Snelle goede service

Voor een event met onze klanten had ik op het laaste moment een kado nodig en Promocompany heeft mij zeer snel en efficient geholpen.

snelle reactie en snelle levering.

snelle reactie en snelle levering. Medewerker Gerry-Ellen heeft ons heel goed geholpen. de prijs kwaliteit van de paraplu's zijn ook goed.

Positief, van eerste contact tot en met de levering!

Jonina denkt mee, maakt heldere afspraken die ook ruimschoots nagekomen worden.

Na wat stroeve communicatie toch een mooi produkt ontvangen.

+ De laagdrempelige chatfunctie op de website zorgt voor een snelle communicatie. + Ruime keus aan verschillende USB sticks - De vervolg communicatie per mail verliep niet helemaal volgens mijn wens; op mijn vragen kreeg ik een minimaal antwoord. Graag had ik verschillende USB sticks willen vergelijken qua prijs en geheugen. Helaas lukte dit niet goed door het summiere antwoord van 2 opties en 2 groottes. - De vervolg communicatie per telefoon was ook anders als verwacht. De dame aan de lijn kwam wat gestrest over (we blijven toch mensen, dus dat kan een keer voorkomen), maar daardoor kon ik mijn verhaal voor mijn gevoel niet goed doen. + De uiteindelijke levering geschiedde volgens afspraak. + De USB sticks (ik had de goudstaafjes besteld) zijn mooi van kwaliteit. Klein minpuntje is dat de USB 'stekker' soms terug naar binnen schuift tijdens het insteken in de PC. Dit heeft waarschijnlijk met met mooie ontwerp te maken. + Factuur wordt geleverd in PDF bestand en een speciaal bestand voor administratiesoftware. Daar is goed over nagedacht. Al met al zeker tevreden.

Zeer vlotte service

Alle vragen worden snel beantwoord en men houdt zich aan de afspraken

Prima, snel en betrouwbaar!

Prima kwaliteit bedrukte sticks, snel geleverd en betaalbaar!

Perfecte service perfecte producten!

Ik heb vandaag de houten bedrukte USB sticks ontvangen. Ze zijn nog mooier dan verwacht. Ik was een beetje een moeilijke klant, vooral qua ontwerp, en heb een paar keer mijn order gewijzigd, maar dat was geen probleem. De service van Promocompany is uitmuntend! Ze zijn onmiddellijk bereikbaar, vriendelijk, denken mee aan oplossingen en volgen alles goed op. Special thanks to Jonina!

Perfecte ervaring

Goede en vlotte opvolging/communicatie. Onze Syndi.be USB sticks werden snel en correct geleverd. Waarvoor onze dank

Superservice

Ben erg te spreken over mijn eerste ervaring met Promocompany. Ze reageren erg snel met offertes en denken vooral mee om voor jou(w) klant de beste oplossing te vinden. Goede partij om mee samen te werken.

Goede service en hulp bij het aanleveren, snelle reactie en mooi product.

Erg klantvriendelijke klanten service. Er werd op alle vragen duidelijk gereageerd en goede kwaliteit producten.

Goede communicatie, geleverd zoals beloofd

Fijne communicatie, bestelling kwam aan op de afgesproken datum en goede kwaliteit.

Snel, persoonlijk, scherpe tarieven.

We hebben heel fijn contact gehad. Vanaf de bestelling tot de levering word je vriendelijk te woord gestaan en meegenomen in het proces. Geen verassingen dus. Snelle duidelijke communicatie. Uitstekende service en goede kwaliteit voor een scherpe prijs!

Professioneel afgehandeld

Vanaf het eerste contact prima begeleid en afgehandeld!

Super goede service, snelle levering

GEWELDIGE SERVICE

Wij hadden met spoed keycords nodig met ons logo. In totaal 5 bedrijven aangeschreven en van 1 de reactie dat ze wel wat konden regelen Promocompany. Binnen 6 dagen hadden wij ons bestelde product binnen en zijn erg tevreden met het resultaat.

Super correcte klantbehandeling en complete orderafhandeling van gewenst product.

Zie boven, niets aan toe te voegen.

top mooie snelle levering

top mooie snelle levering

uitstekend

super dat meedenken en uitvoering was prima toch een klein puntje de verzending met tnt heeft me bijna twee dagen thuiszitten gekost

snel en volgens opdracht geleverd

Enig minpuntje is dat diverse USB sticks niet leesbaar zijn.

Prima service!

De chatfunctie vereenvoudigd uw bestelling. Gratis en snelle levering! Perfecte service, Bedankt!

Prime service

Ze hebben ons zeer goed geholpen

Snelle en vriendelijke service

Wij hadden met spoed nog extra voorraad van een promotie artikel nodig. Door snelle en duidelijke communicatie met de medewerkers van Promocompany is op het laatste moment onze bestelling gedaan en was deze uiteindelijk nog ruim voor de afgesproken/gewenste tijd op bestemming. De artikelen voldeden ook helemaal aan onze verwachting, goede kwaliteit en mooie opdruk.

De klant centraal!

Binnen heel beperkte doorlooptijd is op correcte en creatieve wijze invulling gegeven aan onze wensen door mee te denken en het flexibel omgaan met afspraken.

Heel vriendelijk en snel

Met Jonina is het heel prettig werken, zie bovenstaand