Goed op de hoogte gehouden van de bestel status

Bestellen ging erg gemakkelijk, hierna goed geïnformeerd over bestel status en snel en netjes afgeleverd.

Snel opgestuurd pakket was snel geleverd.

Super levering, snel en kwaliteit, Ook de prijs is goed

Prima.

Zeer goede service en super attente klantenservice die persoonlijk contact opneemt.

Ruilen van producten met persoonlijke aandacht. Goede bereikbaarheid. Bellen je na versturen.

Prima website

prima kwaliteit en goed geleverd

Prima schoen maar graag wat gedetailleerdere info ,ik was in de veronderstelling dat deze schoenen afdraaibare noppen hadden dat bleek niet goed te zien en ook niet uit de omschrijving . Verder prima tevreden ,bedankt Fijne dag nog M van hout

Snelle levering tegen eerlijke prijzen

Een paar voetbalschoenen besteld voor mijn zoon, deze werden snel geleverd. De klantenservice was goed bereikbaar. Kortom zeer tevreden over Sportskoen.nl

Snelle levering en top product

Mijn bestelling in snel verzonden, ik ben blij met het product.

Top! Snel geleverd

Nike Air max besteld, waren er een dag later al. Erg tevreden.

Vaste klant!

Waar vind je nou een bedrijf die en de scherpste prijs aanbieden en de beste klanten service ? vaak gaat de scherpste prijs ten kosten van de service hier niet dus Al jaren klant van sportskoen ga zo door!!

Mooie voetbalschoenen

Goed geprijsd, snel geleverd, goed verpakt. Ga zo door

Super!!

Super vriendelijk personeel en super goed geholpen! Nemen alle tijd voor de klanten en hebben de scherpste prijzen. Ik raad iedereen aan om hier een kijkje te nemen !

Snelle levering en goede klantenservice

Product stukken goedkoper dan bij andere voetbalschoenen webshops. Snel in huis en degelijk verpakt! Ga zo door tot de volgende keer

Uiteindelijk heb ik een mailtje ontvangen met wat informatie over mijn bestelling! Dat is erg fijn. Een goede en serieuze klantenservice wie wilt dat nou niet? Ik kan in ieder geval niet wachten op mijn bestelling!

Slechte service

Slechte verzend verpakking en geen retour label aanwezig, deze moet klant zelf voor betalen. Ik raad deze webshop niet aan.

Tevreden over mijn bestelling

Snelle levering en product zoals het hoort.

helemaal top

goede en snelle service!

de juiste schoen.

Heel blij

Snelle levering, zoon heel blij met air force die verder overal uitverkocht waren. Veel keus, waardoor ik zeker meer zal bestellen

Dikke prima!

Veel keus,en gewoon de goedkoopste,wil je converse all stars ? Kijk eerst bij Sportskoen ,alle kleuren,snel leverbaar en super voordelig!

Het betalingssysteem werkte op een dag niet goed. De dag erna wel en de levering van het product ging heel erg snel.

Helemaal goed

Een goede, snelle service. Gewoon zoals het hoort. Geen gedoe en een mooi product voor een goede prijs.

Super goede service

Positieve ervaring

Handig en goede prijs

Scherpste prijs en ik was toch in de buurt om het op te halen. Schoenen stonden al klaar. Aardige man, snel geregeld!