Prettig

Dat het op tiijdverzonden wordt.

Zeer goed hulpmiddel.

Snelle levering conform afspraak.

Goede prijs/kwaliteit en levertijd

Binnenrollator besteld. Goede duidelijke website. Scherp geprijsd. Levering prima, incl track en trace. Enige nadeel is dat op de website staat vandaag besteld morgen in huis, maar dat geldt alleen op werkdagen. Dat zie je later pas in het bestelproces.

Zeer tevreden!

Heel blij met mijn rolator en vlote bezorging! Aanrader voor anderen . En niet duur.

niet tevreden

2 orders geplaatst. 1 dekzeil plus stokhouder. 1 scootmobiel en rollator. Bel over verzekering en werd gezegd dat ik gebeld zou worden als mobiel binnen was. gegevens voor verzekering doorgegeven. Alles zou geregeld worden. Mij werd gezegd dat rollator verstuurd was. Dus niet. Weer gebeld. Zou gestuurd worden. Volgende dag geleverd. Woensdag gebeld of er al iets bekend was over levering mobiel. Donderdag geleverd zonder verzekering. Geen punt zei de bezorger wordt geregeld over 10 minuten krijg je een mail over de verzekering. Het is nu donderdag 20.30 uur. Geen mail. In de middag al gebeld. Zou geregeld worden. Ook geen Nederlandse gebruiksaanwijzing. Had dit graag van tevoren gehoord. Komt nog een Nederlandse vertaling. Wanneer? Toch nog een pluspunt. Ondanks summiere uitleg over de bediening heeft de bezorger mij toch geholpen om de mobiel bij mij boven in de flat te stallen. Service. Waarom moet ik overal achteraan bellen om verkeerde of halve informatie te krijgen?

Zéér tevreden met mijn aankoop.

Mooi stevig product, super snelle verzending en mooie kwaliteit. Erg tevreden met mijn aankoop.

Uitstekende lichtgewicht rollator.

Moderne rollator met prima remmen en makkelijk in te klappen om mee te nemen in de auto. Ben er heel tevreden mee.

Fijne Excel g logic rolstoel.

Makkelijk mee te nemen rolstoel. Rijdt heel makkelijk. Ook om zelf te bedienen. Heel tevreden er mee.

Alles goed

Ik ben tevreden

Goed en snel

Goed ,snel en netjes!

Prima info aan telefoon snelle levering!

Eerst telefonisch geinformeerd over de trust binnen rollator. Prima info. Twee trust binnen binnen rollators , incl. mandje, online bestelt. Scherp geprijsd. Snel geleverd. Prima, compleet en volgende dag geleverd. Zeker scootplaza ervaring aan fam. vrienden aan te bevelen.

Eerlijk is eerlijk: zó vaak bestel ik niet via internet, en ScootPlaza kende ik niet. Daar kreeg ik de bibbers van, want mijn bestelling ging niet meer op een gesneden brood. Maar hoera! Wát een service, en wát een kwaliteit! De binnenhuisrollator is van degelijke kwaliteit, werd in no-time bezorgd, was zó in elkaar gezet, en is een fantastische uitkomst. ScootPlaza heeft haar naam waargemaakt, en mij enorm blij en dankbaar.

ik bestelde en de volgende dag was het er wauw

dit was de eerste ker maar ga meer bestelen ben tevreden

Ruim 10 jaar geleden ook toen mn Rollator bij Scootplaza gekocht maar dan in de winkel zelf.Toen was het al super! En nu via de website een ander model maar weer super.De kleur die ik had besteld werd via de telefoon afgehandeld door een zeer vriendelijke jongeman,toppie!

Snelle levering en artikel was zoals beschreven

Snelle levering en de rollator was zoals beschreven in omschrijving. Lichte rollator die daardoor goed mee te nemen is in de auto en eenvoudig inklapbaar.

Alles volgens afspraak.

Besteld via website en alles volgens afspraak ontvangen. Klantvriendelijk en klantgericht.

Niet op tijd

Er had wel een berichtje naar mij gestuurd mogen worden dat het ding was uitverkocht. Na een telefoontje van mij was alles ok. Prima ding trouwens !

Super snelle levering.

Gezocht gevonden besteld en gekregen heel simpel en snel.

Nooit een reactie op mijn vraag

Jammer dat ik nooit een antwoord op mijn vraag kreeg behalve een bevestiging van ontvangst.

Bestelling geplaatst en volgende dag geleverd

prima afgeleverd

prima solide rollator

Topbedrijf

Snelle levering van een rolstoel voor een prima prijs, en het was ook nog eens een mooi ding ook waar mijn vrouw ergblij mee was

Prijs en kwaliteit oké

Als transport stoel qua gewicht en formaat super . Zit comfort voor langere periodes minder .wel te doen met een kussen

Overzichtelijke website, snelle levering, heldere omschrijving

Over ScootPlaza

Scootplaza.nl heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel met showroom. Hier kunt u terecht om producten eens te bekijken, uitproberen en er vragen over te stellen. Onze winkel vindt u op Euroweg 25 Amersfoort.