Uitstekende service! Alles volgens afspraak!

Eerste keer contact, zeer positief.

super goed

besteld en de volgende dag in huis, super

Supersnel

heel tevreden

Uitstekend, snelle levering

Snel en efficient.

Product was makkelijk te vinden en binnen twee dagen binnen!

zeer snelle levering

product precies zoals beschreven, goede info via de website.

Het juiste product, snel geleverd

Het juiste product werd snel geleverd.

Snelle service met goede onderdelen

perfect

De volgende dag werd het geleverd zoals beloofd. En fijn dat ik er vond wat ik nodig had

Prima gegaan

Doen precies wat je als klant hoopt

Onderdelen eenvoudig te vinden

Snel en eenvoudig besteld, enig minpuntje, bij bestelling op zaterdag staat op de website vermeld dat bestellen vóór 17.30 uur de volgende dag in huis is. Dat klopt helaas niet, op zaterdag besteld was dinsdag in huis omdat er pas op maandag verzonden wordt.

alles 100 % ok

Zie boven

Past goed

We zochten een vervanging voor onze filters voor de afzuigkap. Kregen prima vervangers te zien op de website. Snelle levering en het past perfect.

Prima site, snelle levering, goede prijs-kwaliteit

Een gebroken deurvak van de koelkast. Helaas niet leverbaar via retailer. Bij Onderdelenplanet gevonden, besteld en super snel geleverd. Top!

Uitmuntende Service en Vriendelijke Medewerker

Het Micaplaatje van mijn combi-magnetron was gescheurd/gebroken. Toentertijd wist ik niet wat een Micaplaatje was en deed, maar dit werd mij haarfijn uitgelegd door een vriendelijke medewerker. Deze medewerker heeft mij uiteindelijk geholpen met de bestelling van het correcte Micaplaatje. Het was bekend dat dit plaatje later verzonden zou worden en ik werd hier ook van op de hoogte gesteld. Echter, kwam het plaatje eerder binnen dan verwacht! Ik ben op deze site gekomen door een vriend van mij, die had mij aanbevolen om op deze site te zoeken naar onderdelen van bijvoorbeeld huishoudelijke apparaten. Ik kan de site aan iedereen aanbevelen!

vlot en secuur

de informatie was correct en volledig. De sensor werkt naar behoren en mijn koffiezetautomaat doet t weer :)

Snelle levering, goed materiaal

Helemaal toppie

We hebben goed en duidelijk de site kunnen bekijken en kunnen bestellen. Verder ook geen stalking met meerdere mailtjes. Helemaal prima

tevreden en onderdeeltje paste uitstekend

heel tevreden, onderdeel past uitstekend, alleen kon i kleinere verpakking worden geleverd, te groot voor doosje en kun je zo door brievenbus gooien ipv op ophaalpunt te worden opgehaald

Gewoon goede service

Goede service en snel geleverd.

snelle afwikkeling van mijn bestelling

het bestelde onderdeel werd binnen drie dagen thuisbezorgd. Vervolgens geïnstalleerd en de machine werkte weer feilloos.

Mooie spullen, maar matige specificaties

Website heeft een breed assortiment, maar er zou een betere beschrijving en afmetingen bij producten mogen.

Perfect passende wasmachineonderdelen

Op website onderdelen uitgezocht, kon helaas niet zoeken op typenummer, maar toch gevonden. Levering was snel, compleet en goed.

Onderdeel past precies

Tevreden over het bestelde product. Wel had ik ook een ander onderdeel nodig dat bij het product hoort, wat alleen op andere sites wordt aangeboden.

Beste Tim, Dank voor je positieve feedback. Mocht je een product niet kunnen vinden dan gaan we graag uitzoeken of we het wel kunnen vinden/leveren. Maar dit als tip voor een volgende keer. Team onderdelenplanet

Enorm veel onderdelen

Prachtige website en super snel geleverd.

Geachte Heer Boon, Wij nemen met u contact op om uit te zoeken waarom het onderdeel niet past en gaan ervan uit dat we tot een passende oplossing komen. Team onderdelenplanet

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.