makkelijk te bestellen snel geleverd

Snelle levering ondanks de kerstdagen. Top!

Bestellen volgende dag in huis top

Super duidelijk. Onderdeel geleverd incl. montagehandleiding. Zeer tevreden.

Goed product , op tijd ontvangen

Goed product , op tijd ontvangen

Werkt heel goed

het was even zoeken, maar verder top

Ik was op zoek naar een specifiek onderdeel. Het zoeken duurde even, maar de levering was snel.

Heel erg blij en lekker snel

Gister besteld en vandaag ontvangen. Geweldig!

Heel goede service en snelle levering

Goede ervaringen met service en levering. Ook het retourneren van een verkeerd besteld artikel ging vlekkeloos. Zelfs de verzendkosten van de levering werden teruggestort. Geen 5 weken levertijd zoals vermeld, maar vrij snel in huis. Super.

Positief

Ervaring is positief. Snelle levering. Ben er blij mee.

Snelle en correcte levering

Onderdeel voor strijkijzer was snel te vinden.

Duidelijke site, snelle levering...TOP!!

Duidelijke omschrijving en vlotte levering

Snelle levering!

Duidelijke site en de levering is binnen een paar dagen geleverd! Duidelijke track & Trace link via PostNL.

Gewoon goed

Goed, snelle service

Gevonden,besteld en geleverd. Deed geen centje pijn :)

Ruime collectie onderdelen tegen goede prijzen ( gebaseerd op aardig wat rond google-en) . Snelle en correcte levering. Top.

Goed bereikbaar en zeer klantvriendelijk

Aanvankelijk had ik het verkeerde product besteld. Dit was niet meer ongedaan te maken. Er werd mij geadviseerd het pakket te weigeren ter voorkoming van kosten voor retourzending. Meteen werd het juiste product geleverd. Zeer klantvriendelijk!

Snelle levering allemaal prima.

Goedeaflevering

Bestelling keurig bezorgd binnen een paar dagen en dat in deze drukke tijd. Fijn hoor.

Jammer dat ik geen bezorg adres kan kiezen

Paket op tijd ontvangen, prima. Wel jammer dat ik het niet bij een afhaal punt kan laten bezorgen, moet ver nu voor thuis blijven en is slecht voor het milieu. Geeft als eerste optie een afhaalpunt , postcode koppelen. Ps geldt voor veel webshops

Aan de dure kant maar wel snel geleverd

Bij deze webshop een onderdeel voor mijn vaatwasser besteld. Ondanks dat er op de website stond voor 17.30 besteld is volgende dag in huis, werd het toch een dagje later. Betaalde bij deze webshop ruim anderhalf keer zoveel maar anders had het 10 dagen geduurd. Al met al redelijk snel geleverd maar wel tegen een hogere prijs.

allles verliep naar behoren, ben

Zeer tevreden snelle levering

Correct zijn

Mijn bestelling had in een envelop gepast ipv een doos.

Tip top

Snelle levering met het juiste product

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.