Waanzinnig snelle levering: 16:25 bestellen, 08:51 aangekomen

Mooie producten in de webwinkel.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Gisteren besteld en vandaag al bezorgd. Super snelle service.

Ik heb de sloffen direct aangedaan. Heerlijk. Het boekje erbij met het ontstaan van de sloffen is ook erg leuk. Alleen jammer dat er geen Nederlandse uitleg is. Ik kan toevallig Engels lezen, maar dat is niet iedereen gegeven. Dus misschien een tip om iets mee te doen. Omdat de sloffen ook vast veel in Nederland gedragen worden. Groet Hanneke Hut Zuidlaarderveen

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Zwerfkei, betrouwbaar als een rots. Alles perfect geregeld

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Zeer tevreden met de inlegzolen, Hartelijk dank

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Snelle bezorging, goed verpakt breed én specialistisch assortiment

Levering zoals beloofd voor 16:30 volgende dag in huis. Zwerfkei heeft een breed assortiment, breder dan veel andere outdoor zaken. Metname kom ik bij Zwerfkei voor reserve onderdelen voor o.a. de MSR branders én Hilleberg. De fysieke winkel is ook een aanrader, prachtige winkel!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Snelle levering en correcte communicatie

Mooie overzichtelijke website Eenvoudig bestellen en betalen Gratis kerstverpakking Snelle levering Correcte communicatie

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Groot assortiment, kwalitatief zeer goede artikelen ( derhalve ook duurder; maar t waard), snelle levering en goede retour service

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Een perfecte levering en perfect product.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Geleverd in uistekende conditie, en op tijd

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Product is conform verwachting en uitstekende en snelle service

Het specifieke wandelschoen model van het merk Lowa wordt bij de meeste resellers van Lowa niet verkocht. Ik heb i.o.m één van de resellers een ander model gekocht om mijn maat te bepalen en vervolgens bij Zwerfkei het gewenste model besteld. Werd twee dagen later geleverd, maar bleek toch te klein. Even gebeld en kreeg daarbij goed advies. Vervolgens geretourneerd met de opmerking dat ik een maat groter wilde. Twee dagen later het product binnen. Prijs was beter dan bij de concurrenten, maar liefst 35 euro goedkoper dan bij de concurrenten. En de service dus prima. Dikke pluim

Mijn eerste ervaring

Alles is goed.De zooltjes passen perfect. Zeer blij mee. Zeer snelle levering en heel goed verpakt. Top.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Supersnelle levering - zelfs in december

Met opzet tijdig dit kerstcadeau besteld, maar totaal geen stress want pakweg 24 uur later kon ik het al halen bij het afhaalpunt. Daar ben ik dus zeer tevreden over, en over de inhoud van het pakket ook ;-)

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Vlot geleverd, goed geïnformeerd.

De zwerfkei is een kei van een outdoorshop. Je trekt erop uit om te daar te winkelen

Prima uitgevoerd

Doen

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Meer dan Perfecte Service ....!

Ook de omruiling voor een grotere maat verliep snel en vlekkeloos.

Excellent

Goed aanbod. Eenvoudig bestellen. Snelle verzending Deze keer een Arcade Belt gekocht. Een superfijne elastische broekriem. Kan gewoon aan de broek blijven zitten in de was. Ideaal

Idem

Probleemloos schoenen omgeruild.

Na eerder een negatief telefonisch contact met Zwerfkei, heeft Zwerfkei daarna prima gehandeld. Naar mijn volle tevredenheid. En ik loop op wolkjes op mijn nieuwe Meindls.

Snelle levering, helemaal top

Zie boven

Snelle goede service!

duidelijk omschrijving van producten online. Erg handig met afmetingen (ik wilde een helm kopen). Dus thuis opgemeten en besteld.

Fantastische pantoffels

Na 3 jaar waren mijn oude pantoffels versleten. En dit slijten ligt echt alleen aan de stand van mijn ene voet, dus niet aan het product zelf. Even wennen omdat ik nu een rubberen zool heb gekozen ipv een leren zool. Maar weer zó blij mee.

Snelle en correcte levering

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Geweldig in alle opzichten

Van het moment van bestellen tot de supersnelle aflevering helemaal fantastisch. Dik tevreden

Perfecte service

Door eigen domme fout verkeerde maat besteld Één mailtje was voldoende om de order te wijzigen. Top service!!

Geweldige sloffen

Snel en correct afgeleverd. Service blijft goed!