betaalbaar en snel geleverd

Makkelijk zoeken naar benodigd onderdeel

Besteld en volledig volgens beloofde datum geleverd.

Omslachtige retourservice

Ondanks de, op verzoek toegestuurde overduidelijke foto's waaruit blijkt dat de geleverde schroeven niet passen én afwijken van de schroeven die op de website staan wil Onderdelenplanet.nl eerst bij de leverancier (LG) navraag doen. Overbodige stap m.i. waardoor ik betwijfel of men de gemailde foto's wel bekeken heeft.

Beste Marten. U heeft duidelijke foto’s gestuurd. Alle producten die wij verkopen zijn gekoppeld aan een apparaat. Hierin speelt de leverancier een grote rol. Als er zaken niet goed gaan, dan gaan wij het zorgvuldig uitzoeken waarom het mis is gegaan en wat wel het juiste product is. Dit doen wij vaak binnen zeer korte tijd. U vindt het misschien omslachtig, maar misschien proberen wij juist zorgvuldig te zijn zodat de afhandeling goed en vlekkeloos kan verlopen voor u. Wij zijn bezig met uw casus. En zullen dit zo snel mogelijk afhandelen. Team onderdelenplanet Bv

Snelle en correcte levering

Ik had koolborstels besteld met mijn typenr van mijn wasmachine. Daarbij werd aangegeven dat er een mogelijkheid was dat het niet zou passen. Maar paste precies. Mijn dank

Artikel op zich voldoet

Het artikel een 'connector' voldoet. Wat ik jammer vind is dat zending in een bubbeltjesenveloppe had gekund. Scheelt in de transportkosten.

Vlotte bezorging

Vlotte bezorging

Mijn bestelling doet aan mijn verwachting

Snelle levering goede kwaliteit!!

Ik moest een nieuwe scheerkop hebben voor mijn Remington R9-scheerapparaat. Een product wat maar moeilijk te krijgen is. Bol.com, Amazon etc. gaven niet thuis. Maar bij U had ik het binnen drie dagen in huis.

Overzichtelijke website, goede service

Ik had al eerder een product besteld via deze website. De website is overzichtelijk en per artikelnummer te bevragen. Levering veelal binnen 24 uur. Mocht het onverhoopt toch niet het juiste product zijn, dan is deze makkelijk om te ruilen voor een ander exemplaar.

bestelde onderdeel correct geleverd voor Siemens koffie apparaat

juiste onderdeel ontvangen

Snel bezorgd en goede kwaliteit!

Prima site, overzichtelijk.

Snelle levering goeie website

Wasdroger doet het weer

Snelle levering en goede onderdelen

Snelle levering en veel verschillende onderdelen.

Alle artikelen waren precies wat er belooft is en snel geleverd.

Snel en makkelijk

Binnen een dag het juiste onderdeel geleverd. Voor een prima prijsje.

klik en klaar

in 1x keer goed

Alles klopte, uitstekend

Snel en accuraat

Snelle levering, eerder dan verwacht. En het onderdeel past perfect.

Juiste product

Geweldige service!

Snelle reactie met duidelijke uitleg en illustraties erbij

Prima vervangende onderdelen. Passen precies en snel geleverd!

Snelle service van producten die eenvoudig te vinden waren op de website.

Goede aankoop, maar erg lang wachten

De koffiekan is prima, maar ik moest wel heel erg lang wachten op de levering. Wellicht een idee, om dat bij de aankoop aan te geven, dat voorkomt ergernis.

Alles was prima

Alles in orde en snelle verzending

prima service, snelle reactie op vraag.

onderdeel snel geleverd.

Dit is de eerste keer dat ik bij jullie en het is gewoon goed en was snel geleverd.

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.