Geweldige service

Je word hier altijd geholpen door mensen die nooit een chagrijnige dag kijken te hebben wat een geweldige service

zeer goede service en uitstekende resultaat

Vandaag mijn samsung scherm laten maken. werd snel, vriendelijk en goed geholpen. Na een uurtje was mijn scherm gemaakt en zag er zo goed als nieuw uit. Zeer goede service!

Vriendelijk en vakkundig personeel. GSM-Paradise leveren een uitstekende service

Altijd snel geholpen en maken waar wat ze beloven.

Vorige maand geweest voor een nieuw hoesje en screenprotector voor mijn Samsung S10. Na een paar dagen ging de screenprotector weer los. Terug gegaan naar de winkel daar zeiden ze dat de protector los gaat door het hoesje. Ik mocht een nieuw hoesje uitzoeken en er werd een nieuwe protector op gezet zonder kosten uiteraard. Na een week ging ook deze protector los zitten dus ben weer terug gegaan. Ze hebben er vervolgens een andere protector op gezet die ze met een speciale machine kunnen maken waardoor ze de maat indien nodig kunnen aanpassen. Deze hebben ze er opgezet zonder extra kosten terwijl die het dubbele kost van een originele protector. Kortom jammer dat ik een paar keer terug moest maar ze hebben het zonder enig probleem voor me opgelost. Dank jullie wel voor de goede service.

Tweede Paasdag

De website zegt: wij zijn open. De winkel duidelijk iets anders. 😖 Het is dat eerdere ervaringen positief waren, anders ging ik niet terug.

Top zaak!!

Snel, professioneel, heel klantvriendelijk, uitstekende kwaliteit en top service!

Het is alweer een tijd geleden (was het kaartje even kwijt) maar laatst was mijn mobiel ineens gecrasht. Omdat er allemaal foto's op stonden van ons zoontje van 3 maanden oud, was het voor mij heel belangrijk dat mijn mobiel weer aan ging en ik deze foto's niet kwijt zou zijn. De mannen in Rijswijk hebben mij gelijk geholpen en kosteloos mijn mobiel weer aan de praat gekregen inclusief foto's. Ik was zo blij! Toppers!

Super snelle service

Voor een super snelle service en lage prijs moet je hier zijn Bedankt tot de volgende keer !!!

Top service, ook na de eerste poging van reparatie.

Kapotte scherm van iPhone laten vervangen voor het goedkoopste exemplaar. Dag later blijkt de sensor in het scherm niet helemaal naar behoren te werken. Ze hebben het scherm nogmaals vervangen maar de goedkopere versie bleek niet te werken. Het scherm is nu vervangen voor een origineel duurder exemplaar, zonder extra bij te hoeven betalen. Alles in een half uurtje geregeld. Top service!

Pluspunten

Meedenken en adviseren. Net een stapje verder durven gaan dan het gebruikelijke. Mijn telefoon had ondefinieerbaar defect. Niet te vinden online en Apple durfde het zelf ook niet aan. In no time gefixt door GSMParadise!

Sneller communiceren als reparatie klaar is. Nu moest ik er zelf even achter aan.

Pluspunten

I went to the Hague GSM shop first. The guy took one look at my LG Nexus5 and said that he can’t fix it! I then called GSM Delft as I suspected that it was a software problem, and most repair shops only fix hardware problems. They recommended me to contact the store at the Rijswijk Boogaard. A young man at the store was not being very helpful, and I was not sure that he had enough expertise to deal with my phone problem. Luckily, Jeffery stepped in. He solved my problem in 5 minutes! I am very happy with his service and would go back to him any day if I ever need his service again.

Some technical people don’t “hear” your problem very well --- if it is outside of their expectation. Instead, they simply tell you that they can’t fix it! They need to learn to “hear” and then “think” outside of box! Either more people should know how to fix software problems or in your advertisement, you should pinpoint which store(s) are able to fix software problems.

Pluspunten

Super service! Doen er alles aan om de klant tevreden naar huis te laten gaan.

Niks

Pluspunten

Prima service, vriendelijke medewerkers, doen wat ze beloven en snel.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ondanks ik voor een originele batterij- en scherm heb betaald, kreeg ik mijn Iphone met slechte namaak onderdelen terug. Na een 2e reparatie was dit nog steeds niet opgelost, waardoor ik mijn iPhone ook ineens niet meer kon opladen.

Lever alleen wat jullie kunnen leveren. En adverteer niet met het idee dat jullie echte onderdelen leveren.

Pluspunten

Professioneel,Vriendelijk.

Pluspunten

Er werken zeer vriendelijke mensen. Je wordt professioneel geholpen.

Pluspunten

Zijn altijd vriendelijk en hebben mij al een aantal keer super geholpen

Pluspunten

Mijn mobiel gaf aan dat er een probleem met de batterij. Het personeel van gsm Paradise heeft zeker een half uur lang geprobeerd mijn mobiel aan de praat te krijgen. Helaas lukte dit niet. Toen ik af wilde rekenen deelde zij mede dat ze dit volledig kosteloos gedaan hebben. Waar maak je dit vandaag de dag nog mee? Het gaat niet alleen om het feit dat deze dienst kosteloos werd aangeboden maar bij dit bedrijf wordt je altijd vriendelijk, snel en met expertise geholpen. Dit kan je met recht een toponderneming noemen!!!!

Pluspunten

Sterk aanbevolen! Al meerdere keren met een blij hoofd de deur uit gelopen voor verschillende problemen aan mijn iPhone. Altijd een vriendelijk woord, geduldig, duidelijke communicatie en snelle service. Ook tijd voor een grapje en uitzonderingen. Er is altijd een oplossing!

Pluspunten

snelle service heel vriendelijk goede prijs goede kwaliteit het product doet het daarna weer En ook heel snel!

Pluspunten

professioneel, en zeer aardig personeel in de winkel in Zoetermeer, snel en kijken altijd samen met de klant wat de beste opkossing voor de probleem is!!!!!

Pluspunten

Ik ben onwijs goed geholpen bij dit bedrijf in Rijswijk nadat een ander bedrijf mijn telefoon niet naar behoren had gemaakt. Mijn telefoon was super snel gemaakt een echte aanrader.

Pluspunten

je bent 73 jaar en plots weigert je gsm dienst en ondanks allerlei aansporingen en gebruik van alle knopjes krijg je het niet voor elkaar, hij doet het niet meer. Dan natuurlijk naar GSM Paradise in de Boogaard en zie, plots leeft hij weer. Zeer bedankt mannen voor alle steun en gratis hulp.

Pluspunten

Goede service, vriendelij en vakbekwaam personeel. Als er iets gerepareerd moet worden aan mijn tablet of gsm, ga ik alleen naar gsm-paradise. Ze helpen je super en kunnen zij niets voor je doen, hoef je ook niet te betalen!!