In 1 woord top ! Snelle levering ! En top producten

Super snelle levering . Goede communicatie en goede producten !

snelle en goede levering

Snel en het goede produkt!!

Duidelijke site/webshop om het juiste passende onderdeel te vinden en nog supersnel verstuurd ook!! Top

Uitgebreide site met onder delen

Er was een spanrol van onze droger kapot. Op de site de juiste rol gevonden, staan met uitgebreide foto's van de types gesorteerd. Deze site zou ik iedereen aanraden

Snelle bezorging en artikel goed verpakt afgekeverd

Bezorging is snel en correct

Perfecte service

Snelle en correcte levering

Volgend dag al binnen.Thanks!!

Prima! Uitgebreid assortiment, snelle levering!

Onderdelen kun je makkelijk opzoeken en je kunt checken of het op jouw apparaat past. Prima service en snelle levering.

Prima product Snelle levering

Blij met dit bedrijf Zo makkelijk onderdelen bestellen bij ze!

Goede en snelle levering

Snelle levering.

Lekker snel, compleet en goed verpakt!

rwy

Onderdeel voor een was/droog combinatie besteld. Het onderdeel was op voorraad en binnen 2 dagen opgestuurd en ontvangen. Het is fijn dat je met Afterpay kan betalen omdat ik liever eerst mijn spullen wil hebben voordat ik betaal.

Snelle reactie en uitstekende service

Voor mijn koelkastdeur een onderdeel besteld bleek niet het goede te zijn. Er stond geen formaat bij het onderdeel op de site, dus ik ging er vanuit dat dit automatisch goed was. Direct stuurde ik een mailtje en kreeg het verzoek om een foto van het onderdeel te sturen en het type plaatje van de koelkast te mailen. De volgende dag ontving ik een onderdelen tekening met nummers en kon dan vermelden welk onderdeel ik moest hebben. De volgende dag het juiste onderdeel ontvangen en het prijs verschil van de onderdelen opzij rekening gestort. Perfect

Prima geregeld

werkt perfect

geweldige service

wat ik nodig had, heb ik snel gevonden. besteld en in huis helemaal TOP!

Goede levering

Onder deel en levering ging goed

Redelijk snelle levering ,product prima

Goed op de hoogte van route waar pakketje was, goed verpakt.

Zeer snelle levering

Er was een onderdeel van mijn koelkast stuk gegaan. Op zo'n moment wil je snel beschikken over een vervangend onderdeel. Dat is gelukt. De ene dag besteld, de volgende dag in huis! Heel fijn!

Top bedrijf

Na een bestelling gedaan te hebben voor een koelkast flessen beugel, prima overleg gehad met het bedrijf, nadat deze niet in mijn koelkast paste. Ze hebben veel moeite voor mij gedaan zodat ik een beugel toe gestuurd kreeg die wel paste. Goed opgelost. Bedankt voor alle moeite

Top product!

Alles is duidelijk en overzichtelijk aangegeven op de site, binnen 1 dag in huis en de droger doet het fantastisch! Voor slechts €25 een hoop extra kosten bespaard.

Echte aanrader!

Ik heb savonds besteld en dan volgende dag sochtend thuis gekregen. Ik kon weer mijn staafmixer gebruiken en niemand heeft gemerkt dat een onderdeel stuk was :D Uitstekend dienst, echte aanrader.

een hel goede

geweldig snel en heel goed

Geweldige service

Had in eerste instantie een onderdeel gekregen die, aldus de fabrikant, zou moeten passen. Dit was niet het geval. De klantenservice heeft mij zeer snel geholpen en een ander product toegezonden. Zeer goede service dus

Prima en vlot

Brede keuze, zoeken van het juiste onderdeel op de site is soms wat lastig, bij de beschrijving van een glasplaat voor een koelkast stonden geen afmetingen, terwijl ik weet dat er meerdere varianten zijn. Maar goed, al met al gevonden wat ik wilde en vlot bezorgd.

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.