meest recente backup weer terug gezet. Helemaal super geregeld. Helemaal blij.

Erg goed, duidelijk en snel geholpen

Was een fijne ervaring waarbij ik daarna weer gelijk aan de slag kon. Ook goede tips gekregen.

Ik ben bij mijn eerste keer werken met Ibanc uitstekend begeleid

Uitstekende online service

Goede deskundige ondersteuning

Ik werd goed, snel en professioneel geholpen.

Vriendelijke en geduldige klantenservice. Probleem goed opgelost!

Uitstekend telefonische hulp

Als nieuwe penningmeester zonder ervaring met automatische incasso ben ik uitstekend geholpen door uw medewerker

Zeer deskundige helpdesk

Het duurde ruim 10 minuten voordat we een helpdesk medewerker aan de lijn kregen, maar zijn deskundige en vriendelijke hulp maakte dit goed.

Heel plezierig en functioneel

De hulpdesk is een uitkomst en voorbeeld van correcte en adequate hulp. Die hulp is wel nodig gezien de wel zeer uitgebreide en daarom niet altijd heldere gebruiksaanwijzing

Pluspunten

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik zei al tegen degene aan de telefoon dat de support altijd top is. Een dikke tien. Andere kunnen hier nog iets van leren

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en deskundige hulp!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Behulpzaam en bereid tot ondersteuning in niet dagelijkse werkzaamheden. accuraat en met respect voor de privacy van de data.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geweldige Service en vriendelijkheid!!

Absoluut geen Tips!!! Vooral zo doorgaan!!