wel lang wachten maar onderdeel is goed

Snel geleverd en goed verpakt heel goede service

Supersnel het juiste onderdeel geleverd

Supersnel het juiste onderdeel geleverd

snelle service snelle levering

snelle service en levering

Besteld op zondag. Dinsdag morgen binnen. Netjes in 2 dozen. Waarom dat men steeds een verpakking opnieuw inpakt is mij een raadsel maar dit doen ze overal, waar je ook besteld. Netjes bericht binnen gekregen dat bestelling onderweg is en met tracking code. Product,een nwe deurrubber voor diepvries, ziet er goed uit. Juiste maat. Tevreden!

Weer een frisse schone deksel. Juiste product snel geleverd!

helemaal top

Zeer snelle levering

Snelle levering. website aangeeft.

Geleverde grill element voor onze Smeg F655 is inderdaad het correcte type zoals te controleren op de website.

Deurhendel wasmachine

Snelle verzending, alles netjes in orde!

Goeie service, fijn contact

Snelle levering van besteld onderdeel. Toen bleek dat we nog een framewerk nodig hadden, werd er snel en adequaat gereageerd: het origineel was weliswaar niet meer leverbaar, maar er wordt meegezocht naar een alternatief. Fijne service!

Snel en duidelijk

Snelle levering en erg duidelijk mbt onderdelen zoeken

Zoals aangegeven op de site. Sneller dan de concurenten en niet duurder.

Zeer vlotte levering van een groentelade van een oud type koelkast.

Op de website was het niet moeilijk om deze groentelade op te zoeken. Ik was blij verrast dat deze nog leverbaar was, gezien het om een verouderde koelkast gaat. En dan werd het ook nog eens heel snel geleverd :-) Heel blij mee!

Uitstekend.

De wasmachineonderdelen die nodig had in 1 bestelling kunnen doen. En een snelle verzending.

goed, snel

Prima site om je spullen te vinden. Snelle levering

Zeer goede service

vriendelijke bejegening, probleem met bestelling zeer snel en adequaat opgelost.

Zeer snelle levering en zeer goede service.

Ongelooflijk wat we allemaal konden vinden en bestellen via deze website! En wat een service om voor ons dubbele verzendkosten te vermijden!

snel geleverd

snel geleverd

ze hadden alles wat ik zocht

niet alles was zo te vinden maar na een mail gelijk en goed geholpen om alles te vinden

Snel en duidelijk

Duidelijke website, makkelijk te vinden en snel besteld en bezorgd

Snelle levering en goed.

Makkelijk onderdelen zoeken op machine naam en type.

's middags besteld en de volgende dag om 10.00u al bezorgd. Zo snel, ook het mail verkeer, heb ik het nog nooit meegemaakt.

Super snel geregeld

Gewoon alles op voorraad. Buiten dat, super snel geregeld en bezorgd.

super vriendelijk snel en correct geholpen

Zelfs als je nog geen klant bent, een leek bent die om 17u nog belt en op zoekt naar een oud oplaadkabeltje werd ik supergoed en leuk geholpen door Manon. Hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen.