snelle service en kwaliteitsproduct

De geleverde loep is van zeer goede kwaliteit en vergroot uitstekend.

Ik had 1 loupt te weinig in mijn pakket en ik heb dit nu al extra toegestuurd gekregen, waarvoor dank. Heel tevreden.

Perfecte aankoop gedaan dmv goed advies

Goede voorlichting gekregen en daardoor een handige loep aangeschaft. Heel blij mee!

Prima contact; alle medewerking en service.

Mijn eerste bestelling was (en is nog steeds) kwijt, maar de heer Vossen heeft zich sterk gemaakt om een vervangend artikel te leveren en dat is zo waar gelukt. Prima product alleen de montage leverde enige moeite op, omdat het in de beschrijving staande (meegeleverde) gereedschap er helemaal niet bij zat. Dat mocht de pret niet drukken; het werkt.

Vragen worden snel en duidelijk beantwoord

Goede afhandeling en duidelijke informatie over aankoop en levering

Bijna perfect. Alleen het kiezen van het juiste model loep op de site is enigszins verwarrend, omdat automatisch een kleiner model wordt genomen als je een grotere factor aanklikt. Dat had ik even niet in de gaten

Super website

Voor mijn vader kocht ik een vergrootglas Ivm sterkte advies gevraagd via e-mail Snelle reactie Mijn vader is erg tevreden met het vergrootglas en kan nu de krant weer lezen Top !!!

Fijne loep! Het bedrag meer dan waard!

Fijne loep om wilde planten op naam te brengen. Het bedrag meer dan waard!

Top product

Goed advies!

Een leuke ervaring in het algemeen!

Ik zocht naar een houder voor een leesloep. Maar dat was niet zo eenvoudig. Hier bij Optiekwereld vond ik beiden wat me veel zoekwerk bespaarde. De site is duidelijk en makkelijk te bedienen. De info klaar en duidelijk. De levering vlot en op de afgesproken tijd.

Uitstekend!

Gemakkelijk te navigeren website, product omschrijving was duidelijk en adequaat om te kunnen beslissen of dit artikel; 'wat was';-)

Zeker voor herhaling vatbaar en voor iedereen aan te raden.

Meer dan klantvriendelijk, er wordt een stap meer gedaan voor de klant.

Handig product

Heb bandjes voor mondkapje gekocht voor mijzelf en mijn moeder. We dragen beide een gehoorapparaat. Tevreden over dit product. Door een bandje te gebruiken ontzie je je gehoorapparaat en raak je die niet kwijt, bij het op- en afdoen van het mondkapje.

Goed product

Product werkt goed. Bezorging had mi wat sneller gekund

Vlug antwoord op vraag. Snelle bezorging

Prima bandjes

Mijn oren gingen echt helemaal kapot door de mondkapjes. Met behulp van de afstand houder bandjes geen centje pijn meer. Fijn product en je betaald er niet teveel voor. Ik heb er ook eentje gegeven aan een collega die er ook er tevreden mee was.

Goed.

Gemakkelijk op het internet gevonden. Hebben een ruime keuze. Vlug besteld en snel geleverd.

Geweldige uitvinding

Geweldige uitvinding voor mensen die brildragend zijn

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Beschrijving klopt met wat je aanschaft

Produkt voldoet aan mijn verwachting.

Uk had zoals meer mensen problemen met mondkapjes in combinatie met gehoorapparaten. Nu ik het mondkapje vast maak aan een bandje in mijn nek heb ik geen problemen meer. Wel heb uk beide handen nodig voor het vast maken. Bijvoorbeeld een boodschappentas moet ik even neerzetten.

prima, snel, goed product

prima, snel, goed product, juiste omschrijving.

Passen niet

Speciaal aabgeschaft voor onze zoon met ci en hoortoestel maar blijft niet zitten

Snelle levering - retour snel terug betaald - perefect advies

Een aanrader

Perfect.

Het masker bandje werkt prima.zeker voor mijn man omdat hij een klein oor heeft na operatie,dus die bandjes blijven bij hem niet zitten.methet bandje werkt het prima.

Over Optiekwereld

Optiekwereld.nl is voortgekomen uit een traditionele optiekzaak (Optimaal Roel Vossen) in het hartje van Wyck in Maastricht. Na uitvoerig beraad hebben wij ons bedrijf eind 2007 omgevormd in een volwaardige internetwinkel gespecialiseerd in loepen, vergrootglazen en overige optische hulpmiddelen. Eind november 2011 zijn wij verhuisd naar een nieuwe locatie: een woning met een aangebouwde bedrijfsruimte. Een van de voordelen: geen parkeer- en bereikbaarheidsproblemen meer..... Wij kunnen bogen op een jarenlange ervaring als optiekadviseurs. Neem gerust contact met ons op indien u specifieke vragen heeft over de aangeboden produkten van Optiekwereld.nl.