Problemen vanuit post.nl, Onderdelenplanet hielp fantastisch

Mijn pakketje is tot twee keer toe niet geleverd door (fouten vanuit) Post.NL. De klantenservice van de Onderdelenplanet heeft ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk toch mijn pakket heb ontvangen, en heeft de hele periode mij goed op de hoogte gehouden. Vriendelijke, goede service! Dank!

Goede service om het juiste onderdeel te vinden.

Top, goede service. Alleen duurde het erg lang voordat het onderdeel er was. Was wel van te voren aangegeven.

Snel en prima in de communicatie

goede service

snelle levering en goede kwaliteit

nvt

nvt

Precies wat ik nodig heb

Zocht vervanging voor het lampkap en de vet opvangroosters van mijn Ikea afzuigkap. Precies gevonden wat ik nodig heb.

Prima op tijd volgens afspraak.

Ik had verkeerde plaats ingevuld Na 1 mailtje weer gecorrigeerd. Heel goede service en het product paste precies.

makkelijk en snel geregeld.

Makkelijk te bestellen op de site en snel geleverd voor superprijs!

Juiste onderdeel, snelle levering

Fijn dat ik de watertank kon bijbestellen voor mijn toch dure stoomstrijkapparaat. En goed om te weten dat dat bij onderdelenplanet voor veel apperatuur kan!

Snelle service en verzending!

Na bestelling snel en netjes verpakt verzonden

Kwaliteit van onderzoek

Goed doorvragen

Very good customer service; everything went well

I checked before purchasing the parts for my vacuum cleaner that they would fit, by contacting the customer service. They answered fast and were helpful. The shipping was fast and the parts did fit.

Verwarmingselement was snel geleverd, zit erin en werkt.

Verwarmingselement was snel geleverd, zit erin en werkt.

Precies één van de juiste producten kunnen vinden

Na wat over en weer mailen over afmetingen, type en vorm dmv foto’s helaas niet meer alle onderdelen te vinden.

Snelle afhandeling van de bestelling

Na bestelling van het benodigde onderdeel, was het de volgende dag al in mijn bezit. Paste perfect, echter het probleem is niet opgelost, maar dat heeft totaal niets met het geleverde product te maken.

goede en snelle levering

Superfijn om los opzetstuk voor mijn (verder nog helemaal goed werkende) Philips staafmixer te kunnen kopen. Bespaart me geld en ik gooi minder weg!!

Perfect Ik ben blij

Snelle levering en goed en veilig verpakt.

Prima !!

Snelle levering , duidelijke website . Super tevreden !!

Geweldig meegedacht

Ik zocht een scharnier voor mijn oven maar was niet helemaal zeker of ik de juiste had. Onderdelenplanet nam contact op met de fabrikant om er helemaal zeker van te zijn. Top! En supersnel verstuurd.

Goed en snel

Nette prijs en snelle bezorging

Zeer snelle levering van de juiste artikelen

Zeer snelle levering van de juiste producten

Product was als omschreven. Duidelijke communicatie, snelle levering.

Grandioos

Onderdeel besteld was er heel snel zoals ze hadden gezegd. Goed verpakt en goed op de hoogte gehouden met verzending.

Beste, Fijn om te horen dat het allemaal naar wens was. Hopelijk tot een volgende keer

Elzasstraat 4 7559 LC Hengelo

Over Onderdelenplanet.nl

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.