Snelle accuwissel IPhone7

Mijn IPhone 7 had een nieuwe accu nodig. Bij Apple zou dat een week duren, maar bij GSM-Paradise in Rijswijk was dit in minder dan een half uur gefikst. Dat noem ik nog eens snelle en goede service. Daar kan de Applewinkel nog wat van leren.

100% perfect

Wat een perfecte, prettige en vriendelijke manier van klanten helpen. Hartstikke goed. Zo maar binnenstappen (met een vraag/probleem) en dan zo geholpen worden? Geweldig. Een voorbeeld voor heel veel andere winkeliers.

Mijn iPhone 13 is overreden door een auto. Hij was dus totallos. Door gsm paradise helemaal weer opgeknapt en met originele onderdelen terug gebracht in perfecte staat en dat ook nog voor een schappelijke prijs. Echt bedankt. Top Top Top

Helemaal top

Super geholpen

Super goed geholpen, screenprotector was zo geplakt

Een zeer slechte ervaring

GSM-Paradise geeft een zeer slechte service en lapt de elementaire regels uit het Consumentenrecht volledig aan hun laars. Bij klachten over een geleverd product en een verzoek om geld teruggave, liegen ze glashard over het inschakelen van een advocaat die ze geld heeft gekost en zou hebben geadviseerd om geen geld aan mij terug te geven omdat ze in hun recht staan. Op 29 januari 2022 heb ik in Zoetermeer voor de eerste keer een screenprotector van tempered glass laten plaatsen op mijn Samsung Galaxy S9 ter waarde van € 20. Op 28 mei 2022 meld ik mij bij de winkel met een gedeeltelijk losgelaten screenprotector. Door GSM-Paradise wordt na aandringen voor de tweede keer een screenprotector geplaatst. Ik moest ten onrechte € 17,50 betalen. Volgens het Consumentenrecht mag je ervan uitgaan dat een product bij aankoop al niet goed is geweest, als het geleverde product binnen 6 maanden na die aankoop niet aan de eisen voldoet die je eraan mag verwachten (artikel 7:18, lid 2, van het Burgerlijk Wetboek). Omdat de screenprotector al binnen 6 maanden losliet, had de verkoper gratis een nieuwe screenprotector moeten plakken. Dat hebben ze nagelaten. Op 28 mei 2022 heb ik dus ten onrechte € 17,50 betaald voor het vastplakken van een nieuwe screenprotector. De winkel weigert nu die € 17,50 aan mij terug te betalen. Mogelijk liegt men bij GSM-Paradise glashard dat zij handelen op advies van hun huisadvocaat. Een echte advocaat kent de wet en had ze gewezen op het artikel in het Burgerlijk Wetboek en ze geadviseerd het geld terug te betalen aan mij.

Heel vriendelijk personeel. Snelle en prima reparatie van mijn telefoon. Ik kom, indien nodig, hier zeker terug.

Mijn oude iPhone deed het niet goed meer. De batterij vervangen, maar helaas na twee keer omruilen, deze iPhone was echt op. Ik kreeg gelijk mijn geld terug van de batterij. Heb toen een tweede hands iPhone gekocht, waar ik helaas pech mee had. Inmiddels een nieuwe iPhone gekocht en de mensen van gsm Paradise waren zo vriendelijk om mijn gegevens van de oude iPhone over te zetten naar m’n nieuwe, totaal gratis. Als dat geen service en klantgericht is....... En altijd 3 maanden garantie....ze maken waar wat ze zeggen!! En zij zijn ook heel eerlijk als een reparatie te duur is of niet de moeite meer waard is. Chapeau voor gsm paradise Rijswijk. Dank jullie!! Blij met m’n nieuwe iPhone! Willemien

PRIMA

Prima geholpen, hoesje voor motorola G8 power hoesje. Ook nog gebeld naar ander filiaal wat achteraf niet nodig was.

Heel positief

Ik was vandaag langsgegaan met de vraag of de barst alleen in het bescherm glas zat. Nog geen 5 minuten later zat er al een nieuw bescherm glas op. Zonder extra kosten voor het aanbrengen. Super vriendelijke service! Ik was in de vestiging in Rijswijk.

Top service.

De eigenaren en het personeel zijn super aardig en denken met je mee en natuurlijk de service hebben zij hoor staan dus voor reparaties hoesjes of andere dingen voor je telefoon nodig twijfel niet en ga naar Gsm Paradise.

geweldige service

geweldige service, indien er sprake is van een fabrieksfout of iets is toch niet helemaal naar uw zin. ze doen hun best om een passende plossing te vinden. Zo had ik een setje earpods gekregen voor mijn verjaardag, na iets korter dan een jaar is er een pinnetje afgebroken.. Ik ging langs en kreeg gelijk een andere set ( wel een ander soort maar dit was voor mij geen probleem). Helaas de pech dat deze een met een fabrieksfout. Wederom weer terug gegaan nogmaals een nieuwe ontvangen. Nogmaals de pech en weer een set die niet goed werkte. Daarnaast nog eenmalig een nieuw set gekregen dit keer weer een ander merkje. Gelukkig werk deze helemaal naar behoren. En ben ik een zeer tevreden klant.

Nieuwe shop, met oude vertrouwde service

Had een probleem met een oude telefoon, gewoon netjes geholpen kosten niets! Ging vroeger ook zo maar je weet nooit met een nieuwe shop en nieuw personeel. Gewoon vertrouwd goed, bedankt voor de service.

Geweldige service

Je word hier altijd geholpen door mensen die nooit een chagrijnige dag kijken te hebben wat een geweldige service

zeer goede service en uitstekende resultaat

Vandaag mijn samsung scherm laten maken. werd snel, vriendelijk en goed geholpen. Na een uurtje was mijn scherm gemaakt en zag er zo goed als nieuw uit. Zeer goede service!

Vriendelijk en vakkundig personeel. GSM-Paradise leveren een uitstekende service

Altijd snel geholpen en maken waar wat ze beloven.

Vorige maand geweest voor een nieuw hoesje en screenprotector voor mijn Samsung S10. Na een paar dagen ging de screenprotector weer los. Terug gegaan naar de winkel daar zeiden ze dat de protector los gaat door het hoesje. Ik mocht een nieuw hoesje uitzoeken en er werd een nieuwe protector op gezet zonder kosten uiteraard. Na een week ging ook deze protector los zitten dus ben weer terug gegaan. Ze hebben er vervolgens een andere protector op gezet die ze met een speciale machine kunnen maken waardoor ze de maat indien nodig kunnen aanpassen. Deze hebben ze er opgezet zonder extra kosten terwijl die het dubbele kost van een originele protector. Kortom jammer dat ik een paar keer terug moest maar ze hebben het zonder enig probleem voor me opgelost. Dank jullie wel voor de goede service.

Tweede Paasdag

De website zegt: wij zijn open. De winkel duidelijk iets anders. 😖 Het is dat eerdere ervaringen positief waren, anders ging ik niet terug.

Top zaak!!

Snel, professioneel, heel klantvriendelijk, uitstekende kwaliteit en top service!

Het is alweer een tijd geleden (was het kaartje even kwijt) maar laatst was mijn mobiel ineens gecrasht. Omdat er allemaal foto's op stonden van ons zoontje van 3 maanden oud, was het voor mij heel belangrijk dat mijn mobiel weer aan ging en ik deze foto's niet kwijt zou zijn. De mannen in Rijswijk hebben mij gelijk geholpen en kosteloos mijn mobiel weer aan de praat gekregen inclusief foto's. Ik was zo blij! Toppers!

Super snelle service

Voor een super snelle service en lage prijs moet je hier zijn Bedankt tot de volgende keer !!!

Top service, ook na de eerste poging van reparatie.

Kapotte scherm van iPhone laten vervangen voor het goedkoopste exemplaar. Dag later blijkt de sensor in het scherm niet helemaal naar behoren te werken. Ze hebben het scherm nogmaals vervangen maar de goedkopere versie bleek niet te werken. Het scherm is nu vervangen voor een origineel duurder exemplaar, zonder extra bij te hoeven betalen. Alles in een half uurtje geregeld. Top service!

Pluspunten

Meedenken en adviseren. Net een stapje verder durven gaan dan het gebruikelijke. Mijn telefoon had ondefinieerbaar defect. Niet te vinden online en Apple durfde het zelf ook niet aan. In no time gefixt door GSMParadise!

Sneller communiceren als reparatie klaar is. Nu moest ik er zelf even achter aan.

Pluspunten

I went to the Hague GSM shop first. The guy took one look at my LG Nexus5 and said that he can’t fix it! I then called GSM Delft as I suspected that it was a software problem, and most repair shops only fix hardware problems. They recommended me to contact the store at the Rijswijk Boogaard. A young man at the store was not being very helpful, and I was not sure that he had enough expertise to deal with my phone problem. Luckily, Jeffery stepped in. He solved my problem in 5 minutes! I am very happy with his service and would go back to him any day if I ever need his service again.

Some technical people don’t “hear” your problem very well --- if it is outside of their expectation. Instead, they simply tell you that they can’t fix it! They need to learn to “hear” and then “think” outside of box! Either more people should know how to fix software problems or in your advertisement, you should pinpoint which store(s) are able to fix software problems.