Redelijk

Vind contact slecht of te kort door bocht. Weinig interesse in klant en erg kort af. Ook verzending gaat niet zoals ik gewend ben.

Foutje correct opgelost.

Ik heb reeds een 7-tal bestellingen gemaakt. Bij de 6-de bestelling bleek er een verkeerd product te zijn gestuurd. Ik heb even moeten aandringen (ik denk dat mijn berichten niet in corrcte box waren beland), maar uiteindelijk werd een 100% aanvaaardbare oplossing voorgesteld. Dus, geen 10 op 10 ... want probleempje, maar 9/10 want correct opgelost. M.Vr.Gr.

Levering was snel. Een dag na bestelling had ik het al binnen met een vriendelijk briefje erbij om me succes te wensen.

Goed opgelost en heerlijke producten

Ik bestel al jaren mijn producten bij Daan. Mijn favoriete product de chocoladedrank. Ideaal om mee te nemen naar je werk als ontbijt. Vult goed en lang.

Snelle levering. Beste prijs.

Mijn ervaring is dat alle proteïnezakjes uit dezelfde fabriek komen gerold en verdelers er vervolgens zelf een prijs op plakken. Het goedkoopste proteïnedieet is daarbij effectief de goedkoopste. Zo eenvoudig kan het zijn.

snel contact , alleen nog steeds niks ontvangen, hoop dat het zosnel mogelijk komt

snel contact , alleen nog steeds niks ontvangen, hoop dat het zosnel mogeklijk komt.

Bestelling was snel bezorgd. Er was wel een klein foutje in de bestelling geslopen. Maar na mailcontact is dit snel geheel naar tevredenheid opgelost. De producten zijn top. Ik kom zeker weer terug.

Gesukkeld

Ik heb nu een paar producten geprobeerd en al veel mislukt en veel gesukkeld. Smaken zijn ook niet op zijn best. De pannenkoeken zijn momenteel het beste.

Niet tevreden

Bij de levering werden enkel de pizzabodems geleverd en NIET de bijhorende toppings. Pizza zonder topping is geen pizza !

Nog maar 2 dagen bezig met ons dieet dus veel commentaar kunnen wij nog niet geven. De smaken vallen alleszins goed mee Mady en Kris

Alhoewel de website niet zo makkelijk te gebruiken is toch binnen 2 dagen mijn zakjes. Altijd een vriendelijk briefje erbij.

Goede en snelle service

IK nam vroeger veel van jullie producten af, omdat mijn zus net met het proteinedieet startte, wilde ik haar jullie producten leren kennen, dus ik bestelde deze maand enkele lekkere koekjes ook brood en chips. De sinaasappelkoekjes, waarvan we 5 stuks bestelden, hadden jammer genoeg een verlopen datum nl 17 december 2020, ook de chips was nog maar net goed, tot het einde van deze maand! Jammer!!

makkelijk en de goedkoopste

graag wel gratis levering vanaf 50 euro

Alles perfect! En vlugge verzending

Vlugge verzending. Alles was perfect! Tnx

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Interessante website voor keto dieet

Gemakkelijk om alles apart te kunnen kopen. Als je iets niet lust of je wil iets proberen van smaak is het zo duur niet als je maar 1 zakje besteld hebt.

Snelle levering, producten zijn lekker

Nog geen bestelling ontvangen

Woe 03/06 bestelling geplaatst. Vandaag 08/06 nog steeds geen bestelling ontvangen!

Lekkere producten

Lekkere betaalbare dieetproducten. Goed vol te houden

Mooie prijs/kwaliteit aanbod + Super service

Mooi aanbod aan producten. Goede communicatie wanneer het geleverd wordt. Je vindt alle info over de producten terug op hun website. Snelle levering. Als ik dan toch een puntje van kritiek mag geven: bedrag voor gratis levering naar omlaag brengen. Bv. 50€

goekoop en werkzaam, mits de juiste toepassing

duidelijke website met correcte info.

betrouwbare site

Mijn leveringen komen zijn altijd correct en snel op hun bestemming, de producten zijn goed. Wel jammer dat er geen craquotten en rijst meer zijn. Ten opzichte van andere sites is de keuze van producten wel beperkt.

Zeer tevreden over de producten

Voor mijn proteïnedieet was ik op zoek naar dezelfde producten. Ik vond deze op "het goedkoopste dieet" en ongeveer 1 à 1,5 euro goedkoper! Dus, echt een aanrader

Recept

Vind het heel jammer dat er géén enkele beschrijving was van hoe dit klaargemaakt moet worden. Verhoudingen ontbreken. Nooit mee gewerkt en nu onvoorbereid er voorstaan. Jammer

Mijn bestelling geplaatst en de dag daarna geleverd supper Gr conny