Duidelijke omschrijving.

Duidelijke omschrijving en snelle goed verpakte levering. Kan me weer zonder problemen scheren.

Niet echt gelukt mijn eerste aankoop

Ik heb voor mijn Black &Decker kruimeldief een verkeerde filter gekregen. Veel te klein. Het typenummer was goed van het apparaat. Maar geen beschrijving verder erbij. Ik heb er niets aan. Wat nu ?

Update 26-6-2020 Helaas heeft u niks laten horen, we helpen u nog steeds graag om het probleem op te lossen. ------------------------------------------------------------------------------------------ Beste klant, Vervelend dat het onderdeel niet past. Ondanks onze zorgvuldige selectie van onderdelen kan het wel eens gebeuren dat een onderdeel toch niet past. Het beste wat u dan kunt doen is ons een mail sturen met een uitleg van uw probleem en eventueel een aantal foto's van het onderdeel, apparaat en typenummerplaatje. Wij gaan dan uitzoeken waar het mis is gegaan en kijken of we toch het juiste onderdeel bij u thuis kunnen leveren. Mailen kan naar: info@onderdelenplanet.nl of stuur een herroepingen formulier: https://www.onderdelenplanet.nl/klantenservice/retour

Alles ok

De site biedt vele mogelijkheden om te zoeken. Ik had een artikel nodig wat bij vergelijkbare websites niet was te vinden. Hier popte het gelijk op. De verderw afhandeling en bezorging waren ook prima.

Heel blij met deze aankoop

Waw

De juiste mensen op de juiste plaats die weten wat ze moeten doen !

10 en een griffel

Correcte firma komen de afspraken na Zeer tevreden

tevreden

Ondanks de corona een vlotte aflevering een ander punt is het wel een beetje duur voor een paar riempjes

Goede service, snelle levering, prijs redelijk.

Snel geleverd, met goede service. De verzendkosten waren wel hoog, gezien het feit dat mijn pakket ook door de brievenbus had gekunnen.

Door internationale regelgeving, bepaald door de Wereldpostunie*, moeten we een strikt onderscheid maken tussen het verzenden van documenten en goederen. https://www.postnl.nl/campagnes/internationaal/verandering-regelgeving/ Wij hebben onze verzendkosten in de afgelopen periode verlaagd en vragen nu 5,99 euro per bestelling, ongeacht het aantal producten, gewicht en grote van de producten. Helaas kunnen wij in de bestelprocedure geen onderscheid hierin maken.

Alles in orde, snel en correct

Niets op aan te merken.

spijtig dat er niet in belgie geleverd wordt

prijs en klantvriendelijkheid 100%,spijtig voor geen levering in belgie.Waarom niet?

zeer goed

Goede service snelle levering. Goede prijskwaliteit verhouding.

Super snelle levering

Water tank senso besteld, binnen 3 dg in huis

Bestelling volgende dag binnen.

Was wel even afwachten, geen bevestiging van de bestelling ontvangen. Na een mailtje, waarop direct antwoord incl. tracker en trace alles in orde.

betrouwbare, snelle en goede service

Bestelling, betaling en aflevering verliepen vlot. Het bestelde product is van goede kwaliteit.

Top service !

in eerste instantie was de eerste levering incompleet waardoor wij het apparaat niet konden repareren heel vervelend natuurlijk ( en dat kan gebeuren), na een mail gestuurd te hebben werd dit direct en goed opgepakt en werd een nieuw onderdeel toegestuurd zonder enige extra kosten. nogmaals bedankt voor de snelle oplossing !

Vakkundige, snelle en vriendelijke service

Het bestelde onderdeel bleek helaas niet meer leverbaar en ONDERDELENPLANET heeft snel het geld teruggestort. De communicatie over het probleem was snel en vakkundig en geeft mij veel vertrouwen in ONDERDELENPLANET.

Goede berichtgeving en duidelijke site om te bestellen.

Toen ik informeerde of men een bepaald onderdeel kon leveren ontving ik snel een bevestiging. Jammer was dat er nog iets bij hoorde. Hier werd ik niet op gewezen. Verder liep alles naar wens.

Top ervaring

Ik had een ruit van mijn diepvrieslade gebroken, supersnelle en duidelijke selectie leidde vlug naar het juiste onderdeel wat ik vervolgens de dag erna perfect verpakt geleverd kreeg.

Veel producten, snelle levering en niet te duur

Duidelijke site

Het was makkelijk om het goede onderdeel op de site te vinden. Snelle levering. Blij mee

Super expensive two screws

It is that I literally could not find it anywhere else - but asking 4.50 per screw and then daring to ask 6 euros shipping (for two screws) is obscene.... And then sending two screws in a manila envelope of 8cmx5cmx14cm felt super wasteful. Wont be back if I can possibly help it. Only redeemable is that it was delivered in 1 day

We would like to keep our customers satisfied, luckily you have found the part necessary for your repair. Because of international law, agreed on by the Universal postal union, we have to be strict in making a difference between shipping documents and goods. (See link: https://www.postnl.nl/campagnes/internationaal/verandering-regelgeving/). We ask €6,50 per shipping, for all size and weight classes. Wij willen graag ten alle tijden tevreden klanten en u heeft het onderdeel wat moeilijk vindbaar was bij ons kunnen vinden. Door internationale regelgeving, bepaald door de Wereldpostunie*, moeten we een strikt onderscheid maken tussen het verzenden van documenten en goederen. https://www.postnl.nl/campagnes/internationaal/verandering-regelgeving/ Wij vragen 6,50 euro per bestelling, ongeacht het aantal producten, gewicht en grote van de producten. Helaas kunnen wij in de bestelprocedure geen onderscheid hierin maken.

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling.

Onderdeel goed op de website te zien met de juiste informatie.

Goed materiaal snelle levering.

Voorradig en snel en netjes geleverd.

Goede hulp.

Mijn ikea oven die niet in de lijst voor kwam toch door jullie juist opgezocht zodat ik het goede onderdeel kreeg.