Snelle en duidelijke antwoorden goede service en snelle levering

Top! Snelle service

Ondanks bijna niet meer te krijgen, hier toch nog kunnen kopen!

Duidelijke website en een snelle levering

Aan de hand van mijn apparaat nummer (koelvriescombinatie), werd het betreffende onderdeel snel gevonden. In de vroege avonduren besteld en de volgende dag in huis.

Snelle service van een ruime keuze aan onderdelen

Snelle levering van het juiste onderdeel

Snelle levering van het juiste onderdeel voor een koelkast van meer dan 20 jaar oud.

Prima site voor ovenonderdelen.

Voor een oude Bauknecht oven had ik een verwarmingselement nodig. Via typenr. De juiste gevonden en snel in huis.

Super , Perfect

Perfecte service, zeer snel geleverd.

Snel en passend advies; snelle levering.

Snel in huis

Slecht, product niet ontvangen.

Slecht, produkt niet ontvangen. Volgens postnl wel bezorgd.

Snelle levering!!

Duidelijke website,goede communicatie per mail

Prima zaak

Snel geleverd goed kwaliteit

Gel tevreden

Goede en snelle levering Nieuwe onderdeel paste prefect.

Eindelijk een webshop die wel de juiste artikelen stuurt

Hier klopt het artikelnummer dus wel bij het juiste produkt… Snelle verzending.. Helemaal top.

duidelijke website.

Goede begeleiding indien nodig.

Problemen vanuit post.nl, Onderdelenplanet hielp fantastisch

Mijn pakketje is tot twee keer toe niet geleverd door (fouten vanuit) Post.NL. De klantenservice van de Onderdelenplanet heeft ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk toch mijn pakket heb ontvangen, en heeft de hele periode mij goed op de hoogte gehouden. Vriendelijke, goede service! Dank!

Goede service om het juiste onderdeel te vinden.

Top, goede service. Alleen duurde het erg lang voordat het onderdeel er was. Was wel van te voren aangegeven.

Snel en prima in de communicatie

goede service

snelle levering en goede kwaliteit

nvt

nvt

Precies wat ik nodig heb

Zocht vervanging voor het lampkap en de vet opvangroosters van mijn Ikea afzuigkap. Precies gevonden wat ik nodig heb.

Prima op tijd volgens afspraak.

Ik had verkeerde plaats ingevuld Na 1 mailtje weer gecorrigeerd. Heel goede service en het product paste precies.

makkelijk en snel geregeld.

Makkelijk te bestellen op de site en snel geleverd voor superprijs!

Juiste onderdeel, snelle levering

Fijn dat ik de watertank kon bijbestellen voor mijn toch dure stoomstrijkapparaat. En goed om te weten dat dat bij onderdelenplanet voor veel apperatuur kan!

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.