juiste onderdelen keurig op tijd netjes verpakt

Snelle response, snelle verzending

Zeer snel en vriendelijk antwoord ontvangen. Mijn bestelling werd daarna direct verwerkt en de volgende dag thuis afgeleverd. Super!

Prima bevallen

Goed geholpen bij mijn keuze. Snel antwoord gekregen op mijn vraag. Snelle bezorging. Keurig verpakt.

Prima geregeld

Goederen erg snel binnen

Iets dat al gekocht en betaald was, mocht ik toch nog afbestellen.

Supergoede service. Zou zeker weer naar dit adres teruggaan!!

Snel geleverd.

Van bestelling tot levering zeer goed.

Ik heb een onderdeel besteld en ontvangen in een zeer solide verpakking. Het onderdeel past perfect. Ook de prijs van het onderdeel was gunstig. Op de website van Onderdelenplanet is het aanbod van onderdelen en apparaten geweldig groot.

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product

Juiste onderdelen, keurig op tijd en compleet

Super Bedrijf

Top kijken bestellen klaar order volgende dag in huis zo blij hoe makkelijk uit te luie stoel geen kilometers rijden en zoeken .... dit was vroeger niet mogelijk....blije tevreden klant!

Snelle levering goed product

Past perfect, lijkt vooralsnog goed Materiaal

Supersnelle levering, ik ben er erg blij mee!

Snel geleverd, onderdelen passen perfect. Netjes ingepakt ook!

Snel besteld, snel verzonden.

Alleen jammer dat postnl de shit niet op orde heeft. Levering anderhalve dag te laat èn verpakking voorzien van "breekbaar" sticker was beschadigd, de inhoud dankzij de bubblewrap gelukkig nog heel.

juiste onderdeel en snel in huis

goed en top service

Blij met het vervangen onderdeel!

Het kleine bakje van mijn keukenmachine was kapot gegaan. Via jullie heb ik een keurige vervanging gekregen. Meteen de volgende dag geleverd, redelijke prijs. Ik was erg blij, want nu kan ik de machine gewoon blijven gebruiken.... En het nieuwe bakje glimt me tegemoet ;)

Producten zoals omschreven

Producten zoals omschreven.

Een snelle levering na bestelling, artikel zat netjes verpakt. Goed op de hoogte gehouden d.m.v. mail. Ga zo door!

Fantastische Service

Onderdeel was eerst niet goed. Teruggestuurd en opnieuw op basis van een tekening van onderdelenplanet het juiste onderdeel besteld. Alles binnen een week geregeld. Top

Duidelijke site en snelle levering!

Producten zijn naar verwachting

uitstekende ervaring

allereerst gevraagd welk artikelnummer ik moest hebben. 2 mogelijkheden werden aangeboden, vergezeld van foto. keuze was daardoor makkelijker te maken

snelle service

zeer pretig

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.