Netjes verpakt en correct afgeleverd

Eenvoudig in gebruik en duidelijk in de richtlijnen. Correct uitgevoerd.

Giga assortiment - supersnelle verzending

En een echte winkel op de achtergrond mocht er al iets misgaan. Trouwens de moeite waard om ook echt te bezoeken.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Ruime keuze kaartmateriaal, vlotte levering

Zie titel

Fijne zomer lange fietsbroek

Broek besteld, werd keurig op de hoogte gehouden. Pakket werd op afgesproken dag en tijd netjes bezorgd. Broek was netjes verpakt en paste perfect, op naar vele fietskilometers!

super

goede informatie over wanneer t pakket werd bezorgd.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Netjes en snel

Het bestelde is netjes en snel geleverd. Had aangegeven dat het in een pakketautomaat van Post NL gelegd mocht worden. Mail van Post NL gehad dat dit niet mogelijk was omdat er een handtekening gezet moest worden. Om 12:11 uur een mail ontvangen dat de bezorger had aangegeven dat pakket was aangekomen. Niet bij mij. Het pakket lag toch netjes in de automaat, blijkbaar toch geen handtekening nodig??

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Mooi boek en heel snel bezorgd

Voldoet volledig aan mijn verwachting

Snel bezorgd

Ik was op zoek naar een reisgids. Uit gemak heb ik eerst bij Bol.com besteld, maar na 4 dagen kreeg ik een melding dat het langer zou gaan duren. Op de website stond opeens: levertijd 17 weken. Dat zou te laat zijn en dus heb ik de moeite genomen om verder te zoeken. Zo kwam ik bij Zwerfkei. Ze blijken een groot reisboekenassortiment te hebben, zo ook de door mij gezochte reisgids. Binnen een paar dagen had ik hem thuis!

erg blij met de aankoop

Ik heb lage wandelschoenen gekocht van Hanwag. Van hetzelfde merk had ik al hoge schoenen. Omdat die goed bevielen, heb ik gebruik gemaakt van de aanbieding van de Zwerfkei en de lage schoenen in de webshop gekocht met 40 euro voordeel.

Super snel en correct

Zeer positieve ervaring. Goed advies en snellen en correcte levering.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

zeer goede en stevige zooltjes

Zonder gedoe een bestelling geplaatst die zeer snel werd geleverd via de post

Snel gehandeld.

Toppers

Voor het eerst hier mijn wandelschoenen gekocht en besteld binnen een dag binnen en ze zitten perfect

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Bestellen, afhalen en aantrekken die schoenen, binnen drie dagen.

Alles wat je van een webshop verwacht. Je bestelt, je neemt het in ontvangst, en in mijn geval trek je die schoenen aan. Dit alles binnen dire dagen. Duidelijke communicatie over bestelling en levering. Al met al een top ervaring!

prima op tijd geleverd

de flesjes lijken goed te zijn gaan binnenkort in de test

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Duidelijke info op de site. Bijzonder snelle levering na bestelling zowel van Zwerfkei als PostNL. Ook heldere communicatie over de levering. Mooi verpakt geleverd.

Tpo

Nieuwe schoenen besteld volgende dag al in huis super

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Makkelijk, goed, op tijd en je wordt erg goed op de hoogte gehouden. Top service en erg betrouwbaar.

Heldere communicatie

Mijn bestelling is goed verpakt verzonden en de communicatie rondom de bestelling was zeer duidelijk en overzichtelijk. Heel netjes dat je kunt aangeven dat verpakkingen gerecylced mogen worden voor een verzending.

Na retour sturing alles netjes geregeld en nieuwe schoenen gestuurd

Na retour sturing alles netjes geregeld en nieuwe schoenen gestuurd

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Top winkel, top materiaal!

Vandaag mijn materiaal ontvangen, top kwaliteit, zeer tevreden van! Zeer goede service, goede communicatie, top winkel! Thanks!!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Nadat we de jassen in de winkel gepast hadden waren we eigenlijk al verkocht. Toch na lang twijfelen niet gekocht. "s avonds alsnog via de webshop besteld en binnen twee dagen al in huis! Netjes en met zorg ingepakt en verzonden. Topservice!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Een hele leuke aanbieding en de volgende dag was t al geleverd. TOP.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Ik was al een tijdje opzoek naar een reisrugtas met iets meer volume. Heb van dit merk ook al een backpack en een rugtas dat voor fietsen/wandelen bedoeld is. Het bestellen van het product ging makkelijk en je hoeft niet een ‘’verplicht’’ account aan te maken. Het product had ik gisteren op het ophaalpunt afgehaald.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Al voor tweede keer hanwag wandelschoenen besteld. Volgende dag geleverd. Allemaal prima in orde