De schoenen werden snel geleverd en de communicatie was goed over de verzendingsstatus.

Pakket zoek geraakt door fout post.nl. Contact opgenomen met sportskoen.nl deze hebben direct het geld geretourneerd. Goede service dus.

Geweldig klantenservice

Excellent customer service. The company rang me to let me know the product I ordered wasn’t in stock, but gave me two alternative options. They sent out the agreed-upon alternate item immediately & delivery time was excellent. Product was super & I was very happy; however, the best thing of all was they rung back to check that everything was ok with the alternate product we had agreed upon & see if I was happy with it. Outstanding customer service. Would definitely recommend this business.

Super klantvriendelijk en service en vertrouwen!

Rico nogmaals bedankt voor de service met de ascics nimbus!

Super me schoenen

Snelle levering Prachtige gympen En supergoedkoop

Super service van Sportskoen.nl - GA ZO DOOR

Snel geleverd tegen een leuke prijs. Zeer tevreden over de service van Sportskoen.nl

Fantastische website met leuke artikelen!

Zeer tevreden over de service van Sportskoen.nl.. Leuke artikelen tegen leuke prijzen & heel snel geleverd.

Bestelde product precies zoals omschreven

Wat en draak van bestel pagina ,als je voor verzenden van post n kiest ,kreeg ik tot 10 x toe dat het niet klopte. Steeds opnieuw alles in moeten vullen ,na 10 x is het via Facebook gelukt.

Topservice vriendelijk personeel keuze genoeg

Zeer goede service!!!!

Vandaag mijn pakketje ontvangen. Gister om 17:45 uur besteld en nu al in huis en dan ook nog voor de beste prijs!

Zwaar teleurstellend

Zie mijn Google Review voor meer informatie.

Binnen 9 dagen zijn schoenen kapot. Laten repareren, aangeboden om ze retour te sturen zodat meneer zijn geld terug krijgt. Alles niet goed genoeg, jammer maar helaas.

snelle levering.

Goeie service

Snelle levering, prima geregeld

Prima snel geleverd

Prima snel geleverd

Makkelijke en overzichtelijke site

Snelle levering, en zeer goede prijs

Goede prijs en snelle verzending

Goede prijs en snelle verzending

Goede kwaliteit en prijs

Ik had al eerder iets bij jullie gekocht Adidas adilette. Ik ben tevreden over de kwaliteit. En ook de Nike Air Max Zwart die ik onlangs heb gekocht. Ga zo door mijn complimenten. Mvg Chris Dielemans

Snelle levering. Schoen zijn top. Ik ben er heel blij mee.

Prettige site, snelle levering

Top prijs, eenvoudig betalen en snelle levering!

Copa Mundial voetbalschoenen voor een topprijs eenvoudig besteld en op laten sturen naar PostNL afhaalpunt. Via zowel de app van PostNL als Sportskoen keurig op de hoogte gebleven van exacte levertijd. Zeer tevreden!

Prima.

Prima en snelle levering.

Goede prijs en netjes verstuurd

Fijne site.mooie prijzen ondanks corona redelijk snel thuis

Top bestelling.

Zijn mooie schoenen voor een mooie Prijs.

snelle levering en deskundig

Ik had schoenen besteld die te klein bleken. Er was nog één paar groter en dat hebben ze na telefonisch contact meteen apart gelegd en bij het retour krijgen van het eerste paar direct opgestuurd. Prettig en snel geholpen.