Super goede service

goed overleg geweest snelle antwoorden

Goede service, mooi eindresultaat

Goede service, mooi eindresultaat

Fijne service en mooie paraplu's met mijn logo ,

Kan alleen maar zeggen dat alles super geregeld is en ook het contact was vriendelijk en snelle levering .

Snelle service, mooi product

We werden snel geholpen met een passend product. Het eindproduct is top en werd vrij snel geleverd.

Dank voor het makkelijk maken van onze maatwerk bestelling!

prima goed bereikbare accountmanager!

Waar anderen aarzelden, schakelde Promocompany met me op

Om een leuke giveaway mee te kunnen geven aan 220 cursisten, heb ik menig leverancier benaderd (ruim 10 stuks). Levertijden...drukte...beren op de weg. Mijn contact met Promocompany was vervolgens een verademing. Ik heb ook niet meer verder gezocht. Een stapje extra werd gezet...er werd meegedacht en de uitkomst is boven verwachting...en eerder dan gepland uiteindelijk geleverd. Dank en complimenten aan Jonina en het team!

Prima service, komen hun beloftes na!

Jonina heeft me snel en professioneel geholpen. En haar beloftes nagekomen wat de snelle levering betrof. 100% tevreden!

korte lijntjes, snelle levering

In een paar mailtjes wederom een bestelling geplaatst. Snelle levering

Uitstekende snelle service!

Altijd vriendelijk, correct en heel snel geholpemn bij Promocompany.

Klantvriendelijk, denkt goed mee!

Klantvriendelijk, denkt goed mee!

Prima service en levering

Goeie ervaring met de dames van Promocompany, snelle reacties en keurig op tijd geleverd. En vriendelijk en behulpzaam!

Snel en efficient

Reageren en leveren snel

Duidelijke, snelle communicatie

Van bij de start meteen een goede klik en steeds verder geholpen met correcte, heldere informatie.

Super fijne medewerkster, denkt mee. Snel geleverd, ziet er super uit.

keurig

fijn geholpen en snel voorzien van de gewenste potten met snoep die in de praktijk goed ontvangen worden

Goed en adequaat

Vriendelijk, meedenkend, efficiënt!

uitstekende service

Vriendelijk, snel en efficiënt.

Prettige samenwerking. Correcte afhandeling bestelling.

Fijn persoonlijk contact en producten met logo naar wens geleverd

Heb een groot aantal paraplu's met bedrijfslogo besteld bij Promocompany. Fijn, persoonlijk contact en scherpe prijs. Er wordt snel gereageerd en met je meegedacht. Geen opdringerige verkopers, maar gewoon fijn rustig contact. Paraplu's zijn naar wens en ik zal in de toekomst zeker bij ze terugkregen voor nieuw promomateriaal.

Snel, duidelijke communicatie, prettig

Bestelde USB stick. netjes afgehandeld. prettige communicatie en tijdige levering. kortom super tevreden

Gewoon goed! Aardige mensen aan de telefoon, snel en correct geholpen. Product voldoet aan de verwachting.

Snelle reactie bij benadering en komen afspraken na!

Snel een offerte in huis en realisatie ook op zeer korte termijn, super!!!

Zeer snelle en professionele uitvoering van de opdracht

Zeer snelle en professionele uitvoering van de opdracht. Contact met Jonina is fijn, helder en duidelijk. Heel klantvriendelijk

Ik was op zoek naar 49 paraplu's. Ik werd heel goed geholpen en was zo blij! Ik werd van begin tot het einde geholpen en ook direct antwoord. Ik had gele en blauwe paraplu's besteld, maar daarna kreeg ik bericht dat ze de blauwe niet voldoende hadden, dus toonden ze eerst andere kleur blauw als vb op foto voor ze het verzenden. De levering duurde niet lang. Dikke merci

Fijne plek met een mooi resultaat

Nieuwe USB's en het fijne is dat de communicatie echt goed is en het resultaat erg netjes. Ik ben zeer tevreden