Dat is nog eens service........Top.

Wat een service. Dat is bij andere webshops wel even anders. Zwerfkei zal ik in de toekomst wel eerst passeren als ik iets nodig heb.

snel het bestelde ontvangen

het vinden van de juiste kaart is wat lastig, maar de bezorging was top

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

de bestelling is tot volle tevredenheid uitgevoerd

Hartelijk dank voor de perfekt uitgevoerde bestelling. De ontvangster was ook heel blij met haar cadeautje!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Uitstel bezorging en ruiling perfect geregeld.

Zie boven. En fijne uitgebreide winkel.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Keurig verpakt en snel geleverd, fijn.

Keurig verpakt, goed product, fijne winkel.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Goede stevige schoenen voor dagelijkse wandelingen.

Ik heb deze schoenen online aangeschaft omdat ik een vrij smalle voet heb. Ze bieden voldoende steun en lopen komfortabel. Er is voldoende ruimte aan de voorkant. De schoenen zijn mooi afgewerkt. Het is prettig dat er een hoge vetersluiting is.

Vlotte, geweldige service!

Aan de bovenste rail van mijn Ortliebfietstas ontbrak een schroef na een flinke fietsvakantie. Ik heb daarom nieuwe schroeven besteld bij Zwerfkei. Het waren de verkeerde. M.b.v. de bijgeleverde retourenvelop had ik een dag later nieuwe EN de goede schroeven in mijn bezit. Superervaring! Hartelijk dank.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

De verzending ging snel en was keurig verpakt

De verzending ging snel en was keurig verpakt. Ook berichtgeving over verzending en aankomst van het pakket was correct.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Mijn bestelling vlot geleverd, keurig verpakt , nette communicatie per mail en het product van uitstekende kwaliteit. Ik zou het bijna normaal gaan vinden als ik niet ook af en toe iets bij een andere winkel zou bestellen :)

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Trotz Auslandslieferung schnell und zuverlässig :-) !!!

Ersatzteile für einen >20 Jahre alten Coleman Benzinkocher hier alles gefunden. Bestellung, Bezahlung, Versand ... alles problemlos. Einfach super, weiter so !

• k.A.

Wandelschoen meindl indentiteit gekocht lopen heerlijk genoeg ruimte heerlijk om op lost te wandelen en zonder problemen net zoals mijn overige meindl wandelschoenen

snelle zorgvuldige levering

Snelle en zorgvuldige levering. Bezorgkosten vond ik, in mijn geval wat aan de dure kant. Mijn pakje, een pincet voor mijn zakmes, paste met gemak door de brievenbus, dan is 4,95 wat veel. Verder prima webshop, goede levering.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

snelle levering, omschrijving produkt klopt met werkelijkheid

kortingscode gebruikt. snel geleverd mooi produkt. alles wat erin moet kan er ook in, met ruimte over.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Groot assortiment, fijne website, snel verzonden en ook retour razendsnel geregeld.

heel tevreden

Gisteren besteld, en vandaag geleverd! Ik ben heel tevreden, niet alleen omdat de pantoffels mooi zijn, maar vooral omdat ze heel gemakkelijk zijn!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Super! Duidelijke website! Snelle levering!

Heel duidelijke en overzichtelijke website! Snelle levering!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

super hulp bij kapotte branders

Mijn beide dure duo branders waren stuk. De brander koppen waren niet goed meer. Garantie bleek tot 5 jaar. De een was net ouder dan 5 jaar de andere 6 jaar. De zwerfkei heeft de Zweedse producent gevraagd en na een tijd kregen we 2 nieuwe brander koppen tegen verzend kosten. Super service!

Uitstekende ervaring

Ik heb wandelschoenen besteld en wist niet zeker of ik de juiste maat had ingevuld. Telefonisch overleg bleek dat wel goed te zijn en indien ze niet goed paste kon ik ze terugsturen. De volgende dag (vandaag) in huis en ze passen prima. Snelle afweking en bezorging van de schoenen.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Snelle levering, bestelde artikelen in goed staat ontvangen.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Zowel De Zwerfkei als het gekochte product voldoen beide.

De dop van de Stanley- thermos was echt versleten en wij waren toe aan een nieuwe. Het heeft wel even geduurd eer we bij De Zwerfkei uitkwamen en toen we die zagen, was het “hebbes!”. En een dag later hebben we de dop. Fijn hoor. Dank je wel!

Goede, vlotte levering

Goede, vlotte levering

vlugge levering

handige kaart, precies wat ik zocht!

Perfecte snelle levering

Gisteren mijn regenjas besteld en vandaag al het juiste artikel ontvangen en goed verpakt.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Super !

Snelle en correcte bezorging en prima informatieverstrekking