Slecht gemaakt

Voor mijn moeder in de VS had ik een sjaalmutsje besteld. Zij heeft stage 4 cancer te horen gekregen. Na weken uiteindelijk goed aangekomen maar het is niks. Het past niet , is te klein maar het is ook echt slecht gemaakt. Retourneren kan natuurlijk niet binnen de tijd en bovendien is opsturen net zo duur als het hele mutsje. He’d wel wat kwaliteit verwacht voor ruim 40 euro.

Response from the business owner

Allereerst wensen wij mevrouw heel veel sterkte toe. De ervaring van de klant is gebaseerd op feiten die buiten het bereik van Mooihoofd liggen. Er is aan de klant in NL binnen een dag afgeleverd via DHL. Dat het vervolgens nog een tijd heeft geduurd voordat hij het in USA heeft gebracht kan niet aan Mooihoofd worden toegerekend. Wij kunnen ook naar USA leveren via FedEx (ca. 1 week levertijd) Dat het mutsje te klein was is jammer en we begrijpen dat het een teleurstelling is, zeker als je het naar USA hebt gehaald. Maar dat kan gebeuren en een mutsje mag natuurlijk retour komen. Maar we hebben van de klant vernomen dat mevrouw zelf is gaan proberen het mutsje groter te maken. Een te klein mutsje is niet zomaar groter te maken. Dus dat het dan tegenvalt en dat je dan van mening bent dat het slecht gemaakt is begrijpen we maar is naar onze mening subjectief en niet iets waar Mooihoofd wat aan kan doen. Het is jammer dat er door de klant niet is gecommuniceerd met Mooihoofd. We zijn namelijk altijd bereid om mee te denken om te komen tot een oplossing.

Heel tevreden

Prima.

Duidelijke site. Na direkte bestelling én afgerekend te hebben werd het bestelde al de volgende ochtend afgeleverd. Wij zijn dus DIK tevreden!

Prachtige mutsen mooie kwaliteit

Snelle levering. 1 puntje van aandacht. Ik heb 2 mutsjes besteld die snel geleverd werden. Super. Maar in een grote a4 doos. Volgens mij is het voordeliger en milieuvriendelijker om deze te verzenden in een bolletjes enveloppe en anders als brievenbuspakketje. Is geen kritiek maar een tip.

Response from the business owner

Dank je wel Margreet! Ons verzendhuis heeft er in dit geval voor gekozen om via de pakketdienst te versturen zodat het nog vandaag geleverd kon worden. Als ze het in een brievenbuspakket hadden gedaan wat gebruikelijk is dan zou er waarschijnlijk pas op woensdag geleverd worden. Dus bedankt voor de tip maar het is normaal gesproken wel de bedoeling dat het verzendhuis bij voorkeur een brievenbusdoosje gebruikt. Goede jaarwisseling toegewenst. Cathalijne van Mooihoofd

Prima ervaring

Fijn en servicegericht ,blij mee

Response from the business owner

Dank je wel voor je reactie. Fijn dat we je hebben kunnen helpen! Groeten van Cathalijne - Mooihoofd.nl

zeer mooi mar hoofdband te smal

Heel mooie chemo muts van kleur en materie. Spijtig genoeg moet ik die terugsturen want de hoofband die boven de muts komt geeft een heel mooie afwerking maar de hoofdband is veel te smal.

Gisteren besteld en vandaag in huis.Snelle levering

Goed..snelle service

Heb pas een keer besteld, maar service en produkt is goed.

Dank je wel voor je mooie beoordeling! Groeten van Cathalijne, Mooihoofd.nl

Netjes en duidelijk

Mutsjes zijn heel afwisselend

Ik heb al eerder mutsjes gekocht bij mooihoofd. De mutsjes zijn goed afgewerkt. Ik ben er blij mee.

Response from the business owner

Dank je wel voor je mooie reactie! Leuk dat je ons weer hebt gevonden. Groeten van Cathalijne van Mooihoofd

Een tevreden klant

Veel keuze in de webshop voor ieders beurs. Gemakkelijk te bestellen en na 2 dagen al geleverd; heel vlug dus! De bestelling was zorgvuldig verpakt en onderin de doos de pakbon van de bestelling.

Dank je wel voor je mooie reactie! Groeten van Cathalijne van Mooihoofd

Iets moois in moeilijke periode

Toen ik vernomen had dat ik mijn haar ging verliezen door mijn chemo behandeling ben ik direct op zoek gegaan naar leuke comfortabele mutsjes. Na niet lang zoeken kwam ik de website mooihoofd terecht, ik heb eerst een heel comfortabel beanie mutsje aangekocht. En ben dan op verkenning gegaan. Mijn verlanglijstje zat al heel vlug vol! Ik heb dan nog 2 mutsjes bij gekocht en dan nog eens 2 na dat ik effectief mijn haar begon te verliezen. Echt een aanrader. De site werkt wel beter op de computer dan op de iPad daar loopt hij vaak vast.

Response from the business owner

Dank je wel voor je mooie beoordeling en opmerking. We gaan onze technische ondersteuners vragen of ze iets kunnen verbeteren voor de ervaring op een Ipad. We wensen je een succesvolle behandeling toe! Groeten van Cathalijne van Mooihoofd

Duidelijke webside

En ook nog een snelle levering.

Dank je wel voor je beoordeling! Groeten Cathalijne van Mooihoofd

Mooi en super kwaliteit!

Wat je leest en ziet, krijg je ook. Erg fijn.

Naar muffe schimmel lucht stinkende goede mutsjes!

Twee mutsjes besteld voor maar liefst € 70,00. Het pakket voelde bij uitpakken al vochtig aan en bleek ook heel muf naar een beschimmeld pakhuis te ruiken. De Back office vertelde afgelopen week dat dit bekend is en meestal na twee keer wassen eruit gaat. Nu na 1 keer wassen is het minder en gaf een vd mutsjes ook behoorlijk zijn kleur af in het sop. Ben eerlijk gezegd boos dat op deze manier met zieke mensen om wordt gegaan en zelfs gezegd wordt dat mijn geur en smaak door de behandeling veranderd is. Dat moet ik ook al vele malen in ziekenhuis invullen, maar dat is gelukkig niet het geval. Om die reden heb ik nog eens gebeld of ik voor al deze moeite van dure mutsjes geen korting kan krijgen. Nee was het antwoord u mag het wel terugsturen.

Response from the business owner

Reactie van Mooihoofd n.a.v. contact met de klant: Er was hier wat ons betreft sprake van miscommunicatie want we wilden als Mooihoofd juist helpen door de mutsjes terug te nemen. Dat was eigenlijk niet de bedoeling van onze klant, zij wilde een tegemoetkoming van 50% voor de extra moeite. We hebben als Mooihoofd de bestelling 100% terugbetaald want er is blijkbaar iets niet goed gegaan met de levering. Het is niet de bedoeling dat mutsjes vochtig aan komen. Hiermee is de klant wel tevreden want de mutsjes zijn wel goed maar ze had geen energie om de beoordeling te wijzigen en dat is ook goed. We wensen onze klanten altijd een goed herstel toe en begrijpen als niet alles lukt of gaat zoals anderen dat van hen verwachten.

Ik kreeg mijn bestelling de volgende dag bezorgd en de beanie is zo leuk dat ik er meteen nog twee besteld heb!

Heel erg goed

Wat een super snelle levering.

Gewoon duidelijk!!

Bij de buren afgegeven, slecht , had gevraagd om naar één dhl plaats

Slecht

mooie kwaliteit mutsjes !

snel geleverd en mooi verpakt!

Snelle bezorging

Bestelling werd de volgende dag al bezorgd en voldoet aan verwachting.

Direct betaald , NIKS ontvangen

65,00 euro BETAALD en NIKS ONTVANGEN . Zelf naar een adres verstuurd die zelf niet meer met jullie werkt . En helemaal niet blij zijn met jullie werking . En voor iemand die het geluk heeft om KANKER te hebben DANK U

Response from the business owner

De beoordeling van deze klant kwam doordat hij niet thuis was toen er werd bezorgd. PostNL heeft het pakket toen naar een afhaalpunt gebracht. Meneer heeft dat niet doorgehad en heeft ons alleen via deze Kiyoh beoordeling op de hoogte gebracht van het feit dat hij nog niets ontvangen had. Wij hebben hem gemeld waar het was heen gebracht en het is vervolgens direct opgehaald. Inmiddels heeft hij gereageerd: "Sorry mensen van mij 10/10 (met kanker in het ziekenhuis)"

Ontzettend blij met mijn nieuwe hoofddoekje

Vond het spannend een nieuwe hoofddoekje via internet te bestellen, maar hij is precies zoals hij er op de website uitziet. De pasvorm is perfect en hij werd erg snel geleverd. Ik kan met een goed gevoel naar Ibiza ermee! Kortom, zeer tevreden!

Prima webshop en fijne artikelen

Het zoeken in de webshop is eenvoudig en duidelijk Informatie over de artikelen is uitgebreid Vlotte levering en netjes verpakt

Snelle levering, betrouwbaar

Snelle levering, betrouwbaar

About mooihoofd

For English, see below Mooihoofd voor mooie hoofdbedekkingen! Wanneer je te maken krijgt met haaruitval, lijkt het alsof je een stukje van jezelf verliest. Juist daarom wil je je hoofd bedekken op een manier die bij jou past. Heb je haaruitval door bijvoorbeeld alopecia, chemotherapie of een andere aandoening? Wij helpen je graag met mooie oplossingen. Heb je vragen? Stuur ons jouw vraag per e-mail naar [email protected]. De webshop is altijd geopend! Welkom bij Mooihoofd +++++++++++++++++++++++ MyHeadwear.shop / Mooihoofd, for beautiful headwear! When you have to deal with hair loss, it seems like you are losing a piece of yourself. That is precisely why you want to cover your head in a way that suits you. Do you have hair loss due to, for example, alopecia, chemotherapy or another condition? We are happy to help you with beautiful solutions. Do you have questions? Send us your question by e-mail to [email protected]. The webshop is always open! Welcome to MyHeadwear.shop!