Interessante website voor keto dieet

Gemakkelijk om alles apart te kunnen kopen. Als je iets niet lust of je wil iets proberen van smaak is het zo duur niet als je maar 1 zakje besteld hebt.

Snelle levering, producten zijn lekker

Nog geen bestelling ontvangen

Woe 03/06 bestelling geplaatst. Vandaag 08/06 nog steeds geen bestelling ontvangen!

Lekkere producten

Lekkere betaalbare dieetproducten. Goed vol te houden

Mooie prijs/kwaliteit aanbod + Super service

Mooi aanbod aan producten. Goede communicatie wanneer het geleverd wordt. Je vindt alle info over de producten terug op hun website. Snelle levering. Als ik dan toch een puntje van kritiek mag geven: bedrag voor gratis levering naar omlaag brengen. Bv. 50€

goekoop en werkzaam, mits de juiste toepassing

duidelijke website met correcte info.

betrouwbare site

Mijn leveringen komen zijn altijd correct en snel op hun bestemming, de producten zijn goed. Wel jammer dat er geen craquotten en rijst meer zijn. Ten opzichte van andere sites is de keuze van producten wel beperkt.

Zeer tevreden over de producten

Voor mijn proteïnedieet was ik op zoek naar dezelfde producten. Ik vond deze op "het goedkoopste dieet" en ongeveer 1 à 1,5 euro goedkoper! Dus, echt een aanrader

Recept

Vind het heel jammer dat er géén enkele beschrijving was van hoe dit klaargemaakt moet worden. Verhoudingen ontbreken. Nooit mee gewerkt en nu onvoorbereid er voorstaan. Jammer

Mijn bestelling geplaatst en de dag daarna geleverd supper Gr conny

EASY

eASY

Zeer correct

Zoals beloofd

Producten zijn lekker

De producten

De meeste producten maken jullie met foto aantrekkelijker dan het in het echt is en sommige dingen zijn te smerig om te proberen al zien ze op het plaatje er lekker uit , opzich zijn de producten goedkoop alleen de verzend kosten zijn belachelijk duur , jammer

Verwonderen

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd, ben ik zeer tevreden erover. Veel keus aan producten. Ik zou ook een bladerdeeg willen krijgen met minder calorieën of koolhydraten. Ik ben verrast door jullie producten. En ik hoop dat ik snel 15 kilo kan afvallen met jullie producten.

Duidelijke site Snelle levering

Prima producten en snelle service

Prima producten voor een redelijke prijs en snelle service

Pluspunten

Gewoon goed

Ik vind het niet fijn dat jullie 14. Mei het bij VOOR de deur zet ,ik kom pas om22.00 thuis ,sta voor ruim 265,00 aan de deur .ze hadden dit zo mee kunnen nemen .ik wil. hier graag iets van horen .

Pluspunten

gemakkelijk mijn weg gevonden in de webshop

samenstelling ingrediënten en energiewaarden per verpakking vermelden

Pluspunten

Ik vind alles tot nu toe goed .

Pluspunten

hele snelle levering en inderdaad goedkoper dan andere aanbieders