Gemak dient de mens

Voor het eerst een cadeaubon bij jullie besteld. Heel gemakkelijk om te doen. De ontvanger was er zeer blij mee. Enige minpuntje is dat ik heb moeten zoeken op jullie website of jullie dit ook verkopen en zo ja, waar ik dit kan vinden. Het heeft even speurwerk gekost, maar toch gevonden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed, snelle afhandeling van de bestelling

Prettige, duidelijke, afhandeling. Ook retourzending en nieuwe bestelling correct en snel afgehandeld. Geen loze beloftes.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede telefonische informatie en correcte levering van bestelde.

Zie boven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Blijven toch wel een topzaak!!!

Volgens mij behoort Zwerfkei tot de weinige buitensportzaken die bewust kiezen voor èèn locatie waarop ze wel bijna alles in de zaak hebben. Toen mijn per internet bestelde slaapmat niet bleek te zijn wat ik ervan had verwacht, toch maar naar toe gegaan. Daar zonder problemen matje in kunnen ruilen, top voorlichting en blij weer naar huis :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

online bestelling van moeilijk te vinden producten snel ontvangen

Desondanks ik in België woon, heb ik mijn bestelling de volgende dag ontvangen. Het ging over drie specifieke Alpenvereinskarte die zelfs ter plaatse niet altijd gemakkelijk te vinden waren. Dus top dat ze op stock lagen bij de zwerfkei en ik ze de volgende dag in ontvangst kon nemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, prima retour regeling.

Deskundig met top service

Deskundige en geduldige hulp bij keuze bergschoenen. Professionele verkopers die met een glimlach telkens nieuwe stapels schoenendozen halen en goed doorvragen om zo tot juiste keuzes te komen. Prettig om tussendoor een paar keer drinken aangeboden te krijgen. Sowieso top dat er gratis drinken te verkrijgen is en dat toiletten in de winkel aanwezig zijn. Ook bij de andere producten lopen overal voldoende dienstverlenende en deskundige medewerkers rond.

Alles perfect

Ik heb met zwerfkei alleen maar goede ervaringen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voor de eerste keer bestelling per post .... helemaal goed

Gewoon prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd. Goed verpakt en goed op de hoogte qua levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service: duidelijk en snel

Deze keer een bestelling via de webshop. Op de site is veel informatie te vinden. Als klant wordt je na je bestelling goed op de hoogte gehouden van je order en je merkt dat er alles aan wordt gedaan je bestelling snel en op een goede manier te verzenden. Dank!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede website. Let op laatste editie kaarten.

Ik heb goede ervaringen in Woerden en heb nu via de website een aantal dingen gekocht, waaronder een topografische kaart. De bezorging was snel, maar de kaart bleek 7 jaar oud te zijn. Slordig! Bij navraag bleek er geen nieuwe editie voorradig. Die bleek er bij een andere zaak wel te zijn (1 jaar oud).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goed product en service alleen extreem veel bestelstatusmail

Service en product zijn prima maar ik heb al met al bijna 10 mailtjes gehad over de status van de bestelling zowel van zwerfkei als van de vervoerder. Informatie is prima maar dit is te veel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en ze staan jou netjes te woord.

Wel jammer dat het product op was

Vlot, snel en correct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goed advies en klant vriendelijk

Mooie winkel met groot assortiment. Deskundig en vriendelijk personeel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle levering tegen een uitstekende prijs

Wel een erg grote doos gebruikt voor de verzending voor iets dat ook door de brievenbus kan.

Vlotte en correcte verwerkung

Nooit gedacht dat ik zo kort voor mijn vertrek nog aan jet juiste onderdeel zou geraken. Gewoon in voorraad bij hen en de volgende dag geleverd. Schitterend werk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Site oogt zeer professioneel.

Zeer correcte communicatie via mail. Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kennis van zaken, goede service en snelle levering

Ik had advies gevraagd over een aantal dingen. Goede terugkoppeling gehad waarin producten werden geadviseerd die ik nodig had. Niet de duurste die ze hadden maar wel de beste voor mijn toepassing. Daarnaast een snelle levering. Super tevreden.

TOP

Ik heb vaker bij Zwerfkei kaarten of boekjes besteld en altijd voldoen die dik aan mijn verwachting.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele snelle leveering van de bestelde wegenatlas

Hele snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik wist dat de klimhelm te koop was, maar hij stond nog niet op de website. Gebeld en dezelfde dag werd het in de webshop gezet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

het bestelde item is moeilijk leverbaar (wordt bijna nergens aangeboden), maar ik had het op de beloofde dag in huis!

Over Zwerfkei Outdoor & Travel Centre

Filter op Taal