Snel verzonden, goede afhandeling bij fouten

Mijn bestelling was snel in huis, echter was de order niet compleet. Hier heb ik toen over gebeld, vervolgens is alles netjes de volgende dag nagestuurd.

Denkt goed mee

Denkt goed mee om nalevering mogelijk te maken

Blij dat ik bij Spellenhuis heb besteld

Kero gekocht bij Spellenhuis omdat deze hier het goedkoopste was. Bij binnenkomst bleken de zandlopers niet gelijk te lopen. Dit werd direct serieus opgenomen door de klantenservice en ik kreeg 2 nieuwe vervangende zandlopers opgestuurd. Voor de prijs én service bij Spellenhuis dus aan het juiste adres. Ik ben blij dat ik hier gekocht heb en niet bij een Bol.com o.i.d. Ik ga hier vaker games kopen!!

Helemaal blij met de service en het product!

De levering van de sjoelbak in Spanje is vlekkeloos verlopen!

Makkelijk en snel

Overdag besteld, dag nadien effectief geleverd. Mooi te volgen via DHL. Alles netjes verpakt, kwalitatieve goederen. Aanrader!

Snel geleverd. Via DHL te volgen. Goed verpakt.

Uitstekende en snelle service

Het eerste pakket dat ik ontving kwam helaas wat gedeukt aan. Na mijn mailtje werd meteen een nieuw spel opgestuurd en kreeg ik een retoursticker voor het eerste pakket. Daarnaast kreeg ik een leuke promo. Heel erg bedankt voor de vriendelijke en supersnelle service!

Goede ervaring

Fijne website, product was als omschreven en de volgende dag al geleverd.

Goede service en vriendelijke personeel

Vriendelijke personeel en goede service.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Ik had wat Magic the Gathering producten besteld en ze zijn netjes aangekomen! Erg blij mee.

Het schaak-dambord ziet er helaas erg goedkoop en kwetsbaar uit.

Van een speciaalzaak verwacht je meer kwaliteit.

Beste John, Je hebt een triplex schaakbord besteld wat een vrij goedkoop bord is. Dat is een prima bord om het spel op de spelen maar voor die prijs is qua kwaliteit minder. Wil je echt kwaliteit, dan moet je denken aan borden die beginnen rond een prijs van € 35,-. We hebben ook de goedkope triplex borden staan omdat het zeker voor kinderen een prima bord is om op te starten. Wil je meer dan hebben we uiteraard een heel groot assortiment met meer kwaliteit. Het Spellenhuis

Super service en ruim aanbod

Na telefonisch contact te hebben gehad en goed geadviseerd te zijn is het spel nog dezelfde dag verstuurd. De jarige is er erg blij mee! Hier gaan we zeker meer bestellen!

Goed advies en levering naar verwachting

Goed advies en levering naar verwachting

Lang gewacht op product dat niet geleverd werd

Had een spel en uitbreiding besteld. De uitbreiding is echter nooit toegekomen. Na 6 maand toch nog eens gevraagd hoe het zat. Dan heb ik direct een refund gekregen omdat ze het niet meer konden leveren.

Beste Steven, Vervelend dat het allemaal niet goed is gegaan. Ik heb er even naar gekeken en ik zie dat we te lang gewacht hebben in de hoop het product nog binnen te krijgen. Helaas is dat niet gebeurd en hadden we dit eerder moeten communiceren. Onze excuses hiervoor. Het Spellenhuis

Bezorging zoals aangegeven

Bestelling en bezorging verliep vlot. Had de spellen in laten pakken, maar het plakband zat op de verkeerde plekken waardoor papier steeds open viel🤔

Slechte/trage levering

3 bordspellen/uitbreidingen vooruitbesteld van totaal in de 90 euro. 3 verschillende release data. 2 bordspellen zijn al uit, maar ik krijg maar niks (na ongeveer dik een maand wachten). Navraag gedaan, de spellen worden pas verstuurd als deze alle 3 op voorraad zijn in één zending in plaats van wanneer de spellen uitkomen. Ik zie dat een andere winkel die spellen al lang op voorraad heeft. Weer mailen waarom het zo lang duurt. Krijg ik toch alvast 2 spellen opgestuurd. Laat nu maar zitten, geld terug gevraagd. De spellen bij een andere winkel besteld, volgende dag al binnen. Dit was mijn eerste ervaring met Spellenhuis maar ook gelijk de laatste.

Beste Tom, Blijkbaar staat dit niet duidelijk op de site. Maar wij leveren pas als alles leverbaar is. Dat is vrij gebruikelijk omdat anders de verzendkosten voor ons heel hoog worden en we willen er tenslotte ook nog iets aan overhouden. Ik kan me voorstellen dat je de spellen graag eerder in huis hebt. Ik zal dat ook kijken of we hier een oplossing voor kunnen vinden. In ieder geval excuses voor het ongemak. Het Spellenhuis

Snelle levering en goede site

Op de site staan de spellen goed beschreven. De levering was snel en zonder problemen. Het spel Punto bevalt erg goed. Het is snel te leren.

Hartstikke goed

Als ging super goed geen klagen. Alleen jammer dat ik een aantal reminders kreeg om een beoordeling in te vullen.

Tevreden ervaring

Moeilijk te verkrijgen product toch vrij snel opgestuurd gekregen. Goede communicatie.

Bestelling supersnel ontvangen

De klantenservice verleende ook supersnel service op het moment dat ik zelf iets fout deed met bestellen. Blij met de geboden oplossing.

Service 1ste klas

Had eerder een mindere score geven wegens beschadigt pakketje , Contact opgenomen met de klantendienst en afgewacht wat er zou gebeuren . Zonder te vragen nieuw pakket opgestuurd gekregen binnen de 48u terwijl eerste pakket 5 dagen geduurd heeft . In de doos nieuw spel volledig in orde zonder beschadiging en nieuwe barcode om de eerste bestelling terug te sturen . Dus mijn mening uiterst snel professioneel en correct rechtgezet Zeker een aanrader

Snel, makkelijk en binnen no time in huis!

Het maken van de keuze en de aanbeveling die erbij kwam was super en makkelijk. De bestelling was zo rond, en de volgende dag in huis. Super fijn!

Prima prijs en alles verder in orde

Prima prijs en alles verder in orde

Kon beter

Doos spel beschadigt , speelstuk in het hout beschadigt , jammer want heb er eff op moeten wachten , kan gerust de wachttijd verstaan maar het spel zelf in zo een staat krijgen is heel jammer dat dit niet gezien is en zo doorverzonden is jammer

Beste Kristof, Dat je iets niet in goede staat krijgt is natuurlijk niet de bedoeling. Dat kun je uiteraard bij ons ruilen of wellicht kunnen we een onderdeel vervangen. Neem hiervoor even contact met ons op. Excuses voor het ongemak. Het Spellenhuis

Aangenaam door de vlotte communicatie.

Aangenaam door de vlotte communicatie