Prima service, juiste product

Super goede ervaring

Snel bezorgd!

Precies volgens plan

Kreeg alleen s,avonds pas m,n spulletjes.. maar daar kon onderdelenplanet niets aan doen.. alles was perfect

Professioneel

Snel en degelijk geleverd

Gemakkelijk op de site op te zoeken welke onderdelen je nodig hebt. En volgende werkdag al geleverd.

Snelle levering en goed product

Op maandag besteld en op dinsdag waren de scharnieren er. Scharnieren zijn goed en werken.

Goefe web site snelle levering

Op tijd en niet duur

Uitzoeken van de juiste onderdelen wordt goed ondersteund en het de mogelijkheid om originele of eigen-merk artikelen te bestellen is fijn.

Fantastische service met dank aan Gijs en Bas

Goed contact en het juiste ontvangen met hulp van de klantenservice.

Super snelle levering

Prima geregeld

Schakelelement voor afzijgkap besteld. Via de site op het typenummer van de afzuigkap het betreffende onderdeel gevonden met duidelijke foto ter conformatie. Geen twijfel meer mogelijk. Erg prettig. Zondag avond besteld. Dinsdag middag in huis. Keurig verpakt. 's-avonds al geïnstalleerd. Prijs van het onderdeel is best wel hoog maar daarmee werkt het gehele apparaat weer naar behoren. TNX.

Zaterdag bestelling gedaan, maandag al geleverd.

Prettig besteld, product klopt, volgende dag geleverd.

Sneller dan verwacht de bestelling binnen. Netjes verpakt. Gewoon prima

Het benodigde onderdeel was goed te vinden op jullie site. En de volgende dag al bezorgd.

Levertijd 1 werkdag precies wat ze beloven. Goed geregeld.

Eerste keer wat besteld, smel geleverd en goedkoopste.

snel geleverd en precies zoals verwacht

duidelijke site veel vooraad en zeer snel geleverd.

Juiste knop oude vaatwasser

Na 5 minuten het net afzoeken had ik de juiste knop van mijn 15 jaar oude vaatwasser gevonden. Binnen 3 dagen binnen!

Snel . Goed

So profffesional

Levertijd was correct en goed verpakt

Heel goed geholpen en snelle levering

Zeer snelle levering

Blij met de snelle levering, zeer tevreden!

Prima webshop

Ondanks warmte element besteld, snelle en correcte levering, zelf vervangen en probleem verholpen.

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.