Wat een service!

In 1 woord geweldig. Ik kocht de kussens Donderdag 1 Augustus en vandaag (3 Augustus) al ontvangen. Ik woon in Engeland en had eigenlijk mijn bestelling verkeerd geplaatst, maar Koen heeft zijn best gedaan om het recht te trekken. Dank je wel. Ik heb ze nog niet gebruikt daar ik net de slopen heb besteld en dit is natuurlijk geen 'normale' maat voor de UK. Zodra ik weet hoe het kussen slaapt, schrijf ik wel weer een beoordeling.

Heel vriendelijke en goede service bij donskussen. De producten die ik heb zijn goed, de levering is snel en als het onverhoopt iets vertraagd is, dan word je daar goed van op de hoogte gehouden.

Excellent choice, great quality, quick delivery. I am very happy with my new pillows. I definitely recommend them.

Goedemorgen Christof, Bedankt voor je kort maar krachtige beoordeling. Wij zijn er helemaal blij mee :). Groeten, Donskussen.nl

Uitstekende service met persoonlijke aandacht. Iets wat je tegenwoordig nog maar zelden ervaart. Erg tevreden over deze firma

Hi Rob, Tof dat je de moeite neemt om een beoordeling te plaatsen. Daar ben ik erg blij mee. Heel veel plezier nog met het Nordic donzen dekbed! Groeten, Donskussen.nl

Perfecte service snel geleverd mooi

Kussentjes voldoen volledig aan de verwachting

Hi Carmen, Heel fijn om te horen dat de binnenkussens bevallen. Bedankt voor je fantastische cijfer en beoordeling! Groeten, Donskussen.nl

Prima bedrijf

Fijn dat jullie advies geven over slaaphouding i.v.m. je kussen.

Hi Saskia, Bedankt voor je mooie beoordeling en goed om te horen dat je het advies op prijs stelt. We zien je graag nog eens terug. Groeten, Koen

Heel erg goede kussens voor erg ok bedrag en prima service

Via googlen op site donskussen. Goede recensies en duidelijke site. Twee kussens besteld en via mails constant op hoogte van proces. Ook snelle reactie toen ik via track tracé merkte dat bestelling bij mij thuis zou worden bezorgd ipv bij ophaalpunt. Geen ramp maar wel jammer. Dat werd echter driedubbel goed gemaakt door 1 erg goede kussens 2 netjes excuses over bezorgfoutje 3 volgende dag handgeschreven (!) briefje met check alles ok, excuses foutje en 10% korting op volgende aankoop.

Hi Pieter, Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling. Daar word ik helemaal blij van. Groeten, Koen

Prima uitleg en raad op de website, snelle levering en heerlijk slapen

Een goed filmpje op internet gezien met goede raad. Nelle levering van het product en inderdaad .....veel beter slapen!

Hi Loes, Ontzettend bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je nu (nog) beter slaapt. Groeten, Donskussen.nl

perfecte service!

snelle en prima service. Prima latex kussen met donsgevuld omhulsel. Al eerder zo'n kussen gehad. Prima bevallen. Ze zijn niet goedkoop maar de prijs meer dan waard

Hi Eugene, Leuk om te horen dat het kussen zo goed bevalt. Het is inderdaad niet het goedkoopste kussen maar wel een zeer innovatief model met een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Veel slaapplezier! Groeten, Donskussen.nl

Snelle verzending, hoge kwaliteit en regelmatige status updates

Snelle verzending, updates aangaande verzend en ontvangstmoment, gewoon lekker makkelijk. Ook nog eens een heerlijk en betaalbaar donsdekbed!

Een goede stevige, maar toch zachte kussen.

Het contact met donskussen.nl was erg prettig. Er wordt serieus met je mee gedacht over wat je wensen zijn en welke kussen dan het beste bij je past. En het is niet zo dat er wat wordt aangesmeerd aan je. Ik ben erg tevreden over het contact en de geboden service. Eindelijk een goede kussen en niet eens duur!

Advies op maat en een zeer correcte ensnelle service!

voor herhaling vatbaar!

Hi Marijke, Fijn dat je het advies op maat en de snelle service waardeert. Ik zie je graag nog een keer terug bij Donskussen.nl. Groeten, Koen

Uitstekende informatie, prima service

We kwamen op de website van Donskussen terecht bij het zoeken naar informatie over diervriendelijk dons. De uitgebreide productinformatie heeft ons goed geholpen. Toen bleken ze ook zelf leverancier van duurzame producten te zijn, en tegen concurrerende prijzen. Tenslotte heeft Koen van der Velden ons uitstekende service geleverd. Ik kan deze webwinkel zeer aanbevelen. En het kopen van gecertificeerd sinds natuurlijk...

Hi Chris, Leuk om te horen hoe je op de website bent gekomen. Diervriendelijk dons (zover je daar over mag spreken) is niet vanzelf sprekend. Buitenlandse merken, maar ook goedkope donsproducten zijn vaak buiten Europa geproduceerd en er is daar weinig tot geen controle op de manier van productie. De meeste merken op onze site werken met het RDS label dat het dons van de boerderij tot de productie volgt. Bedankt Chris! Groeten, Koen

Pluspunten

Ik werd persoonlijk geïnformeerd over de beschikbaarheid van een besteld product en kreeg heel correct een beter en duurder alternatief voor hetzelfde bedrag aangeboden.

Hi Dennis, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je het nieuwe product waardeert. Groeten, Koen

Pluspunten

Erg fijn dat je een kussen mag uitproberen en deze mag retourneren op het moment dat het niet bevalt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede service.

Site beter “up to date” houden

Pluspunten

Duidelijke communicatie wat betreft levering, goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Snelle correcte levering met een persoonlijke noot erbij.

Geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Zeer slechte service. Heb reinigingskosten moeten betalen voor een item dat ik zonder te gebruiken heb geretourneerd. Volgend het bedrijf was het duidelijk dat ik het dekbed had gebruikt. Ik heb het echter alleen uit de doos gehaald en gelijk teruggestopt omdat ik zag dat ik het verkeerde dekbed had besteld. Dat ze reinigingskosten in rekening brengen voor een gebruikt item kan ik begrijpen. Maar in dit geval is het volkomen onterecht.

Beste Anouk, Bedankt voor je feedback. Vervelend dat het niet is gelopen zoals je had verwacht. Wij hebben gezien dat het dekbed uit de doos is gehaald, daarnaast hebben we meerdere haren op het dekbed aangetroffen (zie foto's in de e-mail). Wij kunnen dus niet achterhalen of je het dekbed hebt gebruikt of niet. Op basis van onze bevindingen voldoet het dekbed niet aan de retourvoorwaarden, vandaar de reinigingskosten.

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt, website fijn en duidelijk.

geen

Pluspunten

Goede informatie, goede prijzen en snelle levering.

Pluspunten

Kwaliteit product. Csr friendly

DHL avondlevering niet nagekomen volgens afspraak

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verzendafspraken worden niet nagekomen. Voor avondbezorging moest extra betaald worden. Toch werd overdag bezorgd, ook veel later dan was aangegeven. Heb 4x hierover klacht ingediend en pas na een week aanhouden werd gereageerd.

Beste Nanda, Nogmaals, wij vinden het erg vervelend dat de bestelling niet in de avond geleverd is. Dit is een fout vanuit ons geweest, waarvoor onze excuses. We hebben de verzendkosten terugbetaald.

van het hofflaan 22

7535cm Enschede