mooie makkelijke rolstoel voor weinig geld

ik heb zaterdag een rolstoel besteld en had deze al op maandag binnen. Ik hoefde niet veel te sleutelen of zo.... gewoon uitklappen en de wielen vastklikken, meer was het niet.

goed product Mooie rollator

correcte levering

alles goed toegekomen hoop dat het goed werkt op termijn

Snelle afhandeling en vlotte verzending.

Snelle afhandeling en vlotte levering.

Snel geleverd en rollator is mijn oma heel blij mee.

Mijn oma is tevreden over rollator, lekker licht. Voldoet exact als aangegeven op de site. TOP

Prijs is goed, maar...

De rollator werd in een kapotte doos geleverd. Er was geen duidelijke Nederlandse bijsluiter bij. Een onderdeel was kapot, maar omdat ik niet weet waar het toe diende heb ik het maar bewaard !

goed rolstoel

moer losdraaien om naar bovenste gat te monteren was erg zwaar moest door middel van voet de moer losdraaien. want mijn vrouw is klein vandaar. rolstoel handvat(ten) van achter gezien niet mooi afgewerkt allebei meer links en heb het meer naar rechts om mooi verticaal weet te monteren. 2 dagen spierpijn gehad.

Zijn zeer goed

Mijn ervaring met ScootPlaza is zeer goed en positief, de menzo rolator is zeer wendbaar en licht. De Menzo krijgt van mij een 8 G.Steins

Eenvoudig systeem van on-line bestelling. Daarna werd binnen 2 dagen de goed ingepakte en heel simpel op te bouwen rolstoel afgeleverd. De rolstoel rijdt licht en voelt prettig en stevig aan. bij gebruik

Prima materiaal en zeer snelle verzending.

Tevreden met alle facetten van de levering door deze firma.

Om 16.35 uur besteld, de vogendag om 14.30 geleverd, een rollator, "vermeiren" perfect model, alles naar tevredenheid, F.Jans Voerendaal

Goede website en snelle levering. Goede producten.

goede kwaliteit voor je geld

ScootPlaza doet wat het belooft

Heel goede service

Als je vrijdag besteld, dan wordt het pas disndag bezorgd.

Snelle levering en op tijd bezorgd

Er is veel keus zodat je zelf kunt bepalen hoeveel je er aan uit wilt of kunt geven

Mijn schoonmoeder zocht een rollator met mandje onder de zitting. Deze rollator voldoet prima: degelijk, goed verstelbaar, stabiel, rugsteun en ook eens niet duur. En gelijk de volgende dag netjes aan huis geleverd. Bij gebruik van mandje onder de zitting ( veilig) is de opberghoogte beperkt, maar mandje kan ook voorop bevestigd worden.

Rollator was niet compleet, maar na een telefoontje was het opgelost.

Een ticket aanmaken via de website had geen effect, een telefoontje wel. De dag erna was de rollator compleet.

Mij man had na de operatie een rollator nodig!na de bestelling was dit snel geregeld !!het was zo in orde!binnen 2- dagen binnen!!fijne rollater.

Snel en netjes

Zie boven

Snel en voordelig

Goed zonder bla bla...

Zeer snel geleverd! Erg blij met de rollator!

Ik had de rollator om 4 uur besteld en het werd de zelfde dag om 6 uur aan de deur geleverd! Erg fijn

Zeer snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding. Ik had voor een cliënt een nwe rollator besteld, aangezien die van haar kapot was en mevr niet zonder kan. De volgende dag had ze hem in huis. SUPER!

Makkelijk besteld en betaald, snelle levering. Goed en betaalbaar product.

netjes afgeleverd

Netjes afgeleverd ik bestelde de rolstoel rond kerst voor mijn schoonouders en een dag later was het er al! prima product!

Over ScootPlaza

Scootplaza heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel met showroom. Hier kunt u terecht om producten eens te bekijken, uitproberen en er vragen over te stellen. Onze winkel vindt u op Euroweg 25 Amersfoort.