Goed product, snelle levering, goede prijs

Het product en de levering was naar verwachting, en de prijs was prima.

Voor de eerste keer bestellen is goed verlopen Top.

Exact het onderdeel dat ik nodig had ontvangen

Afzuigkap van 15 jaar oud en toch nog juiste koolstoffilter ontvangen

Goed verzorgd

Snel en tijdig geleverd, goed ingepakt en geen beschadiging

Past in 1 keer!

Rubber besteld voor de deur van onze stoomoven. In 1 keer de juiste binnen wat erg fijn is. Levertijd was wat langer en rubber aan de prijs. Maaaarrrr een nieuwe stoomoven is duurder :-)

Geen passend onderdeel

Ondanks dat het onderdeel als passend voor mijn stofzuiger werd bestempeld, bleek het toch niet passend te zijn. Na contact met Onderdelenplanet.nl, gaven zij ook aan dat dit niet het benodigde onderdeel is. Het benodigde onderdeel is helaas niet meer leverbaar werd verteld en daarom werd het geld teruggestort, zonder dat het geleverde product retour hoefde. Al met al een uitstekende service van Onderdelenplanet.nl

Goede communicatie, na één werkdag manchet van de wasmachine binnengekomen

snelle levering, juiste product

dit product voldoet prima en een stuk voordeliger dan het origineel

alternatieve voor babysliss tondeuse gauw geleverd .En het past geweldig bedankt

Zeer snelle levering en goed product.

Het bestelde product voldeed volledige aan mijn wensen !

geweldig geholpen

Had een onderdeel van zaagmachine kapot, hebben een bouw tekening van de machine doorgestuurd, zodat ik mijn onderdeel kon bestellen. Volgende dag al geleverd.

Goede communicatie goede prijs juiste onderdeel

Duidelijke en overzichtelijke website.

Uitstekend!

Dat was mijn 2de bestelling bij Onderdelenplanet. Zeker aanrader! duidelijke communicatie, geleverd bestelde artikel binnen afgesproken tijd.

Snel besteld, snel geleverd

Overzichtelijk site, product snel gevonden en besteld. Levering netjes en snel.

Past goed

Ruime keuze, vlug geleverd

Was eenvoudig om het onderdeel te zoeken. Bestellen was echt klik en klaar. Levering zoals afgesproken 1 dag later. Bedrijf maakt zijn belofte waar. Aanbevelenswaardig.

Juiste onderdeel snel geleverd

Zeer nette en goede service

Product besteld en werd netjes op tijd bezorgt

Snelle levering.

Accu pack voor stofzuiger gekocht. Nette prijs en snelle levering.

Perfecte service

Nog niet eerder een snellere en perfecte service van een on-line aankoop gehad.

Toppertje!

Kreeg artikel, was beschadigd. Per direct door deze firma keurig opgelost.

Goede en snelle service

Type en model was makkelijk te vinden en werd snel bezorgd.

Het product was goed te vinden in het totale assortiment op de website. De levering was super snel.

Supersnel

besteld volgende dag in huis Super service!! En mooie prijs!

Elzasstraat 4

7559 LC Hengelo

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten erg tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.