Goede prijs en snelle verzending

Goede prijs en snelle verzending

Goede kwaliteit en prijs

Ik had al eerder iets bij jullie gekocht Adidas adilette. Ik ben tevreden over de kwaliteit. En ook de Nike Air Max Zwart die ik onlangs heb gekocht. Ga zo door mijn complimenten. Mvg Chris Dielemans

Snelle levering. Schoen zijn top. Ik ben er heel blij mee.

Prettige site, snelle levering

Top prijs, eenvoudig betalen en snelle levering!

Copa Mundial voetbalschoenen voor een topprijs eenvoudig besteld en op laten sturen naar PostNL afhaalpunt. Via zowel de app van PostNL als Sportskoen keurig op de hoogte gebleven van exacte levertijd. Zeer tevreden!

Prima.

Prima en snelle levering.

Goede prijs en netjes verstuurd

Fijne site.mooie prijzen ondanks corona redelijk snel thuis

Top bestelling.

Zijn mooie schoenen voor een mooie Prijs.

snelle levering en deskundig

Ik had schoenen besteld die te klein bleken. Er was nog één paar groter en dat hebben ze na telefonisch contact meteen apart gelegd en bij het retour krijgen van het eerste paar direct opgestuurd. Prettig en snel geholpen.

Snelle levering & goede communicatie! De scherpste prijzen op internet.

Snelle nette verzending!

Goede prijs en snelle levering

Prima levering en snelle service

Voordelig en snel. Alleen verzendkosten wel hoog.

Voordelig en snel. Alleen verzendkosten wel hoog.

Super service Team

Mijn voetbalschoenen waren direct verstuurd door Sportskoen team maar verlaat door Post.nl distributiecentrum agv Covid-19. Echter heeft Sportskoen service team zich enorm ingespannen het pakket gisteren na 1,5 week te leveren. Hulde voor de communicatie en service!!

Snelle levering, uitstekende schoenen voor een top prijs

Na telefonisch contact met een vriendelijke medewerker heb ik mijn schoenen besteld. Ook zaten ze als gegoten. Van te voren twijfelde ik nog tussen schoenmaat 42.5 en 43. Uiteindelijk de goede keuze gemaakt met hulp van de vriendelijke medewerker die goede kennis had van de schoenen. Top service en de volgende dag al in huis!!

TOP BEDRIJF

Heel blij met dit bedrijf. Ze hanteren goede prijzen, de service is top en de website is overzichtelijk en makkelijk vindbaar. Wanneer je vragen hebt word je vriendelijk te woord gestaan zowel via de mail als telefonisch. Voor mij geen ander meer! Ga zo door

Factuur binnen maar geen schoenen of bericht over waar ze zijn

Ik heb 8 april de factuur ontvangen van me pakket en hij zou de volgende dag klaar liggen. Toen werd het druk en waren de bezorg tijden ineens onbekend, nog steeds, en ik heb ook geen verdere informatie gekregen. Ik hoop dat het betaal termijn uiteindelijk pas ingaat als ik hem heb ontvangen.

Beste Melissa, Momenteel kampt PostNL met grote leveringsachterstand van wegen het Coronavirus. Jou order is dezelfde dag nog verzonden. Je kunt met Afterpay regelen dat je de bestelling later wilt betalen. Zij zullen jou verder helpen hierin. Hopelijk wordt de beoordeling nog aangepast naar een hoger punt ;) Met vriendelijke groet, Sportskoen.nl

Alles perfect in orde

Vriendelijke klantenservice > snelle levering > originele producten tegen de scherpste prijzen!! Zeer tevreden klant

Uitstekende webshop!

Een paar Converse All Stars besteld , super snel in huis & beste prijs van internet. En het allerbelangrijkste 100% origineel

Super webshop , snelle levering , mooie producten

Super snelle levering , beste prijzen van internet , super klantenservice !! Ga zo door sportskoen

Alles volgens verwachting

Alles is volgens verwachting

Duidelijke website en uitstekende service

Erg prettig

Geleverd in goede staat en keurig op tijd!

Geleverd in goede staat en op tijd!