Snel geleverd, goede kwaliteit en super klantenservice

Eerste bestelling gedaan en tevreden over alles, makkelijk te bestellen, snelle en super vriendelijke klantenservice, goed ingepakt en op tijd geleverd. De behang is ook helemaal naar wens. What you see is what you get!

Behang is niet geleverd volgens de gevraagde maatvoering

Fotobehang besteld met 3 cm extra marge aan de bovenkant en onderkant. Nadat ik het fotobehang had ontvangen heb ik het gecontroleerd op kleur en beschadigingen. niets gevonden. Vervolgens gaan behangen en kom er achter dat het behang te smal is geleverd. Behang was 4cm smaller dan besteld. Hoogte was goed.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ontwerp uitgezocht en gespiegeld besteld. De wand is precies geworden zoals we ons hadden voorgesteld. Gezien de grootte van de wand het behang in 5 brede rollen/banen ontvangen. Alles sloot geheel naadloos aan. We zijn zeer tevreden.

Mooi op tijd geleverd en goed verpakt.

Snelle levering !

Beste , We hebben een snelle levering gehad , alleen was de koker waar het fotobehang inzit langs 1 kant de dop eraf , we weten nu nog niet of het fotobehang beschadigd is of niet . En kunnen het pas hangen ergens in Maart !! Ze hebben ons altijd wel goed verder geholpen via mail om de facturatie in orde te maken. We zijn tevreden alleen nu nog hopen dat het niet beschadigd is. Met vriendelijke groeten, Anja

Zelfs tijdens de feestdagen snel geleverd!

Snelle levering, zelfs net voor de jaarwisseling!

Super snel super mooi super geregeld makkelijk te bestellen

goeie prima

perfecte kleuren

Mooie kwaliteit en goed voorbereid. Echt een mooie toegevoegde waarde aan onze slaapkamer

Super met meedenken

Ik wilde het melkmeisje van Vermeer in mijn keuken hebben waarbij ik het kannetje met melk boven het aanrecht wilde. Ze dachten goed mee en kosten noch moeite om aanpassingen te doen. Uiteindelijk gekozen voor de zwaardere kwaliteit Airtex maar dan wel in twee banen op mijn verzoek. Het behang is van zeer mooie kwaliteit en hangt supermooi in de keuken.

Eerste maal dat we dit bestellen

Ga het zeker melden na intvangst

snelle levering en prima kwaliteit

Een mooie foto, die we zelf maakten in Portugal hangt nu als fotobehang in onze hal. Een schitterende entree. De print op Airtrex is van zeer goede kwaliteit en op relatief eenvoudige wijze aan te brengen. We zijn zeer tevreden

Goede kwaliteit, ben erg tevreden

Ben geholpen door Andrea Steiltjes, kan haar alleen maar aanraden!

Goede kwaliteit. Ziet er geweldig uit

Snel geholpen. Ze hebben mooi opmaat gemaakt pas precies echt top..

Zeer goed en attent geholpen

Van een oude zwart-wit concertfoto uit 1974 is een heel mooie Airtex wandposter gemaakt. De extra photoshop behandeling om een goede zwart-wit replica te krijgen is door Fotobehangen zelf uitgevoerd. Zeer duidelijke communicatie daarover en een uitstekend eindproduct op prima materiaal dat goed te verwerken is. Niet goedkoop, wel heel mooi en uniek.

Zeer tevreden!

mooie bewerkte foto teruggekregen en op kwaliteitspapier afgedrukt

Snelle levering en goede communicatie

Makkelijk te bestellen. Snelle levering en kwaliteit.

Mooie kwaliteit, snelle levering

Product is goed te verwerken en de keuze is eindeloos.

Perfect ,rustgevend en valt goed in de smaak

Goed omschreven wat je koopt dus geen verrassingen alles klopt

Goed geholpen, goed advies, snelle levering

alleen jammer dat het behang verpakt zit in een hele zware koker die niet in de eigen container past, te dik is om in stukken te scheuren en te lang om met mijn auto naar de vuilstort te brengen. Geen idee hoe ik hiervan af kom...

Super tevreden!!

We zijn zeer tevreden van het fotobehang die we besteld hebben. Een behangfoto van 3m op 2.30m besteld in 1 stuk. Foto zelf ontworpen voor mijn zoontje zijn kamer met Spider-Man in de stad. Zuivere kwaliteit. En zeer gemakkelijk op te hangen met de paarse parfex. Zeker een aanrader. Zou willen foto posten maar dit lukt niet hier.

Fijn te horen dat je zo tevreden bent met het resultaat! We zijn natuurlijk erg benieuwd en zien graag een foto hoe het geworden is. Je mag de foto mailen naar [email protected] en dan delen wij het zodat we er anderen mee kunnen inspireren. Bedankt alvast!

Behulpzame service en mooi kwaliteit behang

Wij zijn erg blij met het resultaat van het fotobehang op de muur!

Super goede ervaring met product en bedrijf

Zeer net bedrijf, snel en duidelijk. Product is perfect, ik heb de naadloze airtex gekocht al twee keer en is super goede kwaliteit.

Zeer snelle levering

Wij hebben een foto van de skyline van Rotterdam gekocht. Wij kwamen er niet uit welke maat wij moesten nemen. Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en toen werden we zeer goed geholpen. Toen hebben we de bestelling geplaatst, toen bleek dat we een andere lijm nodig hadden dan die voor vliesbehang. Weer gebeld met de klantenservice Binnen vijf minuten kregen we een mailtje met de lijmen die wij konden gebruiken. Volgende dag de bestelling in huis. Heel prettig zaken gedaan met Fotobehang.nl

Top service en mooi behang

Ik ben erg tevreden. Het product is kwalitatief goed en de service is prima. Het ophangen was ook gemakkelijk.

Over Fotobehangen.nl

Fotobehangen.nl is gespecialiseerd in origineel fotobehang en hier vind je dan ook mooie ideeën om jouw muur te decoreren en te restylen. Fotobehangen.nl maakt onderdeel uit van Moods Design, gespecialiseerd in interieur design en decoratie.