Goede prijs en uitstekende service.

Ik heb mijn (redelijk grote) bestelling opgehaald omdat ik met mijn woon-werk verkeer langs Den Haag kom. En tot mijn grote verrassing kreeg ik er een extra set gratis bij. Ik kom zeker vaker terug!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd, goed verpakt.

Wat mij betreft is de bestelling perfect afgehandeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

lange levertijd. bijna 2 maanden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Tinie, Helaas was de uitgever er helemaal doorheen en moesten ze vanuit China komen. Daardoor duurde het 2 maanden. Uiteraard proberen we dat voor te zijn maar is dit niet gelukt. Excuses hiervoor. Mocht het te lang duren dan kunt u ook altijd de bestelling voortijdig annuleren. Mvg, Steven

23 dagen levertijd- achteraf had ik het liever niet besteld

23 dagen levertijd- achteraf had ik het liever niet besteld. Nu kwam mijn zoon op een verjaardag zonder cadeau.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste J, Helaas duurde het langer dan gebruikelijk omdat de uitgever er doorheen was. Uiteraard proberen we dit voor te zijn maar is dat bij deze niet gelukt. Excuses voor het ongemak. Mvg, Steven

soepel en snel

ik bestel al een lange tijd hier, vandaag het eerste probleem gehad. klein probleempje met de betaling, met 1 belletje werd ik vlug geholpen en werd het opgelost. top service, ik zal hier nog altijd blijven bestellen :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie correcte online dienst. Laag bedrag voor gratis verzending. Onmiddellijke behandeling op twee dagen product in huis. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlot verzonden en goede communicatie

Tevens netjes ingepakt in cadeaupapier. Mijn vriend was erg blij met zijn cadeau :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijzen en snel verzonden. Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit van aankoop èn supersnelle levering

Alles liep perfekt en snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle verzending en uitgebreid assortiment

Zeer tevreden over het assortiment en de snelle verzending

Goed in één zin

Pakketje was niet op voorraad en dat werd meteen gemeld. Vervolgens verliep alles zoals je verwacht wanneer je op een spelletje wacht; gesmeerd

snelle levering online, zeer goede service en advies in de winkel in Den Haag

snelle levering online, zeer goede service en advies in de winkel in Den Haag

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle levering!

Grote sortering, duidelijke website, snelle levering

Grote sortering, duidelijke website, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, geen problemen.

geen gezeik. Besteld en het kwam goed aan.

heel prettig efficiënt, vriendelijk

pakje was op verkeerd afhaaladres bezorgd, meteen nieuw pakje naar juist adres verzonden. goed ingepakt goed verzorgd.

Fijn!

Goede snelle levering, alles zoals gewenst.

Snelle levering, prima prijs

Snelle levering, prima prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Betrouwbaar, snel en veel keus

Heb recent meerdere bestellingen geplaatst. Deze zijn beide snel en compleet (zo ver kon, zaten een aantal preorders bij). Enige verbeterpuntje zou kunnen zijn, levertijd op de site was 3 tot 5 werkdagen, maar werd uiteindelijk maand ofzo. Opzich niet erg, maar had graag vanuit hun geupdate geweest dan dat ik het zelf moest vragen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nieuwendijk uitgave wel meteen te leveren.

Kocht online Ghosts of Saltmarch, de nieuwste D&D uitgave, op de eerste dag als cadeau en het was supersnel geleverd. Bol.com levertijd was een week later. Belde de winkel met een vraagje en werd snel en duidelijk geholpen. Ben blij dat ik jullie online gevonden heb!

naar verwachting

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle communicatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

alles naar wens besteld en bezorgd

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Over Spellenhuis

Filter op Taal