snelle verzending

net wat goedkoper dat bij andere webshops en snelle levering. prima webshop :-)

tevreden

hallo ben tevreden over het onderdeel. bedankt

Jammer van de hoge verzendkosten , terwijl mijn bestelling makkelijk door de brievenbus past

Voor half 6 besteld, de volgende dag in huis. Dit klopt dus ook niet. Het werd pas een dag later bezorgd. En hoge verzendkosten , terwijl mijn bestelling makkelijk door de brievenbus past. Dat had dus ook goedkoper ge kunt met de verzending

Wij hebben uw casus uitgezocht, wij zien dat er door een menselijke fout uw bestelling niet op tijd is vrijgegeven. Excuus daarvoor. In de verzendkosten zitten zowel het verpakken als het versturen en omdat wij met kwetsbare onderdelen werken doen we ons best dit zo goed en veilig mogelijk te doen.

Levering was snel en het artikel goed

Makkelijk gezocht en snel gevonden

Met behulp van het artikelnummer kon het onderdeel makkelijk en snel gevonden worden. Na betaling had ik het onderdeel na 2 dagen in huis. Hele maal geweldig

Super snelle levering

Werkelijk super snel en ook nog eens het juiste artikel dat ik besteld heb. Dat was namelijk bij een ander bedrijf waar ik hetzelfde artikel besteld had, maar het verkeerde artikel geleverd kreeg, niet het geval. Wel vond ik de verzendkosten aan de dure kant. Bijna 8 euro voor een brievenbuspost is bijna de helft van de prijs van aankoop

Gewoon goed

Goede zaak dat uw verpakking milieu vriendelijk is en er gebruik wordt gemaakt van recyclebaar materiaal.

Snelle levertijd en goed advies

Zoals de titel zegt. Ook op vragen wordt snel gereageerd met een goed advies

Goede duidelijke site met snelle levertijden!! Ben Eer tevreden.

Zeer goede kwaliteit

Gewoon zeer goed!!

Super van A tot Z

Aan de hand van serienummer op apparaat snel en makkelijk onderdelen kunnen bestellen op de site. Snelle levering welke zeer goed verpakt toegestuurd werd. Top.

Snelle levering, goed product en goede prijs

Snelle levering, goed product en goede prijs

duurt zoals aangegeven ... prima zo doorgaan

Onderdeel snel gevonden en snel bezorgd

Als je een onderdeel zoekt dan kom je al snel op deze site terecht, goed gekozen naam dus. Onderdeel dat ik zocht was er ook, is snel bezorgd, blij mee! Vind het alleen niet prettig dat je pas als je betaald ziet wat de bezorgkosten zijn en deze zijn in verhouding best hoog.

Ik kreeg via de mail nuttig advies

Onderdelen voor zeer diverse apparaten. Alles op voorraad en snel geleverd

Fijn dat Onderdelenplanet voor mijn ikea vriezer, en koffiezet apparaten diverse onderdelen op voorraad heeft. Vooral het waterresevoir voor mijn Docle Gusto was echt nergens anders te vinden.

Duidelijk en snel

Prima ervaring. Onderdeel besteld. Keuze voor Onderdelenplanet omdat alle onderdelen duidelijk afgebeeld stonden incl. schroeven en prijs was gunstig. Bovendien goede recencies voor dit NL bedrijf. We hadden vrijdags besteld en werd al op zaterdag geleverd. Dus nu op zaterdag is de wasmachine al gerepareerd! Super.

echt goed

Originele onderdelen, blij met beschrijving voor demonteren en opnieuw monteren van nieuwe koelkastscharnieren.

Super service!

Echt niet verwacht dat dit kon, ik was in paniek mijn wasmachine deur was stuk Ik ben gaan Googlen, wist niet zeker of het de goed deur, mail contact gehad alles uitgezocht, snel antwoord. Snelle verzending en de prijs ook super. Ik schrijf bijna nooit reviews. Maar deze site raad ik iedereen aan! Bedankt voor helpen nogmaals

geweldige snelle levering

ik ben er blij met de snelle levering van mijn onderdeel mijn koffieapparaat is nu weer compleet gisteren besteld vandaag binnen top

De levering is snel. Makkelijke en overzichtelijke website.

Het grote pluspunt is de overzichtelijke en duidelijke website. De artikelen zijn goed omschreven en ook heel belangrijk is de uitgebreide beschrijving met artikelnummers en productnummers. Het is gemakkelijk om meteen het juiste te bestellen.

Binnen 5 dagen geleverd, 100 punten !!

Had het deurrubber van mijn campingkoelkast electrolux rc1600 kapot. Gezocht, besteld, ontvangen en perfecte pasvorm ! Ben d’r helemaal blij mee.

Gisteren besteld, vanmorgen ontvangen. Het artikel gelijk in gebruik genomen en het werkt prima. Kortom, ik ben zeer tevreden!

helemaal goed !

makkelijke site en vervolgens de volgende dag al binnen ! perfect

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.