Vlotte en correcte levering

De onderdelen waren van het juiste merk en waren goed te vervangen

Snelle afhandeling en verzending

Na bestelling snel afgehandeld en verzonden.

Ik was op zoek naar een onderdeel en kreeg gelijk antwoord op mijn vraag of het de juiste was

Supersnelle levering

Op koningsdag besteld en toch de volgende dag de levering. TOP

Snel

Goed en snel geholpen

Good and fast delivery

Not much more to say, I received what I ordered, in the "agreed time" even though there was a King's day in-between.

Service prima, duidelijke site, ook bij mailing erg attente en goede communicatie. Tip... een plaatje bij t product leveren van hoe de bevestiging moet had ik toch wel helpend gevonden. Gelukkig hebben we internet en vond ik niet alleen mn onderdelen planet voor mijn onderdeel maar ook een passend filmpje voor bevestigen.

goede service

makkelijk te bestellen via site, houden je via website op de hoogte en correct verpakt. ga hier zeker weer naar de site als ik iets nodig heb

Snelle, correcte levering

Prima verzorgd

Mijn vraag voor onderdelen hebben ze prima voor mij uitgezocht en besteld, Prima service.

Prima .goed

Alles naar wens , verlopen ,zo als verwacht

Snelle levering onderdeel

goede enduidelijke website, benodigde onderdelen snel te vinden.

Fantasties!!!!

Mijn Canon printer werkt weer naar behoren,ik was verbaast dat het onderdeel nog te koop was. Geweldig!!

Levering sneller dan verwacht

Heb hier een onderdeel voor de mobiele airco besteld. Bij levering stond dat het ongeveer 10 dagen zou duren, maar ik had het binnen 5 werkdagen. Top

Snelle, goede levering.

Blij dat ik het juiste artikel gevonden had. Daarnaast prima prijs en snelle levering.

Goed overzichtelijke website , snelle verzending

Snel, juiste onderdeel en veel informatie.

Idem

De juiste onderdelen snel geleverd

Nadat ik heb kunnen bepalen welke onderdelen nodig waren om de droger te repareren, deze op de website gevonden en besteld. De onderdelen werden snel geleverd en na montage werkt onze 24 jaar oude droger weer perfect. Aanrader.

Ruime informatie en snelle levering

Op mijn vraag welke koelkaststrip ik nodig had, kreeg ik twee alternatieven als antwoord. Dat vergemakkelijkt de keus. De levering was snel en naar wens verlopen. Nog net geen score tien, omdat de foto van een van de alternatieven op de website niet duidelijk de werkelijke vorm van de strip weergaf.

snelle levering van het goede onderdeel

's middags besteld de volgende dag in huis

Snelle levering en voldoet aan verwachtingen

Ik heb 2 riemen besteld voor een broodbakmaschine omdat die gebroken waren en paste prima. Een goedkope oplossing waardoor ik geen hele nieuwe machine hoef te kopen en heb al weer wat broden gebakken. De prijs was de goedkoopste op internet en levering was snel, zoals aangegeven op de website.

Snelle service en correcte afhandeling

Zeer goed. Had verkeerd type scheerkop besteld. Omruilen ging probleemloos. Had beide keren de bestelde artikelen na 1 dag in huis!

onderdeel van zeer oud aparaat geleverd

Gemakkelijk te vinden onderdeel; verbaasd dat het nog bestond en leverbaar was; per omgaande ontvangen; het apparaat werkt weer als tevoren

Zeer snelle levering

Vrijdag online besteld, zaterdag in huis. Goede service.

Besteld en de volgende dag al in huis. Dankjulliewel!

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.