Super snelle levering. Maandag ochtend besteld en dinsdagmorgen geleverd.

Super snel en juiste onderdeel kunnen vinden.

Op de dag dat de vaatwasser stuk ging het onderdeel besteld en de volgende dag al binnen. Helemaal top! Ook fijn hoe je op de website kan zoeken naar het juiste onderdeel. En dat van een vaatwasser die bijna 20 jaar oud is. Ik ben super blij want verder doet ie het nog prima!

Goed product en een heel snelle levering

Duidelijke site en een heel snelle afhandeling. De volgende dag al in huis. Kon direct de oven weer gebruiken.

super snel in huis

Super snel in huis. Vond het wel een prijzig onderdeel

Top service!

Het type koelkast stond niet in de lijst met "geschikte apparaten", maar na een kort mailtje binnen 24 uur antwoord. Meteen besteld en de volgende dag in huis. Koelkast weer gerepareerd voor een kleine €27,-. Top service! Thanks!

Snelle goede service

Snelle goede service, duidelijkke site, goed passend materiaal.

Kwaliteit snel geleverd

Prima kwaliteit, juist beschreven en snel thuisbezorgd.

Alles snel ontvangen en was van goede kwaliteit

Kwaliteitsproduct met snelle verzending.

Ik heb een afvoerpomp besteld voor mijn wasmachine, de volgende dag al geleverd en de wachmachine draait als eee zonnetje.

Ik was op zoek naar nieuwe vriezer lades. En kon ze vinden bij jullie. En was super snel bij mij thuis.

Levering correct

De levering is correct uitgevoerd. De verpakking was belachelijk. Een doos in een doos van 30 bij 30 bij 30 Daarin papier. Dit terwijl het gewoon in een envelop kan. Daar is echt niet over nagedacht.

Zo gevonden zo gemaakt

Onderdeel zo gevonden en makkelijk gerepareerd

Perfecte en snelle levering

Snel en prima verpakt.

heel goed

snel en helder

Goede ervaring

Mijn ervaring met onderdelenplanet.nl is prima. Ze leverde wat ik had besteld, goed materiaal en op tijd afgeleverd.

Snelle levering zoals beloofd

Vond mijn gewenste product snel en makkelijk op de side.

niet het juiste advies gekregen, verkeerde onderdelen besteld.

Ik kreeg de garantie dat het onderdeel zou passen. maar helaas niet correct.

Beste Mike, Vervelend dat het onderdeel niet past. Het blijkt dat wij een verkeerd advies hebben gegeven. Wij hebben u inmiddels het juiste product aangeboden. Team Onderdelenplanet Gijs

Verkeerde product geleverd

Ik bestelde een manchet voor mijn wasmachine en kreeg een lade voor een vriezer. Vervelend omdat ik 1: langer met een niet werkende wasmachine zit en 2: omdat ik dit nu moet gaan retourneren, wat extra moeite kost.

Beste Nancy, Vervelend dat dit gebeurd is. Er is in het magazijn een fout gemaakt. Inmiddels hebben wij u het juiste onderdeel toegezonden. U heeft het probleem op zaterdag gemeld en dinsdag had u het juiste onderdeel al weer een in huis. Uiteraard vervelend, maar we hopen wel dat het zo naar wens is opgelost. Met vriendelijke groet Team Onderdelenplanet Gijs

Onderdeel volgende dag in huis

Prima en compleet volgens verwachting

Bij toeval kwam ik er terecht terwijl ik al bijna in USA het besteld! Kon onderdeel (brother printer) nergens los bestellen en kwam hier terecht. Geweldig!

Prima en snel geleverd

Groot assortiment en correct geleverd

Goede service, juiste product en snelle levering

Heel tevreden mijn wasdroger loopt weer als een zonnetje met een leeftijd van 10 jaar

Vlotte levering en keurig artikel verpakt

Alles naar wens verlopen !

Lekker snel en voor een goede prijs

Gewoon goed

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.