Snelle bezorging, maar helaas past de sluiting niet

Volgens de omschrijving paste de rubberen ring in mijn oven,maar dat bleek niet zo te zijn.

super

Duidelijk foto,s en benaming van het artikel

Al twee keer een superervaring

Precies de juiste onderdelen, eenvoudig gevonden en de volgende dag in huis.

snelle levering en gemakkelijk vinden van juiste onderdeel.

Prima onderdelen !

Onderdelen pasten perfect !

Goede site, en snelle levering.

Prima product, snelle levering

Het was makkelijk om te vinden welke onderdelen bij mijn apparaat hoorden. Ook het bestellen ging makkelijk, en ik had het onderdeel snel in huis.

Snelle club. Niks mis mee.

Niets dan lof.

Volgens de regels

Top bedrijf

Product zoals omschreven

Product zoals omschreven

Goede levering

Was precies wat besteld was en levering was zeer snel.

Snel en gemakkelijk.

Snel, gemakkelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Toen bleek dat het product bij aflevering enigszins was beschadigd, werd er zonder gezeur per omgaande een nieuw exemplaar opgestuurd. Hele vriendelijke en fijne service!!

Goed meegedacht met het probleem en uiteindelijk het juiste onderdeel ontvangen.

2 onderdelen besteld die de volgende dag al werden geleverd.

Snelle service en levering

Kon gemakkelijk vinden op de site waar ik zocht. Bestellen ging makkelijk. Levering was snel en onderdeel was goed verpakt. Ik ben een blije klant!

Ik ben zeer tevreden. Snelle levering

Keurig verpakt en geleverd volgens afspraak

Ik zou zo weer bij de onderdelenplanet bestellen

Perfecte afhandeling

Duidelijke info, prima op tijd en het juiste (originele) onderdeel voor de goedkoopste prijs

Bestelling is goed verwerkt en snel binnen

De bezorg kosten zijn wel aan de hoge kant. Voor een heel klein pakketje 6,95

Perfect advies

Omdat ik er moeilijk uit kwam en onderdeel besteld en betaald had kreeg ik per omgaande bericht dat het een verkeerd onderdeel was en het geld teruggestort was. Vervolgens een onderdelen zodat ik op nummer kon bestellen en ja besteld en het past, een perfect advies top.

prima snel binnen

Mijn ervaring is zeker een aanrader om bij het bedrijf onderdelen te bestellen. Met de vlotheid van leveren is dit een prettige ervaring en de na service is top...

Doen wat ze afspreken

Bestelling zou levertijd hebben van 12 dagen. Werd na 11 dagen afgeleverd. Prima communicatie

Snel geleverd, precies zoals vermeld op de site!

Ik had nieuwe poten nodig voor mijn tv, laagste prijs die ik kon vinden en de snelste levertijd.

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.