Top schoenen voor Hallux Valgus

Eindelijk weer gevonden: Hanwag schoenen speciaal voor hallux valgus. Bij het aantrekken voelde ik het al: ze zitten perfect! Snel geleverd en nog (beperkte) keuze ook! Topzaak die ook aan mensen met moeilijke voeten denkt….

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Ruime keus en snel antwoord op een vraag

De door mij bestelde wandelschoenen werden de volgende dag geleverd. Positief is, dat je ervoor kunt kiezen, de bestelde artikelen te leveren in een gebruikte doos: een kleine bijdrage aan het milieu. Aandachtspuntje: bij het online invullen van betaalgegevens blokkeert de site als je een typefoutje maakt dat je wil verbeteren. (Met een smart phone gebeurt dit wel eens).Advies: Bekijk svp of je gemaakte foutjes kunt herstellen.

N.v.t.

Uitstekende service zeker na telefonisch contact

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Snelle afhandeling en goed verpakt (geen loze ruimte of grote doos)

prachtig jack, snel bezorgd

prettige ervaring bij de Zwerfkei online met de bestelling van een nieuw donsjack.

Prima webwinkel

Snelle en zorgvuldige levering, goed product

Snel geleverd.

Vlotte levering van de juiste materialen.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Bestellen gaat makkelijk, bestelling is de dag daarna bezorgd en ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden. Schoenen bevallen goed, hopelijk bevallen ze ook goed tijdens een lange wandeling (zonder blaren)!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Snel geleverd en prima verpakt.

X

snel en accuraat

La Sportiva trailrunners, waterdichte Bach rugzak en wat andere zeken gekocht bij Zwerfkei, goed en accuraat als altijd.

Onhandig

Mijn pakket zou tussen 12.45 en 14.45 afgeleverd worden. Om 7.50 uur komt een mail binnen dat het tussen 7.55 en 9.55 wordt. Ik moet thuisblijven, want er moet voor getekend worden. Helaas heb ik om half negen elders een afspraak. Als ik thuiskom ligt het pakket naast het huis op de kliko. Er hoefde blijkbaar toch niet voor getekend te worden.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Zeer snelle en correcte levering

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Niet goed geholpen bij aankoop schoenen

Voor de tweede maal schoenen gekocht bij Zwerfkei en voor de tweede maal door een zeer onervaren medewerker zonder kennis van zaken geholpen. Dit geeft mij niet het juiste gevoel bij deze winkel. Daarnaast was het paar schoenen niet in mijn maat op voorraad. Ik verwacht dan dat men in de winkel voor mij de schoenen in bestelling zet. Dit wordt echter niet aangeboden en ik heb vervolgens zelf de schoenen op de website van Zwerfkei besteld waar ze gewoon op voorraad waren. Vreemde gang van zaken, geen goede ervaring.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Eerste maal dat ik hier on-line heb besteld. Grote keuze van top-producten met duidelijke uitleg er bij om je juiste keuze te maken.

Goed gedaan!

Ondanks bestelde ik mijn nieuwe lowa innox pro gtx lo. Maat 48 netgens te krijgen maar wel bij de zwerfkei. Ik had het laatste paar dus was ik wel blij. Met een grijns op mijn snoet. Bestelde ik met gezwinde spoed. Een mooi paar en in het groen. Dat had ik eerder moeten doen. Binnen toen en 2 dagen Vielen er zonder al te vragen. 1 paar schoenen op de mat. Wat een groot plezier was dat! Ze passen mooi en zitten goed. Zoals het dan ook wezen moet. Groeten Wandelbroeder Frans

Goede en snelle service

Het bestelde artikel via de sebsite was binnen 2 dagen in huis.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Losse o-ringen voor MSR brander. Stuk goedkoper dan een complete 'Annual Maintenance Kit', zeker als je maar één of twee nodig hebt. Wel even zoeken welk ringetje je nodig hebt, maar met googlen op de nummers kom je een heel end.

Pakket in goede conditie ontvangen alsmede de bestelde goederen

Pakket in goede conditie ontvangen alsmede de bestelde goederen

goede en snelle levering

goede en snelle levering

snel, op tijd, goede communicatie, groot assortiment

snel, op tijd, goede communicatie, groot assortiment

prima service Zwerfkei

De Zwerfkei geeft snel en juist informatie, levering keurig. Schoenen als door Zwerfkei beschreven. Dus online kopen geen beperking. Doos voor tweede keer gebruiken prima; geen megadoos met alleen maar vulmiddel.

Prima ervaring

Goede site, duidelijk, net als de winkel. Een dingetje, voor 1700 besteld de volgende dag in huis is niet gelukt. De volgende dag was ik thuis, de daadwerkelijke dag van levering niet. Uitzonderingen kunnen, maar maak waar wat je beloofd. Laat het wel duidelijk zijn dat ik een volgende keer rustig weer bij de zwerfkei bestel, of liever, langsga in de winkel

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

winkelpersoneel is kut, online bestellen is prima

Ging passen in de winkel, speciaal 50km gereden. Na 1 paar gepast te hebben liep de verkoper weg zonder wat te zeggen. Jonge jongen met weinig levenservaring. Echt nooit meer in die benauwde winkel wat passen. Online ging prima, snel geleverd en merk is prima. Jammergenoeg hebben ze veel spullen waar je echt moet passen voordat je voor 150 of meer schoenen koopt.