Mutse zit als gegoten en staat echt mooi.

Na 1 dag in huis en ben heel blij met het mutsje. Staat ook eens heel mooi.

Slecht gemaakt

Voor mijn moeder in de VS had ik een sjaalmutsje besteld. Zij heeft stage 4 cancer te horen gekregen. Na weken uiteindelijk goed aangekomen maar het is niks. Het past niet , is te klein maar het is ook echt slecht gemaakt. Retourneren kan natuurlijk niet binnen de tijd en bovendien is opsturen net zo duur als het hele mutsje. He’d wel wat kwaliteit verwacht voor ruim 40 euro.

Heel tevreden

Prima.

Duidelijke site. Na direkte bestelling én afgerekend te hebben werd het bestelde al de volgende ochtend afgeleverd. Wij zijn dus DIK tevreden!

Prachtige mutsen mooie kwaliteit

Snelle levering. 1 puntje van aandacht. Ik heb 2 mutsjes besteld die snel geleverd werden. Super. Maar in een grote a4 doos. Volgens mij is het voordeliger en milieuvriendelijker om deze te verzenden in een bolletjes enveloppe en anders als brievenbuspakketje. Is geen kritiek maar een tip.

Prima ervaring

Fijn en servicegericht ,blij mee

zeer mooi mar hoofdband te smal

Heel mooie chemo muts van kleur en materie. Spijtig genoeg moet ik die terugsturen want de hoofband die boven de muts komt geeft een heel mooie afwerking maar de hoofdband is veel te smal.

Gisteren besteld en vandaag in huis.Snelle levering

Goed..snelle service

Heb pas een keer besteld, maar service en produkt is goed.

Netjes en duidelijk

Mutsjes zijn heel afwisselend

Ik heb al eerder mutsjes gekocht bij mooihoofd. De mutsjes zijn goed afgewerkt. Ik ben er blij mee.

Een tevreden klant

Veel keuze in de webshop voor ieders beurs. Gemakkelijk te bestellen en na 2 dagen al geleverd; heel vlug dus! De bestelling was zorgvuldig verpakt en onderin de doos de pakbon van de bestelling.

Iets moois in moeilijke periode

Toen ik vernomen had dat ik mijn haar ging verliezen door mijn chemo behandeling ben ik direct op zoek gegaan naar leuke comfortabele mutsjes. Na niet lang zoeken kwam ik de website mooihoofd terecht, ik heb eerst een heel comfortabel beanie mutsje aangekocht. En ben dan op verkenning gegaan. Mijn verlanglijstje zat al heel vlug vol! Ik heb dan nog 2 mutsjes bij gekocht en dan nog eens 2 na dat ik effectief mijn haar begon te verliezen. Echt een aanrader. De site werkt wel beter op de computer dan op de iPad daar loopt hij vaak vast.

Duidelijke webside

En ook nog een snelle levering.

Mooi en super kwaliteit!

Wat je leest en ziet, krijg je ook. Erg fijn.

Naar muffe schimmel lucht stinkende goede mutsjes!

Twee mutsjes besteld voor maar liefst € 70,00. Het pakket voelde bij uitpakken al vochtig aan en bleek ook heel muf naar een beschimmeld pakhuis te ruiken. De Back office vertelde afgelopen week dat dit bekend is en meestal na twee keer wassen eruit gaat. Nu na 1 keer wassen is het minder en gaf een vd mutsjes ook behoorlijk zijn kleur af in het sop. Ben eerlijk gezegd boos dat op deze manier met zieke mensen om wordt gegaan en zelfs gezegd wordt dat mijn geur en smaak door de behandeling veranderd is. Dat moet ik ook al vele malen in ziekenhuis invullen, maar dat is gelukkig niet het geval. Om die reden heb ik nog eens gebeld of ik voor al deze moeite van dure mutsjes geen korting kan krijgen. Nee was het antwoord u mag het wel terugsturen.

Ik kreeg mijn bestelling de volgende dag bezorgd en de beanie is zo leuk dat ik er meteen nog twee besteld heb!

Heel erg goed

Wat een super snelle levering.

Gewoon duidelijk!!

Bij de buren afgegeven, slecht , had gevraagd om naar één dhl plaats

Slecht

mooie kwaliteit mutsjes !

snel geleverd en mooi verpakt!

Snelle bezorging

Bestelling werd de volgende dag al bezorgd en voldoet aan verwachting.

Direct betaald , NIKS ontvangen

65,00 euro BETAALD en NIKS ONTVANGEN . Zelf naar een adres verstuurd die zelf niet meer met jullie werkt . En helemaal niet blij zijn met jullie werking . En voor iemand die het geluk heeft om KANKER te hebben DANK U

Ontzettend blij met mijn nieuwe hoofddoekje

Vond het spannend een nieuwe hoofddoekje via internet te bestellen, maar hij is precies zoals hij er op de website uitziet. De pasvorm is perfect en hij werd erg snel geleverd. Ik kan met een goed gevoel naar Ibiza ermee! Kortom, zeer tevreden!

Prima webshop en fijne artikelen

Het zoeken in de webshop is eenvoudig en duidelijk Informatie over de artikelen is uitgebreid Vlotte levering en netjes verpakt

57 Lijsterlaan

Ermelo 3853 TB