uitstekende service bij een vervanging van onderdeel

In plaats van een geheel nieuwe loopstok te moeten kopen konden we op deze manier een tussendeel vervangen. in een telefonisch overleg kon snel de beste aanpak worden bepaald. dank hiervoor.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Op mijn verzoek is de leverdatum uitgesteld, ik was al heel blij dat dat kon en blij dat het op de afgesproken datum is geleverd. De avond ervoor een mailtje dat het de vlg dag bezorgd zou worden. Heel klantvriendelijk, er wordt geluisterd heel erg bedankt.

Fijne winkel, goede service

Prettige winkel met goed assortiment. Door de jaren heen al veel gekocht. Deze keer een bestelling geplaatst via de webshop en achteraf de maat nog aangepast, telefonisch. Het werd super geregeld en de bestelling was toch nog dezelfde dag in huis.

Snel en keurig geleverd

Een heerlijke jas voor als het kouder wordt. Netjes afgeleverd door PostNL. Omschrijving op de website klopt met geleverd product.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Info op het juiste tempo

Bestelling geplaatst en vanaf dat moment zonder enige moeite van mijn kant alle informatie aangeboden gekregen over de levering.

Ze zijn heel behulpzaam

De kaart die ik bestelde bleek niet meer leverbaar. Ik kreeg een tip welke andere kaart ik kon bestellen, en de meerprijs hoefde ik niet te betalen. Fijne hulp en goede service!

Wat ik nodig had

Vraag gesteld, direct antwoord, direct besteld en volgende dag in huis.

Fantastische service

Allen maar positieve ervaring, verkeerde artikel besteld of geleverd gekregen echter na 1 telefoontje volgde juiste bestelling.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Geweldige service. Absoluut top.

Omruilservice is echt zeer goed georganiseerd.

Lowa inlegzool past prima

Het loopt weer super. Ik had de inlegzooltjes veel eerder moeten bestellen. Snelle levering

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Zowel in winkel als online uitstekende service. Goede adviezen waar ik iets mee kan. Ruime collectie van top artikelen.

Mooie sloffen

Snelle bezorging en artikel voldoet aan m'n verwachting.

Prima geregeld

Netjes het pakket na verwachting ontvangen

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Prima ervaring, voor herhaling vatbaar!

De site is overzichtelijk en informatief. De bestelling is heel snel verzonden en goed verpakt. De bijgeleverde informatie is handig en duidelijk. Ook de reviews op de site zijn behulpzaam. Kortom, een prima ervaring.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Dat is nog eens service........Top.

Wat een service. Dat is bij andere webshops wel even anders. Zwerfkei zal ik in de toekomst wel eerst passeren als ik iets nodig heb.

snel het bestelde ontvangen

het vinden van de juiste kaart is wat lastig, maar de bezorging was top

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

de bestelling is tot volle tevredenheid uitgevoerd

Hartelijk dank voor de perfekt uitgevoerde bestelling. De ontvangster was ook heel blij met haar cadeautje!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Uitstel bezorging en ruiling perfect geregeld.

Zie boven. En fijne uitgebreide winkel.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Keurig verpakt en snel geleverd, fijn.

Keurig verpakt, goed product, fijne winkel.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Goede stevige schoenen voor dagelijkse wandelingen.

Ik heb deze schoenen online aangeschaft omdat ik een vrij smalle voet heb. Ze bieden voldoende steun en lopen komfortabel. Er is voldoende ruimte aan de voorkant. De schoenen zijn mooi afgewerkt. Het is prettig dat er een hoge vetersluiting is.

Vlotte, geweldige service!

Aan de bovenste rail van mijn Ortliebfietstas ontbrak een schroef na een flinke fietsvakantie. Ik heb daarom nieuwe schroeven besteld bij Zwerfkei. Het waren de verkeerde. M.b.v. de bijgeleverde retourenvelop had ik een dag later nieuwe EN de goede schroeven in mijn bezit. Superervaring! Hartelijk dank.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

De verzending ging snel en was keurig verpakt

De verzending ging snel en was keurig verpakt. Ook berichtgeving over verzending en aankomst van het pakket was correct.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Mijn bestelling vlot geleverd, keurig verpakt , nette communicatie per mail en het product van uitstekende kwaliteit. Ik zou het bijna normaal gaan vinden als ik niet ook af en toe iets bij een andere winkel zou bestellen :)

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Trotz Auslandslieferung schnell und zuverlässig :-) !!!

Ersatzteile für einen >20 Jahre alten Coleman Benzinkocher hier alles gefunden. Bestellung, Bezahlung, Versand ... alles problemlos. Einfach super, weiter so !

• k.A.