Goede site, dramatische bezorging

Duidelijke site, goede prijzen. Maar het pakketje lag buiten in de regen op me te wachten.

Fijn dat u tevreden bent over ons. Over het punt van Post.nl zullen wij een melding maken. Dit is natuurlijk niet conform de leveringsvoorwaarden van Post.nl. Helaas zijn wij afhankelijk van de individuele postbezorger. Team Onderdelenplanet BV Gijs

Juiste onderdeel maar zeer duur

Goed te vinden op de website en vervolgens vlot geleverd

Prima ervaring

Wauw zo makkelijk!

Wij hebben een dampkap van 15jaar oud. De bestelde onderdelen, vetfilter in metaal een koolstoffilters hebben we bij jullie gevonden en passen perfect!!!! Snelle levering en perfecte artikels,wat wil een mens nog meer! Wat een webshop! Top!

Snelle levering van het juiste onderdeel

Supersnel geleverd

Het artikel was precies zoals vermeld en paste daarom precies in mijn magnetron.

Heel handig dat ik een contactformulier in kon vullen met voor welke wasmachine ik de transportbouten nodig had en dat ik heel handig in de mail een link kreeg met de juiste te bestellen bouten. En het was heel snel binnen! bedankt!

Snelle levering goede prijs

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Ik was op zoek naar flessenrek in koelkast deur Lagan van Ikea Bij deze schop makkelijk vindbaar en meteen passend onderdeel geleverd levering volgende dag Bedankt

Duidelijk afspraken

Duidelijke afspraken Snel leveren

Direct in huis

Ik kon gemakkelijk vinden wat ik zocht

Kon het typenummer vinden via de site. Daarna was bestellen gemakkelijk

Uitstekende web-site

Gewoon heel goed !

Alles goed geleverd alleen lang moeten wachten tot dat ik het had

Perfect !!!

Onderdelen goed en netjes afgeleverd. Goed verpakt en dankzij de goede website het juiste onderdeel makkelijk kunnen vinden. Zeer tevreden met alles.

Snelle service!

Voor 17 uur besteld en volgende ochtend in huis! Top!

Klantgericht meedenkend

Had een verkeerd onderdeel besteld. Na contact opgenomen en foto's gestuurd te hebben kreeg ik een tekening van het apparaat met daarop de onderdelen genummerd. Op basis van de tekening was het heel eenvoudig om het juiste onderdeel te bestellen. Zeer zeker aan te bevelen.

Goed product

Goede snelle levering

Goed te vinden op de site,snelle levering.

topservice

zoals beloofd werd mijn bestelling afgeleverd op de beloofde datum. Degelijk verpakt.

Heel snel het juiste onderdeel in huis.

Origineel onderdeel past perfect

Zeer snelle en correcte feedback. Keurig verpakt geleverd. Goedkoper dan het doorsnee verkoper.

Besteld, ontvangen, goedgekeurd.

Ik heb een bestelling gedaan, deze de volgende dag ontvangen en in gebruik genomen.

Snel en voordelig

Goede website, ruime collectie en goede communicatie van de helpdesk. Snel geleverd, voordelig geprijsd.

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.