Bij het verstellen van de rollator zelf een fout gemaakt hierdoor is er een defect ontstaan. Dit is gebeurd in de tweede week na het ontvangen van de rollator. Terug gegaan naar de winkel in Amersfoort om te kijken of het gerepareert kon worden. Gloed nieuwe rollator mee gekregen toen bleek dat het niet te repareren was. Super service

Prima rollator !!

Snel geleverd !

Prima en snel geholpen.

Zie boven.

efficiënte verzending

stiptheid van verzending werd in acht genomen

super bedrijf

mooie rollator voor betaalbare prijs gekocht, snelle levering.

Super slechte service

Bij binnenkomst zit er een ongeïnteresseerde baliemedewerker. Vervolgens heeft de medewerker geen kennis van de rolstoelen. “O, ik kijken even op de website” was continue de reactie. kunnen we zelf ook!!!! Wat slecht. Beloofde voorraad, blijkt er toch niet te zijn. Adverteren op bol.com, maar ondertussen geen voorraad als je er naar vraagt in de winkel. Ter plekke hebben ze het snel van de site afgehaald, nadat ze zogenaamd 15 min iets moesten navragen. Vervolgens komen ze terug “Kijk maar mevrouw u kunt niet bestellen op bol.com. Wat een lachertje!! Hadden ze snel even verwijderd. Eenmaal thuis hadden we nog een vraag over een afmeting, na een diepe zucht van de baliemedewerker kwam ze eindelijk in actie. Vanmorgen toch besloten een rolstoel te halen daar, omdat we omhoog zitten. Gisteren zou daar nog voldoende van op voorraad zijn en nu opeens niets meer. Wat een slechte zaak!!!!

geweldige rollator

snelle levering ondanks fout bij bezorging doorDHL maar prima opgelost door jullie dame van klantenservice

Snelle levering en goede kwaliteit

Duidelijke website

Ik ben redelijk tevreden

Mijn ervaring is dat de rollator op gladde of zo goed als egale ondergrond goed rolt. Maar in Wijk bij Duurstede waar ik woon, zijn veel klinkerwegen en veel oneffen voetpaden waar de twee voorwielen erg zwabberen. Is dat nog te stellen. Ik heb deze rollator bij mij in de wijk al aanbevolen.

Snelle levering en nalevering

Ik bestelde een rollator, maar bleek niet compleet te zijn. De rollator werd keurig geleverd de volgende dag. De doos was wel beschadigd, maar daar kon t bedrijf zelf niets aan doen. Het nestmandje dat erbij hoorde was niet meegeleverd, maar er was snel contact te maken met t bedrijf en ook t nest mandje werd daarna zonder problemen snel geleverd. Prima service dus!

Leugens klanten lokken en blijkt er niets te kloppen

blijkbaar mag je alles op een website plaatsen over je eigen onderneming tegenwoordig houden sommige mensen van gespreid betalen Dan kom je bedrogen bij scootplaza vandaan Wat betreft het aanschaffen van een scootmobiel bij elke scootmobiel staat het aan ge kaart maar paspop voor je er heen gaat De leugen is dat je de volledige bedrag kan betalen makkelijk op je gemak in termijnen IS NIET MOGELIJK

Beste heer MS, Bedankt voor u reactie,! Ik heb begrip dat u zich door u emotie laat gaan. Enkel heb ik u ook telefonisch aangegeven dat de optie gespreid betalen niet meer tot de mogelijkheden valt bij Scootplaza, dit kun je terug zien onder het kopje Betaalmogelijkheden. Hieronder staan alle actieve betaal opties. Enkel blijft u hameren op een advertentie waarin de tekst nog niet wat aangepast. Dit is nu ook up to date. Als deze dienst niet in ons pakket zit kan ik dit ook niet aanbieden helaas! Bedankt voor uw alertheid. Met mobiele groet!

Zeer goed, snel & vriendelijk

Voor mijn moeder van bijna 95 jaar een TopRo rollator besteld, ze had er al 1 te leen van een buurvrouw, maar nu dus een nieuwe! Mijn moeder kan niet goed staan, maar loopt met zo een ding als een kievit.. zij wandelt niet, maar wij zeggen altijd; “oma is de rollator aan het uitlaten!” De nieuwe voelt voor haar als een Rolls-Royce; mooi, licht, wendbaar, veilig door de wielen en ze zegt “hij gaat bijna vanzelf!” We hadden m binnen 1 dag in huis, hij zat zo in elkaar & we waren keurig gebeld dat wit pas over een week weer leverbaar was. Mijn moeder vond blauw ook mooi. Goede service & goed bedrijf! Niets dan lof!

Samen met mijn 85-jarige moeder op bezoek vanuit Amsterdam bij Scootplaza voor een rollator. We werden rustig en vriendelijk ontvangen en er werd drinken aangeboden. Er werd gevraagd wat de wensen waren en we kregen twee rollators mee om buiten te testen. Uiteindelijk heeft mijn moeder er 5 getest en daar was (ook letterlijk) alle tijd en ruimte voor. Na het kiezen van de kleur is de rollator op maat ingesteld en gaf de medewerker een korte duidelijke uitleg erover. Afrekenen ... en met een tevreden moeder naar huis! Hartelijk dank voor deze vriendelijke ervaring.

LOL

Nav telefoon gesprek blijkt dat mijn review niet is geplaatst en alleen positieve geplaatst worden Wat hebben previews dan nog voor zin?????

Perfect geholpen

Onderwerp: Service voor onze scootmobiel Beste medewerkers van scootplaza. Ik wil jullie een compliment geven voor de goede service die we hebben ervaren vanuit Den Bosch. s’morgens 9-6-2020 gebeld s’middags 9-6-2020 opgelost . Verder geen bijkomstig heden en keurig opgelost. Hartelijk bedankt hiervoor.

Goede rollator.

Goede rollator..mag ook wel voor die prijs. €399.00. Marrrr. Met die vervoerder zou ik niet meer willen samenwerken. Zijn naam / DHL ze komen niet naar boven zelfs niet met lift. Wordt gewoon in de gang beneden gepleurd. Stop met dit bedrijf plaza..het schaad uw vertrouwen!!!!

Nooit meer terug

Niet aardig Echt geen ervaring

Jammer van het "oplossen" van een probleem tijdens het eerste jaar....

Prima rollator hier besteld voor mijn tante die na een operatie niet meer goed kan lopen. Ook eentje besteld voor boven. Maar helaas, binnen het eerste jaar doet een wiel het niet meer goed, Gebeld of de rollator kan worden omgeruild of thuis gerepareerd. Kan niet. Vind ik persoonlijk zeer slechte service. De klant is namelijk over het algemeen een niet zo mobiel iemand. En dus kan de mantelzorger weer op pad. En die heeft het al druk genoeg. O ja, opsturen kan wél.... ja, ook dan geldt: kan ik ook voor zorgdragen. Niet zo makkelijk inpakken hè, zo'n gevaarte. Dus product is redelijk (hoewel nu dus al kapot, hoe erg weten we nog niet) maar service niet in orde.

Uitgebreide keuze in zeer ruime showroom

Vriendelijke ontvangst, prima informatie, grote keuze in rollators. Wij kwamen voor nadere informatie over rollators en kochten meteen een nieuw exemplaar.

Het juiste adres

Heb nu weer een scootmobiel van ScootPlaza en ook mijn nieuwe Pride Victory bevalt mij ontzettend goed. Heb MS dus dit geeft je enorm veel vrijheid. Ook kan ik er met onze hond heerlijk op uit! Dit is echt het adres als u op zoek bent naar een scootmobiel. Maar ze hebben ook rollators en rolstoelen. De keuze is echt enorm zowel tweede hands als nieuw. Je slaagt er altijd! Ook word je fantastisch en vriendelijk geholpen tevens hebben ze vakkundige monteurs. Ik kan voorlopig weer vooruit. Dank team ScootPlaza!! Groetjes, Ineke Rensen

goed product

Kan er goed mee lopen maar een oneffenheid in de stoep en als je voorste wiel er in of bij komt kiept hij om gisteren overkwam het mij lag op de stoep .Was gelukkig een jonge man die mij heeft geholpen of de wielen voor wat te klein zijn weet het niet. De tas voor zou ik liever wat steviger zien en dat je de tas vast kunt zetten .Verder wel tevreden

Snelle perfecte levering

Correct en vlug op de plaats van bestemming

Snel en duidelijk

Prettig

doeltreffend en snel

besteld, volgende dag afgeleverd

Prima zaak en service

We hebben een rollator besteld, s'avonds besteld volgende dag in huis en dat gebeurde ook. Prima verpakt incl.beschrijving om in elkaar te zetten. Zeer scherp geprijsd, een nieuwe rollator voor net geen €50 is moeilijk te vinden. We zijn tevreden over de kwaliteit. Er was een onderdeel die niet paste en nadat we contact hadden opgenomen werd er zonder gesputter het onderdeel vervangen. Alles gratis opgestuurd en dat is perfect. Zeker een aanrader als je een rollator nodig heb, ik weet natuurlijk niet als je een scootmobiel aanschaft hoe de service etc. is. Maar de ervaring van nu is goed.

Over ScootPlaza

Scootplaza heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel met showroom. Hier kunt u terecht om producten eens te bekijken, uitproberen en er vragen over te stellen. Onze winkel vindt u op Euroweg 25 Amersfoort.