Netjes op tijd binnen en goed verpakt

Netjes op tijd binnen en goed verpakt

Heel veel artikelen

Heel veel artikelen en top prijzen Snelle verzending en goed verpakt

Een bedrijf dat met je meedenkt

Ik had per ongeluk een verkeerd artikel besteld. Na melding hiervan kwam dit bedrijf met een aanbeveling voor de juiste maat. Keurig geleverd, zonder meerkosten. Een bedrijf, dat echt meedenkt.Chapeau!!!

Gewoon zoals het hoort

Juist artikel en juiste wijze van verzenden. Verder geen toevoegingen.

Perfect en zó snel prettig hoor! Goed verzorgd verpakt en door goede info ook het juiste artikel.

Levertijd 6 dagen...

Ik zocht een thermokoppel voor mijn caravan-koelkast Electrolux 4211, die ik heel snel vond op deze site. Echter de levertijd bleek 6 dagen te zijn en na een mailbericht (kreeg ik zomaar een ticket voor terug) bleek dat dit niet te bespoedigen was. Bleek een andere partij de volgende dag te leveren..... nog iets goedkoper (€ 35,49 ipv € 37,09) en lagere bezorgkosten (€ 4,99 ipv € 6,95)......tja.

Wij leveren voor bijna alle apparaten alle producten en dit doen wij voor heel veel apparaten uit voorraad. Soms kan het zijn dat het onderdeel net verkocht is en dat de voorraad aangevuld moet worden. Bij dit product was dit het geval. Het is nu gewoon direct uit voorraad leverbaar. Wij proberen altijd onze prijzen zo laag mogelijk te houden en soms kan er een klein verschil in prijs zijn.

Super blij

Voor zo'n oud apparaat nog steeds onderdelen kunnen bestellen is super

Goed!

Gewoon zoals het zou moeten zijn, snelle levering, realistische prijs.

Was snel en goed geleverd. Ga zeker weer bestellen.

Duidelijk overzicht per machine. Zo de juiste onderdelen weten te vinden. Levering was ook keurig op tijd.

Super snel geleverd

Duidelijke web site, kon de gewenste delen snel vinden. Werden de volgende dag geleverd. Top

Snelle levering goede website

Alles eenvoudig te vinden op de website. Bestelproces is goed en compleet. Over de prijzen kan ik niet veel zeggen. Sommige artikelen zijn best prijzig.

Super snel geleverd, zeer zorgvuldig verpakt

Zeer snelle levering, zorgvuldig verpakt en netjes op de hoogte gebracht van bestelling met een track and trace.

Naar veel zoeken heb het onderdeel hier gevonden. 's middags besteld volgende dag al in huis. TOP

Zeer tevreden . duidelijke website snelle levering duidelijke communicatie

Prima, geen problemen!

Duidelijke site, goede prijs en snel geleverd,

Goede service maar verzendkosten prijzig

Fijn geholpen

Mooie site, snelle levering

Goede snelle site. Wordt een goedkoper alternatief gegeven. Prima

Zondag besteld, bevestiging op maandag e n artikel dinsdag in huis.

Niks op aan te merken ,snel geleverd top

Service is goed

Nadat ik het verkeerde had besteld met uitleg het juiste artikel besteld en snel ontvangen

Top!!

Duidelijke site, Keurig verpakt en snel geleverd!

Alleen maar Prima

Ook prima

Snel, goed alles kloppend

Was het juiste onderdeel volgende dag in huis echt super

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.