Na 12 dagen nog steeds geen levering, slechte communicatie, valse beloftes

Er werd een bestelling geplaats, na 5 dagen nog niets ontvangen, nochtans wordt er reclame gemaakt om de website voor levering dag nadien. Telefonisch contact opgenomen, ik ging terug opgebeld worden, geen telefoon ontvangen. Daarna via mail contact opgenomen, mail terug gekregen met de vraag of ik het ondertussen al ontvangen had. Opnieuw gemaild met de vraag wanneer de levering zou plaatsvinden, geen respons. Opnieuw gebeld, ondertussen al 10 dagen geen levering gezien, ik kreeg te horen dat als ze de tracking niet vonden, mij meteen een nieuwe zou opgezonden worden zodat ik die daags nadien zou ontvangen. Dit werd dan ook nog eens via mail bevestigd. 2 dagen later opnieuw nog steeds geen levering. Kortom, slechte service, geen levering, vals beloftes.

Prima product en rete snel geleverd.

levering zoals beloofd.

Strong and sturdy

The wheelchair is strong and sturdy. A bit on the heavier side but I guess that’s because of the strong build. Quick and easy to assemble. The only downside being the way foot rest is connected to the chair. That should be improved. My foot rest got disconnected from the chair just after couple of use!

Prima scootmobiel

Ik gebruik deze als steun bij het lopen voor langere afstanden. Daarvoor voldoet het scootmobiel goed. Is bovendien goed inklapbaar wat vervoer in de auto ook makkelijk maakt.

Mooie rollator en zeer makkelijk in te klappen wij zij er erg blij mee

Prima rollator

Voldoetaande verwachting

Het is een fijne rollator, makkelijk om ook, mee te nemen in een auto.

Geen aanmerkingen

Nog even gebeld omdat ik een onderdeel niet zag. Goed contact gehad met de klantenservice. Het onderdeel zat in de bijgeleverde tas.

Goede service.

Fijne service, goed te bereiken. Uitstekende prijzen!

Jullie hebben me goed geholpen met veel enthousiasme Dank jullie wel.

Een mooie voldoende

Is goed voor nu

Zeker weten

heel goed

Vanaf PC tot deur: Prima!

Erg content met mijn rollator van ScootPlaza. Een goede keuze!

Goede service met een snelle levering

Niet nodig het is heel goed

Alles in orde alleen vond ik de bijgevoegde montage instructiefoto’s niet echt duidelijk. Te donker en te klein. (figuur 1 t/m 5)

Correct en snel.

Duidelijke omschrijving en snelle levering.

De rollator bevalt goed

De rollator is makkelijk inklapbaar zodat je hem fijn in de kofferbak van de auto kunt meenemen.

rollator met scheef handvat

afgelopen zaterdag haalde ik de rollator uit de verpakking en constateerde dat het linker handvat scheef zat, na tel. contact werd mij verzocht een paar fotootjes te mailen en zou er maandag een reactie komen. maandag kreeg ik een mail waarin stond dat ik de borg beter moest vastzetten en dat het handvat dan weer goed zou staan. niet dus en weer gebeld, stuur hem maar terug dan gaan wij wel kijken of dit zo is, maar ik heb toch fotootjes gemaild, daar kunnen we niets mee we willen de rollator zien. met de rollator naar Amersfoort gereden en inderdaad gaf men toe dat het handvat scheef stond, ook een andere rollator had in de stand die we nodig hadden hetzelfde probleem. alle andere standen waren wel goed. geld retour gestort en elders een nieuwe gekocht. geen enkel excuus of sorry gehoord, kom hier niet meer.

Besteld en de volgende dag in huis hij bevalt prima

Aanschaf van een Rolstoel

positieve ervaring in een heel negatieve situatie ik moest een rolstoel hebben voor mijn vrouw die terminaal is. Echter die huurdingen zijn ten 1ste loeizwaar, ten 2de zit je elke keer met het tekenen van allerlei overeenkomsten en contracten en zijn ze vaak niet genoeg demontabel. Dankzei Scootplaza heb ik een top rolstoel die nagenoeg bijna helemaal uit elkaar kan voor in de auto, die niet te zwaar is en voor een mooie zachte prijs

euroweg 25

3825 HA Amersfoort

Over ScootPlaza

Scootplaza.nl heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel met showroom. Hier kunt u terecht om producten eens te bekijken, uitproberen en er vragen over te stellen. Onze winkel vindt u op Euroweg 25 Amersfoort.