Dat ging prima .

Dat ging prima . Bedankt !

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Hele fijne stevige en comfortabele sloffen

Ik vind de sloffen geweldig. De rest, bestellen en levering en communicatie, is ook super! Niks geks op te merken

Tijdig, vriendelijk en prima communicatie

Tijdig, vriendelijk en prima communicatie

Zeer snelle levering

Het bestelde product werd direct verzonden en de dag erop afgeleverd. Erg blij met deze service.

Tevreden met de levering

Prima product, snelle levering

Dure sloffen maar ik wil geen andere meer omdat ze zooo lekker zitten...

Snel en duidelijk

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Eenvoudige en snelle manier van bestelling op een overzichtelijk site.

Al eerder had ik door een actie van mijn reisbureau wandelsokken bij Zwerfkei besteld. Deze Falke sokken van wol en zijde wandelen zo prettig en comfortabel, dat ik nog twee paar besteld heb, zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Ondanks dat ik ze vrij laat bestelde kreeg ik meteen een bevestiging in goede samenwerking met PostNL. De volgende ochtend werden ze keurig op tijd afgeleverd in een goede verpakking.

Snel en goed geleverd

Mooie webshop en grote keuze. Snelle levering en goede info over de levering.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Zwerfkei is een top bedrijf!

Pakket supersnel geleverd. Mooie kwaliteit wandelbroeken. Retourneren is goed geregeld. Geen extra kosten voor het retourneren. Medewerkers klantenservice zijn erg vriendelijk en nemen alle tijd om uitleg te geven en vragen te beantwoorden. Kortom een hele fijne winkel in Woerden, maar ook als webshop alles tip top geregeld.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Heldere informatie over verzending en zeer goede website. Goede balans tussen zakelijk en vriendelijk.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Afspraak wordt volledig waargemaakt.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Ik bestelde een lastig te krijgen maat van een schoen. Hij was de dag erna binnen. Had mij er vooraf even in verdiept. Ik houd niet van retourneren. Schoen past perfect. Aanradertje deze webshop.

Perfect!

Snel, duidelijk en kwalitatief goed.

alles OK

alles OK

Heerlijke sloffen, snel bezorgd

Prima service en fantastisch fijn product.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Mooie schoenen, uitstekende kwaliteit, snelle service.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Fijne outdoor winkel. Personeel is professioneel en geschoold. De Zwerfkei staat voor mij op nummer 1.

snelle levering goed product

een van de weinige sites waar de IGN serie kaarten voor het merendeel nog te verkrijgen is,

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Show-model schoenen zonder org. schoenendoos

Mensen moeten weten dat er een grote kans bestaat dat je schoenen als showmodel of reeds geprobeerd zijn door een andere koper. Ik had eerder een mail gestuurd en gevraagd of de schoen in woorraad was en nieuw was. Er werd alleen geantwoord dat de schoen aanwezig was in mijn maat. Aangezien ik de schoen niet bij andere shops in mijn maat kon krijgen heb ik het bij de zwerfkei geprobeerd. Andere revieuws hadden niet gelogen. Ook mijn schoenen kwamen aan zonder origineel schoenendoos, en beschadiging in een veter en wat schuur/draag vlekken op het leder. De zool was niet beschadigd en het binnen zooltje was schoon. de schoen is waarschijnliijk als pas model in de zaak gebruikt. Zwerfkei kan beter eerlijk en transparant zijn op hun website. zet het er gewoon bij en wees eerlijk. ik denk dat je daar verder mee komt, De zwerfkei zal niet mijn eerste keuz zijn bij het aanschaffen van nieuwe schoenen. Als je de schoenen nergens anders meer kan aanschaffen kan je de gok nemen. maar weet dat de kans bestaat dat je geen perfect nieuw schoenen paar ontvangt.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Pakketje is goed bezorgd door Post.nl

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Op tijd geleverd. Vriendelijke bezorger.

xxx

xx

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Goede communicatie en snelle levering!