Snel en efficient

Fijn dat dit soort bedrijven er zijn. Nu hoef ik alleen maar een deksel te bestellen ipv een heel nieuwe mixer te kopen. Duurzaam dus

Subliem

Prima en correct - snelle reactie op vraag en antwoord. Hebben een alternatief onderdeel voor een gunstige prijs. Als een toestel al wat ouder is is het zonde een duur onderdeel er in te zetten als er dan een goedkoper alternatief is het de moeite waard.

Super snel geleverd.

Super service! Top bedrijf

Ik kreeg gemakkelijk het juiste artikel te vinden

Levering was snel en correct

Snelle levering van de gezochte onderdelen.

Niet geweten dat het zo eenvoudig was om werkelijk ieder onderdeel van ons espresso apparaat te bestellen

Correct en snel geleverd

Prima levering

snelle service maar niet voor een koopje

het is een klein wonder dat men op deze site ontelbaar veel onderdelen van vele honderden apparaten kan vinden. Snel kwam mijn groentenbak voor de ijskast er aan, goed verpakt..alleen het prijskaartje had voor een soort hartverzakking gezorgd...het stuk plastic kost meer dan € 60 ......... anderzijds, ik ben blij dat ik het ding überhaupt gevonden heb.....

Top service!

Eenvoudige site en alles is duidelijk te vinden. Volgende dag pakketje geleverd en was zeer goed verpakt. Zo hoort het.

Goed werk geleverd.

Bedankt voor de snelle levering.

professioneel en snel

Uitstekend verpakt

Netjes op tijd geleverd. Onderdeel past uitstekend

Vervangend onderdeel voor de Siemens EQ6 eenvoudig te vinden en te bestellen. Op tijd geleverd in nette verpakking. Verwarmingselement werkte na inbouwen correct en lekte niet.

Perfecte levering

Keurig verpakt en het juiste onderdeel en snelle levering. Omschrijving onderdeel ook goed, wat je van andere leveranciers niet kan zeggen. Juiste maat en makkelijk te vinden qua merk en type Makkelijk te bestellen, een aanrader en geen twijfel dat het onderdeel niet goed is.

Snel en goed.

Alles klopt. Goede beschrijving. Snel geleverd. En de bezorgdienst is flexibel. En accuraat.

Lamp voor oven besteld, je raad het al, hij geeft licht...

Bij een kapot wasmachine wil je liever dat hij gisteren gemaakt was. Ik bestelde het onderdeel en mijn handige partner verving het. Door de snelle levering konden we snel weer wassen.

Super snelle levering van het door ons juiste bestelde artikel!

Dit was onze eerste ervaring met Onderdelenplanet.....TOP.

Juiste onderdeel snel geleverd

Ik had een onderdeel voor de koelkast besteld, deze was zeer snel in huis.

Waardeloos

Een website welke het onmogelijk maakt om te winkelen. Dit omdat ze mij als een crimineel neerzetten, omdat ze mij via een algoritme als onbetrouwbaar neerzetten.

Beste Theo, Wij vinden het ontzetten jammer dat u onze service zo heeft ervaren. Omdat wij de gegevens van onze klanten en van ons zelf zo goed mogelijk willen beschermen zijn er verschillende systemen die bekijken of de bezoeker wel een echte klant is, of iemand met kwade bedoelingen zoals het stelen van gegevens van onze website. Het kan in enkele gevallen zo zijn dat een klant onterecht door het systeem wordt geblokkeerd, dat is in uw geval gebeurt. Uiteraard vinden wij dat ontzettend jammer, we hebben u een mail gestuurd met daarin een oplossing. Daarnaast zijn wij continu aan het monitoren hoe we dit kunnen voorkomen. Bas

Het bestelde artikel kwam kennelijk van een andere planeet.

De inbouw thermometer van mijn vriezer was defect. Een nieuwe besteld bij onderdelenplanet.nl Deze werd pas geleverd na 2 weken, en dat is wel erg lang. Ik klaag daar niet over, want dat werd al vermeld bij het bestellen. Dus alles is verder prima !

Briljant

Uitstekende, niet snel geëvenaarde service en communicatie. Om door een ringetje te halen. Een tien met een griffel.

Snel geleverd.

Snel geleverd. Gewoon zoals het hoort te zijn. Prima service.

Super snel! Goede service!

Duidelijke web- winkel! Snelle levering!

Goede communicatie, snelle verzending en goede prijzen; gewoon doen!

Snel, netjes en goed

Op zondag besteld en dinsdag in huis. Onderdeel wat ik moest hebben voor de lade van de koelkast. Paste perfect en loopt weer als een zonnetje.

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.