Fantastische hulp

Als penningmeester wordt van mij verwacht dat ik de incasso batch eenmaal per jaar aanlever. Aangezien mijn ict vaardigheden als 70 plusser niet optimaal zijn, heb ik ook ditmaal wederom met de Ibanc helpdesk gebeld en ben al 8 jaar op rij op fenomenale wijze geholpen. Elke keer lukt het de vertrouwde medewerker weer op afstand mijn computer over te nemen en binnen een mum van tijd de complete batch voor mij klaar te zetten op mijn computer. Met allerlei kunst en vliegwerk dat wel, want vaak moeten er diverse zij wegen worden bewandeld om het gewenste resultaat te bereiken. Het fantastische is dat het in mijn geval altijd tot het gewenste resultaat heeft geleid.

Snel goed en vriendelijk

Heb vanmorgen contact gehad ik liep vast met een nieuw product belde op geen wacht rij werd meteen goed geholpen en duidelijk nam allertijden voor mijn was er heel tevreden over

Altijd vriendelijk, de tijd nemen en goed verder helpen bij vragen.

Ongeveer 1 keer per jaar heb ik ondersteuning nodig. Bij bellen krijg ik snel een medewerker te spreken die mij vriendelijk te woord staat, gelijk begrijpt wat mijn probleem is en helpt het probleem op te lossen. Altijd naar voole tevredenheid van mijn kant.

Zeer goed geholpen door uw medewerker !!!!!

zeer deskundige, volledige en geduldige assistentie verleend

Ik had diverse moeilijkheden met het aanpassen van bedragen in een bestand van ca 600 incasso's. Uw medewerker heeft alle tijd genomen om mij alternatieven aan te reiken voor het maken van de benodigde incasso groepen. Daarnaast heeft hij enkele fouten in mijn database kunnen corrigeren en mij net zo lang geholpen totdat de benodigde groepen voor het innen van de jaarcontributie klaar waren. Ik ben zeer tevreden met de service van uw helpdesk. de TWENOT hoopt nog lang klant te kunnen blijven bij IBANC.

perfect geholpen

prima geholpen

Deskundige ondersteuning.

Erg gewaardeerd dat de medewerker op een betrokken wijze bleef zoeken naar de oplossing.

Top geholpen!

We zijn 100 minuten bezig geweest en ik ben heel goed geholpen!

probleem feilloos opgelost !

Na een bericht te hebben gestuurd via de website ben ik prompt teruggebeld door een zeer deskundige en vriendelijke medewerker. Mijn probleem is feilloos opgelost en aanvullend zijn nog wat van mijn onnauwkeurigheden aangepast.

fantastisch

ben zo vreselijk goed geholpen door Joachim , vreselijk goede service ,heeft alles zo goed in kaart gezet dat we verder kunnen. zaken die niet door Ibanc gedaan hoeven te worden toch gedaan. een tien met een griffel. hier spreekt een hele blije klant.thanks voor de service

Uitstekend geholpen

Ik had een probleem met dubbel geïncasseerde bedragen maar kon de oorzaak niet vinden. De supportmedewerker had het binnen 5 minuten gevonden en geholpen om het weer snel op te lossen. Top!

fijne, proffecionele supersonisch snelle hulp

deze medewerker luisterd erg goed en lost het direct op terwijl hij tussendoor ook nog in een quick-second een collegaatje die vast liep uithelpt, echt een powerball!

Zeer goede support!

Joachim en ik hadden al mailcontact gehad, en daar vloeide een 'upgrade' afspraak uit voort. Bij 'ons' was het nogal een rommeltje qua installatie. Veel losse eindjes, en geen documentatie. De gebruikers bleken al sinds 2014 met een standalone versie te werken, terwijl er een server niets stond te doen. Joachim heeft dit binnen een uur omgezet, geupdated, oude 'rommel' opgeruimd en ook duidelijke uitleg gegeven over zaken die er toe doen en waar we op moeten letten. Heel erg tevreden. Vakman! Dank!

Top service zoals gebruikelijk

Zoals altijd goed geholpen

Fantastische hulp!

Aardige nette jongemannen aan de lijn die erg behulpzaam zijn en altijd een oplossing weten!

Zeer prettig en goed geholpen !

Mijn ervaring is positief ik ben goed geholpen en werd snel op mijn gemak gesteld.

Top!!

Zeer goed geholpen, super ondersteuning!

super service

Ben echt geweldig geholpen door medewerker IBANC die me door gehele proces heeft geholpen om een incassobestand aan te maken

Medewerking uitstekend.

Ik ben fantastisch geholpen door de helpdesk van Ibanc

Mijn laptop was gecrashed en daardoor was ik mijn Ibanc pakket geheel kwijt. In november time is dit door de medewerker op een andere laptop teruggezet. Daarnaast heeft hij me geholpen om de bestanden uit een backup terug te halen. Binnen 3 kwartier was mijn probleem geheel opgelost. Chapeau, ik ben echt geweldig geholpen. Klaas-Jan van Oranjevereniging Putten

in een woord - fantastisch -,

super goed, snel contact, zeer kundig, met ook heel handige tips en trucs.

Uitmuntend geholpen. Vlot adequaat en zeer vriendelijk

Uitstekend. Veel dank namens 't KOOR!

Joachim is nergens te beroerd voor, is kundig en zeer prettig in de omgang!

meer dan tevreden

Er werd ruim tijd genomen voor mijn vraag en ik ben met meer geholpen dan waar ik om gevraagd had. Kortom zeer tevreden.

Optimale medewerking!

Was behoorlijk in paniek, maar ben direct uit de brand geholpen, perfect!

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire