Duidelijke instructie en uitstekend dat er aangegeven kon worden of de schoenen in een gebruikte doos mocht worden gestuurd!

alles o.k.

Fijne snelle levering en pakket ook goed verpakt en in orde !

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Gewoon. Kaarten besteld, en met een paar dagen opgehaald bij ophaalpunt. Nix mis mee

Super goed

Ik bestel online rond het middag uur mijn wandelschoenen en de volgende dag om 11.00 heb ik ze binnen. Goed verpakt, in stevige dozen zodat er niets mee kon gebeuren. Een goede snelle service, ik werd goed op de hoogte gehouden of er vertraging zou zijn met de post. Al met al een 10.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Bestellen via de website lukte niet. Maar met 1 telefoontje was het alsnog snel opgelost.

Werd vriendelijk en efficiënt te woord gestaan. Pakje volg dag geleverd. Prima!

Netjes en goed verzorgd!

Netjes verpakt thuis gekregen. Net als in de winkel in Woerden, altijd met zorg en aandacht geregeld.

Goed afgeleverd

Ik moest mijn planning aanpassen omdat het twee keer één dag later afgeleverd. In eerst instantie las ik aflevering woensdag, Kwam goed uit ik was wel thuis. Jammer genoeg las ik daarna dat het nog niet eens bij postnl afgeleverd was dus vermoedelijk aflevering donderdag, daarna aflevering vrijdag. He positief is dat het wel gemeld werd. Op vrijdag kwam het zoals aangekondigd.

Snel

Perfect ingepakt

twijfel

ik ben opzoek naar smeermiddel om zwarte leren handschoenen in te smeren tegen uitdroging, betwijfel nu of ik huidige product de juiste is. Er was geen nederlandse uitleg bij hoe dit te doen, en waar op te letten. Handschoenen voelen nu heel vettig aan ga denk ik terug naar winkel waar ik bestelt heb, vragen om uitleg.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

gisteren besteld vandaag in huis

snelle levering en goede communicatie. TOP!

Top informatievoorziening over verzending

Het pakketje was wat vertraagd bij PostNL, maar Zwerfkei hield me keurig op de hoogte van de stand van zaken en wat ik kon verwachten. Hartstikke fijn.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Snelle goede service, mooie broek voor goede prijs

Yes, de dure Löffler fietsbroek was in de aanbieding dus meteen toegeslagen! Besteld bij de Zwerfkei, waar ik al vaak geweest ben, topzaak, en de verzending, service daaromheen en de verpakking zijn top. De broek zit gelukkig goed, dus ik ga lekker fietsen deze zomer!

Simpel, snel en informatief

Prima virtuele presence in aanvulling op de fusieke winkel. Helemaal top!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Overzichtelijk, snel en correct.

Eerste keer dat ik iets bij Zwerfkei heb besteld maar zal zeker niet de laatste keer zijn. Uitstekende afhandeling.

Mooi jack

Het jack gekocht als cadeau en zo werd het ook leuk verzonden! Een leuke verrassing na het openen van de gewone verzenddoos. De maat was goed en de kleuren klopte met de foto.

Keuze uit groot assortiment

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Prima service, snel ontvangen via post, goed product

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Goed geïnformeerd via de handige chat functie. Snelle levering.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Mijn pakket kon verpakt worden in een gebruikte dus er werd zeer snel geleverd.

Snelle bezorging

Mijn bestelling is snel en in goede orde ontvangen.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Onze ervaring: ze weten waar ze het over hebben!

In corona-tijd met afspraak heerlijk kunnen winkelen op zaterdagmiddag, voldoende afstand mogelijk en daarbij hadden de medewerkers goede adviezen. Ze weten waar ze het over hebben, op de fietsafdeling, op de kledingafdeling en ook op de tentafdeling. Blij met onze aankopen!

Wederom prima

Via de website een bestelling gemaakt. Een artikel bleek achteraf niet meer voorradig. Na een kort belletje werd een alternatief artikel gestuurd.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Snel, goede kwaliteit en klantvriendelijk

Mijn bestelling werd heel snel geleverd. De kwaliteit van het product is perfect en de klantenservice reageert snel en adequaat op een vraag

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Kadobon mooi op tijd geleverd, erg leuke verpakking!

De kadobon die we hadden besteld voor iemands verjaardag, werd mooi op tijd bezorgd, en in een leuke verpakking!