Snel gevonden en snel geleverd

Snel gevonden en snel geleverd

Snelle levering van het onderdeel voor mijn wasmachine

top.

Snelle levering van een onderdeel dat elders bijna niet te krijgen was.

Prima service.

Snel het juiste onderdeel in huis.

De enige leverancier waar ik snel het juiste onderdeel kon vinden, goede foto en goede verwijzing naar de juiste wasdroger. Bij alle andere leveranciers staan niet passende connectoren op de fotos.

Snelle levering en ben tevreden met mijn bestelling.

Knop was snel geleverd

Knop van de afzuigkap snel geleverd, maar dit is onze derde keer al. De knop is kwalitatief niet sterk als het nu weer kapot gaat koop ik een nieuwe afzuigkap.

Beste Patrick, Vervelend dat u niet tevreden bent over het product. Wij gaan u zo een mail sturen om samen met u te kijken wat er gebeurd is. De knop die u geleverd heeft gekregen, is de originele knop van de fabrikant. Daarnaast zien wij dat u de andere knoppen niet bij ons besteld heeft in de afgelopen 2 jaar. Team Onderdelenplanet BV Gijs

snel en correct

hadden precies het juiste onderdeel. goed genoeg herkenbaar op de site. Snel geleverd.

Precies wat ik nodig had.

Artikel was goed. Verpakking belachelijk, 1 doosje met onderdeel en nog eens een doosje voor er om heen. Onderdeel kon makkelijk in noppen envelop en dit zou de verzendkosten absoluut goedkoper maken en bovendien hoef je dan niet te wachten op de levering, kan zo in de brievenbus.

Onderdeel goed te vinden en snel geleverd

Onderdeel goed te vinden en snel geleverd

Geweldige service

Kennis van zaken en zeer servicegericht.

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

TOP

Positief

Onderdeel voorradig en snel bezorgd

Gewoon goed

Goede en snelle service

Ik heb meermalen contact met Samsung gehad maar kreeg geen informatie om het onderdeel te bestellen. Dus even op internet gezocht naar type/serie nummer en het onderdeel bij Onderdelen.planet kunnen vinden en het past.

Makkelijk gevonden wat ik nodig had

En niet alleen makkelijk maar ook snel geleverd

Snelle levering, goede kwalteit

Een 3d tekening waarmee ik de juiste artikelen kon bestellen werd per omgaande opgestuurd. Wat op voorraad was werd direct opgestuurd, wat niet op voorraad was, is alsnog sneller afgeleverd dan verwacht. Ook communicatie hieromtrend was uitstekend!

Nette winkel

Keurige communicatie en ruime keuze uit producten.

Precies wat ik nodig had

Onderdeel kapot

Het artikel (een koelkast vries deurtje) bleek kapot bij aankomst. Het onderste scharnier was afgebroken. Ik heb het zelf kunnen repareren omdat ik geen zin had het deurtje retour te sturen. Ook bleek het deurtje niet lekker te sluiten, gaat alleen dicht in het slot met een klapje tegen het deurtje. De levering was wel netjes op tijd. Nadat de firma met mij contact heeft gehad zijn beide partijen tot een tevreden oplossing gekomen. Eea was na twee dagen rond en daarom voor mij een dikke duim omhoog. Netjes geregeld allemaal.

Beste Harry, Vervelend dat het onderdeel stuk geleverd is. Wij verpakken alles zo zorgvuldig mogelijk. Wij nemen met u contact op om te kijken hoe we dit voor u gaan oplossen. Excuus dat dit gebeurd is. Team Onderdelenplanet BV Gijs

Snel en correct geleverd

Gemakkelijk op de site kunnen vinden. Item was goed ingepakt. Levering snel.

goed geholpen en meedenkend

goed geholpen en meedenkend

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.