Perfecte service snel ontvangen.

Juiste koelkast deurvak snel gevonden!

Prima ervaring. Gemakkelijk zoeken, gemakkelijk bestellen en snel binnen. Alleen jammer dat je ook verzendkosten moet betalen bij een bestelling van 120,- .

super geregeld

Snelle levering netjes verpakt, zeer tevreden

Onze diepvrieslade was stuk en kon ik gelukkig bij onderdelenplanet bestellen. makkelijk gevonden, netjes verpakt en snel geleverd. Kortom zeer tevreden.

Top / Snelle levering

Makkelijk zoeken op de website. Eenvoudig te checken of het compatible is met het apparaat. Eenvoudig bestel proces. Snelle levering !!!

snel het juiste onderdeel

had een nieuwe rol nodig voor mijn steelstofzuiger deze hadden zij in voorraad en de volgende dag bij ons in huis.

Super site en snelheid

Inderdaad binnen 24 uur ontvangen. Een aanrader.

Vlotte levering

Keuze is gemakkelijk door het typenummer in te toetsen. Bijbehorende onderdelen passen dan ook exact. Prima en snelle levering.

positief

Positief

De medewerkers van Onderdelenplanet hebben mij met veel geduld en meedenken uitstekend geholpen. Dit is de tweede keer dat ik met dit bedrijf te maken heb, en wederom een heel goede ervaring.

Echt top zoals het hoort

Fijne website als je het juiste nummer invoert krijg je het juiste product wat je zoekt. En had het onderdeel binnen 2 dagen binnen.Keurig netjes met de track en trace code. En heb het zelf gemonteerd. Als ik nog eens iets nodig heb kijk ik zeker eerst bij Onderdelenplanet.nl top zaak keurig.

Snel

Goede site

Prima bedrijf, altijd goede levering

Groot productaanbod. Snelle levering. Goede klantenservice, altijd hulpvaardig.

Goede service en advies

Goede informatie en snelle levering

Gewoon goed. Eerst via e-mail een duidelijke tekening met alle onderdelen. Daarna snelle levering in goede verpakking.

Goed product redelijke prijs

De diepvries bakken worden geleverd zoals vermeld. Duidelijke website, makkelijk de juiste te vinden. Snelle levering.

Na bestelling is het item snel geleverd. Het enige wat jammer is dat er niet de mogelijkheid was om het op te halen. Webshop zitbin Hengelo en we wonen in Hengelo. Scheelt toch weer verzendkosten.

Levering door post nl snel en zeer vriendelijk

Goed product en snel geleverd.

Na uitstekend zoekwerk de betreffende onderdelen gevonden.

Werd goed op de hoogte gehouden tijdens het zoeken van de onderdelen. Snel en keurig geleverd.

Snel en direct het juiste product.

Gewoon zoals altijd goed.

De producten werden snel geleverd. Toen een verkeerd artikel had besteld, mocht ik het terugsturen, maar op eigen kosten. Er is geen retoursticker, zoals bij veel webshop.

Vandaag besteld morgen in huis

Precies wat ik nodig had.

Blij dat ze er zijn. Onderdelen zijn moeilijk verkrijgbaar en hier kon ik dat gelukkig wel kopen.

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.