Alles was prima

Alles in orde en snelle verzending

prima service, snelle reactie op vraag.

onderdeel snel geleverd.

Dit is de eerste keer dat ik bij jullie en het is gewoon goed en was snel geleverd.

Snel geleverd, goed product

Prima produkt

Snelle levering met overzichtelijke website maar niet goedkoop

Overzichtelijke website maar de koelkast scharnieren waren relatief duur tegenover de kosten van een koelkast

Ruime keuze

Snelle levering en keurig verpakt

Zuigmond v. d. stofzuiger past perfect

Goed advies betreft het verwijderen van oude bevestiging

Makkelijk vinden wat je zoekt en snel geleverd

Ik zocht naar koolfilters voor mijn whirlpool afzuigkap type WHBS 95 LM K. Dat leverde de vondst, artikel 231233002 ACTIEF KOOLFILTER TYPE 15, op. En niet duur. De levering kon simpel worden uitgesteld tot een dag waarop ik thuis ben. De levering zat in een iets te grote doos waardoor de 3 filters die ik gekocht heb veel bewegingsvrijheid had. Er zat geen opvulling in de te grote doos.

Beste Krijgsman, Dank voor uw positieve feedback. Wij gaan na waarom de doos niet opgevuld is in uw situatie. Het is gebruikelijk dat dit wel wordt gedaan indien nodig. Team Onderdelenplanet.

Correct en heldere communicatie

Besteld en ontvangen vlas afspraak

Uitstekend geleverd, op tijd. De bestelde onderdelen van de Siemens oven kostten bij jullie 150 euro

Bij Siemens kosten deze onderdelen 111 euro. En dan zijn ze merk-origineel. Het bleek dat wij ook via Onderdelenplanet originele onderdelen geleverd hebben gekregen en dat de hogere prijs bij Onderdelenplanet op een fout berustte. Is keurig opgelost en het prijsverschil is teruggestort. Heel correct afgewikkeld.

Beste Huub, Vervelend dat u niet tevreden bent. Wij hebben en check gedaan naar het onderdeel wat u bij ons besteld heeft. Maar dit onderdeel is een origineel onderdeel van Bosch/Siemens. Wij gaan uitzoeken waarom dit verschil er is en zullen contact met u hebben. Team Onderdelenplanet BV

Snel geleverd en de juiste onderdelen.

Goed product snelle levering

Binnen een dag geleverd

Duur.pennetje

Verzendkosten 3 keer zo duur als onderdeel zelf

Betrouwbar

Matige informatie

Gemaild welk element ik nodig had, met de afmetingen en gegevens erbij maar ze konden het niet leveren. Toen heb ik zelf, aan de hand van de afmetingen er 1 besteld en die past prima. Vlotte levering en niet duur. De over werkt weer prima.

Beste heer Visser, Wij hebben nogmaals naar uw aanvraag gekeken. Maar met de informatie die u gaf en een typeplaatje wat niet meer leesbaar is, konden wij geen goed advies geven. U heeft zelf een keuze gemaakt en die heeft u voor u goed uitgepakt. Helaas zien wij zeer vaak dat dit niet goed gaat en het onderdeel dan weer retour komt. Fijn dat het goed is gegaan. Team Onderdelenplanet. BV

Bestelling goed en snel behandeld.

Goede klantenservice, er was een klein probleem met de bestelling, die werd snel en goed opgelost, dat ontbreekt nog wel eens bij online bestellingen.

Uitstekende hulp bij het vinden van het juiste onderdeel

Zeer snelle reactie op vraag over onderdeel.

Goed, maar wel duur, zeker met de verzendkosten.

Adequaat geholpen. Snel bezorgd. Wel vrij duur in vergelijking met andere leveranciers, zeker al er nog forse verzendkosten bijkomen.

Prima website, snelle bezorging.

Snel en accuraat

Snelle en correcte feedback op vragen en levering

Vlot en snel

Makkelijk te achterhalen welk onderdeel je nodig hebt. Besteld, verzonden en ontvangen.

Prima prijs en snelle levering

Goede pasvorm en snel geleverd

Snel en perfect

Bestelling ontvangen line snel en goed, levering netjes en op tijd

Prima geholpen, eerst via whatsapp later een bestelling geplaatst heel snel geleverd en tijdens dit hele proces telkens een update gehad, echt een aanrader

Onderdeel simpel te vinden en snel ontvangen

Mbv typenr gezocht. Artikel snel en simpel en alternatieven gevonden. Simpel te bestellen en betalen. Artikel is snel geleverd en komt overeen met verwachten.

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.