Ik heb al meerdere malen bij hen besteld en altijd tevreden geweest. Deze keer waren helaas 2 penningen verloren gegaan door een fout in hun computersysteem maar enkele dagen later zaten er kosteloos 2 nieuwe penningen in de brievenbus.

Snelle levering, goed product

Mooi product, snelle levering

Mooie penning met keurige gravering én een leuk briefje aan ons huisdier. Met een snelle levering conform afspraken kan ik Woef en Co zeer aanraden!!

Snel, betrouwbaar en herkenbaar

Voelt vertrouwd. Wordt blijkbaar direct aan bestelling gewerkt. Bij een eerdere bestelling wel aantal plastic bakjes met hondenvoer stuk en alle lekkernijtjes verspreid door de verzenddoos..

Mooi product!

Mooi product voor een goede prijs

Eerder dan verwacht, heel mooi :)

Zeer snelle levering, goede kwaliteit

Zeer snelle levering, goede kwaliteit

Mooie penning. Duidelijke gravering. Snelle levering.

Goede service en super leuk kattenmandje. Ik ben zeer tevreden

Snel en netjes

Snel en netjes verstuurd

Plastic katten penning aanrader

2x kleine plastic katten penningen besteld. Deze zijn echt ideaal. Ze zijn klein, heel licht van gewicht en voelen alsof ze heel lang mee zullen gaan. Een aanrader. Levering was ook snel. Nu maar hopen dat de katten hun halsbandjes niet kwijt raken.

ander product gekregen

Ik heb onlangs twee nieuwe exemplaren van de kleine, ronde hondenpenning van messing besteld. Wat ik kreeg was anders dan de foto op de site en ook anders dan mijn vorige aankoop van dezelfde penning op deze site (zo'n 2 jr geleden). De vorige was gelijk aan de foto; vrij dik en zonder oogje aan de bovenkant. De penningen van nu zijn lichter en hebben een 'oogje' i.p.v. dat het ringetje door een gat in de ronde penning zelf gaat. Levering was snel, en voor die prijs had ik geen zin om te ruilen, maar ik zal niet nog een keer hier bestellen. Als Woef en co een andere leverancier neemt (wat ik vermoed hier het geval is geweest), moeten ze de foto's op de site updaten zodat klanten weten wat ze krijgen.

snelle reactie, en een goed product

snelle reactie, en goed product

Diverse hondenpenningen besteld. Mooie kwaliteit en snelle levering.

Snel geleverd en mooi gemaakt!

Gepersonaliseerde penning kwam binnen enkele dagen binnen en ziet er mooi uit. Wel zwaar, trouwens!

Prima kwaliteit en supersnelle levering!

Onberispelijke uitvoering van geleverde en supersnel in huis.

Kwaliteit en snelle levering

De penningen waren snel geleverd en zien er goed uit!

Goede website, snelle levering!

Goed product!

geweldige en snelle levering

jammer dat je geen emoji tekens kan toevoegen zo als honden pootjes

Pluspunten

2x penning besteld, ziet er prachtig uit en snel geleverd.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

mooie producten, 1 penning bestemd voor iemand anders ontvangen. Na communicatie via e-mail snel opgelost!

geen

Over Woef en Co

Woef en Co is een online webwinkel voor hondenpenningen. Naast hondenpenningen hebben we natuurlijk ook kattenpenningen. De hondenpenningen worden gratis gegraveerd en gratis verzonden. Een bevestigingsring voor aan de halsband wordt gratis meegeleverd. Er is een grote keuze hondenpenningen o.a. van Red Dingo. Keuze uit vele kleuren en soorten zoals een RVS botje of messing plaatje.