Precies zoals omschreven

...

correcte levering

juiste artikel geleverd onbeschadigd artikel onbeschadigde doos compleet levertijdstip iets te laat (2uur)

Prima kwaliteit, vlotte levering

Online bestelling en levering verloopt heel vlot. Bestelde kleding van prima kwaliteit.

Perfect geregeld.

Outdoor broek besteld, de volgende dag keurig verpakt thuisbezorgd. Kan niet beter.

Ruime keuze snelle levering

Snelle correcte levering.

Wat op de website op voorraad stond was ook inderdaad op voorraad en snel geleverd. En dat was ook nodig i.v.m. onze geplande kampeer vakantie.

Prima product !

Goede Hilleberg tent, snelle levering!

Snel en efficient, site duidelijk

Zelfde

Goed product, goede levering

Snel geleverd, de Glerups pantoffels zijn klasse !

Zeer snelle levering en top-kwaliteit artikelen

De webshop werkt makkelijk en uitstekend. Snelle en gratis bezorging. Top-kwaliteit producten. Goede service Prima communicatie per mail over de status van de bestelling. Ziet er professioneel uit.

zeer tevreden

ik had besteld en enkele dagen later in mijn brievenbus , ben zeer tevreden ;

Advisering voor mij onvoldoende levering zeer goed

Vooraf aan mijn verkoop heb ik via de mail gevraagd of de chin pad ook bruikbaar zou zijn voor mijn deuter rugdrager kidcomfort 1. Het antwoord was dat het universeel was voor alle rugdragers. Helaas paste de rugdrager niet op de deuter kicomfort 1 en moest het teruggestuurd worden.

Goede webshop. Bestelde product snel en netjes geleverd.

Online een T-shirt van Fjallraven besteld. Twijfelde over de juiste maat maar het shirt valt niet te groot of te klein uit. Het pakketje was, zoals beloofd, de volgende dag bezorgd op het PostNL afhaalpunt.

Snelle levering conform afspraak, goede berichtgeving

Geweldig !!

Ik had een forse voetblessure vlak voordat ik op een wandelvakantie zou gaan. Bij Zwerfkei heeeeel goede adviezen en hulp gekregen met het zoeken naar een paar schoenen die ik zou kunnen gebruiken en die mijn blessure ontzagen. Ik heb een prima vakantie gehad en heb zonder al te veel problemen alle tochten in het hooggebergte kunnen uitlopen. Grote klasse.

Assortiment Extra's en Onderdelen

FANTASTISCH

Snel en zonder gedoe vervanging afgehandeld

Hoed besteld, verkeerde maat opgegeven. Binnen 4 werkdagen juiste ontvangen.

Prima en snelle levering!

Na veel ‘omzwervingen’ bij jullie terecht gekomen en gevonden wat ik zocht. Snel besteld, snel geleverd. Prima!

Heel professionele opvolging van de bestelling / Verzending

Telefonisch contact ivm één van de niet direct leverbare items. Uitstekende oplossing hiervoor, die uitgevoerd werd zoals besproken.

Snel en goed geholpen

Cadeau gekocht via de zwerfkei, dat uiteindelijk te klein bleek te zijn. Nadat ik het had terug gestuurd had ik binnen 3 dagen de nieuwe maat op de mat liggen. Alles steeds netjes verpakt en netjes afgehandeld

vriendelijk m, competent en goed assortiment

Tof

Prima service en nazorg!

Prima service nadat ik een foutieve bestelling deed? Volgende dag geld retour.

Prima service bij bestelling

Nadat ik een bestelling had geplaatst en deze door een misverstand niet voorradig was ben ik direct gebeld voor een mogelijke oplossing of geld retour mogelijkheid. Dit zijn voor mij punten wat ik zie als service en levering van kwaliteit maar ook respect naar bedrijf en klant. Prima ervaring van mijn zijde .

Ik kom regelmatig in de winkel en bestel met enige regelmaat via de webshop. Steeds weer is de service super. Enkele dagen geleden ging ik met mijn stijgijzers, die ik via de webshop had besteld, terug naar de winkel. Ik kreeg ze niet goed gepast op mijn bergschoenen. De verkoper lukte het ook niet. Andere modellen sloten ook niet goed aan. Hij gaf niet op. Mijn schoen werd nagekeken op de schoenenafdeling door een van hun specialisten. Daarna belde de verkoper 3 (!) fabrikanten/leveranciers van stijgijzers voor advies. Uiteindelijk vond hij de perfecte match. Super tevreden met deze service!

Over Zwerfkei Outdoor & Travel Centre