uitstekende service

Vriendelijk, snel en efficiënt.

Prettige samenwerking. Correcte afhandeling bestelling.

Fijn persoonlijk contact en producten met logo naar wens geleverd

Heb een groot aantal paraplu's met bedrijfslogo besteld bij Promocompany. Fijn, persoonlijk contact en scherpe prijs. Er wordt snel gereageerd en met je meegedacht. Geen opdringerige verkopers, maar gewoon fijn rustig contact. Paraplu's zijn naar wens en ik zal in de toekomst zeker bij ze terugkregen voor nieuw promomateriaal.

Snel, duidelijke communicatie, prettig

Bestelde USB stick. netjes afgehandeld. prettige communicatie en tijdige levering. kortom super tevreden

Gewoon goed! Aardige mensen aan de telefoon, snel en correct geholpen. Product voldoet aan de verwachting.

Snelle reactie bij benadering en komen afspraken na!

Snel een offerte in huis en realisatie ook op zeer korte termijn, super!!!

Zeer snelle en professionele uitvoering van de opdracht

Zeer snelle en professionele uitvoering van de opdracht. Contact met Jonina is fijn, helder en duidelijk. Heel klantvriendelijk

Ik was op zoek naar 49 paraplu's. Ik werd heel goed geholpen en was zo blij! Ik werd van begin tot het einde geholpen en ook direct antwoord. Ik had gele en blauwe paraplu's besteld, maar daarna kreeg ik bericht dat ze de blauwe niet voldoende hadden, dus toonden ze eerst andere kleur blauw als vb op foto voor ze het verzenden. De levering duurde niet lang. Dikke merci

Fijne plek met een mooi resultaat

Nieuwe USB's en het fijne is dat de communicatie echt goed is en het resultaat erg netjes. Ik ben zeer tevreden

Vlotte service gewoon fantastisch

Vlotte service snel geleverd prijs kwaliteit Top !!!

Aanrader!

Supergoed geholpen. Geweldige service en de kwaliteit van de keycords is het geld dubbel en dwars waard. Sowieso een scherpe prijs trouwens vergeleken met concurrenten.

Snelle offerte, fijn meedenken, snelle levering

Zeer tevreden over meedenken, prijs en levering!

geweldige service

vanaf het ogenblik van de bestelling tot en met de levering een goede communicatie en vriendelijke goede service.

snelle offerte en levering. Product aanvraag helemaal goed begrepen! Goede en snelle communicatie.

Goed product! Goede en snelle service!

Goed product! Goede en snelle service!

Snelle levering en super communicatie

PromoCompany levert altijd kwaliteit en snel. Gewoon goede service!

Snel en goed geholpen

We hadden een product al snel nodig. Om dit te realiseren is er snel gehandeld (goede en fijne communicatie) en het product was uiteindelijk ruim op tijd bij ons binnen!

Snel en vriendelijke surivce

Ik ben via-via bij jullie terecht gekomen. Mijn vragen waren snel en duidelijk beantwoord. Waardoor het bestellen erg makkelijk ging. Super bedankt voor de levering, iedereen is erg blij met de bedrukte USB sticks. Als het volgende zomer weer nodig is gaan we gelijk bij jullie bestellen. Ook namens mijn Scoutinggroep, Dankjewel

uitstekende service

product ziet er goed uit en is van uitstekende kwaliteit, bedrijf is erg servicegericht.

Lekker duidelijk en snel geholpen

Hallo, Gerry-Ellen stond mij te woord. Ik werk voor een stichting en was op zoek naar advies en waar mogelijk steun. Direct met de eerste de beste persoon gekregen en ik kon gelijk tevreden verder. Thanks Gerry-Ellen. groet, Ingmar

Snelle en klantvriendelijke service!

Fijne overzichtelijke website, veel verschillende producten. Dus ook veel keuze in prijs, kwaliteit & materiaal. Er werd snel gereageerd op mijn mail. Nadat ik had gereageerd op de offerte had ik binnen een paar uur de proefdruk al binnen. Er werd meegedacht en met één kleine aanpassing was het al rond en konden mijn usb sticks gemaakt worden. Helemaal tevreden en een echte aanrader!

Fijn en makkelijk contact via de website en daardoor echt gekregen wat ik zocht. Mooie proefdruk in mijn mail ontvangen en na goedkeuring was het super netjes en snel binnen.

Goede klantenservice

Klantenservice reageert snel en vriendelijk en houdt je goed op de hoogte van eventuele veranderingen.

Professioneel en helder!

Heel prettige en snelle communicatie over de (on)mogelijkheden en bijbehorende levertijd! Echt een fijne samenwerking om snel tot een goede oplossing voor onze vraag te komen.

Duidelijke en goede communicatie en een goed produkt

Wij zijn erg tevreden met de behandeling van onze wens en het maken van het ontwerp, daarnaast was de levering snel en goed verzorgd. Kortom: een aanrader voor iedereen!