Eerlijke info over de produkten

Vlotte bestelling en levering. Correct!

Had mijn rollator volgende dag al in huis

fantastisch.

Alles was in orde, het bestellen, verzenden en de kwaliteit van de rollator. Misschien een klein dingetje, omdat ik wat ouder ben had ik moeite om de kartonnen doos klein te krijgen. Is het misschien mogelijk dat de doos weer wordt gebruikt.

Helaas geen communicatie gehad

Rolstoel ziet er goed uit, echter na een paar dagen (na gebruik) zag mijn hulp dat de rolstoel niet recht was maar scheef gemonteerd. Géén contact opgenomen omdat we de foute constructie pas na 2 weken zagen.

Matig

Ik ben niet geheel tevreden. Een rem blijft steken zodat ik die moet vast houden. En dat is niet de bedoeling lijkt me. Ik hoop dat hier nog een oplossing voor is. Maar het komt wel goed.

snel en vlotte levereing

snel geleverd vriendelijk aan de telefoon

Slechte service geen retour mogelijk

Ik heb een rolstoel gekocht maar vond hem te gammel, mocht hem retourneren als hij niet gebruikt was. Maar je moet hem uitproberen (in huis en 5 meter in de tuin) dus hij was gebruikt...geen retour mogelijk omdat er een licht streepje op de zijkant van het wiel zat. Dit streepje zat er al op toen ik hem uitpakte, of is met het uitpakken erop gekomen. De rolstoel kon niet retour. Zelfs niet als we niet het hele bedrag terug hoefden te hebben. Er staat op de website dat er genoeg tweedehands modellen in de showroom zouden staan, volgens de verkoper is dat al heel lang niet meer het geval. Ik zou nog teruggebeld worden als de verkoper de manager zou hebben gesproken over onze rolstoel maar dat telefoontje is uitgebleven.

Beste Petra, Bedankt voor uw review! Graag wil ik het volgende hierop toelichten. Uw retourperiode was enigsind al verstreken, desondanks hebben wij een uitzondering gemaakt en aangegeven dat u het product mocht retourneren mits deze niet gebruikt was dit is ook duidelijk aan u per telefoon doorgegeven. Hiermee kruisen wij al het gegeven retourbeleid. U geeft aan "ik heb hem enkel in de tuin geprobeerd, enkel hebben wij beiden beaamt dat er rondom gebruikssporen/krassen op de rolstoel zaten. We hadden in het vervolg nog aangegeven eventueel dat u zou langskomen met de eindgebruiker, voor een andere oplossing maar dat behoorde niet tot de opties. Wij begrijpen dat u graag wilt dat wij de rolstoel retour nemen, dit is voor ons weer een bevestiging dat het retourtermijn en voorwaarden leidend moeten zijn. Om dit soort situatie's te voorkomen. Wij wensen u het aller beste toe! Met vriendelijke groet, Team Scootplaza B.V.

zie hier onder

Gewoon erg goed en duidelijk, Top.

Zoals het hoort

Goede rollator, makkelijke site, snelle levering

ScootPlaza is een zeer betrouwbare webshop!

Laat in de middag werd door mij een binnenrollator besteld. De volgende dag, rond het middaguur, werd de rollator afgeleverd. Keurig verpakt en zonder enige beschadiging. Een prima service!

Vlotte en prima aflevering

Mooi product.

Rolstoel prima - duidelijkheid website onvoldoende - tel.contact slecht

Ik heb via de website een rolstoel plus een tas, zitkussen en stokhouder gekocht. Bij de stokhouder zaten geen bouten en moeren om aan de rolstoel te bevestigen. Ik heb toen Scootplaza gebeld. De telefoniste vroeg: heeft u een ogenblikje? Ik zei ja en vervolgens stond ik 13 minuten in de wacht (geen ogenblikje). Ik legde het probleem uit en zij vroeg mij een foto van de aangeschafte rolstoel te maken en deze via de mail (plus mijn telefoonnummer) naar Scootplaza te sturen. Zij verzekerde mij dat zij mij zou terugbellen. Dat is niet gebeurd. De volgende dag heb ik zelf teruggebeld en werd direct na de mededeling "heeft u een ogenblikje?" in de wacht gezet Na twee minuten wachten werd de verbinding verbroken en heb ik nogmaals teruggebeld. De telefonist vroeg wederom om een ogenblijkje geduld en daar heb ik met "nee" op geantwoord. Desondanks werd ik toch in de wacht gezet. Korte tijd later was ik aan de beurt. Ik heb de telefonist verteld dat ik deze situatie heel vervelend vond en hij gaf als antwoord: We hebben vijf telefoonlijnen die allemaal bezet zijn en we kampen met onderbezetting van personeel. Hij vertelde mij toen dat het niet mogelijk is een stokhouder op de aangeschafte rolstoel te monteren. Ik had vóór de aanschaf dat telefonisch moeten navragen, vertelde hij mij. Nu kan ik de stokhouder naar Scootplaza retourneren en het (vervoers)bedrag wordt dan op mijn bankrekening gestort. Mijn advies is: maak op de website voor dit model de stokhouder niet optioneel.

Helemaal tevreden.

Het is een hele beslissing om een rolstoel aan te (moeten) schaffen. Maar door de snelle levering en de prima kwaliteit van de rolstoel zijn wij erg blij dat we deze beslissing genomen hebben. Wij genieten nu weer samen van wandelingen en winkelen. Top product en top zaak.

Snelle levering, goed ingepakt. Was het juiste wat ik online besteld had

Beetje ruw, maar heel eerlijk

Als ik de negatieve reviews zo lees, snap ik dat sommige Scootplaza mensen niet al te positief beschreven worden. Een verkoper heeft voor een bepaalde tijd volle aandacht voor jou en gaat dan door naar de volgende klant. Vragen achteraf lijken te irriteren. En toch doen ze echt hun best om je alle informatie te geven die je vraagt, mag je uitproberen wat je wilt. En als uiteindelijk blijkt dat ze niet kunnen bieden wat je zoekt, krijg je op hun initiatief je aanbetaling terug en wordt alles snel en netjes afgehandeld. Al met al een druk, maar zeker betrouwbaar en eerlijk bedrijf. Een aanrader.

Zeer positieve ervaring

Bij mijn aanschaf van een opvouwbare scootmobiel werden wij uitstekend geholpen. Wij zijn heel gelukkig met deze aanschaf.

slechte zaak

Een jaar geleden een rolstoel besteld met comfort steun voor een grote prijs. - de handvatten hebben maar één stand - rijdt zeer stroef - de bekleding rond mijn rechter leuning ging al vrij snel kapot door opduwen - verzoek tot reparatie duurt een eeuwigheid, pas in september kan je terecht. Neem wat meer mensen aan zou ik zeggen nee niet tevreden over deze hele business

Heel goed.

Binnen rollator Trust besteld. Ik ben er blij mee, zeker ook met de snelle levering tot in huis op de tweede etage.

uitstekend afgeleverd

een prachtige rollator tegen een zeer schappelijke prijs.

Snel bezorgde spullen

Perfecte afhandeling.

Vlotte verwerking en prima service. Zeker een aanrader.

Wordt de komende dagen gebruikt, maar het lijkt uitstekend

Prima service verleent!

Ik was er snel over uit wat ik wilde bestellen. En na deze bestelling te hebben gedaan. Was het prima geregeld en had ik het bestelde de volgende dag zonder problemen in huis. En zijn we content met deze bestelling. Indien nodig voor herhaling vatbaar.

Snelle service en een goed product

De rolstoel besteld en de volgende dag al geleverd. Was makkelijk te monteren en rijdt heel soepel.

Zeer slecht

Klopt helemaal niets van hele verkeerde rollator ,werd niet opgelost was mijn eigen schuld

Over ScootPlaza

Scootplaza heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel met showroom. Hier kunt u terecht om producten eens te bekijken, uitproberen en er vragen over te stellen. Onze winkel vindt u op Euroweg 25 Amersfoort.