Goed en snel verwerkt

Goede producten en betaalbaar.

goed omschreven en snel verzonden

Het artikel dat ik zocht was goed beschreven, ook stond er heel duidelijk bij dat het in mijn model koelkast moest passen en dat was ook zo. Nu een nieuwe lade voor een mooie prijs en snel verzonden.

Vriendelijk en goed geholpen

Vragen via de mail worden snel en duidelijk beantwoord. Onderdelen voor een wasmachine deur besteld en snel geholpen.

Mijn wasmachine pomp was stuk. Origineel onderdeel besteld en volgende dag al gekregen. Ze doen wat ze beloven

Prima advies, snelle levering van bestelling

Zie boven

Onderdelen snel gevonden op de website.... 2 dagen later draaide de droger weer.

Snelle service en duidelijk

Redelijk

Via uw kontaktformulier het te bestellen onderdeel doorgegeven. Kreeg al snel een mail waarin stond dat het geleverd kon worden met een link naar de website. Echter als je deze link gebruikte bleek het onderdeel niet op de website aanwezig. Weer een contactformulier ingevuld met de vraag hoe nu verder. Twee dagen lang geen reactie. Toen via internet het mailadres van uw klantenservice opgezocht. Die mailen zeer snel terug en stuurden mij een betaallink. Daarna onderdeel snel geleverd.

Beste John, Het kan zijn dat de tweede mail in uw spambox is gekomen. Normaal reageren wij vrij snel op mails. Teamonderdelenplanet BV Gijs

Accuraat

Koolstoffilter besteld en die is snel geleverd.

Prima! Snelle levering.

Goede service. Snelle levering van onderdeel. Onderdeel past goed.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik heb de bestellde onderdeel snel gekregen.

Vlot en makkelijk

bijna goed

vergeet te vermelden dat er kleine wijzegingen kunnen zijn waar de verkoper niets aan kan doen

Onderdeel op tijd afgeleverd. Tevreden klant.

Makkelijk onderdeel gevonden en snel geleverd

Uitmuntend

Snel geleverd voor een prima prijs

Wieltjes nodig voor de korven van een IKEA vaatwasser, omdat er eentje was afgebroken. Binnen 2 dagen waren ze binnen en konden we de vaatwasser weer gebruiken .. primadeluxe!

Ondanks wat strubbelingen .perfect bedrijf

Alles goed geregeld

Super blij

Mijn magnetron werkt weer perfect door het wieltje en zeer snel geleverd..

Eerlijk open snel terzake kundig efficiënt

deskundig, behulpzaam vlotte service.

Verkeerd onderdeel voor onze stofzuiger besteld. Goed geholpen om juiste onderdeel te vinden. Betaald bedrag voor verkeerd besteld onderdeel vlot terug betaald.

Snel gevonden en snel geleverd

Snel gevonden en snel geleverd

Snelle levering van het onderdeel voor mijn wasmachine

top.

Snelle levering van een onderdeel dat elders bijna niet te krijgen was.

Prima service.

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.