Mooi behang, miscommunicatie over levering

Prachtig stevig behang dat makkelijk is aan te brengen. Goed advies hierover. Levering te vroeg

Goede service en duidelijke communicatie

Er wordt direct gereageerd als ik een mail stuur, ook al is dat in het weekend. Komen de afspraken na en het resultaat is mooi. Ik ben erg tevreden.

Ik zou het zo weer doen!

Goede service, airtex was makkelijk aan te brengen. 2 wanden behangen, het resultaat is fantastisch!

goeie kwaliteit behang

behang op tijd ontvangen en zeer degelijk verpakt. stevige kwaliteit (vlies) behang. plakinstruktie had wat mij betreft meegeleverd mogen worden in de doos zodat deze niet meer op internet opgezocht hoeft te worden.

Prachtig effect, simpel aan te brengen!

Snelle levering, goed verpakt en genummerd. Fotobehang van Amsterdam. De hoogte had meer op echt kamerhoogte mogen zijn. Nu hebben we onderste rand van 10 cm zwart geschilderd en het zo opgelost. Met het resultaat zijn wij heel blij!

Supermooi

Airtex behang besteld en het is een plaatje geworden aan de muur. Levering was ook keurig in orde en goed verpakt

Stevig, superstrak en eenvoudig aan te brengen

We hebben gekozen voor een foto van strand en zee met golfbrekers. We hebben hier een wand in de chalet in onze Wellness & Spa mee behangen. Past prima bij onze Wellness welke gedecoreerd is met strandpalen in Zeeuwse stijl. Het behang zag er mooi uit, is lekker stevig, kreukt niet en is eenvoudig aan te brengen. De bijgeleverde instructies zijn erg duidelijk. Een aanrader !

Niks op aan te merken

Goed product, makkelijk aan te brengen, zit strak op de muur. Bestellen duidelijk zonder rompslomp.

Goede service en top kwaliteit behang

Na deskundig advies een eigen ontwerp laten afdrukken op Airtex behang. Ondanks de grote afmetingen kon dit perfect in 1 stuk worden afgedrukt. Dus geen naden! De kwaliteit van het behang is top; heel stevig en kraakheldere kleuren. Het behang was relatief eenvoudig te plaatsen en zit mooi strak tegen de muur. Erg tevreden dus!

Prachtige afbeelding en kleuren. Heel makkelijk op te plakken en enorm sterk. Echt een succes

Snel geleverd, goede kwaliteit

Snelle levering, in een stevige verpakking. Het behang is van goede kwaliteit. Het bevestigen van het behang vormde wel een uitdaging. De geadviseerde behangplak bleek niet sterk genoeg voor onze muur. Bij een goed absorberende muur zal het waarschijnlijk gemakkelijker gaan.

Het was een snelle levering en een top kwaliteit.

Super tevreden en goede kwaliteit

Mooi behang, erg blij met het resultaat. Fijn contact met de medewerkers en snelle levering. Het zit in de juiste verpakking, netjes in een grote stevige koker aan huis geleverd. Ik zou er een volgende keer weer bestellen!!

Super mooi fotobehang die makkelijk is aan te brengen.

Heel tevrede!!

Snelle levering en goede kwaliteit van het behang

Mooie kwaliteit van het behang en ook nog snel geleverd

Matige site vriendelijke hulp via mail

Het bestellen via de website lukte niet maar de mensen van het bedrijf hebben goed en snel geholpen. En de airtex foto is prachtig.

Geweldig klantgericht!

De medewerkers denken mee en zochten mee naar een foto met de juiste resolutie voor een geweldig resultaat. De service was soepel, de levering soepel en het produkt zelf van zeer goede kwaliteit (Airtex).

Slechte kwaliteit, slechte instructie, slechte hulp bij klacht

Onze ervaring is heel slecht. De bestelde poster kwam met lichte schade aan, maar daar hebben we geen probleem van gemaakt. Maar bij het plakken van de poster op de muur is het ronduit rampzalig verlopen. Ondanks het gebruik van de juiste behangplaksel in de juiste hoeveelheden is de poster al na enkele ogenblikken al direct gaan scheuren. Een telefonische klacht gedaan, waarbij direct een verwijt naar ons wordt gemaakt in de trant ‘u heeft het verkeerd gedaan’. Erg jammer dit

Jammer te lezen dat u zo denkt over onze geboden service. Wij hebben enkel met u de stappen doorgenomen van het plakproces om te achterhalen waar de oorzaak kan liggen van het probleem maar dat nam u blijkbaar persoonlijk op terwijl het enkel bedoelt is om het probleem op te lossen. We spraken af dat u ons per mail ons nog zou informeren over welke behanglijm u had gebruikt maar ontvingen als eerste deze negatieve beoordeling en vervolgens een keurig nette mail van u. Een klant met verschillende gezichten dus. Ondanks het cijfer 1 die u ons geeft hebben wij u laten weten het aankoopbedrag terug te betalen en dat nog dezelfde dag in orde gemaakt. Graag gedaan...

Super kwaliteit en makkelijk om te plakken!

Snelle levering en de kleur was zoals verwacht. Stevig fotopapier, goede kwaliteit en veel makkelijker te behangen dan ander vliesbehang!

Uitstekende service en prachtige achtergronden!!

Gewoon top!

Heel mooi behang en levering als beloofd!

We zijn erg blij met ons bosbehang! Het is super stevig behang en makkelijk te plakken.

Dit is een aanrader !

Prima service, perfecte foto van uitstekende kwaliteit. Aanbrengen op de muur vroeg wel wat extra aandacht maar was goed te doen. Wij zijn zeer tevreden !

Slecht bezorgd

Bezorging slecht ...bij thuiskomst lag het onder de auto omdat er niemand thuis was Schandalig

Wat vervelend te horen dat het transportbedrijf het fotobehang onder uw auto heeft gelegd want dat is wel een hele vreemde plek om een pakket achter te laten. Dat hoort natuurlijk niet en dat zal de baas van deze bezorger vast ook niet goedkeuren! Wel jammer dat wij om deze reden een negatieve beoordeling ontvangen. We hopen maar dat het fotobehang wel naar wens is en een mooi plekje op de muur krijgt.

Prima service, mooi kleurecht behang.

Snelle levering, duidelijke informatie. Het zou wel handig zijn om in een kleine legenda aan te geven welke baan van de foto, de eertse op de rol zal zijn. Gezien afbeeldingen is dat soms moeilijk. Voor de rest: UITSTEKEND!

Uitstekende service.

Na diverse mailtjes waarin wij onze wensen hebben aangegeven bleef men meedenken en suggesties aandragen, en zo zijn we tot een prachtig eindresultaat gekomen. Fijne samenwerking en beslist voor herhaling vatbaar....maar nu éérst genieten van onze mooie wand.

Over Fotobehangen.nl

Fotobehangen.nl is gespecialiseerd in origineel fotobehang en hier vind je dan ook mooie ideeën om jouw muur te decoreren en te restylen. Fotobehangen.nl maakt onderdeel uit van Moods Design, gespecialiseerd in interieur design en decoratie.