Super fijne ervaring, goed product

Ik heb sloffen van Giesswein besteld. De sloffen waren de volgende dag in huis, het is een fijn product. Heel erg tevreden met de service en de levering :)

Prijsniveau aan de hoge kant.

Goed. Op tijd geleverd

Ik heb een paar sloffen van Gerups gekocht, die bevallen zeer goed. een mooie aanbieding (15% korting)voor warme voeten in moeilijke tijden.

Super assortiment

Breed assortiment qua merken en type producten en tevens goede service.

verzendkosten te hoog, voor klein brievenbus pakje.

ik vindt de portokosten te hoog, ik had alleen een paar dopjes besteld voor nordic walking stokken, verzendkosten 6,95, dit valt toch onder brievenbuspost?. gr M.Lammerink.

Soepel en snel afgehandeld. Wel erg veel begeleidende mailtjes, mag voor mij minder zijn.

Soepel en snel afgehandeld.

Toffe sloffen

Lekker warm, goed pasvorm. Er passen zelfs orthopedische zooltjes in.

Super Service!

Mooi jas bij zwerfkei besteld, zelfde dag nog verzonden en volgende dag in huis. Zwerfkei is ook duurzaam bezig door gebruikte doosjes te gebruiken om de producten in te verzenden, super initiatief!

Ik ben zeer tevreden, een mooi overzichtelijke website en wat ik vooral fijn vind is dat er een chat beschikbaar is. Alles heb ik kunnen vragen en ik werd heel vriendelijk geholpen, dit heeft er voor gezorgd dat ik uiteindelijk een paar goede wandelschoenen heb gekocht met een goed verzorgingsproduct erbij. Alles was netjes ingepakt en de schoenen passen perfect! Het verzrogingsproduct heb ik uitgetest op de oude schoenen, en ik kan niet anders zeggen dan: wat een fijn product! Al met al ben ik zeer tevreden.

Prima, hele snelle correcte levering. Ook in deze Coronatijd!

Mijn complimenten!

Cv

Vv

Supersnelle service

Na bestellen en betalen werd de bestelling direct klaargezet voor verzending en de volgende dag al geleverd. Goed verpakt met een minimum aan inpakmateriaal.

no-nonsense bestelling & levering

eenvoudig kiezen, bestellen en uiteindelijk snel geleverd

Goede outdoorspullen en een prima kwaliteit

Outdoorsokken waren een maatje te klein en werden vlot omgeruild. Prima service!

prima aankoop en goede snelle service, dank !

goed product, verzorgd verpakt, bezorgd op gewenste dag; tevreden klant!

Erg prettig geholpen

Pakje is zoals altijd goed ontvangen

Ik had een lekkere warme thermonet buff besteld voor mijn kleindochter en ook bij haar thuis laten afleveren, deze is zoals al onze bestellingen goed aangekomen en mijn kleindochter geniet van een lekere warme nek

Snel, safe en simpel

Via google het product op de website gevonden, kleur en maat zoeken, bestellen, betalen en klaar. wachten het product, binnen een werkweek binnen. Juiste producten, goede maat etc. Bedankt, snel safe en simpel.

Fantastische winkel

Veel specialistisch materiaal, veel kennis onder het personeel en goede service. Ik ben boswachter dus heb nog wel eens wat nodig. Als men me naar specialistisch outdoormateriaal of kleding vraagt, zeg ik altijd “als zwerfkei het niet heeft, bestaat het niet.” Enig nadeel van de winkel is dat ze alles op merk hebben hangen per ruimte en niet op soort. Als je dus een broek nodig hebt maar niet op zoek bent naar een specifiek merk, heb je dus een probleem en loop je je dus een slag in de ronde

Beste Klant, Wij zijn de firma Zwerfkei in Woerden. Met vriendelijke groet, Mirjam

Goed geholpen

Snel en goed Bedankt

Goede informatie vooraf (per mail) en een correcte aflevering

Olight zaklamp beviel mijn zoon zo goed op vakantie dat we die hem als verjaarscadeau wilden geven. We wilden hem daarvoor natuurlijk niet lastigvallen, dus Zwerfkei gevraagd welk model we destijds hadden gekocht. Volgende dag ontvangen en gelijk een tweede gekocht. Iedereen blij.

Snel en netjes geleverd.

Leuk is ook de keuze om een gebruikte doos te nemen. Werkt prima

Prachtige schoenen, snelle levering!

Fijne website! Schoenen zijn heerlijk warm en lopen goed. Blij mee!!

Fijne chat voor het maken van mijn keuze!

Ik bestelde Glerups pantoffels maar was onzeker of ik echt de juiste kleur in mijn winkelwagen had. Na een prettige chat was dat duidelijk. De dag erop ontving ik ze. Heel aangenaam zo!