Na snelle en vakkundige communicatie juiste onderdeel razend snel thuis bezorgd

Snelle levering van onderdelen

Ik was op zoek naar een nieuw waterslot voor mijn vaatwasser en nieuwe stekkerkabel. Gevonden aan de hand van merk en type en nog wat cijfers. Dit was vrij snel binnen waardoor onze vaatwasser weer perfect werkt.

Goed het juiste onderdeel kunnen zoeken op website, snel geleverd.

De oven van ons heel fijne 14 jarige fornuis vertoonde kuren, deed niet wat we gekozen hadden. Na veel denken en afwegen gegokt dat probleem in de keuzeschakelaar zou zitten en dat we het misschien zelf zouden kunnen oplossen. Onderdeel gezocht, besteld en gekregen. Na een dag prusten: oven gereanimeerd! Hoera, fornuis mag nog even blijven.

Snelle en correcte levering

Zoals beschreven een origineel merkonderdeel, geen goedkope kopie. Was de volgende dag al in huis.

Exact wat ik bedoelde en sneller in huis dan verwacht

Betrouwbaar en eerlijk bedrijf. Fijn. Dank!

Adequaat, doorvragend, en betrouwbaar.

Prettig digitaal contact, service gericht, vasthoudend in het zoeken naar het juiste onderdeel.

Snelle bezorging en goed product

Product keurig op tijd geleverd.

Duidelijke site en snelle levering

De onderdelen zijn duidelijk zichtbaar op de overzichtelijke site. Zo kun je prima beoordelen of je het juiste onderdeel bestel. Na bestelling de volgende dag al in huis Toppie

Fijn!!

Goede en fijn!

SUPER!

Mijn oude platenspeler doet het weer als vanouds. Beschrijving van benodigde artikel voor mijn platenspeler klopt perfect.

de spullen die geleverd moesten worden zagen er goed uit en de levering was zeer snel waar menig bedrijf een voorbeeld aan mag nemen

Piepjes uit de vaatwasser..... foutcode..... hmmm, niet goed. Even googelen naar de mogelijke oorzaak behorend bij de foutcode. Een blik in de vaatwasser en de boosdoener gevonden. Bij onderdelenplanet.nl op type nr naar de "boosdoener" gezocht en gevonden, besteld. De volgende werkdag bezorgd, gemonteerd en.... vaatwasser weer klaar.

super snel!

Helemaal Top!

Voor het eerst hier wat besteld en ben zeer tevreden.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Super service en snelle levering

Onderdeel niet meteen kunnen vinden op de site, maar samen met de medewerkers het juiste onderdeel kunnen vaststellen. Onderdeel besteld en binnen 2 dagen in huis. Top !

Wat je ziet krijg je

Voldoet aan de omschrijving. Levering is volgens afspraak

Zo zou het altijd moeten gaan, razend snel.

Na ontvangst van uitstekende informatie over het apparaat en snelle levering van het defecte onderdeel.

Prima en optijd

Snelle levering.

Pico bello

Het door mij bestelde onderdeel werd als omschreven, goed verpakt en exact op tijd, aan de deur bezorgd. Pico bello in orde, zoals het hoort.

Goede reactie

Snelle reactie op mijn Mail

Snel, gemakkelijk en voor een goede prijs.

Prima ervaring

Zoals verwacht, onderdeel binnen een dag bij mij thuis en was ook het juiste onderdeel

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.