Zeer vriendelijke mensen

Top zaak

Snelle levering en goede service

Prima verzorgd

Overzichtelijke website, keuze genoeg, vlotte levering. Product bevalt goed

Prima onderdelen voor een prima prijs.

Al diverse keren onderdelen voor een snorscooter besteld. Altijd snel geleverd en dat voor de laagste prijs. Toch was de kwaliteit van de onderdelen prima, al zou je dat niet denken bij deze prijzen.

Prima spullen

prima spullen en op tijd geleverd

Ik heb een prima binnenrollator ontvangen, op tijd geleverd, voldoet volkomen aan mijn verwachting.

Zie boven

Machtig

Ben de volgende dag op mijn wenken bediend bij het afleveren van mijn Scootmobiel.En heb alle hoop gericht op veilig rijden met de Scootmobiel.

Telefonisch goede hulp en snelle levering conform afspraak

Hele fijne rolstoel

Heel prettig ingebruik

Is prima

De scootmobiel is prima fijn in gebruik. Alleen vond ik de man die hem bracht wel erg vriendelijk maar te snel met uitleggen. Gelukkig hebben we de gebruiksaanwijzing en gaan we oefenen met uit en in elkaar zetten.

Perfect ....

Snelle levering , goede producten ! Erg blij mee ...

heel goed

afspraken nagekomen

Perfecte aankoop

De rolstoel en confortabel . Makkelijk in gebruik en niet te zwaar Om in en uit de auto te tillen. Heel blij mee

Prima rolstoel

Snelle levering van een prima rolstoel. Voldoet aan de verwachtingen.

Prima rollator

Prima rollator voor mooie prijs

Geweldige rollator

Hele fijne rollator, gelijk de volgende dag geleverd.

Prima service, snel en we rollator zat al helemaal in elkaar. Prima binnenrollator, rijdt super over tapijt.

Goed product voor een goede prijs.

Vlotte levering en goed product.

Uitstekend!

Snelle levering, zeer tevreden over de rolstoel. Klein en compact, precies wat er nodig is. De stoel ziet er ook mooi uit.

Super snel.

Ik was verbaasd over de prijs van rollator. 2x gecheckt of het wel dezelfde was als bij de concurent.

Iedereen vriendelijk aan de felefoon en behulpzaam.ook derolstoel isperfect en mooi.

prima verzorgd

rollator besteld de gemino 30, product ziet er prima uit en was goed verpak, de volgende dag al geleverd, en loopt prima praktisch trillingvrij, en makkelijk in hoogte verstelbaar, gemakkelijk in te klappen

Geweldige rolstoel

De levering was super snel, en de rolstoel was keurig verpakt. Wat een fijne rolstoel, ik ben er super blij mee, en fijn dat ik er een extra beensteun bij kon kopen voor na m’n knieoperatie

Vlotte levering prachtige rollator kant en klaar uit de doos.

Lekkere lichte outdoor rollator voor lange mensen beschikbaar in maat L. Grote softwielen en zit heerlijk vanwege de rugsteun. Ik ben er erg blij mee.

Snelle goed levering

Ik zou anderen jullie aanbevelen

Over ScootPlaza

Scootplaza.nl heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel met showroom. Hier kunt u terecht om producten eens te bekijken, uitproberen en er vragen over te stellen. Onze winkel vindt u op Euroweg 25 Amersfoort.