Matige service

Helaas twee keer matige service meegemaakt. Het aanbod is op zich niet verkeerd. Het ligt hem aan de service. Online en Offline zijn duidelijk niet verbonden. Kortom wat aan te verbeteren ;) Mijn ervaring: Spel was eigenlijk niet op voorraad, werd online aangeboden.. Kan gebeuren. Moest lang wachten en er zelf achter aan gaan, kan gebeuren Weinig reactie en de uiteindelijke reactie voelde als verplicht nummertje. Heb er veel gekocht en verwacht dan wel wat emphathie. Kortom belletje met excuses. Vervolgens kom ik erachter dat ze spellen aanbieden die ze eigenlijk niet hebben. Geen probleem > pre-order of reserveren. Maar nee er dient alvast voor betaald te worden. En flexibel zijn ze hierin ook niet. Nogal gek als de release pas over 3 a 4 maanden is. En nee het is geen kickstarter ;) Kortom een reserveren knop toevoegen... De site werkt wel goed en ik vind het spellen aanbod goed. Alleen de service en hoe ze omgaan met klanten kan verbeterd worden. Tip: zet spellen die niet meer l op de website

Good

De volgende dag werd het geleverd in nieuwstaat. -niks mis mee-

Netjes geleverd

Prima.

Snelle levering van het juiste product.

Alles naar verwachting

Had iets vooruitbesteld en dat werd op tijd bezorgd zonder enige poespas

Het is precies wat ik wou en kreeg het snel binnen

Alles zoals beloofd, prima gegaan.

Super zoals altijd.

Zou eigenlijk op een donderdag binnen komen, helaas werd dat een vrijdag. Maar dat maakte niet zoveel uit. Aangezien ze mij lieten weten dat het pakketje later zou binnen komen.

absoluut niet mijn laatste aankoop hier

Ik heb een giftset van de core rulebooks van D&D 5e gekocht. Ik heb geen problemen ervaren en ik had al snel een track and trace code in de mail. Het pakket werd bezorgd door DHL wat voor mij een grote plus is. PostNL is hopeloos in mijn regio. Ik vind het lastig om een winkel te beoordelen na 1 aankoop. Maar het zal absoluut niet mijn laatste aankoop hier zijn.

Alles prima geregeld

Kon het product op afgesproken datum afhalen in de winkel. Lag netjes klaar en werd erg goed geholpen.

Keurige service na foutje van beide kanten.

Door verkeerde foto op de site en onoplettendheid van mijn zijde heb ik het verkeerde product aangekocht. Na telefonisch contact is het juiste product kosteloos toegezonden waarbij we het oude product mochten houden.

Snel en efficient in communicatie en bezorging

Snel en efficient in communicatie en bezorging

Goed geleverd, maar niet de geadverteerde cover van het spel

Het spel is in een prima staat aangekomen. De cover van het spel waarmee op de site geadverteerd werd (de oudere versie, met in mijn opinie mooiere artwork) moet echter geupdate worden want dit was misleidend voor mij en heeft daarmee mijn koopkeuze beinvloed. Ik zat namelijk ook te twijfelen over een second hand versie van de oudere versie toen ik het spel hier zag staan. Mvg, Victor

Beste Victor, Helaas heeft de Engels versie een drukfout waardaar alle deksels van Inis de Franse cover bevatten. Hier is helaas niks aan te doen. Echter hadden we dit wel tijdig moeten melden op site. Ik zal zorgen dat we de cover gelijk gaan aanpassen. Excuses voor het ongemak. Mocht het een probleem zijn dan kan je het spel ook kosteloos retour sturen. Echter zal de deksel voorlopig niet vervangen worden. Met vriendelijke groet, Steven

Prijzen zijn lager dan bij andere winkels, alles is netjes en veilig verpakt en keurig op tijd binnen. Zou het zeker aanraden bij anderen.

Goede service, optijd geleverd!

Snel geholpen, goede service

Voor vieren een item besteld, dat was er de volgende dag op tijd. Goede producten, ik kon mijn item (de Pillbug van het spel Hive - pocket edition) bijna nergens anders vinden, vandaar dat ik het hier kocht. Het enige nadeel vind ik de verzendkosten van 5 euro, ook omdat het product zo licht is. Dat maakt de aankoop wel een stukje duurder (13 in plaats van 8 euro). Maar verder heel tevreden, zal zeker vaker eens in de webshop kijken.

Helemaal top.

Mijn bestelling was niet helemaal op voorraad. Er volgde een nazending. Dat is helemaal top gegaan. Groot compliment.

Goede producten snel binnen

Alles was volgens wens en goed verpakt. De producten waren snel binnen, zal zeker in de toekomst hier nog meer bestellen.

Super snel bezorgd. Zondags besteld dinsdags in huis. Prijs was ook redelijk

Duidelijke site, snel bezorgd

Duidelijke site, ik kon alles goed vinden. De bezorging was snel en alles zag er goed uit.

Goede service snel geleverd.

snelle/goede service

op donderdag om iets voor 00:00 2 dozen toploaders besteld en kreeg ze zaterdag middag binnen! helemaal top!

Goeie service en snelle levering!

Online besteld en opgehaald in de winkel waar ik gelijk alles mee kon nemen.

Super vriendelijk en snel

Officieel zou ik mijn product niet optijd ontvangen en werd hierover ingelicht via de e-mail. Vervolgens heb ik toch optijd voor de vakantie het product ontvangen. Super tof dat het toch mogelijk was en vriendelijk geholpen door het personeel. Klasse werk 👌🏿

Goede ervaring

Ze hebben een groot assortiment met redelijke prijzen. Bezorging was snel en mileubewust.