Fout bij levering van gedane bestelling is niet gecorrigeerd. En tot twee keer toe gewijgerd.

Zie mailwisseling : Beste Mathy, Foto’s en omschrijvingen op onze website zijn indicatief, afwijkingen hierin zijn geen reden tot retournering conform de algemene voorwaarden. De penning was voor u kleiner dan verwacht en daarom bied ik u onder coulance een korting aan voor een nieuwe penning. Kosteloos omruilen tegen een nieuwe is helaas niet mogelijk. Met vriendelijke groet, Theo Woef en Co Op 8 jun. 2020 om 11:49 heeft mathy het volgende geschreven: Dag, Het bij u bestelde, maar vanuit Engeland geleverde product zelf ziet er goed uit en voelt kwalitatief ook goed aan, echter kleiner dan wat ik had besteld. Dit heb ik ook bij u gemeld en gevraagd om alsnog een maat groter te leveren. Op de informatie die uw Engelse leverancier bij de uitlevering meestuurde, bieden zij aan om een door hen gemaakte fout in de bestelling gratis te herstellen; een aanbieding die hen zeker siert. De fout lag echter niet bij hen, maar bij u: uw website was nog niet aangepast waardoor ik iets bestelde wat u niet meer kon leveren. Uw aanbieding om 50% korting te geven, op een nieuwe bestelling door mij, vond ik een teleurstelling. Ik wil geen 50% betalen op een fout van u. Als u uw fout niet wilt herstellen, ben ik eerder geneigd om rechtstreeks in Engeland te bestellen. Groet, Mathy

Correcte uitvoering en leveringstermijn zoals beloofd

Ziet er prima uit.

Ik kan woef en co zeker aanbevelen

Bestellen ging makkelijk, en de penning is zeer snel geleverd. Persoonlijk had van mij de gravering iets dieper/ duidelijker gemogen. Maar gezien de andere reviews, kan dat ook aan mij liggen. Het is een mooi stevig product, de bevestigingsring is ook erg stevig. Wat ik wel jammer vind is dat woef en co geen rubberen randje kan leveren die je er omheen kunt doen, je hoort hem wel flink rammelen, zeker in de voerbak. ;)

Snel opgestuurd, product was van goede kwaliteit.

1e instantie foute levering zeer snel en zonder enig probleem opgelost

Mooie penning duidelijk gegraveerd

Mooie penning, gravering duidelijk met degelijke bevestigingsring

Stevige penning, mooi gegraveerd

Netjes bezorgd , mooie penning

Heel mooi en prima kwaliteit!

Ondanks de corona maatregelen hadden wij het product op enkele dagen in huis. Het resultaat is super mooi en prima kwaliteit!

Artikel zoals omschreven, vlotte levering

2 hondenpenningen gekocht. Mooie kwaliteit, zoals omschreven, naam mooi gegraveerd. Vlotte levering, goed verpakt.

Prima!!

Mooie penning met duidelijke tekst en ontvangen binnen de gestelde termijn!

Mooi product!

De hondenpenning van woef en co werd snel geleverd. De gravering ziet er top uit. Goeie kwaliteit. Top service!

Mooie penning snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit product

Nette levering en mooie hanger

Erg blij met de hanger voor mijn kat!

Uitstekend meer dan verwacht

Excellente kwaliteit en service

Hele mooie penning

Vlugge verzending mooi product

Snelle behandeling

Op 3 dagen in de bus! 👌👌

Netjes en vlot

Leuke penning uitgezocht. Werd vlot geleverd en ziet er goed uit.

Mooie penning, goede kwaliteit, snel in huis

Mooie penning, goede kwaliteit, snel in huis

Heel mooi

Nette penning en goede gravering 10x beter dan de vorige zag je zijn naam en mijn nummer niet goed! Zeker bestellen hier

Hele mooie duidelijk gegraveerde penning. De penning had ik snel binnen. Ben er echt super blijk mee 10 maal beter dan zo'n adres kokertje

Uitstekend!

Mooie penning en snel geleverd!

Mooie penning, degelijke kwaliteit.

Zeer tevreden.

Erg blij met de penning, goed kwaliteit en mooie vormgeving!

Hele goede ervaring

De penning was mooi en netjes gegraveerd en snel in huis Jullie krijgen van mij een dikke 10 .

Over Woef en Co

Woef en Co is een online webwinkel voor hondenpenningen. Naast hondenpenningen hebben we natuurlijk ook kattenpenningen. De hondenpenningen worden gratis gegraveerd en gratis verzonden. Een bevestigingsring voor aan de halsband wordt gratis meegeleverd. Er is een grote keuze hondenpenningen o.a. van Red Dingo. Keuze uit vele kleuren en soorten zoals een RVS botje of messing plaatje.