Na retour sturing alles netjes geregeld en nieuwe schoenen gestuurd

Na retour sturing alles netjes geregeld en nieuwe schoenen gestuurd

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Top winkel, top materiaal!

Vandaag mijn materiaal ontvangen, top kwaliteit, zeer tevreden van! Zeer goede service, goede communicatie, top winkel! Thanks!!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Nadat we de jassen in de winkel gepast hadden waren we eigenlijk al verkocht. Toch na lang twijfelen niet gekocht. "s avonds alsnog via de webshop besteld en binnen twee dagen al in huis! Netjes en met zorg ingepakt en verzonden. Topservice!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Een hele leuke aanbieding en de volgende dag was t al geleverd. TOP.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Ik was al een tijdje opzoek naar een reisrugtas met iets meer volume. Heb van dit merk ook al een backpack en een rugtas dat voor fietsen/wandelen bedoeld is. Het bestellen van het product ging makkelijk en je hoeft niet een ‘’verplicht’’ account aan te maken. Het product had ik gisteren op het ophaalpunt afgehaald.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Al voor tweede keer hanwag wandelschoenen besteld. Volgende dag geleverd. Allemaal prima in orde

snelle service

bedankt voor de snelle service !

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Goed advies/product precies wat ik nodig heb

Wegens de grote reisafstand heb ik gebeld om advies te krijgen over de aanschaf van nieuwe wandelstokken. Ik ga de Camino lopen, dus had ik speciale wensen. De medewerker luisterde goed en kwam met een ander merk, dan ik had bedacht. Inmiddels heb ik de wandelstokken in huis. Perfect product, dank Zwerfkei, dat ik niet helemaal naar Woerden hoefde te komen.

OK

Op tijd geleverd.

Super snelle levering

Levering van product was erg snel en werd bij elke stap op de hoogte gehouden door zwerfkei. Hele fijne ervaring

top

-snelle respons op mijn vraag en direct actie ondernomen door zwerfkei-super snelle levering .

Snelle correcte levering

Ondanks dat men aangaf dat het enige dagen kon duren door de vervoerder. Item de volgende dag geleverd in een goede verpakking

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Efficiënte afhandeling van de bestelling

Gemakkelijk bestellen op de website en snelle bezorging

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Schoenen besteld online. Ik had al een paar comfort fit dus wist de juiste maat. De volgende dag al geleverd. Voldoende juiste uitleg over de keus van de schoenen op de website. Ik moest op zoek naar mijn favoriete schoenen omdat de zaak waar ik altijd kocht opgehouden is te bestaan. Het is voor het eerst dat ik de schoenen online koop. Helaas zijn jullie op zondag gesloten. Vorige week zondag waren we in Woerden en hadden graag eens in de winkel willen neuzen. Maar goed via internet kan ook.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Bestellng is volgens wenst verlopen.

Tevreden met het geleverde product. Ook de klantenservice heeft mij goed geholpen met advies om tot de juiste keuze te komen.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Snelle levering. Twee dingen die beter kunnen: - boek had verzonden kunnen worden als brievenbuspakje - andere prijsstickers gebruiken die je er wel af kan halen als je het cadeau wilt geven - super irritant

Goed geregeld

Ik ben al jaren klant bij Zwerfkei maar altijd in de winkel daar gekocht en deze broek was niet in het zwart in de winkel en de beige broek heb ik van het zelfde model en merk in de winkel gekocht.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Alleen vrij rote verpakking voor formaat bestelling

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Goed breed aanbod aan producten en goede service

Het navigeren op de site werkt niet echt lekker overzichtelijk. Er is wel een enorm aanbod aan outdoor producten en de prijs/ kwaliteit verhouding is goed. Verzending duurt soms nét wat langer dan bij de echt grote webshops, maar het gebeurt allemaal wel secuur en goed. Top dat je de keuze kan maken om een tweedehands doos als verpakking te kiezen!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Het is goed en vlot verlopen.

Diverse mailberichten om de stand van zaken in beeld te houden.

super, erg snelle levering

ik was kort in jullie winkel, later thuis nog eens nagedacht en schoenen besteld. Snelle levering. Schoenen ook erg fijn. dank

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Gewoon een kei van een winkel, zo moet het zijn

Zeer goede service.

prima communicatie en bediening

zeer goed

Oke

Ik heb wat besteld maar voorlopig niet nodig Na telefonisch contact hebben ze me verteld dat wat ik heb heel lang mee gaat Daarom stuur ik het terug Met vriendelijke groet