Nette levering en mooie hanger

Erg blij met de hanger voor mijn kat!

Uitstekend meer dan verwacht

Excellente kwaliteit en service

Hele mooie penning

Vlugge verzending mooi product

Snelle behandeling

Op 3 dagen in de bus! 👌👌

Netjes en vlot

Leuke penning uitgezocht. Werd vlot geleverd en ziet er goed uit.

Mooie penning, goede kwaliteit, snel in huis

Mooie penning, goede kwaliteit, snel in huis

Heel mooi

Nette penning en goede gravering 10x beter dan de vorige zag je zijn naam en mijn nummer niet goed! Zeker bestellen hier

Hele mooie duidelijk gegraveerde penning. De penning had ik snel binnen. Ben er echt super blijk mee 10 maal beter dan zo'n adres kokertje

Uitstekend!

Mooie penning en snel geleverd!

Mooie penning, degelijke kwaliteit.

Zeer tevreden.

Erg blij met de penning, goed kwaliteit en mooie vormgeving!

Hele goede ervaring

De penning was mooi en netjes gegraveerd en snel in huis Jullie krijgen van mij een dikke 10 .

Mooie kwaliteit penning jammer van de bevestingingsring

De penning is van een mooie kwaliteit en ook het bezorgen ging netjes vlot en zorgvuldig was de penning verpakt. Een minpuntje bij een brons kleurige penning hoort naar mijn mening ook een brons kleurige bevestigingsring. Nu kreeg ik een metaal/ zilver kleurige ring en dat oogt toch wat minder mooi

Snelle, correcte levering, mooie hondenpenning

Goed product, snelle levering. Alleen communicatie kan beter

Top service!

Nadat de draagzak voor mijn pup na 2 dagen al stuk was heb ik een nieuwe opgestuurd gekregen,was waarschijnlijk een fabriksfout. Bedankt voor de snelle service!

Snelle levering en stevige penning!

Keurig snelle levering en tevens is de penning echt stevig. Geen dun ding. Tevens voorzien van een heldere tekst

Super afhandeling !

Prima kwaliteit, snelle levering en een goede communicatie. Lees ook het graveer-advies, dat kan helpen om de juiste informatie op de penning te krijgen. Je huisdier mee naar het buitenland --> internationaal formaat telefoonnummer gebruiken, was voor mij de goeie tip van Woef & Co.

Prachtige penning

Een hele mooie RVS penning, stevig, geen dun dingetje. Heel mooi gegraveerd, zeer goed leesbaar. Helemaal top.

Fan van de lichtgewicht plastic hondenpenningen!

Ben enorme fan van de lichtgewicht plastic hondenpenningen. Gebruik ze al zo'n 5-6 jaar en zijn nog onbeschadigd. Honden graven, zwemmen, rollen, spelen, rennen ermee en de penningen blijven goed en leesbaar. Gooi ze zelfs met tuig en al in de wasmachine. Service is altijd goed en de penningen worden snel geleverd.

Snelle levering en goede service

Goede kwaliteit van de hondenpenning

Vlot geleverd

Mijn hondenpenning was vlot geleverd voor een goede prijs! Duidelijk met track en tracé.

Fantastisch leuk product

Mooie roze hondenpenning besteld met glitters, met naam ingegraveerd

Ik heb al meerdere malen bij hen besteld en altijd tevreden geweest. Deze keer waren helaas 2 penningen verloren gegaan door een fout in hun computersysteem maar enkele dagen later zaten er kosteloos 2 nieuwe penningen in de brievenbus.

Snelle levering, goed product

Mooi product, snelle levering

Mooie penning met keurige gravering én een leuk briefje aan ons huisdier. Met een snelle levering conform afspraken kan ik Woef en Co zeer aanraden!!

Over Woef en Co

Woef en Co is een online webwinkel voor hondenpenningen. Naast hondenpenningen hebben we natuurlijk ook kattenpenningen. De hondenpenningen worden gratis gegraveerd en gratis verzonden. Een bevestigingsring voor aan de halsband wordt gratis meegeleverd. Er is een grote keuze hondenpenningen o.a. van Red Dingo. Keuze uit vele kleuren en soorten zoals een RVS botje of messing plaatje.