Probleemloos schoenen omgeruild.

Na eerder een negatief telefonisch contact met Zwerfkei, heeft Zwerfkei daarna prima gehandeld. Naar mijn volle tevredenheid. En ik loop op wolkjes op mijn nieuwe Meindls.

Snelle levering, helemaal top

Zie boven

Snelle goede service!

duidelijk omschrijving van producten online. Erg handig met afmetingen (ik wilde een helm kopen). Dus thuis opgemeten en besteld.

Fantastische pantoffels

Na 3 jaar waren mijn oude pantoffels versleten. En dit slijten ligt echt alleen aan de stand van mijn ene voet, dus niet aan het product zelf. Even wennen omdat ik nu een rubberen zool heb gekozen ipv een leren zool. Maar weer zó blij mee.

Snelle en correcte levering

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? N.v.t.

Geweldig in alle opzichten

Van het moment van bestellen tot de supersnelle aflevering helemaal fantastisch. Dik tevreden

Perfecte service

Door eigen domme fout verkeerde maat besteld Één mailtje was voldoende om de order te wijzigen. Top service!!

Geweldige sloffen

Snel en correct afgeleverd. Service blijft goed!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Product precies wat ik zocht. Voldoet boven verwachting.

Goede informatie op de website. Op basis daarvan voor product gekozen en voldoet boven verwachting.

goed en snel

Snelle en perfecte levering

Gisteren namiddag besteld, deze voormiddag reeds bezorgd

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Mooie spulletjes voor een eerlijke prijs

Mooie winkel, goeie service, niet de goedkoopste maar wel een eerlijke prijs.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Toppers; Verloren onderdeel gratis thuisgestuurd gekregen.

Ik verloor een klein metalen onderdeel van m’n MSR brander die al sinds 2017 uit productie is. Terugvinden in het gras lukte niet, dus na de vakantie gebeld met Zwerfkei of het onderdeel heel misschien nog te bestellen was. Tot m’n grote genoegen kreeg ik het een tijdje later gratis thuisgestuurd. Dát is de service waar geen enkele webwinkel tegenop kan en waarom ik graag naar de speciaalzaak blijf gaan!!!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Vlot, goed geïnformeerd, prima service en prima product

Klamboe besteld en ziet er uitstekend uit en volledig.

Zeer goede service

Bieden omzolen van bergschoenen, ze zijn weer als nieuw en toch al lekker ingelopen. Betere keus voor het milieu dan nieuwe schoenen! Aangezien het een uur rijden was om ze op te halen, gebeld of ze ook verzonden konden worden. Dat kon (gratis zelfs) en de volgende dag had ik ze in huis! Hele fijne service. Plekje in de enorme winkel om even wat lekkers te drinken.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Fantastische service en top producten

Zeer goed geholpen door medewerkers in het uitkiezen van backpacks, slaapzakken, lakenzakken, waterfilters etc. Alle medewerkers hebben enorm veel kennis van de producten en kijken echt naar wat je nodig hebt en raden op basis daarvan iets aan i.p.v. alleen het duurste aan te raden wat in andere winkels nog wel eens wil gebeuren. Zeer tevreden!

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Ze zitten als gegoten en super snelle service

Super snelle service, met een fantastisch product van Bergschoenen die als gegoten zitten

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Ik heb twee jaar op die wandelschoenen gelopen, de zolen waren af gewandeld, super ik heb weer nieuwe schoenen, Dankjewel

Prima service!

Prima service, pakket was er snel. Product naar verwachting.

tevreden met online aankoop

Ik was eerst in de winkel langs geweest om de wandelschoenen die ik in de webshop had gezien te passen. Helaas kon de verkoper de schoenen die volgens de webshop op voorraad waren niet vinden en kon ik ze niet passen. Wel veel andere modellen gepast maar die zaten allemaal niet goed. Uiteindelijk dus toch de schoenen op de gok maar online besteld, ook gezien de goede retourvoorwaarden. Tevreden over de bezorging en gelukkig lopen de schoenen goed! Geen vijf sterren omdat het gek was dat de schoenen in de winkel niet te vinden waren. En ik niet in de buurt woon dus voor niks een eind om was gereden. Maar verder heel tevreden.

Zoals verwacht weer prima Meindls

Zwerfkei had (in tegenstelling tot anderen) mijn maat op voorraad. Snel geleverd en goede communicatie.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Ja

Snelle levering van top product

Op zaterdagavond besteld en op dinsdag was mijn bestelling geleverd. De webshop had een goede prijs voor het product dat ik zocht.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Prima producten en snelle levering

Heel tevreden over de service en snelle levering. In gebruikt karton. Heel goed!! Zuinig omgaan met het milieu.

Bezorgd, MAAR....

PostNL geeft in alle e-mailcorrespondentie rond deze bestelling aan: je moet je handtekening zetten voor ontvangst. MAAR: pakketje is in de brievenbus gedaan (bravo), maar er is NIET aangebeld en NIET om een handtekening gevraagd. Wonderlijk. Hoe zou dat zitten? Zet de bezorger gewoon zelf een handtekening? Klopt de communicatie rondom de bezorging niet en hoefde er helemaal geen handtekening gezet te worden? NB: ook op het adres-etiket staat 'handtekening voor ontvangst' waar de ontvanger dus kennelijk HAD MOETEN tekenen... Kortom: pakketje goed aangekomen, vertrouwen toch verminderd.

• Heeft u weleens eerder iets bij Zwerfkei online gekocht? Nee

Uitstekende service en heel goed en duurzaam produkt

In een nieuwsbrief van Zwerfkei kwam een Vaude dagrugzak voorbij. Bestelling snel gemaakt, hele goede prijs/kwaliteit-verhouding en alles netjes gecommuniceerd inclusief mbt bezorgen.

Jaap Bijzerweg 10 3446 CR Woerden