Goede en snelle service

Er is snel contact en vragen worden snel en correct afgehandeld. De bestelling word ook snel afgehandeld volgens afsrpaken.

Heerlijk vlotte levering!

Vlotte levering, snel duidelijkheid en offerte. Consciëntieus werk. Een ondernemer die weet en voelt wat zijn/haar klanten willen. Topklasse. Ook prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Top bedrijf!

Denken mee en snelle levering.

Kwaliteit met snelheid

Mijn ervaring met Promocompany is dat zij snel reageren, handelen en met kwaliteit leveren. Totaalpakket in één!

Snel, efficient en vriendelijk

Snelle reactie op bestelling per mail en zeer snelle levering van USB sticks

uitstekend

To the point

Goede ervaringen met Promocompany

Goede ervaring

Top service!!

Echt onwijs netjes geholpen door Jonina, denkt echt met je mee en eigenlijk alles is mogelijk! Snelle levering, zelfs op haar vrije dag heeft ze ons te woord gestaan om de bestelling zo snel mogelijk onze kant op te krijgen.

Fijn en direct contact met Jonina, supersnelle service, duidelijke en verhaal inzake mogelijkheden.

idem als boven omschreven

Super goede service

goed overleg geweest snelle antwoorden

Goede service, mooi eindresultaat

Goede service, mooi eindresultaat

Fijne service en mooie paraplu's met mijn logo ,

Kan alleen maar zeggen dat alles super geregeld is en ook het contact was vriendelijk en snelle levering .

Snelle service, mooi product

We werden snel geholpen met een passend product. Het eindproduct is top en werd vrij snel geleverd.

Dank voor het makkelijk maken van onze maatwerk bestelling!

prima goed bereikbare accountmanager!

Waar anderen aarzelden, schakelde Promocompany met me op

Om een leuke giveaway mee te kunnen geven aan 220 cursisten, heb ik menig leverancier benaderd (ruim 10 stuks). Levertijden...drukte...beren op de weg. Mijn contact met Promocompany was vervolgens een verademing. Ik heb ook niet meer verder gezocht. Een stapje extra werd gezet...er werd meegedacht en de uitkomst is boven verwachting...en eerder dan gepland uiteindelijk geleverd. Dank en complimenten aan Jonina en het team!

Prima service, komen hun beloftes na!

Jonina heeft me snel en professioneel geholpen. En haar beloftes nagekomen wat de snelle levering betrof. 100% tevreden!

korte lijntjes, snelle levering

In een paar mailtjes wederom een bestelling geplaatst. Snelle levering

Uitstekende snelle service!

Altijd vriendelijk, correct en heel snel geholpemn bij Promocompany.

Klantvriendelijk, denkt goed mee!

Klantvriendelijk, denkt goed mee!

Prima service en levering

Goeie ervaring met de dames van Promocompany, snelle reacties en keurig op tijd geleverd. En vriendelijk en behulpzaam!

Snel en efficient

Reageren en leveren snel

Duidelijke, snelle communicatie

Van bij de start meteen een goede klik en steeds verder geholpen met correcte, heldere informatie.

Super fijne medewerkster, denkt mee. Snel geleverd, ziet er super uit.

keurig

fijn geholpen en snel voorzien van de gewenste potten met snoep die in de praktijk goed ontvangen worden

Goed en adequaat

Vriendelijk, meedenkend, efficiënt!