Snelle levering - retour snel terug betaald - perefect advies

Een aanrader

Perfect.

Het masker bandje werkt prima.zeker voor mijn man omdat hij een klein oor heeft na operatie,dus die bandjes blijven bij hem niet zitten.methet bandje werkt het prima.

Vandaag besteld morgen in huis

Prima geregeld, alleen giga duur voor 5 nekstrookjes.....

Tjah, helemaal mee eens. Het is ontworpen en gemaakt door een gerenomeerde Duitse optiekfabrikant. En helaas heeft die "deutsche grundlichkeit" (zowel in non-allergisch materiaalgebruik als ontwerp) zijn prijs.

Doen wat ze zeggen

Vriendelijk, snelle service

Uitstekende service !!

Uitstekende service bij mijn 2 bestellingen ! Echt top

meedenken voor een goede oplossing

Probleem met een oplader goed en vordelig opgel;ost.

Alles tijdig gekregen en in goede staat.

Het artikel ontvangen zoals weergegeven op de website, onbeschadigde verpakking en binnen de termijn die jullie vooropgesteld hadden.

Specialistische webwinkel met snelle service!

Vanwege de vele treinreizen die ik voor mijn werk moet maken, raakten mijn oren geïrriteerd door de elastiekjes van mijn mondkapje. Toen ik op zoek ging naar een oplossing, kwam ik op deze website terecht. De bandjes werden snel geleverd en ze maken het dragen van een mondkapje een stuk prettiger. Al met al een positieve ervaring!

heel commercieel

snelle respons bij vragen en oplossingsgericht

Geweldige service.

Vergrotingsbrillen zonder problemen uit mogen proberen. luistert oor en een fantastische service, zeer klantvriendelijk.

Ben heel tevreden over de aankoop

Goede webwinkel met duidelijke productbeschrijvingen die de keuze vergemakkelijken.ki

Eerst heb ik het internet afgesnuffeld en kwam toen bij deze Nederlandse webshop terecht, die er zeer betrouwenswaardig (ook in producttechnisch opzicht) uitzag. Bestelling plaatsten en betalen ging allemaal vlot en binnen een week had ik het product in huis. Een kleinigheid ontbrak helaas maar werd zonder problemen vlot nageleverd.

Top! Zowel qua informatie als afhandeling!

ik hoef hier niets aan toe te voegen. Degelijk en betrouwbaar! Oprecht geïnteresseerd in jou interesse en mening.

Valt behoorlijk tegen

Ik had -na advies- een Eschenbach loep 10x besteld voor gebruik op o.a. het wad en bij zwerfstenen-determinatie.. De loep kost bijna 50 euro. Bij levering bleek hij erg klein 21-22mm en redelijk zwaar 44 gr. Het beperkte gezichtsveld wordt nog meer beperkt omdat alleen in het centrum sprake is van scherpte. Ook zat er voor het redelijk hoge aankoopbedrag geen hoesje of transportlusje bij. Door andere drukte ben ik vergeten dit loepje meteen terug te sturen. Voor mij in ieder geval: geen aanrader, maar een miskoop.

Jammer dat de loep niet aan uw verwachting voldoet. Het betreft een van de meest verkochte modellen en is al meer dan 25 jaar in de collectie. De loep is voorzien van een metalen beschermingshuis en daarmee wordt de lens meer dan voldoende beschermd. Ook is een oog tbv. een draagkoord aanwezig, echter dit wordt in praktijk maar door weinig mensen gebruikt. Indien u de moeite had genomen om de loep tijdig te retourneren, was deze uiteraard door ons volledig gecrediteerd.

Perfecte service

Bij vertraagde levering door vervoerder werden we keurig hierover geïnformeerd

Mooi loepje

Bleek achteraf in andere winkel goedkoper te zijn.

Correcte en snelle levering van kwaliteits materiaal

vlotte afhandeling . Binnen de voorziene termijn. Professioneel materiaal Eschenbach. Werkt prima.

Goed assortiment & zorg voor aflevering

Een mooie loep van Eschenbach. Op een vertraging bij verzenden werd snel gereageerd

Betrouwbaar en vakkundig

Bij telefonisch informatie inwinnen, vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. De bestelde loephanger was binnen 4 dagen bezorgd en voldeed volledig aan de omschrijving op de website.

Overzichtelijk site. Goede informatie. Levering op tijd. Mooie kijker.

Exelent

Mijn aankoop werd prima verzorgd, prima website en een goede afhandeling en snelle bezorging. Ik beveel deze firma ten zeerste aan.

Overzichtelijk

Kreeg mijn pakketje vrij snel, was netjes verpakt. Goede kwaliteit.

Fantastich verzorgd

x

Lage Kanaaldijk 46 6212AH Maastricht

043 3252149

Over Optiekwereld

Optiekwereld.nl is voortgekomen uit een traditionele optiekzaak (Optimaal Roel Vossen) in het hartje van Wyck in Maastricht. Na uitvoerig beraad hebben wij ons bedrijf eind 2007 omgevormd in een volwaardige internetwinkel gespecialiseerd in loepen, vergrootglazen en overige optische hulpmiddelen. Eind november 2011 zijn wij verhuisd naar een nieuwe locatie: een woning met een aangebouwde bedrijfsruimte. Een van de voordelen: geen parkeer- en bereikbaarheidsproblemen meer..... Wij kunnen bogen op een jarenlange ervaring als optiekadviseurs. Neem gerust contact met ons op indien u specifieke vragen heeft over de aangeboden produkten van Optiekwereld.nl.