Ik ben professioneel geholpen in een heel korte tijd

Prima service en heel snel geholpen

Keurige service

Heel fijne bestelprocedure. Ook nog de tip om een foto mee te sturen vh typeplaatje. Niets wordt aan het toeval overgelaten en snelle levering.

Snelle levering, Goed materiaal

Aandrijfriem voor 15 jaar oude broodbakmachine. Precies juiste onderdeel. Paste precies en werkt perfect. Levering sneller dan verwacht.

Duidelijk en snel

Makkelijk zoeken op de site, voor mij was het belangrijk dat er een foto van het onderdeel was. Op andere sites niet. Dus de volgende keer zal ik deze site als eerste bezoeken.

Geweldig goed en snel geholpen

Onderdelenplanet.nl heeft voor mij uitgezocht wat voor koelkast deur ik voor mijn caravan nodig had zonder bepaalde fabrieks nrs. die eigenlijk nodig zijn. Na besteld te hebben is binnen 2 weken de juiste deur perfect afgeleverd .

Toppie

Overzichtelijk site, waar je onderdeel aan de hand van apparaat snel kan vinden. Snel verstuurd en goed ontvangen.

Juiste onderdelen voor lage prijzen

Helaas was de deur manche (deurrubber) van de wasmachine beschadigd. Na wat zoeken op internet bleek Onderdelenplanet.nl het orginele Samsung onderdeel te kunnen leveren voor een scherpe prijs. Een paar dagen later keurig in huis. Het onderdeel paste perfect en de machine lekt geen water meer tijdens het wassen.

Direct na mijn aanvraag kreeg bericht dat in behandeling was en de onderdelen waren in voorraad dus de andere dag had ik de onderdelen in huis

Goede en duidelijke website Onderdelen makkelijk te vinden

Very good, fast delivery

Order on Monday and it's delivered on Wednesday morning. Happy with the purchase.

Snelle levering en betaalbaar product

Duidelijke website, snelle levering van betaalbaar product. Netjes verpakt.

Is oké

Vandaag besteld morgen in huis gaat niet helemaal op. Maar van fixpart heb ik na 14 dagen nog steeds niet in huis.

Geachte Willem, Dank voor uw feedback. We hebben het toch niet even uitgezocht in uw geval. U heeft besteld op 22-06-2022 18:29. Dit betekend na 17.30 dan wordt de order de volgende dag de 23e verwerkt. Post Nl heeft het pakket ook de 23e van ons ontvangen en normaal heeft u het de de 24e in huis. Wij zien bij post.nl dat het bezorg moment is gewijzigd en dat het naar een post.nl punt gelijk gegaan is en niet bij u thuis is aangeboden. Vanaf de 25e was het pakket op te halen bij het afhaalpunt. Gijs

Onderdeel besteld en snel geleverd

De knoppen en het lampje van mijn magnetron was stuk. Knoppen snel kunnen vinden, helaas was het lampje niet meer leverbaar (natuurlijk geen fout van deze onderneming). Ik weet dat we een wegwerpmaatschappij hebben en blij dat ik 1 onderdeel heb kunnen vinden. Maar het blijft jammer dat ik de magnetron nu zonder lampje moet gebruiken.

Zoveel losse onderdelen voor bijna iedere machine. Meeste personen vervangen de hele vaatwasmachine als die lekt, maar door spare parts hoeft dat niet.

prima service

De bestelde goederen zijn keurig op tijd bezorgd.

Mail gestuurd. Kreeg snel antwoord en kon meteen het degene via de link bestellen. Fantastisch gewoon!!!!

Prima en op tijd afgehandeld.

Precies wat ik zocht en snel geleverd!

Precies wat ik zocht en snel geleverd!

Goed geholpen

Ik had een verkeerde onderdeel besteld. Ik kreeg per email een tekening van de koelkast en kon zo het juiste onderdeel bestellen. Omruilen was zo geregeld.

Veel producten, snelle levering

Zocht voor mijn Tefal blender een nieuwe glazen kan en afdichring. Onderdelenplanet had ze allebei en: betrouwbaar bedrijf met goede reviews (geen problemen met levering /niet leveren etc). De volgende dag werd alles geleverd. De blender is nu weer als nieuw en lekt niet meer, dus ik ben blij. Goede en originele producten.

Top webshop

Snelle keuzes, snel antwoord , snelle en juiste levering.

Vlotte bezorging

Netjes verpakt en tevreden met de bezorging van een glasplaat

het goede onderdeel, en snel

had een kapotte, oude wasmachine en het onderdeel was nog op voorraad, en de volgende morgen in huis.

Zeer tevreden! Duidelijke webshop, enorm veel keuze én hele snelle levering!

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.