Snel besteld en geleverd

Ook top dat wordt aangeboden om je bestelling in een al eerder gebruikte doos te verzenden!

Snel en zorgvuldig

Super!!!

Ik had nogal wat vragen....dus ging er vanuit dat het weer lastig ging worden mastbok ben in tijden niet meer zo goed geholpen. Echt super gedaan!!!

Snelle levering en goed product

Prettig

zeer goed

zeer goed. Helaas waren de schoenen te klein waren ze niet meer in mijn maat beschikbaar. Na terugzenden had ik het geld zeer snel retour. dus gewoon super.

Zeer vlotte afhandeling van online bestelling

Ik ben zeer tevreden over de vlotte afhandeling en levering van mijn lichtgewicht regenjas. Eerst had ik een Medium besteld maar deze was te groot. Ik heb deze onmiddellijk teruggestuurd en gevraagd of ik kon ruilen met een Small. Binnen 4 dagen was dit proces afgehandeld. Echte aanrader!

Fijne site en snelle levering

Fijne site met snelle levering. Ze houden je goed op de hoogte wanneer het pakket bij de verzender is en daarna te traceren met de track en trace!!

Supersnelle en goede service, fijn dat je kunt kiezen voor 2e-hands verpakking!

Bestelling was zeer snel in huis, verpakt in een doos die eerder was gebruikt, om afval uit te sparen.

echt top

op zoek naar meindl wandelschoenen voor zeer brede voeten. via info van een , nederlandse , collega bij Zwerfkei uitgekomen. goed kunnen uitkiezen op een prachtige website. zeer snel en correct geleverd in België. Een aanrader voor iedereen in NL en B

klantvriendelijkheid centraal!

Fijne outdoorwinkel met een grote diversiteit aan materialen en kleding. Ondanks het wintersportseizoen was er een grote collectie tropenkleding. Precies wat we zochten. We werden goed geholpen en geadviseerd door klantvriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!

Prima winkel

Spullen op voorraad, snelle levering.

Heel snelle service.

Het gekozen product was niet op voorraad, maar er werd een alternatief voorgesteld dat normaal duurder was, maar wel aan dezelfde prijs mocht hebben dan betaald. Dag nadien was het pakje reeds aangekomen in België.

Geweldige service

Nadat ik een klacht had over een boek dat slecht verpakt was en bovendien tegenviel zocht ik een ander (duurder) boek uit. Dit werd zeer snel geleverd en de meerkosten hoefde ik niet te betalen.

Vakkundig, goede service, en snel

Online bestelling snel zorgvuldig en goede communicatie. In de winkel ervaren vakkundige verkopers.

Zeer snelle en correcte afhandeling van de bestelling!

Een mooi product aan een zeer voordelige prijs. Jammer van de doffe vlek door het graveren.

Dingetje wat ik nergens anders meer kon vinden hadden zij. Zelfde dag nog verzonden. Erg goede communicatie. Helemaal top!

prima verlopen

prima zou wel handig zijn als ik wat sneller kon zie op de site welke schoen speciaal voor smalle voeten zijn nu moet ik eerst de schoenen per stuk aanvinken

Goede snelle levering. Ook het retour proces was super

Goede snelle levering. Ook het retour proces was super

prima product en snelle levering

mooie website met duidelijke beschrijvingen van produkten

Goede voorlichting

Op zoek naar schoenen heb ik een mail gestuurd, en daarop zeer goede uitleg gehad wat mijn keuze vergemakkelijkte.

Duidelijke site, makkelijk besteld en vlot geleverd.

Duidelijke site, makkelijk besteld en vlot geleverd.

Eersteklas buitensportzaak

Groot assortiment, snelle en correcte aflevering en uitstekende service.

Het kan gewoon niet beter

Dag 1 - Kijken op de website. Alles hebben ze in de juiste kleur en juste maat. Bestellen. Dag 2 - De kleding is bij thuis. Ik maak snel weer gebruik van jullie dienst. Bedankt voor de goeie service.

uitstekend

Goede service! alleen overbodig dat ik wel 4 berichten ontvang voordat ik het bestelde in huis heb. Vervolgens ook nog 2 berichten dat het bezorgd is. Dat gaat natuurlijk allemaal automatisch, maar toch... Mailvervuiling!

Mijn bestelling was er zeer vluggen de afhandeling zeer goed dik tevreden