Geweldig bedrijf

Uitstekende prijs kwaliteit/ verhouding, snelle levering, vlotte en goede communicatie/ service.

Excellent! great product, great service, great afterservice

Despite the Coronavirus issues in China, Jonina kept contact with me and saw my order through. I appreciate her patients and kindless always.

top

goede ervaring, helpen top als je vragen hebt, en helpen zoeken naar het juiste product of komen er zelf mee.

Goed en snel geholpen door Jonina!

Jonina heeft goed met ons meegedacht wij gaan zeker voor ons bedrijf meerdere producten bestellen.

Top service met juist product

Met spoed op zoek naar een product. Dankzij snelle schakeling en top service alles in 1 dag geregeld bij Promocompany. Product exact geleverd zoals aangegeven.

mooie USB sticks!

Het bedrijf doet keurig wat het belooft en de kwaliteit en vormgeving van de USB's zijn prima

Klantvriendelijk, geweldig snelle service. Kwaliteit is erg mooi. Een absolute aanrader.

Van a tot z positief

Elk contact vriendelijk beantwoord, en het waren er wel wat. Heel eerlijke communicatie rondom vertraging van levering. Uit het niets opeens geleverd - zalig, want nog ruim op tijd voor de gelegenheid waarvoor het product gekocht werd.

Mijn persoonlijke ervaring met Promocompany Kan ik beschrijven als correcte en professioneel aanpak ik ben in contact gekomen met Jonina Broekhuizen voor het plaatsen van een bestelling van paraplu's met opdruk vanaf het eerste contact tot het laatste contact was alles volgens wens daarom langst mijn kant dankjewel Met vriendelijke groeten Patrick Verresen

Vriendelijk, kwaliteit en vlotte service

Vriendelijk, kwaliteit en vlotte service

Een topper in prijs-kwaliteit

Reeds een paar jaar is Promocompany de vaste leverancier voor onze USB-creditcards. Wij waarderen de snelle verwerking van onze bestelling, dit volgens ons met een zeer hoge afwerkingsgraad.

Heel goed!!

Wij hebben de contacten als zeer positief ervaren. De snelheid van reageren, het meedenken en de afwikkeling rondom onze bestelling was zeer correct. We kunnen iedereen aanraden met promocompany in zee te gaan👍👍

Super snel en fijne meedenkers

Op donderdag belde ik of zij mij konden helpen de dag erna snoeppotten te bezorgen op 8 verschillende locaties door het hele land. Jonina ging de uitdaging ook niet uit de weg en handelden zeer snel. Fijne samenwerking!

We hadden op korte termijn een relatiegeschenk nodig. Door de goede communicatie is alles naar grote tevredenheid en op tijd geleverd.

Snelle afhandeling en correct overleg

Zeer positief

Snel en flexibel

Promocompany levert de gevraagde producten niet alleen snel, men is ook bereid om mee te denken en snel te schakelen. Kortom, een klantbeleving zoals het hoort.

Fijn en persoonlijk contact en komen afspraken na

Snelle reactie op het verzoek voor een offerte. Daarna mooie prijs ontvangen en precies op de afgesproken datum zijn de producten geleverd. Top service!

Snelle offerte en snelle levering en een Goede prijs

Goede service en snelle levering

Goede communicatie, snelle reactie op vragen en duidelijke uitleg.

Prima geregeld

uitstekend

Vlot geregeld voor een prima prijs!

Voor mijn personeel 120 keycords besteld met een leuke boodschap. Is allemaal goed gegaan en het pakje is op tijd geleverd.

uiterst flexibel en meedenken met de klant!

Goed geholpen met een aantal leuke, gepersonaliseerde geschenken. Kon op zeer korte termijn worden verzorgd!

Volgende keer weten we waar we moeten zijn.

Goede,correcte en prettige ervaring!

snel en makkleijk

Snel nog op korte termijn -op tijd- alles geregeld dat ik nodig had.

Keesomstraat 36

6716 AB Ede