super snelle en goede service

Maandagavond een vraag gesteld, dinsdagochtend antwoord, dinsdagmiddag besteld en woensdag het juiste artikel in huis. Super snelle en goede service, bedankt!

Een tevreden blije klant 😃

Vanaf het eerste contact t/m ontvangst alles zeer snel en correct Niets dan lof!👍

Levering was prima. Helaas was 1 artikel niet meer leverbaar. Maar goed en snel over geïnformeerd. Geld ook snel teruggestort.

Juiste product, snel

Lang gezocht en hier gevonden, goede prijs, juiste product.

Ik moest er even op wachten, maar kreeg toen ook precies waar ik op hoopte.

kijk dit past!

Probeer maar eens een lange regenbroek te vinden als je 207cm lang bent. Gelukkig kan ik daarvoor terecht bij de Zwerfkei. Jaren geleden een arcteryx tall lichtgewicht regenbroek besteld en deze gaat nog steeds mee. Een paar jaar later een mammut wandelbroek, ook de tall versie. Nu gezwicht voor de arcteryx gamma AR en de Beta AR hufterproof regenbroek. In het weekend besteld en dinsdag in huis, de verpakking keurig op orde. Gelukkig had ik de maat goed ingeschat want ik ben een paar kilo kwijt (nee mijn oude broek was niet versleten)

prima;

snel verstuurd en goed verpakt

Zoals ik ervaren heb: snel en goed

klasse 1

heerlijke veters ,sterk ook

geweldig product en snel verzonden en afgehandeld

Verder heb ik nog geen ervaring met deze shop, maar zal deze zeker in de toekomst zonodig raadplegen.

Omdat ik exact wist wat ik wilde kopen. Dit keer niet de winkel bezocht. Besteld via internet. Artikel niet op voorraad. Via mail bericht van beschikbaar zijn. Besteld, afgerekend en snel via Post.nl gratis bezorgd. Goede ervaring als je niet hoeft te passen.

Snelle levering, top!

Jas en Fleece gekocht. Snelle levering in goede verpakking.

Mijn nieuwe favoriete outdoorwinkel!

Na een verkeerde backpack besteld te hebben ben ik vakkundig geholpen met het kiezen van de juiste backpack! Er werd uitgebreid de tijd genomen en de medewerker had er duidelijk verstand van. Heel leuk dat alles gericht is op beleving, ik kon de backpack meteen goed testen: er werden zware gewichtszakken in gedaan waarna ik de wandelroute door de winkel kon lopen. Dit is mijn nieuwe favoriete outdoorwinkel, tot snel!

Geen mogelijkheid om klimgordel te passen

Ik heb een klimgordel besteld en bij ontvangst blijkt dat deze niet worden gepast om de beoordelen of de maat goed is. De gordel wordt gesealed geleverd met een sticker waarop staat dat na openen van de verpakking het artikel niet kan worden geruild of teruggestuurd. Dus je hebt óf geluk en hij past of je hebt een nieuwe klimgordel ongebruikt in de kast liggen die je uiteindelijk weggooit (€ 85,- weggegooid). Voor zekering materialen, touw, karabners, etc kan ik dat dat begrijpen maar veiligheidsmaterialen die maatafhankelijk zijn moeten toch minstens kunnen worden gepast. Conclusie: terugsturen en ergens anders bestellen. Jammer.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling! Jammer dat u niet tevreden bent met onze service. Zoals u aangeeft zijn bergsport materialen veiligheidsmaterialen waar letterlijk levens van afhangen. Omdat u zelf niet zou willen dat u een gebruikte klimgordel toegestuurd krijgt sealen wij deze in ter voorkoming dat de klant hem gebruikt retour kan sturen. Uiteraard is dit vervelend, maar helaas voor ons als verantwoordelijke partij in dit geval de enigste manier om dit te ondervangen. Waarom verkopen wij dan toch bergsportmaterialen met maten in de webshop? Vaak weten onze klanten hun maat omdat ze een vervangend exemplaar zoeken of hun maat weten door de maatvoering te bekijken en te vergelijken met de lichaamsmaten. De meeste bergsportgordels zijn verstelbaar waardoor de maatvoering veel makkelijker is dan bij bijvoorbeeld kleding. Uiteraard zijn al onze modellen klimgordels te proberen en te passen in de winkel. Waarbij u ook nog het voordeel heeft verschillende modellen na elkaar te proberen. Met vriendelijke groet, Mirjam

Snelle levering.

Op zoek naar goede sportieve pantoffels kwam ik op de site terecht. De volgende dag lag het pakketje al klaar bij het afhaalpunt.

Fantastisch product,goede service

Heel goed!

Opsturen prima,kleur niet als gewenst !

In mijn bestelling had ik een 'olive green' backpack besteld,maar ik kreeg de kleur bruin..?

Meer dan uitstekend

Normaal schrijf ik geen beoordelingen, maar nu maak ik toch een uitzondering. Niet alleen heb ik zojuist de meest fantastische sloffen aangeschaft, het retourneren van een ander artikel gaat zo gestroomlijnd dat ik er vrolijk van word; Achteraf betalen, een meegeleverd formulier met alle informatie en een retoursticker erop, alles in de doos en gratis retourneren. Geen aanmeldingen op sites, emails, invullen en uitprinten van retour formulieren, betalen voor verzenden en wachten tot je je geld terugkrijgt. Goede service lijkt vaak vanzelfsprekend maar is het meestal niet. Bij deze winkel gelukkig wel.

erg goed

broek heb ik snel ontvangen. Ik heb hem nog niet gedragen dus kan nog geen oordeel over de broek geven.

TOP!

Lekker duidelijk en supersnel!

Doen wat ze beloven

Prettige service en snelle verzending.

Niet geleverd op de gewenste dag die ik asn had gegeven.

Prima product. Goed ver pakt. Maar niet geleverd op de aan gegeven dag. Wel goed gecommuniceerd.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling! Helaas is er een foutje geslopen, na een update, in onze koppeling met PostNL. Hierdoor werdt de door u aangegeven afleverdatum niet juist opgeslagen waardoor het pakket niet op de juiste dag ons pand verlaten heeft. Excuses hiervoor! Veel plezier met de broek! Met vriendelijke groet, Mirjam

Goede klantenservice en advies

Een gekochte backpack van Fjallraven mocht ik retour sturen. De tas zat tegen de achterkant van min hoofd en was dus te groot. Ze vroeger of ik langs wilde komen, helaas is het 2,5 uur rijden. Gelukkig mocht het per post en hebben ze een hele mooie Ortlieb Atrack 35L voor me besteld. Het verschil van 10 euro kreeg ik netjes op mijn rekening.

Prima service in de totale zin van het woord. Mensen die weten waar ze over praten.