Top onderdelen leveringen

Heel mooi om de onderdelen van oudere keukenmachines toch nog te kunnen vinden hier. In deze tijd waarin iedereen maar alles nieuw koopt, ben ik blij met mijn oude degelijke machine. Door deze site is dat ook mogelijk.

Beste Rob, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze webwinkel. Wij zijn het met je eens, repareren vaak veel duurzamer dan repareren. Tot de volgende keer ;)

Uitstekend passend deel en snelle service

Onderdeel besteld voor mijn smeg koelkast wat uitstekend past en van goede kwaliteit is. Helft van het geld als wanneer ik het via onderdelen van smeg bestelde. Erg goed mee geholpen!

Vlotte levering

Geweldig, snelle bezorging!

Heldere en overzichtelijke site, prima service en snelle levering

Super snelle levering

Gisteren filter voor oud type afzuigkap besteld, vandaag in huis. Top dat deze onderdelen nog leverbaar zijn.

Duidelijke site, snel het juiste onderdeel in huis

Via de website snel het juiste onderdeel gevonden en zelfs tijdens de crisis een snelle levering

Snelle levering, netjes verpakt

Lade van de vriezer was snel geleverd. Het viel me op hoe degelijk en goed het product verpakt was, zodat het niet zou beschadigen tijdens het transport. Wat je soms bij bedrijven ziet is dat de doos onnodig groot is en dat was nu ook niet het geval.

Beste Jo, Fijn om te horen dat alles naar wens was. Wij proberen alles zo goed mogelijk te verpakken zodat ook de soms fragiele onderdelen zoals een lade van een vriezer niet beschadigen. Het komt soms wel voor dat er iets beschadigd tijdens transport, maar ook dan lossen we het zo snel mogelijk op zodat je niet hoeft te wachten op een onderdeel.

Perfect en supersnel

Bestellen en de volgende dag in huis. Dit bedrijf bewijst dat het kan. Top!!!

goede ervaring

na retour zending gelijk gemeld dat geld terug gestort is, De gehele mail wisseling uitstekend bevallen Lijk me een goed bedrijf

Fijn om te horen dat de klantenservice naar wens was. Wij staan voor een no nonsens klanten service waar klant tevredenheid het belangrijkst is. Tot de volgende keer :)

Duidelijk, snel, goed product en veilige betaling

Snelle reactie op bestelling, levering volgens e-mail. Goed verpakt. Super.

Korte levertijd.

Van mijn oude oven wist ik hier toch een onderdeel te vinden en binnen 2 dagen in huis.

Juiste product

Leveren duurder even.

Op de site staat de levertijd duidelijk aangegeven. Maar dan nog zijn we afhankelijk van leveringen in de keten van fabrikant tot groothandel. Dus helaas kan het voorkomen dat het soms iets langer duurt.

Goed service en beste kwaliteit

Snel verzonden en goede producten

duidelijke website en snelle levering

helemaal tevreden

snelle levering, scherpe prijs

prima!

Netjes en snel geleverd

Het werd snel geleverd boven verwachting

Een dikke 10 !!

Ik kende jullie bedrijf nog helemaal niet. Maar gisterenmiddag een onderdeel voor de vriezer besteld en vandaag al ontvangen !! En veel goedkoper als bij het bedrijf waar ik de vriezer gekocht had. Ik weet jullie voortaan te vinden. Super service, dank je wel !!

Snelle service. Dag 1 besteld en dag 2 geleverd. Ruime keuze

Goede prijs en snel geleverd.

Snel en keurig geleverd!

top!

Een zeer snelle en perfecte levering. Duidelijke site.

Snelle levering, top onderdeel

In plaats can een nieuwe afzuigkap, hier voor een mooie prijs een motor besteld. Snel geleverd en goed verpakt.

Goed gegaan

Snel geleverd, zelfs in de drukke tijd.

Top Service

Top service .snelle levering

Heel klantgericht

Fijn contact met de klantendienst. De vergissing bij de koerierdienst werd meteen opgelost door Onderdelenplanet en binnen de 24 uur had ik een nieuw onderdeel op de deurmat. Ik ben heel tevreden over Onderdelenplanet.nl.

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.