Snelle service en een goed product

De rolstoel besteld en de volgende dag al geleverd. Was makkelijk te monteren en rijdt heel soepel.

Zeer slecht

Klopt helemaal niets van hele verkeerde rollator ,werd niet opgelost was mijn eigen schuld

Goede rolstoel voor de prijs

Zit heel comfortabel, dus heel tevreden

Moeders wilde toch een rollator voor wat meer zekerheid ivm duizelingen. Was bij haar .gelijk gekeken besproken en besteld. Zaterdag besteld Woensdag in huis. Dus levering volgende dag komt niet helemaal overeen. Maar verder prima.

De rem vann de rollator moest met gereedschap afgesteld worden.

Top service!

Bestelling gedaan en binnen een half uur was mijn rollator verzonden. Goed kwaliteit en uitstekend prijs.

uitstekend

Snelle levering en prijs kwaliteit prima

Lekker snel!

Eerst alles op de site bestudeerd, nog gebeld met paar vraagjes, keurig te woord gestaan. Toen besteld en de volgende dag was de rollator al binnen. Chapeau!

geweldige rollator.

rollator besteld en de volgende dag ,Al bezorgd aan huis,Super product,

Snel en foutloos, alleen DHL bezorgd zeer onbeschoft!! Flikkerde de rollator zo zondermeer tegen de deur. !! Kon alleen dat busje nog zien wegracen . ....

zeer tevreden

goed product,niet duur en makkelijk in elkaar-uit.

Makkelijk parkeren,en netjes geholpen

Ik weet het niet

Ik denk dat ik de rollator te vlug gekocht heb ben er nog niet aan toe kan ik het nog retour doen? Vgr Marion Loef.

Snelle levering, en een mooi product

Snelle levering Top

Snelle levering Top

Snelle levering voor een scherpe prijs

Bestelling op website gemakkelijk. Levering zeer snel. Rolstoel tegen een scherpe prijs, voldoet volledig aan verwachtingen. Beveel ScootPlaza zeker aan!

Rollater Snel in huis

ziet er goed uit..

Zoals het hoort

Webwinkel zoals het moet zijn

Na even telefonisch contact te hebben gehad over gewenste Rollator deze meteen besteld. Levering reeds de volgende dag met DHL. Prima communicatie.

De ervaring is heel goed Het is alleen jammer dat er geen nederlandse Beschrijving bij is. Niet iedere Nederlander is de Engelse taal machtig en zeker veel imigranten niet. Een a4 tje met Nederlandse beschrijving zou Zeker niet misstaan veel fabriekkanten hebben een heel boekwerk met instructies Anders was het een 10 ( 5 sterren ) geweestl

uitstekend

klacht: opgvouwen blijft niet zitten. klacht ingediend Na tussenbericht geen antwoord

Goed advies en op tijd geleverd

We hadden op korte termijn een rolstoel nodig. Deze kon op tijd geleverd worden en we zijn heel blij met de kwaliteit. Super licht model dat makkelijk mee te nemen is en eenvoudig opvouwbaar. Bedankt voor jullie proffessionele advies.

Prima levering

Na bestelling liep alles zeer gesmeerd . Prima op de hoogte gehouden en snelle levering zoals beloofd. Ga zo verder gr F.Quaring

Ik kan eindelijk weer beter lopen

Eindelijk de moed geh om mij dat aan te schaffen

Goede prijs, goede kwaliteit en snelle service

Alles zeer snel thuis geleverd volgens afspraak. Voor een prima prijs, kun je geen tweedehands voor kopen en dan zelf ook nog moeten ophalen.

Over ScootPlaza

Scootplaza heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel met showroom. Hier kunt u terecht om producten eens te bekijken, uitproberen en er vragen over te stellen. Onze winkel vindt u op Euroweg 25 Amersfoort.