juiste onderdeel en snel in huis

goed en top service

Blij met het vervangen onderdeel!

Het kleine bakje van mijn keukenmachine was kapot gegaan. Via jullie heb ik een keurige vervanging gekregen. Meteen de volgende dag geleverd, redelijke prijs. Ik was erg blij, want nu kan ik de machine gewoon blijven gebruiken.... En het nieuwe bakje glimt me tegemoet ;)

Producten zoals omschreven

Producten zoals omschreven.

Een snelle levering na bestelling, artikel zat netjes verpakt. Goed op de hoogte gehouden d.m.v. mail. Ga zo door!

Fantastische Service

Onderdeel was eerst niet goed. Teruggestuurd en opnieuw op basis van een tekening van onderdelenplanet het juiste onderdeel besteld. Alles binnen een week geregeld. Top

Duidelijke site en snelle levering!

Producten zijn naar verwachting

uitstekende ervaring

allereerst gevraagd welk artikelnummer ik moest hebben. 2 mogelijkheden werden aangeboden, vergezeld van foto. keuze was daardoor makkelijker te maken

snelle service

zeer pretig

groot assortiment, goede kwaliteit en snelle levering!

Wat fantastisch om onderdelen te vinden van wat oudere apparaten. Makkelijke doorzoekbare website. Goede kwaliteit spullen en fijne snelle levering. Top!

Goed en snel geleverd.

Ik moest 2x mailen terwijl ik foto's erbij gemaild had maar daar heeft die jongen ook zijn excuus voor gemaakt . Had hij niet goed bekeken zei hij. Maar de onderdelen zijn top en passen mooi dus verder geen klagen en snelle levering. Vr gr Fokje

Goede en snelle levering

Top goed site en makkelijk de juiste producten te vinden.

keurig snel geleverd en compleet

Uitstekende zoeker op de website en snel besteld en geleverd past perfect

Toelevering en producten.

Site gebookmarked voor toekomstige onderdelen.

Snel en correct

Service waar menige webshop een puntje aan kan zuigen

Ik bestelde een artikel, het zou moeten passen maar kennelijk waren er twee artikelen die aanmerking kwamen. Na een mail, vrijwel direct antwoord. Door middel van een plattegrond van het apparaat het juiste onderdeel opgespoord en doorgegeven. Per spoed koerier ontving ik het onderdeel de dag erop. Het foutieve onderdeel daarna teruggestuurd. Het duidt op vertrouwen en service die je zelden meemaakt. Een super webshop !

Snel afgeleverd

Goed kontakt/

zeer snelle levering !

Het was makkelijk te bestellen en ..... op voorraad! De volgende dag al in huis. Prima service.

Direct het goede onderdeel voor mijn 20 jaar oude Moulinex keukenmachine. Snelle levering.

lekker duurzaam: liever repareren dan nieuw kopen

gewelidg dat dit soort onderdelen gewoon te vinden én te koop zijn. Zo is je oude apparaat weer als nieuw en gaat ie weer jaren mee. Eén klein dingetje: het pakketje war zo klein dat een klein beschermend envelopje nog iets duurzamer was geweest dan een doosje dat niet door de brievenbus paste.

Makkelijk besteld snel geleverd

Supersnelle levering

Supersnelle levering. Zaterdagavond besteld, maandagochtend in huis!

Snelle service en beste prijzen!

Snelle en correcte bezorging

Gisterenavond besteld en vandaag al bezorgd. Alles netjes ingepakt ( glasplaat in karton)

Super sevice

Tot 2x toe verkeerde zelfde onderdeel gekregen, derde keer was t het juiste onderdeel. Ze hebben t iedere keer voortreffelijk en vlot opgelost. Dikke 10!!

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.