Op tijd geleverd, alles prima in orde

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Prima service en snel geleverd

Erg tevreden vanwege de snelle levering en de goede service.

Pakket prima ontvangen!

Prima ontvangen

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Prima service van hoge kwaliteit

Prima overzichtelijke webshop waarin makkelijk te zoek is om snel het juiste artikel te vinden. Prima service die al jaren van een hoog niveau is.

gewoon goed

Gevonden op internet, besteld, snel geleverd, goed.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Echter ik had aangegeven dat de schoenen in een "duurzamedoos " geleverd zouden worden omdat de doos meestal meteen bij het afval gaat. Daar heb ik niets van gemerkt. Groet Jeannette Gieles

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Duidelijke site, via mail steeds de stand van zaken doorgekregen, en bestelling 1 dag later al ontvangen!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Zwerfkei is de beste winkel voor serieuze outdoor

Zwerkei is de beste winkel voor serieuze buitensporters. Of je nu gaat bergwandelen of bikepacken, klimmen of kamperen, hier krijg je goed advies en de beste materialen. Er is een uitgebreid assortiment. De winkel is nu even dicht vanwege maatregelen maar gelukkig kan je ook alles krijgen via de website en is er online advies in de vorm van de keuzehulp. Enige verbeterpunt voor de webwinkel is een sorteermogelijkheid op gewicht te maken op de site.

Snelle verzending

Veel keus, kwaliteit, vergelijkingen, snelle verzending en afwikkeling ruilen ed.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Goed gecommuniceerd maar wel erg lang wachten

Verder geen commentaar

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Makkelijk besteld en voldoet aan verwachting

Heerlijk warm en comfortabele sloffen die Glerups

Snel en probleemloos

Snelle. levering, goed product.

Ruime keuze, goede service

Groot assortiment, snelle en nette levering, voldeed volkomen aan mijn verwachtingen

Snel bezorgd

Bestelling al de volgende dag ontvangen. Prima! Ook de gerecyclede doos.

Omgeruilde artikel werd binnen 3 dagen geleverd

Het aanvankelijk bestelde artikel bleek te groot. Ik kon ook de optie 'omruilen' kiezen. Artikel retour gestuurd en 3 dagen later had ik het nieuwe artikel in huis. En deze is perfect!

Prima service en bereikbaarheid

Veel keus, goede site, goed bereikbaar bij vragen.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Mijn winkel voor outdoor spullen.

Je kunt niet verzinnen wat ze niet hebben op outdoor gebied. Winkelparadijs. Vakkundig personeel.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Besteld, betaald en op tijd de bestelde artikelen ontvangen. Dus, prima. Dus een pluim voor Zwerfkei .

vlotte levering

Onze bestelling snel en in goede staat ontvangen

Prima winkel

Een winkel waar je goed geholpen wordt en uitstekende service achteraf.

Heldere service!

In coronatijd is het niet ideaal dat je nieuwe wandelschoenen niet kunt gaan passen in de winkel, maar via de chat mijn vragen goed en snel beantwoord gekregen en mijn bestelling gedaan in de hoop dat de schoenen "als gegoten" zouden zitten. Thuis lekker gepast en geprobeerd en de volgende dag nog eens een aantal uren en ja.....ik ben superblij!!! Ik kan weer de hort op met heerlijk passende schoenen, die zelfs rekening houden met de knokkels aan mijn voeten!!! Happy;-)

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Goed advies via de chatfunctie op de site.ite

Op zoek naar nieuwe wandelschoenen. Bij voorkeur koop ik schoenen nog in de fysieke winkel omdat ik een lastige maat heb. Door Corona toch maar via internet. Via de chatfunctie van Zwerfkei twee keer advies gevraagd eb gekregen. Uiteindelijk een geadviseerd paar schoenen aangeschaft. Ze zitten prima. Met diverse mails bleef ik op de hoogte van de vertraagde bezirging door de drukte bij Post Nl. Ik kan Zwerfkei aanbevelen.

Top gedaan!

Bestelling was niet beschikbaar, in tegenstelling op water op de website stond, maar het is keurig geregeld en binnen gekomen. Erg prettig :)

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Goede levering, correct product.

Goede levering, correct product.

Super, alles in orde

Het liefst kom ik naar de winkel, maar de webshop is in deze tijden een goed alternatief. De bestelde items waren zoals beschreven in de webshop, het pakketje is netjes bezorgd. Er was voldoende communicatie over de status van de order.