Prima service, mooi kleurecht behang.

Snelle levering, duidelijke informatie. Het zou wel handig zijn om in een kleine legenda aan te geven welke baan van de foto, de eertse op de rol zal zijn. Gezien afbeeldingen is dat soms moeilijk. Voor de rest: UITSTEKEND!

Uitstekende service.

Na diverse mailtjes waarin wij onze wensen hebben aangegeven bleef men meedenken en suggesties aandragen, en zo zijn we tot een prachtig eindresultaat gekomen. Fijne samenwerking en beslist voor herhaling vatbaar....maar nu éérst genieten van onze mooie wand.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Met zorg ingepakt en genummerd

Behangen zal rond eind juli gebeuren, dus ...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede kwaliteit en service

Mijn dochter is erg blij met haar fotobehang met haar paard erop. De kwaliteit is erg goed. Het bestellen ging makkelijk en ik ben goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Heel fijn geholpen! Top

Het is onze eerste keer dat wij met foto behang werken. Daardoor had ik nog best wel een aantal vragen en ook nog het verzoek of er iets aangepast kon worden op de foto. Deze vragen gemaild, zeer snel en duidelijk antwoord gekregen en ook nog hele fijne tips gekregen. Gisteren binnen gekregen en het ziet er echt zo gaaf uit. Komend weekend gaan we het op de muur maken, zo’n zin in☺️... Super service! Groeten Bettina

Top fotobehang

Wat een uniek stukje behang met zoveel mooie herrineringen. Het maakt ons huis helemaal een thuis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn te horen dat het resultaat helemaal naar wens is! Wij wensen je er nog heel lang plezier van.

Zeer goed, mooi product, netjes verpakt/vervoerd

Werd goed op de hoogte gehouden dat er 1 rol vertraging had. Super fijn. Andere werd gewoon optijd geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Na een verkeerd product te hebben geleverd, hebben ze het zeer snel en goed opgelost. Binnen 2 dagen het juiste product in huis. Top. Fouten maken is menselijk, gaat erom hoe het wordt opgelost. Product is verder ook niets op aan te merken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi behang, goed aan te brengen.

Goed product, niets op aan te merken.

goede en snelle service

mooi en goed behang papier eenvoudig op te plakken mooie en duidelijke foto

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi eindresultaat, goede service.

Het behang is mooi en scherp. Ik heb het airtex behang uit 1 stuk wel laten behangen door een professional. Het oogt luxe. De vragen die ik vooraf heb gesteld zijn goed en duidelijk beantwoord. Ik zou fotobehangen.nl adviseren om ook de kant en klare behanglijm mee te kunnen leveren. Voor dit behang was dat niet mogelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service & perfect op maat!

Fijn dat ze via de mail even meedachten & het perfect op maat hebben gemaakt. Heel blij met t resultaat!

Top, snel en accuraat

Mooie poster ondanks het grote formaat. Makkelijk te bevestigen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, adreswijziging werd direct opgepakt en mooi resultaat van het behang!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed advies en goed meegedacht.

Geen.

Pluspunten

Er zat geen handleiding voor het plakken van het behang bij. Bijv. hoe het te lijmen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne persoonlijke benadering. Goed advies, meerdere voorbeelden van de uitvergrote oude foto toegestuurd gekregen. Prachtig eindresultaat op goed materiaal. Zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Er zaten inkt vlekjes op mijn fotobehang. De levering ging ook erg slecht.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Mooie poster

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed bereikbaar, klantvriendelijk, geven goed antwoord op vragen.

Jammer dat je zelf minimaal contole hebt op wanneer het bang geleverd wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, snapt mijn vraag/ontwerp, mooi resultaat

Moeilijk op te hangen (blijven bobbels over)

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Veel mogelijkheden met betrekking tot het samenstellen van fotobehang. Tevreden over het eindproduct.

Krijg al een beoordelingsverzoek van fotobehangen.nl voordat het product geleverd is. Slordig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle ,correcte levering

stukje afplakband neemt meteen deeltjes afbeelding mee, terwijl het niet bepaald fantastisch hechtend afplakband was,bij normaal behang gebeurt dit zeker niet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Binnen 5 werkdagen binnen

Geen idee

Over Fotobehangen.nl

Fotobehangen.nl is gespecialiseerd in origineel fotobehang en hier vind je dan ook mooie ideeën om jouw muur te decoreren en te restylen. Fotobehangen.nl maakt onderdeel uit van Moods Design, gespecialiseerd in interieur design en decoratie.

Filter op Taal