Correcte medewerkers keurige bezorging

Xxx

Prima geholpen

Prima geholpen redelijke prijs fijn op tijd geleverd

heel goed

levering en goed prijs

Goede en snelle levering

Moeten alleen geen betaling vooraf doen voor de rest alles prima

Na koop slecht

Toen ik enkele maanden geleden een scootmobiel kocht, waren ze supervriendelijk. Maarna ik klachten had kreeg ik vervelende opmerkingen. Vanmorgen mijn Scoot mobiel opgehaald en was naar de fabriek geweest er was niets aan de hand. Dat klopt ik was ook tevreden behalve over de Accuus ik kon maar een beperkte afstand rijden. Terwijl toen ik de scootmobiel kocht een actieradius zou hebben van 70 km. Maar nu stopt de scootmobiel na 12 km en over accuus is zijn onderzoek naar gedaan. Ik voel me op zijn zachtsgezecht belazerd. Er is nu uitsluitend een globaal onderzoek gedaan en er stond niets over de accu's. Omdat ik toch uitsluitend een grote mond krijg, Ik laat nu een exxern onderzoek doen door Scootmobiel Hulpdienst. Groet, Theo De Man

slechte service

stokhouder nabesteld. bouten zijn tekort om deze degelijk te bevestigen op de rolstoel. dat is nu 5 weken geleden. Nog steeds niet de juiste bouten ontvangen.

Van bestelling tot levering is alles vlot verlopen.

Zoals het hoort. Voor ons een positieve ervaring.

hoewel een product niet was geleverd, werd dit kort na de melding alsnog geleverd Verder keurige afwerking Bij keuze was niet vermeld dat te leveren breedtemaat de enigste was ivm aanbieding

Snelle levering en uitstekende kwaliteit. Heel blij mee

prima rolstoel

veel plezier van mijn rolstoel gehad.

Goede ervaring.

Goede uitleg. Keurige verzending. Blij met de aankoop.

perfect

Volgens afspraak

De garantie op accu's

Ik koop een scootmobiel met garantie. Zes maanden op de accu's. En na een jaar begeven die het. Ondanks keurig steeds opladen. Als ik nieuwe koop bij Scootplaza krijg ik weer zes maanden garantie op de accu's. Via internet bij "derden" twee jaar garantie. Dat geeft een niet fijn buikgevoel. Verder een prima bedrijf.

zeer tevreden

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima service. Snelle levering en rollator voldoet aan verwachting!

exelent

uitstekende service

De levering van mijn rolstoel was snel, de kwaliteit is goed hij rijdt en zit goed.

netjes op tijd afgeleverd, en er mankeerde niets aan

mijn 2e aanschaf bij scootplaza, in beide gevallen perfect

Tevreden, netjes geregeld allemaal, niets negatiefs te melden.

Goed, telefonische netjes te woord gestaan, bestelling geplaats andere dag netjes geleverd, dus echt geen klachten.

uitstekende en vriendelijke service / snelle levering

degelijk materiaal volledig volgens beschrijving / uitgebreide info en demo bij levering

Bestelling vlot verlopen en perfect afgeleverd alles compleet mijn complimenten

Zeer tevreden en snel in huis

Zeer agressieve benadering van hoofdverloper en of eigenaar!!!

Reeds vandaag gaan informeren scootmobiel en rollator lichtgewicht!! .. Hoofd verkoper en of eigenaar had erg druk en de medewerkers eromheen stuk of 4 mochten geen advies geven over scootmobiel???? Deze waren wel zeer vriendelijk behulpzaam. En attent. Van medeverkoper goed advies gekregen van Carbon rollator de porche onder de auto's. Besloten om die te kopen voor vader.. En wachten netjes op mijn beurt zodat de hoofdverloper of eigenaar tijd had... na 2 uur gekeken te hebben en hij tussendoor snel antwoord gaf... Wou ik graag geholpen worden. Ik werd gelijk door agressieve houding benaderd en had blijkbaar geen tijd voor mensen die details willen weten.. En of iets willen.. Oude wilde hij niet verkopen, op de site stond 2e hands maar ook niet echt... Ook geen informatie beschreven op de scooters zelf en boekje mocht je niet inkijken of bekijken... Dat was niet juist... Hij vond mij brutaal, netjes gevraagd waarom maar hij vind dat je moet vragen en noemde dat ik alle boekjes heb bekeken terwijl dat 2 waren. Alles gaat via de website internet, voor ouderen dus niet klantvriendelijk want sommige willen ouderwets boekje of info op scooter.. Ik denk dat de hoofdverkoper of eigenaar in burnout zat, totaal uit zijn stekker!!! Dus vraag je door... Of heb je geen goed gevulde portemonnee wees dan alert met u aankopen, want gaat om snelle verkoop.!! Overige medewerkers waren op vakantie.. Maar liepen er 3 of 4 rond?? Conclusie en opbouwende feedback voor scooter plaza blijf klantvriendelijk en wordt niet agressief!! Zo behoud u geen klanten.. Jammer ik heb mij niet laten afsnauwen dan maar bij andere firma waar je wel klantvriendelijk wordt geholpen.. Dus ook geen rollator van Carbon gekocht.. Bizarre ervaring vandaag gelukkig maak je dit bijna niet mee., ., schrok enorm van deze agressieve behandelwijze...!!!

Doeltreffend.

Prima rollator, en voordeel je kunt er goed op zitten.

Over ScootPlaza

Scootplaza heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel met showroom. Hier kunt u terecht om producten eens te bekijken, uitproberen en er vragen over te stellen. Onze winkel vindt u op Euroweg 25 Amersfoort.