snel geleverd en precies zoals verwacht

duidelijke site veel vooraad en zeer snel geleverd.

Juiste knop oude vaatwasser

Na 5 minuten het net afzoeken had ik de juiste knop van mijn 15 jaar oude vaatwasser gevonden. Binnen 3 dagen binnen!

Snel . Goed

So profffesional

Levertijd was correct en goed verpakt

Heel goed geholpen en snelle levering

Zeer snelle levering

Blij met de snelle levering, zeer tevreden!

Prima webshop

Ondanks warmte element besteld, snelle en correcte levering, zelf vervangen en probleem verholpen.

Goed en snel

Overzichtelijk snel vindbaar en goed bestelbaar

Perfecte service en pro bedrijf.

Mijn artikel was snel geleverd en hij was exact wat ik nodig heb gehad.

Juiste onderdeel snel geleverd

Overzichtelijke en duidelijke site, bestellen gaat makkelijk. Snelle levering

Snelle levering en exacte product

Door de goede omschrijving en product specificaties op de website hebben we een perfect passend onderdeel die in 1 dag werd geleverd.

gewoon perfect!

Levering de dag erna. Onderdeel paste perfect. Gewoon super, voor deze prijs!

Snelle levering,keurig verpakt.

Zie boven

Duidelijke site makelijk te bestellen en keurig volgens afspraak geleverd

supersnel geleverd!

filter past perfect ,snel geleverd , perfekt!

Duidelijke website, het gezochte onderdeel was snel gevonden, bestelling was de volgende dag al in huis. Klein puntje voor verbetering is misschien dat mijn bestelling ook in een envelop verstuurd had kunnen worden, dat had een doosje en een koerier uit kunnen sparen. Nog een tip to slot: jullie Zijn in het tekstblokje hiernaast de letter g vergeten… waarschijnlijk zijn jullie klanten ERG tevreden. Fijne dag, Henk

Goede contacten.

fast and accurate

quick delivery and good stock

supersnelle levering binnen de tijd. Geweldig!

Heel goed!

Snelle levering!

Duidelijke website, snelle levering.

Nieuw zeepbakje voor vaatwasser besteld. Stuk voordeliger dan bij merk leverancier. Volgende dag al geleverd en met duidelijke handleiding gemonteerd. Super tevreden!

geweldig

besteld en snel geleverd erg blij mee

Vrijdag bestelling gedaan, zaterdag ontvangen.

Snel gewenst artikel gevonden, ook door gedetailleerde foto's

Snel gewenst artikel gevonden, ook door gedetailleerde foto's! Ook bestelling en levering gingen top!

Perfecte snelle levering. Een aanrader.

Makkelijk te bestellen. Veel keuze. Hier vind je alle onderdelen en de levering is snel.

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.