Snel origineel geleverd

Originele onderdeel snel geleverd en storing is nu opgelost.

Beide onderdelen geleverd volgens verwachting

Vlotte levering

Vandaag bestellen ,morgen bezorgd

Goede klantenservice om uiteindelijk toch het goede product te krijgen

prima, goed geholpen om uiteindelijk het juiste onderdeel te krijgen,

Makkelijk te vinden en snelle levering

Mijn magnetronplaat was stuk, op Onderdelenplanet, vrij snel een vervangende plaat gevonden. Snelle levering en netjes en stevig verpakt, de plaat is van glas.

Prima product, hoge verzendkosten

Het siliconen kapje van het glansspoelmiddel van de vaatwasser is overal erg duur voor wat het is. Hij past uitstekend en werkt goed. De verzendkosten zijn erg hoog voor iets wat in een envelop gaat.

Perfect passend onderdeel, snelle verzending

Valt weinig meer over te zeggen. Het rubber voor mijn Smeg past perfect en we hadden het binnen 2 dagen in huis.

Erg tevreden

Voor de tweede keer besteld, bestelling was snel bezorgd.

Snelle levering en gunstige prijs

En ook nog eens keurig verpakt! Aanrader!

Snelle correcte afhandeling

De juiste onderdelen zo gevonden

Onderdelen besteld voor de wasmachine. Beschrijving was duidelijk. Snel verzonden! Kortom, prima ervaring!

Snell en makkelijk

Geen andere opmerkingen. Alles als verwacht

Supersnel en correct!

Ik vond wat ik zocht gemakkelijk. En het werd de volgende dag al geleverd.

Goede ervaring

Hier voor het eerst onderdeel gekocht snel en goed bezorgd zeer goed te spreken over het onderdeel top

Alles op tijd en in orde volgens afspraak

Was wel geschrokken van de prijs. Gezien materiaal en eenvoud van uitvoering aan de erg hoge kant. Leek me overigens wel origineel product van Siemens.

Prima voor elkaar en vlot geleverd

Zie aanhef

Fijn geholpen

Er wordt meegedacht, goed advies gegeven

Goede prijs kwaliteit, snelle levering

Laptop onderdeel besteld, ventilator, Mijn typen nummer van de laptop stond er niet bij. Maar het was duidelijk dat alle vergelijkbare typen deze ventilator gebruikte. Ventilator volgende dag geleverd, En werkt als een zonnetje

Betrouwbaar en snel.

Artikel snel geleverd en goed en beschermend verpakt, wat ik heel belangrijk vind. Een echte aanrader om hier te bestellen!!

Juiste onderdeel maar veel te duur.

Goed, snel en het juiste onderdeel. Echter veel te duur, bijna 60 euro voor een plastic laatje.

Duidelijk en makkelijk geregeld

De bestelling en levering verliep prima

Goed.

vandaag besteld, ooit wordt geleverd

Op basis van jullie adverteren: 'vandaag besteld, morgen geleverd', heb ik een bestelling geplaatst. Helaas blijkt dit een illusie. Een juistere slogan is: 'vandaag besteld, morgen verlaat het ons magazijn', naar een ander magazijn nl dat van de transporteur, waarna de berichtgeving stopt. Ondertussen zijn we al drie dagen verder, en is er geen detailinfo beschikbaar. Morgen is het feestdag zodus verwacht ik de levering overmorgen, dus ca 5 dagen na bestelling...geen drama, maar niet correct ge-adverteerd

Beste Edward, Vervelend en excuses dat DPD niet geleverd heeft in uw woonplaats in België. Wij hebben het uitgezocht en zien dat wij het pakket wel dezelfde dag hebben meegegeven aan DPD in België. Normaal is de afspraak dat zij het pakket nog dezelfde dag leveren. Wij gaan ervan uit dat men het begin volgende week zo snel mogelijk gaat leveren. Natuurlijk zullen wij DPD feedback geven over de geleverde prestatie. Team Onderdelenplanet BV

Bedrijfsgegevens

Elzasstraat 4

7559 LC Hengelo

[email protected]

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.