Ik ben heel goed en vriendelijk geholpen. Uw medewerker was erg behulpzaam en ook ter zake deskundig. Deze man nooit meer wegdoen, een 10 met een griffel

Perfect, kon niet beter

Sander heeft mij super geholpen!

Vrijdag eind van de middag belde ik met een vraag waar ik eigenlijk meteen antwoord op wilde hebben. Sander heeft mij meteen goed geholpen, hij had goede zin, klonk vrolijk en mijn probleem was opgelost.

Vriendelijke en behulpzame support

Werkt snel, duidelijke uitleg, behulpzaam, meedenkend

Top service!

Meer dan alleen het probleem oplossen voor de klant. Er werd meegedacht om in dit geval mij optimaal te ondersteunen. Hele goede service!

Perfect!

Super hulp, niets is teveel gevraagd.

Correct en zeer vakkundig geholpen

Goed en vakkundig en professionele ondersteuning

Zeer goede hulp bij herstel programma(licentie) na crash.

Nast het weer vrijgeven van de licentie, zodat ik het programma weer kon openen, kreeg ik nog diverse tips over het gebruik die erg nuttig waren.

super goed geholpen in deze barre tijden

Ibanc heeft ons even een hele hoop werk bespaart door ons online door het programma te helpen, Top

Heel positief

Vlotte hulp, prettig in contact, ben dankbaar en blij met hen!

Erg behulpzijn

Top geholpen!

Ik heb recent het penningmeesterschap overgenomen en maakte voor het eerst kennis met het systeem. Goed systeem en uitstekende support!

Klantvriendelijk en kennis van zaken staan op een hoog niveau.

Zeer, zeer positief. Hulpvaardig, denk met de klant mee. proactieve houding.

perfect geholpen

De betreffende medewerker was zeer behulpzaam en nam ruim de tijd om al mijn vragen en problemen op te lossen. Voor iemand die nog vrij nieuw is in de financiële wereld was het heerlijk om zo geholpen te worden.

word erg professioneel begeleid bij vragen

word erg professioneel begeleid bij vragen of onduidelijkheden. dit is echter maar 2x in járen nodig geweest

Fantastisch geholpen! Alle lof !!!!

Zeer vriendelijke en behulpzame persoon aan de telefoon. Uitstekende communicatie!

Prima begeleiding en service

Snelle begeleiding en duidelijke uitleg bij vastlopen pc en herstellen van de online back-up. Op hun advies 2 jaar geleden de online back-up genomen en dat was een geweldige keus, snel en makkelijk hersteld nu.

Uitstekende service en vriendelijke ondersteuning.

Uitstekende service en vriendelijke ondersteuning.

Helemaal SUPER!!!!!

Sander aan de lijn met het verzoek aan hem om de IBANC software op mijn nieuwe HD te zetten. Ik knipper met mijn ogen en hij heeft het geregeld via een tijdelijke verbinding. En ook de meest recente backup weer terug gezet. Helemaal super geregeld. Helemaal blij.

Erg goed, duidelijk en snel geholpen

Was een fijne ervaring waarbij ik daarna weer gelijk aan de slag kon. Ook goede tips gekregen.

Ik ben bij mijn eerste keer werken met Ibanc uitstekend begeleid

Uitstekende online service

Goede deskundige ondersteuning

Ik werd goed, snel en professioneel geholpen.

Vriendelijke en geduldige klantenservice. Probleem goed opgelost!

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire