Op tijd geleverd met goede zorg

Men had moeite gedaan om het pakket goed over te dragen. Bezorging was mooi op tijd.

Vriendelijk, professioneel en servicegericht

Nieuwe wandelschoenen kopen kan dus ook prima online, met hulp van de medewerkers van Zwerfkei. Vriendelijke, behulpzame en vlotte ondersteuning via de chat ervaren. Duidelijk een professional die me hielp. Blij met mijn nieuwe en uitstekend passende wandelschoenen.

Prima geregeld.

Omdat het artikel kleiner viel dan gedacht, aangegeven dat ik wilde ruilen. Werd prima geregeld, ook het retourneren. (Ik ben geen webshopper normaal gesproken)

Goed assortiment en snel bezorgd

Goed georganiseerd en betrouwbaar.

Alles, van 't begin tot 't einde, is perfect verlopen! Heel tevreden!

Snelle levering en goederen komen overeen met de omschrijving. Aandachtspunt voor klantenservice is dat onkosten voor retourzenden voor de klant zijn. In tijden van corona-maatregelen is fysiek bezoek van de winkel niet mogelijk. Mogelijkheid voor achteraf betalen instellen i.v.m. hoge kosten voor aanschaf specialistische goederen.

Perfect verzorgd

Keurig verzorgd

Bestelling en levering zoals het hoort.

Mijn bestelling is goed afgeleverd en zonder problemen.

Fijne sloffen

Snelle levering. Goede communicatie en goed geregeld

Goede service , mijn glerups sloffen heb ik prima ontvangen. De pasvorm is uitstekend ik wil een ieder aanraden ze een maat groter te nemen da je normaal gesproken draagt.

uitstekend

Verwachtte artikelen netjes en snel geleverd

Wat fijn dat de keus er was voor gerecyclede dozen. En wat lief dat het kaartje met de hand geschreven was. In deze tijd op afstand een kado versturen is onpersoonlijk, maar jullie hebben er iets moois van gemaakt. Bedankt!

perfect: zowel de bestelling als de service!

Heerlijke pantoffels van Glerups (is al mijn 2 de paar, zo tevreden ben ik!) en de service van Zwerflei is top! Snelle levering, duidelijke communicatie en makkelijke website. Ik ben fan! Aanrader!

Prima geleverd in goede staat. En mooi op tijd !

Het juiste artikel op tijd geleverd en in goede staat.

Perfect!!

Snelle en zeer correcte levering!!

Prima advies bij de eerste aankoop

Snelle levering. En als deze schoenen net zo fijn zijn als de vorige loop ik weer heerlijk verder.

uitstekende winkel

al aantal malen wandelschoenen gekocht. Betrouwbaar, veel kennis en echt goede wandelschoenen.

Aangenaam van bestelling tot ontvangst

Mijn zoon was in de wolken met jullie levering. En ik ook door het attente kaartje, en mooi inpakpapiertje. bedankt!

Toen het pakketje door de post niet op tijd werd afgeleverd, kwam Zwerfkei met een toelichting. De nazorg is dus erg goed.

Snelle en uitstekende service!

Via webshop enkele meters prusiktouw en wandelschoenen gekocht. Aanvullende informatie aangevraagd via chat. Snelle reactie en goede informatie gekregen. Na bestelling uitstekend op de hoogte gehouden over de status. Ik ben zeer tevreden met de service!

prima afgehandeld

Ik oen had de verkeerde maat besteld. Artikel retour gestuurd binnen "no time" geld terug op mijn rekening. Juiste maat besteld en binnen "no time" was de juiste bestelling weer binnen. Top geregeld

Niks te klagen!

Eergisteren een bestelling geplaatst, gisteren al binnen gekregen. En dat in deze tijden:). Ook de spullen zien er uit als goede kwaliteit. Ik ben een tevreden klant.

lekker warme voeten

Snel besteld, goede maat, zit heerlijk.

Super lekkere slofjes!

Heerlijke sloffen. Mooie vorm, mooie kleur, lekker warm, comfortabel. Bestel ze een maatje kleiner dan je eigen maat, dan komt het helemaal goed! Goeie service en goed bereikbaar.