Top! Snel geleverd

Nike Air max besteld, waren er een dag later al. Erg tevreden.

Vaste klant!

Waar vind je nou een bedrijf die en de scherpste prijs aanbieden en de beste klanten service ? vaak gaat de scherpste prijs ten kosten van de service hier niet dus Al jaren klant van sportskoen ga zo door!!

Mooie voetbalschoenen

Goed geprijsd, snel geleverd, goed verpakt. Ga zo door

Super!!

Super vriendelijk personeel en super goed geholpen! Nemen alle tijd voor de klanten en hebben de scherpste prijzen. Ik raad iedereen aan om hier een kijkje te nemen !

Snelle levering en goede klantenservice

Product stukken goedkoper dan bij andere voetbalschoenen webshops. Snel in huis en degelijk verpakt! Ga zo door tot de volgende keer

Uiteindelijk heb ik een mailtje ontvangen met wat informatie over mijn bestelling! Dat is erg fijn. Een goede en serieuze klantenservice wie wilt dat nou niet? Ik kan in ieder geval niet wachten op mijn bestelling!

Slechte service

Slechte verzend verpakking en geen retour label aanwezig, deze moet klant zelf voor betalen. Ik raad deze webshop niet aan.

Tevreden over mijn bestelling

Snelle levering en product zoals het hoort.

helemaal top

goede en snelle service!

de juiste schoen.

Heel blij

Snelle levering, zoon heel blij met air force die verder overal uitverkocht waren. Veel keus, waardoor ik zeker meer zal bestellen

Dikke prima!

Veel keus,en gewoon de goedkoopste,wil je converse all stars ? Kijk eerst bij Sportskoen ,alle kleuren,snel leverbaar en super voordelig!

Het betalingssysteem werkte op een dag niet goed. De dag erna wel en de levering van het product ging heel erg snel.

Helemaal goed

Een goede, snelle service. Gewoon zoals het hoort. Geen gedoe en een mooi product voor een goede prijs.

Super goede service

Positieve ervaring

Handig en goede prijs

Scherpste prijs en ik was toch in de buurt om het op te halen. Schoenen stonden al klaar. Aardige man, snel geregeld!

Niet goed. 3 dagen geleden besteld.nog niets in huis

Geen antwoord

Het was snel geleverd Het artikel was in perfecte staat Goed ingepakt

Goede hulp

Hele goede hulp en aardig personeel

Super snel! Top service

Top!!!!

Snelle levering ,vriendelijke klantenservice

Artikel leuk geprijsd, snel in huis, goede aftersales! Ga zo door Sportskoen.nl

Betrouwbaar

Na gedane bestelling met alles erop en eraan vwb betaling via AfterPay en ing is de bestelling niet gedaan. Na een mail hierover meldde men mij dat de bestelling was afgehandeld en naar mij toegezonden was en veel plezier ermee. Uiteindelijk niet toegezonden gekregen. Ook geen orderbevestiging ontvangen. Slechte zaak !! Na onderzoek blijkt dat PostNL in deze de wanpresteerder is. PostNL heeft geen melding gemaakt dat het pakket dat reeds 5 geleden al bij de buren was afgegeven. Heb met de buren ook nog een appeltje te schillen. Sportschoenen verdient een 10 daar achteraf blijkt het pakket op tijd was verzonden en al het andere niet aan hen te verwijten was.

Waar blijft mijn bestelling?

Ik heb op 8 juni sneakers besteld en betaald, via bol.com, ze zouden gisteren geleverd worden. Op jullie website staat overigens dat jullie de volgende dag al leveren. Als ik naar de traceringscode ga kijken is mijn pakje nog niet afgeleverd bij postnl. Ik heb jullie gisteren ook via chat op jullie website een bericht gestuurd maar jullie lijken nooit online en geen andere manier om jullie te contacteren. Wanneer mag ik de sneakers verwachten?

Shirtje besteld op zaterdag en op dinsdag kwam die netjes verpakt binnen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.