Goede prijs en snel geleverd

Fijne ervaring op de site

1-12 besteld en 3-12 in huis. Duidelijke site, goede prijzen, snelle levering in deze drukke tijd. Product was makkelijk te monteren! Ik raad deze site/webshop zeker aan. Indien nodig, zien ze mij zeker terug.

Super goede webshop

Overal gezocht naar dit product, uiteindelijk Hier gevonden!

Fantastische service en denken met je mee als het te bestellen artikel niet op de site staat. Dikke pluim

Ondanks St Klaas drukte toch snel verstuurd.

Door Plant snel verstuurd. Door Post.nl met één dag vetraging geleverd t.gv. St Klaas drukte. Maar wel goed geïnformeerd dat het één dag vertraagd was.

Probleemloos besteld en artikel iets later ontvangen maar door grote drukte in deze tijd begrijpelijk

Goed product

Helemaal top

Makkelijke bestelprocedure, snelle afhandeling en levering, precies ontvangen wat ik besteld had, goede communicatie. Oftewel helemaal goed.

Betrouwbaar snelle bezorging

Betrouwbaar snelle bezorging duidelijke communicatie

Goede prijzen en snelle reacties

Gezocht online en zij waren de goedkoopste. Behalve dat, had ik ook nog wat vragen. Alles werd zeer snel beantwoord. Bij andere sites kan je wachten tussen de 2 en 5 werkdagen. Persoonlijk en snel, top dus.

Juiste onderdeel snel en goed geleverd

Alles snel ontvangen

Alles top verlopen

Prima snel en keurig verpakt

Komen beloftes na eerlijk bedrijf keurig

Goede en juiste artikelen besteld en leuk advies zijn een pre..

ik ben zeer tevreden over dit bedrijf heeft een goede service en snelle levering op een correcte wijze,..

Terugsturen van onderdeel is voor jezelf

Snelle levering maar wel met adder onder het gras dat je retour kosten voor eigen rekening hebt. **Correctie het is dan de kosten voor retour zenden die je zelf betaald, bedrijf zegt dat je wel zelf de retourkosten terug krijgt €5,95 dat betekend dat je wel zelf opdraait voor €7,95. Zou dan nooit 1 ding of een los onderdeel met laag bedrag bestellen want dit kost je dan geld. Bij ons bleek helaas de wasmachine defect te zijn en daarom de koolborstels niet nodig te hebben maar terugsturen loont dus in ons geval helaas niet.

Beste Mark, Vervelend dat we jouw niet hebben kunnen helpen zoals je verwacht had. We vinden het het jammer dat u aangeeft dat het een addertje onder het gras betreft, aangezien gratis retourneren niet vanzelf sprekend is bij webwinkels. Ook staat dit beschreven in onze niet al te lange algemene voorwaarden. Als reactie op uw retour aanvraag hebben wij aangegeven dat de verzendkosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn, als het onderdeel niet zou passen of niet werkend is betalen wij uiteraard deze kosten, maar in uw geval was het juiste werkende onderdeel geleverd. De verzendkosten gemaakt bij het bestellen vergoeden wij uiteraard wel, u geeft aan van niet in uw beoordeling, maar dit doen wij wel (zie ook onze algemene voorwaarden). Verzenden kan vanaf €6,95 bij postNL. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Op tijd , goede communicatie.

Netjes verpakt

Snelle levering en prima service

Bij mijn bestelling ging er aan mijn kant wat mis met de betaling. Is uiteindelijk wel gelukt maar kon toen niet meer zien of deze ook was ontvangen. Bij navraag via het service formulier vrijwel direct antwoord gekregen dat de betaling was ontvangen en de mededeling dat de onderdelen nog dezelfde dag verzonden zouden worden. Dit is ook keurig nagekomen, de volgende ochtend had ze dan ook al in huis.

Erg makkelijk en handig en snel geleverd!

Vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling, zeker een aanrader als je een onderdeel zoekt.

Prima verzorgt

Het juiste product werd eerder bezorgd als beloofd en was degelijk verpakt. Misschien zoals je mag verwachten, maar leuk als het zo gaat.

Snel gestuurd en het juiste onderdeel

Gegevens van type plaatje opgestuurd en gevraagd of dit het juiste onderdeel is. Volgende dag werd dit bevestigt in mail. Onderdeel bestelt, volgende dag geleverd per post. Keurig.

Prima omschrijving en afbeelding en code van het benodigde product. Verzending ook zoals vermeldt bij het product, helder en duidelijk

Correcte en snelle levering.

Correcte en snelle levering.

Kan in éé woord: PERFECT

Gisteren een nieuw scheerblad besteld. Vandaag afgeleverd. Morgen weer glad geschoren. Kan niet beter!!