zeer goed

Mijn schoenen waren totaal versleten, maar gelukkig was er bij ze zwerfkei hetzelfde merk, de zelfde kleur en dezelfde maat nog te verkrijgen. Passen gegarandeerd

Precies wat ik zocht snel geleverd

Mijn nieuwe Glerups zitten heerlijk

Lekker makkelijk en snel geleverd

Kan snel keuze op de site maken en makkelijk bestellen. Daarna wordt het redelijk snel geleverd.

Alles goed en duidelijk

Goed geregeld

asdf

asdfadsf

de bestelling is goed aangekomen

ik heb verder geen commentaar.

Makkelijk bestellen en vlotte aflevering. Je goed op de hoogte gehouden over waar je bestelling is.

Snelle levering van mijn nieuwe Glerups stoffen. Ze zijn mooi, en zitten heerlijk! Ik ben er superblij mee :-)

Mijn eerste ervaring > van bestelling t/m levering alles prima.

Goede, duidelijke productbeschrijvingen op de site. Totale traject shop > klant is uitstekend voor mekaar.

Is goed op tijd bezorgd perfect, dankjewel

Zeer netjes op tijd ,perfect

TOP!

TOP! Bij chat uitstekend advies. Goede kwaliteit en snelle levering.

Uitmuntend van a tot z

Vanaf de bestelling met uitstekende online voorlichting t.a.v. de keuze van het artikel tot de levering alles transparant en zeer goed te volgen. Hier mogen meer bedrijven een voorbeeld aan nemen. Ook in de fysieke winkel in Woerden wordt je efficiënt en deskundig geholpen. Hier mee steken ze duidelijk boven hun concurrenten uit. Overigens hoort dit ook zo te zijn. Zeker voor artikelen die pretenderen een goede kwaliteit te hebben met dienovereenkomstige prijsstelling.

Prima product, goede prijs en snelle levering.

Prima product, goede prijs en snelle levering.

Comfortabel en heel goed

Over het antivirale effect van dit mondkapje kan ik natuurlijk nog niet echt iets zeggen, dat moet blijken, maar ik koos ervoor om er maar wat meer geld aan te besteden om een zo veilig mogelijk mondkapje te hebben. Want als docent ben ik nu eenmaal meer tussen de mensen dan nu wenselijk is. In elk geval zit het zeer prettig, sluit het perfect aan, en voelt het door de meerdere laagjes een stuk safer dan andere kapjes. Geen spijt van de aankoop.

Goede collectie, makkelijk te vergelijken, snel bezorgd

Het was makkelijk om mijn Berghaus Hyper 140 jack te vinden en te vergelijken met andere producten. Bestelling en levering was foutloos.

Supersnelle en ongecompliceerde levering

Op maandag nog een vraag via de chat gesteld die direct beantwoord werd. Hierna direct de bestelling geplaatst, en de volgende ochtend was het item binnen. Helemaal happy!

Gewoon goed

Op tijd en goed verzorgd

alles goed verlopen, vlotte afhandeling en bezorging

Bestelling is prima afgehandeld, op de hoogte gehouden en bezorging op afgesproken tijd.

Snelle goede service.

het artikel prima, de bezorging waardeloos

Het artikel is prima, zoals beschreven. Alleen de bezorging is waardeloos, op de dag zelf krijg ik nog een mailtje dat pakket onderweg is, en 2 uurtjes later een bericht dat de bezorging niet gelukt is??? Ik was gewoon thuis en kreeg ik een bericht dat ik het pakket de volgende dag kon gaan ophalen. Ik had 1 week de tijd, en laat ik nu net op vakantie gaan.... uiteindelijk het artikel opgehaald. Het was een pakketje dat met gemak door de brievenbus had gepast, ik begrijp hier niet echt veel van, en zal het bij een volgende x bestellen mee laten wegen of ik dit nog een keer wil. Erg jammer zoiets.

Het pakketje was kletsnat.

Ken zwerfkei al een lange tijd en kwaliteit cq service orima

Mijn ervaring is dat ik geen slechte ervaring ken

vantashtis

Nieuwe wandelschoenen,we kunnen weer zonder problemen wandelen.

Betrouwbaar en ruim assortiment

Gisteren besteld, vandaag ontvangen. Inmiddels kijken we er niet meer van op maar het blijft geweldig. Keurig duurzaam verpakt en je wordt vooral ook goed op de hoogte gehouden van de afhandeling van de bestelling

Levering netjes binnen en rond opgegeven tijd

Pijnloos, zoals bijna elke bestelling. Netjes verpakt zonder teveel verpakkingsmateriaal.