• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Goed advies/product precies wat ik nodig heb

Wegens de grote reisafstand heb ik gebeld om advies te krijgen over de aanschaf van nieuwe wandelstokken. Ik ga de Camino lopen, dus had ik speciale wensen. De medewerker luisterde goed en kwam met een ander merk, dan ik had bedacht. Inmiddels heb ik de wandelstokken in huis. Perfect product, dank Zwerfkei, dat ik niet helemaal naar Woerden hoefde te komen.

OK

Op tijd geleverd.

Super snelle levering

Levering van product was erg snel en werd bij elke stap op de hoogte gehouden door zwerfkei. Hele fijne ervaring

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

-snelle respons op mijn vraag en direct actie ondernomen door zwerfkei-super snelle levering .

Snelle correcte levering

Ondanks dat men aangaf dat het enige dagen kon duren door de vervoerder. Item de volgende dag geleverd in een goede verpakking

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Efficiënte afhandeling van de bestelling

Gemakkelijk bestellen op de website en snelle bezorging

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Schoenen besteld online. Ik had al een paar comfort fit dus wist de juiste maat. De volgende dag al geleverd. Voldoende juiste uitleg over de keus van de schoenen op de website. Ik moest op zoek naar mijn favoriete schoenen omdat de zaak waar ik altijd kocht opgehouden is te bestaan. Het is voor het eerst dat ik de schoenen online koop. Helaas zijn jullie op zondag gesloten. Vorige week zondag waren we in Woerden en hadden graag eens in de winkel willen neuzen. Maar goed via internet kan ook.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Bestellng is volgens wenst verlopen.

Tevreden met het geleverde product. Ook de klantenservice heeft mij goed geholpen met advies om tot de juiste keuze te komen.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Snelle levering. Twee dingen die beter kunnen: - boek had verzonden kunnen worden als brievenbuspakje - andere prijsstickers gebruiken die je er wel af kan halen als je het cadeau wilt geven - super irritant

Goed geregeld

Ik ben al jaren klant bij Zwerfkei maar altijd in de winkel daar gekocht en deze broek was niet in het zwart in de winkel en de beige broek heb ik van het zelfde model en merk in de winkel gekocht.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Alleen vrij rote verpakking voor formaat bestelling

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Goed breed aanbod aan producten en goede service

Het navigeren op de site werkt niet echt lekker overzichtelijk. Er is wel een enorm aanbod aan outdoor producten en de prijs/ kwaliteit verhouding is goed. Verzending duurt soms nét wat langer dan bij de echt grote webshops, maar het gebeurt allemaal wel secuur en goed. Top dat je de keuze kan maken om een tweedehands doos als verpakking te kiezen!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Het is goed en vlot verlopen.

Diverse mailberichten om de stand van zaken in beeld te houden.

super, erg snelle levering

ik was kort in jullie winkel, later thuis nog eens nagedacht en schoenen besteld. Snelle levering. Schoenen ook erg fijn. dank

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Gewoon een kei van een winkel, zo moet het zijn

Zeer goede service.

prima communicatie en bediening

zeer goed

Oke

Ik heb wat besteld maar voorlopig niet nodig Na telefonisch contact hebben ze me verteld dat wat ik heb heel lang mee gaat Daarom stuur ik het terug Met vriendelijke groet

Ongelofelijk servicegericht

In de winkel werd ik (positief) omvergeblazen door het grote assortiment en aanbod. Bovendien werd ik perfect geholpen door een medewerker die ongelofelijk veel wist van de artikelen. Ik kom hier terug!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

wat moet ik er verder over zeggen

Topervaring

Vlotte levering, mooi product, goede maat. En de mogelijkheid om een gerecycelde doos te kiezen, vind ik echt een compliment waard!

Supersnel

Mijn thermosfles vrijdag besteld en zaterdagmiddag al in huis ....SUPERSERVICE....

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Voldoet precies aan mijn verwachtingen

Met de keuzehulp de perfecte A/B schoen voor mijn smalle voet ontvangen. Zit als gegoten en was er de volgende dag al.

Dat ging prima .

Dat ging prima . Bedankt !

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Hele fijne stevige en comfortabele sloffen

Ik vind de sloffen geweldig. De rest, bestellen en levering en communicatie, is ook super! Niks geks op te merken

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.