super

snel en goed. en goede service

Goede communicatie en snelle levering.

Over elke stap in de levering werd goed gecommuniceerd. Ik had de spulletjes netjes verpakt snel in huis.

Wederom geweldig!

Niet de eerste keer dat ik hier heb besteld. Nu twee mooie vesten besteld. Website en afhandeling van de bestelling is overzichtelijk en duidelijk. Kunnen andere websites nog wat van leren. Levering is zeer snel! Zondag besteld, twee dagen later geleverd. En de prijzen zijn goed. Wederom zeer tevreden, dus tot ziens!

Zeer tevreden over de service. Snel en betrouwbaar. Artikel besteld. Volgende dag in huis. Niet helemaal tevreden over het artikel, dus retour gestuurd. Nieuw artikel besteld. Volgende dag in huis. Tevens bericht over geretourneerde artikel en de volgende dag staat het geld al terug gestort op mijn rekening. Zo snel kan het! Super! Bedankt. Dit geeft vertrouwen in online winkelen als je niet naar de fysieke winkel kan komen. Èn ik ben blij met mijn aankoop!

Perfect.

Snel en perfect

Makkelijke website en snelle service met dito ontvangst

Snelle levering en keurig verpakt

Geleverde producten waren zoals omschreven op de website. Prima service

Super snel

Binnen 24 uur in huis.

Snelle levering en goede communicatie, en heel fraaie tent/tarpstokken

De stokken zien er heel sterk uit en zijn verstelbaar. Dat belooft veel goeds voor de tarp opstelling straks. Zwerfkei communiceerde zorgvuldig over de voortgang van de levering.

Supersnelle levering. Goederen netjes verpakt!!

Duidelijk en snel

Op een zaterdagmiddag besteld, dezelfde dag ingepakt en klaar voor verzending. Dinsdags in huis. Je wordt perfect op de hoogte gehouden waar je bestelling zich bevindt. Top!

behulpzaam

Helaas kon ik mijn order niet correct afhandelen,maar door te chatten echt correct alles kunnen afhandelen. Dus tevreden klant

Goec

Puntje van kritiek: in de mails stond dat ik de 3 nummers van mijn identiteitsbewijs aan de bezorger moest geven. Ik ben daarvoor dus de hele middag thuisgebleven. Blijkt dat de bezorger het pakket in mijn brievenbus heeft gedaan, en zonder even aan te bellen. Dat vind ik niet kunnen.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling! In de mail staan de richtlijnen zoals wij ze van PostNL hebben overgenomen. Helaas werkt niet iedere postbode hetzelfde en zal er ongetwijfeld ook wel eens iets mis gaan. Onze excuses hiervoor. Veel plezier van uw bestelling en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Miriam

Super snelle levering

Besteld en de volgende dag al bezorgd. Het was als pakket aangemeld, maar NIET als een brievenbus pakket!!! Post NL had het pakket door de brievenbus gemormeld. Gelukkig het boek niet beschadigd. Dat was een minpuntje. Verder zeer tevreden.

Vlog en goed bezorgd.

Had een kraan voor een hele oude colemanstove besteld. Die is vlot geleverd en werkt prima.

Prima service bij verkeerde online bestelling

Via de website een zadeltas besteld, maar de verkeerde kleur geselecteerd. Ik constateerde dit in de bevestigingsmail. Even gebeld met Zwerfkei en er is direct een correctie toegepast met de juiste kleur. De volgende ochtend werd alles met de juiste kleur afgeleverd. Fijne service!

Gemakkelijk bestelt en goed en snel geleverd

geen problemen. De gezochte artikelen ook snel gevonden.

Heel goed, snelle levering, en bij een retour gaat het ook snel

Fijne webshop, snelle levering, goed verpakt. Achter af had ik beter kunnen chatten wat ook mogelijk is. (De maat van Haglof is wel erg klein). En ook bij een retour is het snel afgehandeld. Omdat je voor af moet betalen is dat ook wel net zo handig als je weet waar je toe bent. (Achteraf is wel erg veel geld) dat is dan een nadeel vandaar een 9.

Uitstekende service en goede kennis van zaken

.zie hierboven.

goede website, snelle levering mooie prijs

We zijn vaste klant bij Zwerfkei. Geweldige collectie, in de winkel maar ook on-line. Goed geprijsd en goede service. Ook het personeel weet goed van de hoed en de rand wat betreft outdoor!

Goed assortiment, goede prijzen, communicatie na bestelling en na levering heel goed..... eigenlijk gewoon top..

Snelle goede levering

Mijn bestelling was heel snel en in prima staat geleverd

Gisteren om 16:30 besteld, vandaag al ontvangen. Mooi op tijd voor de vakantie van morgen, bedankt!

grandioos

overweldigend hoe alles is gegaan , superlatieven schieten te kort . bedankt ""

vriendelijk en efficient, klantgeorienteerd

Goede betrouwbare service