Prima product voor prima prijs

Basic rolstoel gekocht, en die bleek ook naar mening fysiotherapie prima bruikbaar.

Goede service, zelfs in het weekend.

Uitstekend.

Zowel bestelling als bezorging (DHL) dik in orde,

gebruiksvriendelijk

erg gemakeljk in gebruik

De informatie was goed

Zowel over het materiaal en de bezorging.

Precies wat ik had verwacht

Goede prijs- kwaliteitsverhouding

Erg simpel maar daarom zo handig!

Tot nu toe bevalt hij prima!

Echt een top service

De levering is super snel, en alles is goed!

ben goed en deskundig geholpen

dit mas dus prima in orde alles nagekeken banden opgepompt nu kan ik weer veilg rijden met mijn FR 1 was ook mooi op tijd nomaals mijn hartelijke dank

Makkelijk

Met de nieuwe rollator voor binnenshuis ben ik erg blij. Makkelijk ook met dienblad en het mandje erbij.

Jullie verkopen de Lidl scooter voor 130% hogere prijs??

De Pride Raptor 3 van zo'n € 3.000 is exact dezelfde scootmobiel als de aanbieding van de Lidl, alleen 130% duurder of de Lidl is 57% goedkoper natuurlijk. Alleen de Lidl heeft iets andere stoel (luxer)maar jullie hebben iets mooiere velgen. Maar verder is het gewoon dezelfde scooter, verschil van 10-15% snap ik maar hoe kan je nou 130% meer vragen voor hetzelfde product? Dat is knap gedurfd en dan heb je echt lef wat ik wel waardeer dus daar geef ik dikke voldoende voor.

Beste Peter, Bedankt voor uw mooie review, het feit dat u hiervoor de tijd heeft genomen betekent dat het prijs verschil uw werkelijk aan het denken gezet heeft. Daarom wil ik aangeven dat er wel degelijk verschil in zit, als eerst zijn de producten die wij verkopen EU gecertificeerd en zijn het geen Chinese markt krakers. Los van uiterlijke aspecten is het materiaal met meer kwaliteit vervaardigd en zijn de accu's groter die in de Pride Raptor zitten. Los daarvan moet u zich ook de vraag stellen of Lidl u de gewenste onderdelen en de service kan aanbieden op het moment wanner dit nodig zou moeten zijn! Met sympathieke groet, . Team Scootplaza

Super snelle levering!

Goed!

Goed en goedkoop!

Geen klachten, correcte aflevering zoals is afgesproken

Correcte aflevering.

geweldige lichtgewicht rollator ik zal het zeker aanbevelen

Wat ik besteld heb voldoet aan mijn verwachting

geleverd volgens afspraak

Prima levering

Rolstoel gekocht. Perfect product voor een nette prijs en snelle levering.

Prima snel en volgens afspraak.

Het kan altijd beter maar goed is goed ook de prijs.

Prima service!

Bestellen ging super snel en de service was goed!

Alles naar verwachting

Snelle levering, degelijk verpakt, producten zeer naar wens.

snel levering en goede kwaliteit

Je krijgt wat je koopt. En degelijk verpakt.

zonder probleem zo besteld en bezorgd

gemakkelijk

Levering

Hele snelle levering

Over ScootPlaza

Scootplaza heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel met showroom. Hier kunt u terecht om producten eens te bekijken, uitproberen en er vragen over te stellen. Onze winkel vindt u op Euroweg 25 Amersfoort.