ze hadden alles wat ik zocht

niet alles was zo te vinden maar na een mail gelijk en goed geholpen om alles te vinden

Snel en duidelijk

Duidelijke website, makkelijk te vinden en snel besteld en bezorgd

Snelle levering en goed.

Makkelijk onderdelen zoeken op machine naam en type.

's middags besteld en de volgende dag om 10.00u al bezorgd. Zo snel, ook het mail verkeer, heb ik het nog nooit meegemaakt.

Super snel geregeld

Gewoon alles op voorraad. Buiten dat, super snel geregeld en bezorgd.

super vriendelijk snel en correct geholpen

Zelfs als je nog geen klant bent, een leek bent die om 17u nog belt en op zoekt naar een oud oplaadkabeltje werd ik supergoed en leuk geholpen door Manon. Hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

Makkelijke site om De juiste onderdelen Te zoeken. En snelle verzending.

Meermalen bestellingen gedaan, snel geleverd. Een van de producten bleek na een jaar defect en dat is heel netjes weer snel opnieuw geleverd onder garantie.

Onderdeel snel gevonden op de site, en snel geleverd.

Zie boven......wel een hoop geld voor een plastic knopje :-o

Uitstekend!

Voor 17:30 besteld, volgende dag in huis! Super! Ook had ik een vraag en die werd 's avonds op de dag van bestelling ook nog beantwoord via de mail. Heel goed!

top en snelle levering

een aanrader. perfect verpakt en snelle levering

Goede en snelle service

Niet alleen een snel antwoord op mijn vraag, maar ook snelle levering van onderdeel. Fijn om te merken dat er manieren zijn om een oud apparaat toch weer aan de praat te krijgen. Duurzame oplossing!

Snelle levering van het juiste onderdeel. Hierdoor hebben we de motor (die nog goed werkt) niet hoeven weggooien. Goed dat er een bedrijf zoals dat van jullie is, zodat we zuiniger met het milieu kunnen omgaan.

Razendsnelle levering

Benodigd onderdeel eenvoudig te vinden op website. Heldere communicatie. Na plaatsen order per omgaande reactie. Onderdelen wel erg duur. Voor een plastic knop (met een beetje RVS) wordt meer dan de prijs van goud betaald. Naar het zich laat aanzien heeft dit te maken met het prijsbeleid van Gaggenau en valt Onderdelenplanet niets te verwijten. Van de gevonden aanbieders is Onderdelenplanet de goedkoopste.

onvindbaar onderdeel gevonden hier

Ik heb een heeeeeele oude Moulinex keukenmachine met een kapot deksel. Dat deksel is nergens meer te verkrijgen...behalve bij onderdelenplanet. Geweldig en ook nog snel bezorgd. Nu hoef ik geen nieuw keukenmachine te kopen of mijn keuken weer te poetsen omdat de inhoud van de bak overal zit behalve in de bak.

Snel besteld snel bezorgd.prima website.

Op de website kun je het produkt wat je zoekt prima vinden. Goede uitleg. Stevig ingepakt zodat er geen breuk kan ontstaan Dus zorgvuldig.

goed.

ik moet op de website wel heel lang zoeken tot ik het juiste onderdeel gevonden heb, maar wat betreft snelheid van levering en hoe het product verpakt is ben ik zeer tevreden.

Super snelle levering

mijn airco werkt weer

ik had een onderdeel voor de airco nodig heb dat via jullie besteld en had het met 3 dagen binnen . dus wij nu blij en koel .

Snelle levering goede service

Goed en snel

Aandacht voor de klant

Mijn zoektocht naar specifieke onderdelen bracht mij bij dit bedrijf. Er werd meegedacht, gezocht en gevonden! De bestelling ging direct op de post en was de volgende dag al binnen.

Snelle reactie per mail op dr bestelling . Snelle leertijd. Bij problemen goede oplossing . Makkelijk te bereiken

De producten kwamen aan zoals het hoort.

De poten van de droger kwamen binnen en passen allemaal.

Uitstekende en snelle service

Het bedrijf is via mail goed te bereiken, er wordt snel gereageerd op een vraag. Kortom prima bedrijf, een aanrader voor het bestellen van onderdelen, groot assortiment.