Snel, persoonlijk en je wordt goed op de hoogte gehouden als de bestelling afwijkt.

Prima kussen en snelle levering

Het is de eerste keer dat ik wat besteld heb bij donskussen.nl en ik zou het de volgende keer zo weer doen!!

Goed zo als verwacht

Prima.. heerlijk stevig kussen. Sliep van af moment 1 heerlijk

Leuk contact, goed advies, snelle levering!

Ik had een vraag over alergie en heb prima advies gekregen welk kussen ik zou kunnen nemen. Kwaliteit van het kussen is top. Aanrader voor de online shoppers.

zeer tevreden met de aankoop van onze donsdeken

Eerst was er een foutje in de prijs maar dat werd zeer goed opgelost en ben daar zeer tevreden over.. Zeer snelle service en goed kwaliteit meer moet dat niet zijn..

Een prima kussen voor mij.

Ik heb een vergroeide rug en kon niet meer in een stoel zitten zonder pijn door het kussen sluit het goed aan en kan ik weer tegen de rugleuning zitten. Ben heel blij met dit kussen.

Fantastische service! G

Geweldige klantenservice en assortiment!

Prima website die doen wat ze zeggen

Heerlijke kussens gevonden bij Donskussen.nl die een stuk goedkoper waren dan in de winkel. Binnen 2 dagen in huis. Super snel dus en een prima service. Ik zou er zo weer bestellen!

Ben heel tevreden.

Mijn eerste ervaring met deze website is zeer goed meegevallen

prima betrouwbaar bedrijf

totaal geen spijt van mijn aankoop. 2x 1 persoons gekocht voor bed van 180x 200. mijn man en ik ieder ons eigen dekbed. zalig!!!

Goed en lekker!

Enkel een kussen besteld. Maar snelle levering. Klein puntje is dat ik als het goed is had aangegeven dat het op een servicepunt geleverd moest worden, werd bij de buren geleverd die er vervolgens een paar dagen niet waren.

Goede service. Ik had een goedkopere hotelversie besteld. Die bleek echter niet meer beschikbaar waardoor ik een nieuw dekbed opgestuurd kreeg

Heerlijke kussen

Ik slaap al tijden slecht maar deze kussen ligt heerlijk. Na de 1e nacht dacht ik wauw dit sliep lekker . Veel minder wakker door draaien in mn slaap . Dus de kussen heeft me verrast

Goede service ben blij dat ik de site gevonden heb op internet.

Wat een geweldige service

Wij hebben een dekbed besteld bij dit bedrijf en er telefonisch contact over gehad en ook via de mail. Wij zijn erg correct te woord gestaan door Koen. We hadden een retourtje besteld omdat dat best veel geld bespaarde. Het zou een paar dagen duren omdat het professioneel gereinigd zou worden. Maar we kregen het al de volgende dag. Wat bleek..het retourtje was al verkocht. Wij kregen een nieuwe voor de prijs van een retourtje. Dit vonden we erg bijzonder..en waren verrast. Wat een service van dit bedrijf. Het dekbed hebben we nu een week en na eerst even wennen dat het zo licht is en benieuwd of dit wel warm ligt zijn we helemaal om. Wat ligt dit heerlijk. Een echte aanrader. Het vormt heerlijk om je heen en de warmte in bed is beter als onze wollen dekbed. (soms te warm en dan weer te koud) We hopen hier jaren plezier van mogen te hebben en bedanken Koen voor het fijne contact en de bijzonder service.

Beste Niko, Ontzettend bedankt voor je positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat het dekbed nog beter bevalt dan een wollen dekbed. Nog heel veel plezier met het nieuwe dekbed! Groeten, Koen

Niet de kwaliteit die op de site wordt aangegeven

Levering weliswaar snel echter met de opmerking dat de op de site aangegeven stevigheid bepaald niet het geval is.

Goedemiddag Willy, Erg vervelend dat je deze ervaring met het product hebt. We hebben inmiddels contact met je gehad en aangegeven dat we eenzelfde soort binnenkussen kunnen leveren met meer volume. Ook mag je er voor kiezen om de binnenkussens terug te sturen. Groeten, Koen

Top service en uitstekende kwaliteit!

Gister besteld vandaag ontvangen De producten zijn heel goed omschreven zodat je precies weet welk kussen het beste bij jou past!

Prima site, eenvoudig en snel bezorgd

Prima site, eenvoudig te zoeken en de bezorging is erg snel.

Prima bedrijf met goede producten

Mijn bestelling werd de volgende dag al bezorgd en alles was netjes verpakt. Er kwam nog 'n kadootje bij ook. Het product voldoet prima en ik ben 'n super tevreden klant. Dat ik bij dit bedrijf mijn bestelling plaatste kwam vanwege de uitstekende website (via Google search) waar alles helemaal uitgelegd werd. Daardoor werd mijn keuze vergemakkelijkt.

Prima en snel

Netjes verpakt en zeker hele fijne kussens met hoezen.

Super kussen

Ik ben zo blij met het kussen. Mijn nachtrust is geel belangrijk Vandaar dit kussen.

Helemaal top!

Sliep al een tijdje niet goed, en moest een nieuw kussen hebben. Heb nu een kussen gevuld met dons. Heerlijk zacht, maar toch stevig. Ik slaap op m’n zij, en dit kussen geeft perfect ondersteuning. Een verademing!

Zalig kussen !!

Ik slaap beter sinds ik op dit kussen lig

Prima kussens

Ik slaap heerlijk op de donskussens. Ook over de snelle levering ben ik zeer tevreden. Oftewel prima service en een goed product.

Dag Fokke, Bedankt voor je geweldige beoordeling. Fijn dat je zo goed slaapt op het kussen.

Goede levering en mooi materiaal

Goede communicatie, nadat de binnenkussens niet leverbaar waren. Ik had de bestelling daarna sneller dan verwacht. Goede prijs-kwaliteit verhouding. De veren binnenkussens zijn favoriet bij mijn klanten.

van het hofflaan 22 7535cm Enschede

053 203 20 54