Snel En goed

juiste manier verder geholpen

Waanzinnige service

Maandag heb ik de onderdelen besteld, hetgeen makkelijk ging op de website en tot mijn verbazing werden de gekochte items de volgende dag al bezorgd.

Super!!!!!

Besteld, betaald en geleverd. Geen gedoe, geen gemail, gewoon SUPER!!!!

Snelle levering juiste onderdeel

Juiste onderdeel met snelle levering voor goede prijs.

Goed geholpen en snel geleverd!

In de puzzel om het juiste onderdeel voormijn oven te vinden werd ik via de mail binnen enkele uren goed geholpen, terwijl andere vergelijkbare sites niet zo snel en goed reageerden. Daarom gekozen voor Onderdelenplanet. Na bestelling werd alles binnen een werkdag geleverd.

Service is prima . Op zaterdag besteld . Maandag al binnen . Het product was als omschreven . Alleen de doos waar het in zat was helemaal open. Gelukkig niks beschadigd .

Goede producten, snel geleverd

Artikelen waren goed en ook daadwerkelijk geschikt voor mijn afzuigkap. Snelle levering en netjes verpakt. Niets op aan te merken.

Prima site

Makkelijk kiezen snel geleverd

Broodblik en kneedhaken besteld. Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Makkelijk zoeken en bestellen, snelle levering

Wat in besteld heb past en gelijk gemonteerd. Chapeau

Pakje had ook in de briefenbus gepast

Snelle levering en afhandeling!

Nieuwe bedieningsknop voor de vaatwasser . Volgende dag al geleverd en perfect!

Snel en goed geholpen

Snel en goed, wat kan ik meer zeggen

Makkelijke website. Artikel snel gevonden. Gisteren besteld en vandaag geleverd. Aanrader.

Precies geleverd wat ik had besteld

Het geleverde was prima alleen de levertijd was erg lang en pas na het sturen van een mail kreeg ik reactie dat het nog wel even kon duren. Misschien iets meer proactief de klant informeren zou mooi zijn.

Dank voor uw feedback, wij zijn druk bezig om onze service verder te verbeteren. In uw geval stond de levertijd aangegeven onder de bestelknop en herhaald bij uw winkelmandje. Wij horen graag van u of er nog suggesties zijn om dit verder te verbeteren en kenbaar te maken. Bas

Goed en snel

Perfecte service ook als er iets mis loopt.

Ik had een koelkast lade besteld die bij levering gebarsten bleek . Na 1 mail en foto onmiddellijk nieuwe lade ontvangen zonder extra kost . 100% aan te raden.

Positief

Snelle levering!

Snelle bezorging

Lekker volgende dag weer heerlijke koffie

makkelijk op zoeken wat je nodig hebt

1 opmerking wat ik heb besteld kon ook met de postbode mee en gewoon in de briefenbus

Super service!

Na verkeerde besteld te hebben heel coulant alle kosten gecrediteerd zodat bij het bestellen van het juiste onderdeel er geen "extra" kosten waren voor ons

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.