Super snell

Product als verwacht volgende dag geleverd. Vrijdag 15:40 besteld. Zaterdag ochtend thuis. Super cool.

Geen levering op huisadres door vervoerder

Besteld voor mijn moderner haar huisadres. De bestelling heeft ze zelf moeten ophalen na check in mail bij Primera. Geen niet thuisbericht. Onderdeel verder prima, alsmede jullie reactietijd.

Beste Leontien Janssen, Wij begrijpen dat u niet tevreden bent over de levering door post.nl. Wij gaan bij onze account management van Post.nl deze casus neerleggen. Maar u moeder heeft het product inmiddels al zelf opgehaald. Wat niet de bedoeling is natuurlijk. Wij hadden anders post.nl gevraagd om het product nogmaals aan te bieden. Excuus dat dit gebeurd is.

Zeer tevreden !

Er ging iets fout bij hun in het magazijn, ik heb even een mailtje gestuurd en het werd binnen een dag opgelost !! Prima

Perfect onderdeel en vlug geleverd

Ruime keus en vlugge levering Ben zeer tevreden

heel goed

spullen snel en goed

Goede vlotte service

Goede vlotte service

Hele goede service en snelle levering

Ik had zelf het verkeerde onderdeel besteld, met over en weer met mails en foto’s . Wisten hun precies welk onderdeel ik echt nodig had. Ze reageren super snel en denken mee. Als ik weer iets nodig heb. Dan zeker hier weer bestellen. Zal alleen wel gelijk foto’s sturen ;)

Prima snel en goed

Prima geregeld en snel

Super snelle service!

De binnenste deur van mijn oven is kapot gegaan, gelijk gezocht en dezelfde avond besteld. Wat een super service , de volgende dag in de middag gelijk geleverd! Super blij mee! Bedankt Onderdelenplanet, Top service

Snelle levering en past prefect

Snelle bezorging Goed contact

Snelle service. Snelle levering. Duidelijke foto en uitleg van onderdeel dat ik nodig had. Past perfect.

Snelle en correcte levering

snelle en correcte levering via Amazon. Ook een prima prijs

Beste Stefan, Dank voor je positieve beoordeling. Maar wij leveren producten rechtstreeks uit ons eigen magazijn. Team onderdelenplanet.nl Gijs

Super goed geholpen Gemaild wat we nodig hadden hun hebben gezocht en gevonden snelle reactie

zeer vlotte levering van het gezochte onderdeel voor een scheerapparaat

zelfde als in de vorige zin.

Vlotte goede levering

Goede site, vlot geleverd.

Duidelijke website met zoekfunctie. Heb gelijk kunnen vinden wat ik zocht en kunnen bestellen. Snelle levering ook!

Goed en snel

Betrouwbaar

Nadat de betaling was overgemaakt was een goede afwikkeling van de levering

Snel!

Eindelijk een webshop die beloofd wat wordt gezegd. Vandaag besteld, morgen in huis. Kunnen andere webshops nog iets van leren!

goeie zaak

onderdeel van mijn vaatwasser besteld en was zeer snel binnen. echt een aanrader!

levering volgens panning

Het gezochte artikel was eenvoudig via de website te bestellen en de levering verliep volgens afspraak. De kosten/baten verhouding is goed.

Snel

Supersnel

Snel en netjes geleverd

Vandaag besteld en morgen geleverd! Had het onderdeel afgelopen week besteld en de dag erna binnen. Netjes verpakt en prijs technisch goed!

Ze maken het zo makkelijk om onderdelen te bestellen, zodat iedereen het kan. Het zoeken wordt voor je gedaan.

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.