Top schoenen

Na een slepende voetblessure zweer ik bij deze Meindls. Mijn 2e paar, los van mijn 2 paar hoge Meindl wandelschoenen. De Zwerfkei adviseert hier top in. daarnaast is het een plezierige winkel met een groot en gevarieerd aanbod.

Bestelling lang onderweg

De bestelling ging goed, maar het duurde vijf dagen voordat ik het ontving. Ik kan me niet voorstellen dat dat alleen aan PostNL ligt.

Top!!

Mooie wandelschoenen, passen perfect, en op tijd geleverd. Ik ben heel tevreden

Snel verzonden

Goede website. Goede communicatie. Vlotte verzending.

Slechte late of geen ? Levering? Tijd zal het leren

Op zaterdag 29 juni een online bestelling geplaatst en op vrijdag 5 juli is deze nog steeds niet geleverd. Volgens zwerfkei is de bestelling op maandag aangeleverd bij post NL en hebben zij vertraging ( van 5 dagen??) Volgens Post NL is het pakket nog niet bij hen aangeleverd. Wie spreekt de waarheid en waarom duurt het zo lang? De klant is de dupe en 100 euro lichter en ik word niet verder geholpen en moet geduld hebben.. dat raakt op... en de vakantie nadert

Supersnelle probleemloze levering

Supersnelle probleemloze levering

Gewoon heel goed!

Fijne informatie, de schoenen zitten zoals omschreven is. Eindelijk eens een fijne smalle wandelschoen!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Het product was perfect, de bezorging waardeloos!

Ik was erg blij met het product. De bezorging (postnl) was echter waardeloos. Omdat we midden in Amsterdam wonen en de bezorging vaak mis gaat heb ik ervoor gekozen om het bij een pakketpunt om de hoek te laten bezorgen. Helaas was de bezorging een dag later dan beloofd en bij een pakketpunt op grote afstand van ons huis. Ongeveer 20 minuten van ons huis enkele reis. Er zijn genoeg pakketpunten die dichterbij zijn! Misschien moeten jullie overwegen om met een andere bezorgdienst samen te werken.

uitstekende service

Bestelling zeer vlug en correct uitgevoerd.

Goede selectie

Goede selectie van kaarten en reisgidsen . Supersnel bezorgd !

super snelle levering

Zwerfkei heeft alles ! Nooit verder zoeken . Prijzen kunnen iets lager.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Bezorging kan meer op maat

Had een keertje besteld voor.een Coleman benzinebrander. Prima geleverd op tijd en continu geïnformeerd. Wat me.tegenstaat is de volle mep aan verzendkosten terwijl dit in een envelop via briefpost voor 20% van de prijs kan. Sterker nog, de pakketbezorger heeft het in mijn brievenbus gestopt. Item wordt zo onnodig duur. Maar ja ik heb het wel nodig

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Netjes en op tijd

Bestelde artikelen zijn ntjes en op tijd bezorgd.

Goede service. Zeer snelle levering. Goede ondersteuning

Leuke eerste ervaring

Handige site, snel geleverd en duidelijke communicatie en opvolging van mijn bestelling

Snel ontvangen

Pakket besteld. Werd snel en goed geleverd op het aangegeven ophaalpunt.

Snel geleverd, goede spullen

Ik heb hele fijne schoenen kunnen bestellen. Ze waren er ook heel gauw.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Producten zoals verwacht, kwaliteit. Verstuurd met minimale mileuvriendelijke verpakking. Prima!

Prachtige winkel en online ook duidelijk. Kwaliteit

Mooie reisgidsen

Mooie reisgidsen voor Ierland besteld. Goed beschreven en tips genoeg om Ierland te ontdekken.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Snelle levering, leuke wandelschoenen!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Snel en zonder problemen geleverd.

Ik kocht de Tilley TH5 hoed om mijn vorige te vervangen, aangezien deze na vele jaren gebruik nogal versleten was. De Zwerfkei was één van de weinige websites waar ik dit model hoed nog aangeboden vond. De hoed werd snel en zonder enige problemen geleverd. Mijn enige opmerking zou zijn dat het nogal een grote kartonnen doos was voor de grootte van het product. Al heeft dit misschien te maken met het feit dat ik voor een herbruikte verpakking had gekozen (fantastisch dat deze optie bestaat, trouwens).

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Na aanvankelijke misser toch goed ontvangen

Duurde een paar dagen voordat de verzending opgehaald werd Daarna zou het pakket om 17:00 bezorgd worden; dat zag ik om 19u Vervolgens is het pakket de dag erop op tijd bezorgd

Superdepuper

Snelle ruilactie. Maatje viel groter dan verwacht binnen een werkdag m'n nieuwe ontvangen. Nu heerlijk wandelen. Dankjewel

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Zeer snel verzonden, leuke jurk, valt wel kleiner dan vorig seizoen

Erg fijne zomer/outdoorjurk van Royal Robbins in kleur everglades. Had dezelfde vorig jaar al gekocht in donkergrijs. De kleur op de site is anders dan de echte kleur van de jurk, gelukkig vind ik de echte kleur (kakigroen) nog mooier dan die op de website. De jurk valt wel kleiner (om heupen en billen) dan die van vorig jaar, het scheelt wel 2 à 3 cm als je de jurken op elkaar legt. Hopelijk rekt hij nog wat uit met het dragen.

top

snel en perfecte levering van de goederen

Jaap Bijzerweg 10

3446 CR Woerden