nonchalant misleidend

Palm voldoet niet aan de omschrijving op de website is slechts 50cm i.p.v. de 80cm die op de site vermeld staat en slechts 17 takken i.p.v. de genoemde 48 takken. het vermelde, bestelde en betaalde product is op geen enkele wijze conform de geadverteerde kunst palm. derhalve op zijn minst misleidend. de prijs €65,22 is dus ondanks inclusief de verzendkosten duidelijk ook over de top. halve ster is mijns inziens al teveel

Geen planten, maar toch geld terug.

Bestelling geplaatst online. Twee kunstplanten net iets boven de 400€. Onmiddellijk netjes betaald, dus wachten. 's Avond mail dat men de planten niet kon leveren omwille van het niet in het bezit hebben van de planten. Er werden mij alternatieven voorgesteld via mail. Niks kon ons bekoren. Maar wat wel zeer positief was, de reeds volledig betaalde som van meer dan 400€ stond 2 dagen nadien terug op de rekening. Dus de ene kant is wat negatief, maar de andere zijde dan positief. Desondanks zou ik het toch de mensen aanbevelen.

Slecht

De door mij bestelde potten zijn nooit bij mij afgeleverd!!!!!! Heb vrijdag middag speciaal gewacht op de potten. Hoe lossen wij dit op?

Mijn pakketje was naar iemand anders gestuurd maar netjes weer bij mij aangekomen.Zijn goed bereikbaar en als er iets anders is appen ze netjes

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede kwaliteit planten

Overzicht website is wat minder. Snelheid levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

SNELLE REACTIE DUIDELIJKE WEBSITE

updaten

slechter dan verwacht