Prima dienstverlening

De bestelling via een goede website verliep vlotjes en de bestelling kwam heel snel binnen. De rolstoel is een prima produkt.

Super snel geleverd

Afgelopen dagen volop gebruikt en zeer tevreden mee. Goede aankoop geweest.

En rolstoel is super

Uitstekende rolstoel!

Heel tevreden

Snelle levering en heel tevreden met de binnenhuis rollator.

Zéér tevreden over levering en oproduct

Scootmobiel voldoet voor 100% aan de verwachtingen

Helemaal super!!!

Smalle rollator voor in huis. Je komt in elk hoekje van je huis, je kunt met de rollator omkeren op de plaats waar je staat. Een mandje en een theeblad maakt het plaatje compleet.

Zeer handige rolstoel

Rolstoel aangeschaft voor mijn moeder vanwege versleten heup en daar nog niet aan geopereerd kan worden. Zodat we haar toch lekker mee naar buiten kunnen nemen aangezien het mooier weer wordt. Erg stevige stoel en makkelijk in te klappen en licht om te duwen. Kortom heel tevreden met deze rolstoel.

Goed !!

Goede en duidelijke website. Het gekozen product (Rolstoel) goed verpakt en snel geleverd. Niet beschadigd en het voldoed geheel aan onze verwachtingen. Een Tevreden klant.

Toppers snel geleverd prima product

Is onze tweede rolstoel zien er geweldig uit goed en stevig kan het iedereen aanraden ga zo door.

tevreden ver product en op tijd bezorgd

Mooie koop

De rolstoel is een mooi solide compact ding. Handig in te klappen om in de auto te zetten. De bestelling en bezorging ging supersnel. Keurig de dag erop geleverd met de voetensteunen in aparte verpakking in de doos. Veiligheidsgordel en gratis kussen. Heel tevreden dus.

Eerst gebeld voor de juiste afmetingen op een zondag, ik kreeg gelijk een medewerker aan de lijn heeft me goed geholpen en vervolgens bestelling geplaatst en dinsdag binnen. Voldoet presies aan me verwachting. Top!

perfecte behandeling en afhandeling

perfecte behandeling en afhandeling

Prima ervaring en top service

Geleverde rolstoel heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. Na aankomst was er 1 verstelknop beschadigd en meteen na melding is mij een nieuwe toegestuurd.

Heel slecht

Neemt u direct contact met mij opbovervde veiligheid van uw product! Dat lijkt mij uiterst belangrijk!!! Groeten, Bert Talboo 0653267184

gerust en prettige ervaring

oke

Ik heb gemaakt voor info en kreeg een duidelijk antwoord

bestelling en levering verliepen prima en efficiënt.

Goed product

Mooie degelijke duo rollator voor een mooie prijs. Snelle levering en goed zelf in elkaar te zetten.

Een heerlijk maatje gedurende de dag

Heerlijk wendbaar en lichte begeleiding door de dag.

goede lifering

uitstekend

Alles zoals beloofd .

Gewelidig

Supper mooie rolstoel mijn moeder is er heel heel blij mee.

Over ScootPlaza

Scootplaza.nl heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel met showroom. Hier kunt u terecht om producten eens te bekijken, uitproberen en er vragen over te stellen. Onze winkel vindt u op Euroweg 25 Amersfoort.